Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny So sep 17, 2005 9:58 am

super se sliši tole. če bo pa še res petrol jeseni začel prodajati plin, pa sploh ne vidim zakaj bi se še na bencin vozil
 
Tomaz_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: To sep 06, 2005 12:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz_ So sep 17, 2005 10:14 am

hmm...


Kolk pa kj podobnega (predelava) stane v tujini...?

Se je že kdo pozanimal? Pa kakšni so potem postopki za homologacijo?
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Ne sep 18, 2005 9:40 pm

Tole je odgovor od petrola, ki sem ga dobil pred enim mesecem.

Zanima me ali imate pri Petrolu v načrtu razširiti prodajni program
goriv tudi na plin LPG za motorna vozila in če kdaj?
Naš odgovor:
Prodaja plina propan-butan na Petrolovih bencinskih servisih se bo
predvidoma začela septembra 2005 in sicer na naslednjih bencinskih
servisih:
Barje I - Ljubljana,
Barje II - Ljubljana,
Lom I(smer proti KP)

LP
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Ne sep 18, 2005 9:56 pm

[quote="Tomaz_"]hmm...
Kolk pa kj podobnega (predelava) stane v tujini...?
Se je že kdo pozanimal? Pa kakšni so potem postopki za homologacijo?[/quote]

Tkole je stvar: Pri nas stane sistem FAST za 4 cilindre do 90 KW 390.000 SIT (cca 1625 EU)+ homologacija, pri Dori v Novem Sadu pa isti sistem 1080 EU cca 260.000 SIt. Razlika 130.000 sit.

Homologacija? GC pravi da ni imel težav! SIcer na RTI rabijo sledeče( z njihove strani):
Za predelana vozila (v R.Sloveniji že registrirana vozila):
1. Potrdilo o skladnosti vozila ali Izjavo o ustreznosti vozila(homologacijski karton).
2. Potrdilo o homologaciji vgrajenih delov pri predelavi (Homologacijski certifikat
ali Tehnično poročilo o odobritvi ustrezne tehnične službe - na. pr.: TÜV ali
potrdilo o odobritvi proizvajalca vozila) in popis morebitnih po predelavi
spremenjenih tehničnih podatkov vozila, ki so navedeni v (prvotnem) potrdilu o
skladnosti vozila.
3. Potrdilo predelovalca (Tehnično poročilo predelave vozila) o vgradnji odobrenih
delov pri predelavi skladno z odobritvijo oziroma navodili proizvajalca.
(OBR RTI-760/3, OBR RTI-761/3, OBR RTI-762/3, OBR RTI-763/3,
OBR RTI-770/3).
4. Prometno dovoljenje oziroma dokazilo o lastništvu vozila ali dokazilo naročila
predelave od lastnika (ali pooblaščenega uporabnika) vozila.
5. Račun za nabavo vgrajenih delov in račun za predelavo vozila (vgradnjo delov).
več na [url]www.rti.si[/url]

LP
 
miki66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe sep 23, 2005 11:27 am

Napisal/-a miki66 Pe sep 23, 2005 11:46 am

Boško a si ti kak zastopnik ali komercialist LOVATA, ker na vseh forumih o avtoplinu pošiljaš iste oglase?

Sicer pa tile na lovato čist res pol dodajo, (kot sem zasledil na enem forumu),niso pa niti tok da preberejo kaj so napisal da niso pol kontradiktorni.

Citiram: z njihove strani 1:Uporaba avtoplina podaljša življenjsko dobo motorja. Učinkuje predvsem pri hladnem zagonu, saj plin ne spere motornega olja s sten cilindrov.

Če berete naprej piše spet citiram: ...vozilih z vbrizgom teh težav ni, glede na to, da se avto zmeraj vžge na bencin, odvisno od sistema pa se pri določenem številu vrtljajev oz. pri določeni delovni temperaturi motorja preklopi z bencina na plin.

Kako pol deluje pri hladnem (ščiti motor)če vžge na bencin šele ko je topu pa preklop na plin? :roll:


Pa še nekaj biserov če si preberete natančn!

Npr kaj vgrajujejo na reklami samo LOVATO sisteme, v praksi pa vgradijo vse kar se da prodat.

Reklamirajo da skrbijo za čisto okolje, kako to da potem njihove cene rastejo z povpraševanjem? Pred pol leta FAST 360 K sit, dva meseca nazaj 390 K sit, Zdaj 425 K sit. Mislim da je to zelo ekološko! ( za njihov žep?). Če bi skrbel za čisto okolje bi cene pustil take k so ble al jih pa če majo dost dela mal znižal ne pa navijal kok gre! ;)

Pa naj kdo od Lovata da kak komentar tudi na kritiko v forumu jih je dost, ne sam reklame delat!
 
igracko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:18 pm

Napisal/-a igracko Po sep 26, 2005 11:52 am

Evo iz prve roke vožnja na plin:

zdej mam zadevo vgrajeno skor že 14 dni in je res da so na začetku majstri mal šlampasto naredl pa da ni takoj delal kot bi moral ampak pustmo to...

z tankom (48l) naredim 390km zračunu sm da me še vseeno pride 100 prevoženih km za 1000sit ceneje.
pri vžigu je res potrebno malo gasa dodat da se zadeva vteče pa obstaja tut možnost da ti crkne avto če takoj speleš ko ga vžegš in nato hitro zabremzaš (v mojem primeru ko se peljem iz stranske ulice proti glavni cesti)...

drugače zgubim 20km končne hitrosti torej samo cca 195km/h
pospeški pa so mogoče za las salbši ( ja sm rabu kr neki časa da sm zadevo zares sprobu) ampak se na medmestni vožnji ne pozna.

Je pa res da so uni bedaki na pumpi v ljubljaani mal neresni. Prvič sm šu 3x tankat pa nikol ni pumpa delala....


Kar se pa čistosti pa pa ohranjanja mašine tiče pa ne vem še!!
Ni ga fičaka čez VOLVAKA
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 Po sep 26, 2005 5:18 pm

igracko je napisal/-a:Je pa res da so uni bedaki na pumpi v ljubljaani mal neresni. Prvič sm šu 3x tankat pa nikol ni pumpa delala....!


A pa si prepričan da se to sploh dobi in da ti ne bo slučajno treba une hišne bombe (oranžna) prklopt na dovodno cevko :P .
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
igracko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:18 pm

Napisal/-a igracko To sep 27, 2005 7:03 am

subi92 je napisal/-a:
igracko je napisal/-a:Je pa res da so uni bedaki na pumpi v ljubljaani mal neresni. Prvič sm šu 3x tankat pa nikol ni pumpa delala....!


A pa si prepričan da se to sploh dobi in da ti ne bo slučajno treba une hišne bombe (oranžna) prklopt na dovodno cevko :P .


ja se dobi ja sam uni tm lih še niso pokapiral kaj je to biznis in kako se je treba obnašat do strank.. komi čakam da petrol začne tankat plin..
Ni ga fičaka čez VOLVAKA
 
Uporabniški avatar
saint_miha
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe avg 26, 2005 10:38 pm
Kraj: LAJBAH

Napisal/-a saint_miha Sr sep 28, 2005 9:12 pm

fantje slišu sem da pri Zagrebu v vasi Zaprešiči en mojter kvalitetno in ugodno montira avtoplin a bi kdo kej vec vedu o tem :?:

jst sem dokoncno odlocen da namontiram plin cene drugje pri Dori v Novem Sadu 8)
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Ne okt 02, 2005 1:21 pm

v tujini sem že opazil, da je možno napolniti tak avto tudi na črpalkah, kako je pa s tem v sloveniji? moraš iti do plinarne? kolikšna pa je poraba v l/100 km v primerjavi z bencinom?
 
Boško
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jan 03, 2004 1:14 am
Kraj: Višnja gora

Napisal/-a Boško Po okt 03, 2005 11:18 am

miki66 je napisal/-a:Boško a si ti kak zastopnik ali komercialist LOVATA, ker na vseh forumih o avtoplinu pošiljaš iste oglase?

Sicer pa tile na lovato čist res pol dodajo, (kot sem zasledil na enem forumu),niso pa niti tok da preberejo kaj so napisal da niso pol kontradiktorni.

Citiram: z njihove strani 1:Uporaba avtoplina podaljša življenjsko dobo motorja. Učinkuje predvsem pri hladnem zagonu, saj plin ne spere motornega olja s sten cilindrov.

Če berete naprej piše spet citiram: ...vozilih z vbrizgom teh težav ni, glede na to, da se avto zmeraj vžge na bencin, odvisno od sistema pa se pri določenem številu vrtljajev oz. pri določeni delovni temperaturi motorja preklopi z bencina na plin.
V reklami Lovata je nekaj napak, kar pa se tiče hladnega motorja se preklop na plin pri meni izvrši ko prestavim iz prve v drugo prestavo, pri hladnem motorju pa po ca 500m vožnje. Pri bencinu mislim, da čok (oz. povečana količina vbrizganega bencina)dela precej dlje.

Če čisto kratko povzamem:
Tisti, ki se veliko vozi (tako kot jaz), mu predelavo priporočam, ker se bo vozil ceneje kot z dizlom, kdor pa išče izgovore v napakah objav in še kje drugje, naj se še naprej vozi na bencin ali nafto.
Kako pol deluje pri hladnem (ščiti motor)če vžge na bencin šele ko je topu pa preklop na plin? :roll:


Pa še nekaj biserov če si preberete natančn!

Npr kaj vgrajujejo na reklami samo LOVATO sisteme, v praksi pa vgradijo vse kar se da prodat.

Reklamirajo da skrbijo za čisto okolje, kako to da potem njihove cene rastejo z povpraševanjem? Pred pol leta FAST 360 K sit, dva meseca nazaj 390 K sit, Zdaj 425 K sit. Mislim da je to zelo ekološko! ( za njihov žep?). Če bi skrbel za čisto okolje bi cene pustil take k so ble al jih pa če majo dost dela mal znižal ne pa navijal kok gre! ;)

Pa naj kdo od Lovata da kak komentar tudi na kritiko v forumu jih je dost, ne sam reklame delat!



Poklicno se ukvarjam z računalništvom (nisem komercialist in tudi ni moj namen delati reklamo ali antireklamo za kakega uvoznika ali montažerja).
Poste na forume sem dal, ker nisem nikjer (razen na Offroad forumu) zasledil nobenega, ki bi opisal in poslikal svojo predelavo. V glavnem je večina postov pisana na temo - poznam nekoga ki..., ali imam in sem zadovoljen. Večina tudi ne ve, kateri sistem se lahko vgradi v kateri avto in bi radi za 150.000Sit montirali sistem v nove avtomobile z MPI vbrizgom in plastično sesalno cevjo, potem pa tu jamrajo, da so jih nategnili in jim hočejo prodati sistem, ki stane bistveno več. Predno kaj kupim, rad zadevo tudi vidim, veliko ljudi pa ko začnem govoriti o avtoplinu nima razčiščenih osnovnih pojmov kaj to je in kako deluje.

Da kratko povzamem:
Sedaj sem na plin prevozil ca. 3000 Km brez problemov in s porabo, ki sem jo napisal.
Tistim, ki se veliko vozite in ne iščete izgovorov v napakah nekaterih objav zadevo toplo priporočam.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Če okt 20, 2005 12:29 pm

V navodilih za sistem FAST na strani 14 v zadni vrstici piše da je poraba pri tem sistemu od 10-15% višja kot na bencin :?: Na lovatovi strani (slovenski) pa piše da je višja do 2%. Ali v lovatu ne preberejo navodil proizvajalca ko kaj reklamirajo ali pa zavajajo stranke ali pa oboje ;) . Kakšna je potem poraba za nesekvenčne sisteme?

Pa še vprašanje za Boška: Kako je lahko poraba pri "močnejšem " dodajanju plina višja samo 10% glede na bencin, če v navodilih proizvajalec navaja 10 do 15% višjo porabo pri normalni vožnji? Pa tudi v cenah pri nas in v Srbiji si se pošteno zmotil FAST pri nas 1700 EU v Novem Sadu 1080 EU.

Seveda če ne prijaviš na carini, kar na homologaciji ne zahtevajo, no razen če te tisti z LOvata prijavijo če daš preveč podatkov o seb ;) (kot so grcherokee-ja)!
 
Uporabniški avatar
Sazo
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Po apr 25, 2005 7:10 pm

Napisal/-a Sazo Če okt 20, 2005 3:01 pm

zakaj se za to ne odloč več folka??? jst nebi posegal v avto...rajš dam NOS za ta denar...to se no bo razširilo kej preveč....prej bojo na elektriko pa hibridni pogoni...sj so že in avti so nič dražji kokr navadn model....pa še tovarniško je, nič zajebavanja z homologacijami, časom, živciranjem...sam moje mnenje
Kdo je bl nor??? Jst al ti???
 
Boško
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jan 03, 2004 1:14 am
Kraj: Višnja gora

Napisal/-a Boško To nov 01, 2005 12:03 am

Tivoli najprej zate kopija maila iz Novega Sada:


Poštovani,

Pregledao sam sve šeme od više proizvodjača autogas opreme, i svi imaju motor od 2.8, po slici je isti kao i Vaš motor. Sa motorom od 2.8 ima dosta problema oko smeštaja isparivača koji je daleko od usisne grane i pod nepovoljnim uglom. Mikser je takodje velik problem smestiti jer je motor blizu karoserije. Sve to rezultira velikom verovatnoćom da dodje do detonacije ako bilo koji razlog nastane kao što je zaprljan filter vazduha ili gasa ili ako neka svećica ili kabel zataji. Kolega od sina vozi takav auto i ima loše iskustvo sa tako uradjenim gasom, niej radio kod nas jer nismo hteli tako da radimo. Narandžić, servis u Sirigu gde je ugradjivao ima isti takav automobil u koji je bio ugradjen venturi sistem ali ej na kraju i on ubacio sekvencijalni sistem jer je to prebrz motor koji zahteva idealne uslove od gasa a to je teško ostvarivo.

Zato Vam predlažem da ugradite sekvencijalni sistem Fast koji je bezbedan p osvim pitanjima detonacije a i daleko je bolji po performansama i po potrošnji. Cena za takav sistem je 1400 evra za 6 cilindara. Termin za ugradnju ima tek od 15 Augusta jer je dotle popunjeno i idemo par dana na odmor.

Izvinjavam se na čekanju za odgovor ali sam pokušavao da nadjem sve relevantne podatke da ne bi dolazili odande a da posle imate problema.
Pozdrav,
Zoran Doroslovac

Najprej je govora za Venturi sistem, ki sem ga hotel vgraditi, ker je cenejši in enostavnejši. Fast sistemi so od dobrih 1000EUR dalje, vendar je odvisno od števila cilindrov, moči motorja in vrste tanka, ki ga želiš.
Enake razloge proti vgradnji mi je navedel tudi g. Markovčič iz Divače.
G. Doroslovac je tudi moderator srbskega foruma o avtoplinu, in tudi pomaga z nasveti na forumu, čeprav bi lahko marsikje napisal: Pridi k meni, da ti popravim (in jasno tudi zaračunam).

Upam, da bomo tudi v SLO kdaj imeli tak forum in seveda z moderatorji, ki ne bodo speljevali vode na svoj "mlin"

Glede porabe pa sem prišel z dvemi tanki celo na 10 lit/100Km (plin=bencin), največ pa 12.7lit/100Km (baje je v mrzlem vremenu drugačno razmerje Butana in Propana, zaradi zmrzovanja plina, kar ima za posledico večjo porabo in bolj "len" motor (to sem nekje prebral, nisem pa še preveril).
Povprečna poraba v toplem vremenu pa je taka, kot sem jo napisal.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 To nov 01, 2005 8:45 am

[quote="Boško"]
Glede porabe pa sem prišel z dvemi tanki celo na 10 lit/100Km (plin=bencin), največ pa 12.7lit/100Km (baje je v mrzlem vremenu drugačno razmerje Butana in Propana, zaradi zmrzovanja plina, kar ima za posledico večjo porabo in bolj "len" motor (to sem nekje prebral, nisem pa še preveril).
Povprečna poraba v toplem vremenu pa je taka, kot sem jo napisal.[/quote]

Živjo, tudi jaz prilagam mail od Dore (dal sem mu podatke o vozilu):

Pozdrav,
Dobijem puno mailova pa nekad neki propustim, izvinjavam se...
Cena za Fast je 1080 evra sa toridnim rezervoarom. Ugradnja traje dva radna dana.
Pozdrav,
Zoran Doroslovac

Naš predračun žal nimam v digitalni obliki ampak ga bom prepisal,
Kit FAST 90,4 cil..812502 169.200,00 SIT [b]Priključek 2,7 FAST, 1010004 720,00 SIT [/b]
Kabli za emulator FAST 3.348,00 SIT
[b]Zunanji priključek, 525005 1.824,54 SIT [/b] Indikator nivoja za multiventil mod. 318, 426025 6.735,00 SIT [b]Multiventil H220/225.mod.305.814941 15.996,00 SIT [/b][b]Rezervoar toroidial 600/220/48 IN e20 67r010417 39.088,00 SIT[/b]
DELO 80.000,00 SIT 80.000,00 SIT
[b]Potrošni material 6.000,00 SIT [/b]
DDV: 65.014,31 SIT
[b]Skupaj z ddv za plačilo: 390.085,85 SIT[/b]

Zdaj sem jaz ugradil FAST pri nas. Poraba je na bencinu 8-8.5 l/100 km poraba plina je od 9.8-12.5 l/100 km, s tem da avto vozim vsaj po občutko vozim enako kot prej (brez močnih dodajanj plina...)(povprečje za plin za zadnjih 2800 km, za bencin pa pred vgranjo plina). Serviser mi je rekel da bo poraba 10% večja, mislim pa da je malo več. (menijo da se mora sistem in gumice malo prilagoditi in da bo poraba po tem normalna). Čuti pa se tudi da je avto na plin nekoliko manj živahen, posebej se čuti v dolgih klancih.
Moje izkušnje za zdaj.
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Napisal/-a Dora Sr nov 02, 2005 8:37 pm

Boško je napisal/-a:Enake razloge proti vgradnji mi je navedel tudi g. Markovčič iz Divače.
G. Doroslovac je tudi moderator srbskega foruma o avtoplinu, in tudi pomaga z nasveti na forumu, čeprav bi lahko marsikje napisal: Pridi k meni, da ti popravim (in jasno tudi zaračunam).

Upam, da bomo tudi v SLO kdaj imeli tak forum in seveda z moderatorji, ki ne bodo speljevali vode na svoj "mlin"


Prvo nije kulturno objavljivati tudji mail, drugo ako ste malo bolje pogledali po tom forumu videli ste da tamo ima puno korisnih saveta, uputstava i puno odgovora gde se ne navodi dodjite kod mene da vam naplatim. Navodi se dodjite kod mene da vam POSLE ne naplatim :) Šala...

Moderator ovakve teme može biti samo onaj ko dobro poznaje tu temu, sumnjam da to može biti neki amater. Bilo koji profesionalac koji nadje vremena da odgovara na more pitanja biće osumnjičen da to radi iz koristi.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Če nov 03, 2005 6:30 am

[quote="Dora
Prvo nije kulturno objavljivati tudji mail...quote]

Jaz se opravičujem da sem objavil mail :oops:. Nič slabega nisem mislil s tem.
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Napisal/-a Dora Če nov 03, 2005 8:02 am

Nema potrebe za izvinjavanjem, nije nikakva šteta napravljena to je samo poslovno pismo.
L.P.
 
Uporabniški avatar
saint_miha
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe avg 26, 2005 10:38 pm
Kraj: LAJBAH

Napisal/-a saint_miha Pe nov 04, 2005 10:02 pm

G.Doroslovac zanima me kaksen je internetni naslov vasega srbskega foruma o autoplinu
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Napisal/-a Dora So nov 05, 2005 9:55 am

Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov