nebivedu je napisal/-a:Takšen ukrep je logičen in pričakovan, saj je avtoplin dosti bolj čisto gorivo, ki ima ugoden vpliv na okolje, njegov izpuh vsebuje bistveno manj CO2 in skoraj nič ostalih strupenih plinov, ki nastajajo pri izgorevanju bencina ali dizla.
Ravno zaradi vplivov na okolje so v nekaterih azijskih prestolnicah že uvedli obvezno uporabo avtoplina za taksiste, na Dunaju pa mestne avtobuse že desetletja poganja avtoplin.
Poleg ugodnih vplivov na okolje ima avtoplin tudi ugodne vplive na motor, saj se (za razliko od bencina) neizgoreti plin ne pomeša z motornim oljem, kar ohranja boljše mazalne lastnosti olja in podaljša življenjsko dobo motorja za 50%. Še ugodnejši vpliv ima predelava na katalizator, kateremu življenjsko dobo podaljša za 300%, saj se v njem ne odvija kemijski proces katalize zaradi drugih razgradnih produktov plina.
V Sloveniji je trenutno možno bencinski avtomobil predelati na avtoplin v Ljubljani, Mariboru, Kopru, Divači in Celju. Cena predelave se giblje okrog 240.000 SIT (1000 Evrov).
igracko je napisal/-a:Živjo
Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si
Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V
je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?
lp
IGRAcko
Vuso je napisal/-a:No za tole predelavo je bil resno zainteresiran moj fotr na audi a4 1.8(98) in je na hrvaškem minimalno cenejše zato je kontaktiru neko firmo v istri BOYSKI ali nekaj podobnega in med tem, ko smo bili na morju sva šla pogedat do tega bojskija in se osebno zmenit kako bi to zgledal.ena varianta stane 7000kun----230.000sit in je neprenosljiva,zmogljivosti so nekaj slabše in poraba je tudi do 20% višja kot z bencincem.poraba je višja zaradi nečesa z vbrizgavanjem.mislim da nima neposrednega vbrizga.bo nebivedu verjetno bolj vedu
druga varianta stane pa 11000 kun----360000sit in je prenosljiva,zmogljivosti in poraba so malenkost boljši,poraba je približno 5-10% večja od bencinarja.razlika je pa ta da je pri tej varianti neposreden vbrizg.
nebivedu vam povedal praktično vse kar se plina tiče in jaz bi dodal še to da plin pozimi zmrzuje tako da moraš verjetno malo pazit da ti kej ne popoka
lp
Vuso je napisal/-a:...plin pozimi zmrzuje tako da moraš verjetno malo pazit da ti kej ne popoka
lp ;)
greddy je napisal/-a:igracko je napisal/-a:Živjo
Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si
Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V
je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?
lp
IGRAcko
in tole naj bi spadalo pod tuning??
Beseda tuning pomeni fina nastavitev. In ja to pase sm. Ni use nujno da gre moc gor pa nevem kaj se use.igracko je napisal/-a:greddy je napisal/-a:igracko je napisal/-a:Živjo
Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si
Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V
je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?
lp
IGRAcko
in tole naj bi spadalo pod tuning??
a ne spada pod tjuning vse kar ni originalno v ali na avtu in se naknadno vgrajuje...?
če pa ne paše to sm pol nej pa moderator prestavi...
lp
IGRAcko
PiLLLe je napisal/-a:Beseda tuning pomeni fina nastavitev. In ja to pase sm. Ni use nujno da gre moc gor pa nevem kaj se use.igracko je napisal/-a:greddy je napisal/-a:igracko je napisal/-a:Živjo
Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si
Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V
je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?
lp
IGRAcko
in tole naj bi spadalo pod tuning??
a ne spada pod tjuning vse kar ni originalno v ali na avtu in se naknadno vgrajuje...?
če pa ne paše to sm pol nej pa moderator prestavi...
lp
IGRAcko
Vuso je napisal/-a:No potem sem pa malo zajebal s tem zmrzovanjem ops: čeprav kolikor jaz vem ima plin kao veliko količino vode.....no pa ne bom preveč pametoval, ker nisem ziher.kemija ni bila nikoli moj močan adut če pravte da pozimi ni problemov s plinom pa še toliko boljše
nebivedu je napisal/-a:
Pri nas te pride potem isto kot na hrvaškem - novi sistemi magic2 so cenejši in bolj novejši so pa uglavnem za VAG grupo. Lovato ima 15 let staro tehnologijo in celo dražjo, tako da je dobra samo za avtomobile ki so do letnika 90 ali malo čez.
Z novo tehnologijo je samo za 2% manjša moč in 2% večja poraba. Največ izgub je pri starih frgazerjih, ker ne moreš injektirat plina direktno.
Redman je napisal/-a:Plin ima v tekočem stanju temperaturo krepko čez -100°C, tako da res nevem v čem bi bil problem pozimi. Še nisem slišal da bi kateremu plin zmrznil pozimi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov