Stran 2 od 6

Objavljeno: To jul 26, 2005 9:49 am
Napisal/-a igracko
Evo izračuni! :D

torej: predelava za VOLVO 850 2.5 me stane 380.000,00 sit z vsem potrebnim!

na mesec naredim 3000km in več.
izračun pa je sledeč: računam na 3000km na mesec!

cena benza :226 ------žre mi:11,50------to je na mesec:77.970,00-----to je letno:935.640,00sit
cena plina:120----- s plinom bo žru mal več:12,00---------to je mesečno :43.200,00------------to je letno:518.400,00

RAZLIKA JE 417.000,00 sit :shock:

AMPAK: :x Seveda morš met tut kej benza v avtu kaj pa če greš nekam k ni plina... pa sm v račun vzel da še vsak mesec pokurm en tank bencina torej cca 15000sit je to še 180.000,00 sit na leto

in skupna razlika letna je: cca 240000sit

zaključek: 8) investicijo mam povrnjeno v letu in pol!!

se mi pa poraja eno vprašanje: ali se avto z tako vgradnjo sploh lahko kej dražje potem proda??

lp
igračko

Objavljeno: To jul 26, 2005 10:37 am
Napisal/-a subi92
nebivedu je napisal/-a:Takšen ukrep je logičen in pričakovan, saj je avtoplin dosti bolj čisto gorivo, ki ima ugoden vpliv na okolje, njegov izpuh vsebuje bistveno manj CO2 in skoraj nič ostalih strupenih plinov, ki nastajajo pri izgorevanju bencina ali dizla.

Ravno zaradi vplivov na okolje so v nekaterih azijskih prestolnicah že uvedli obvezno uporabo avtoplina za taksiste, na Dunaju pa mestne avtobuse že desetletja poganja avtoplin.

Poleg ugodnih vplivov na okolje ima avtoplin tudi ugodne vplive na motor, saj se (za razliko od bencina) neizgoreti plin ne pomeša z motornim oljem, kar ohranja boljše mazalne lastnosti olja in podaljša življenjsko dobo motorja za 50%. Še ugodnejši vpliv ima predelava na katalizator, kateremu življenjsko dobo podaljša za 300%, saj se v njem ne odvija kemijski proces katalize zaradi drugih razgradnih produktov plina.

V Sloveniji je trenutno možno bencinski avtomobil predelati na avtoplin v Ljubljani, Mariboru, Kopru, Divači in Celju. Cena predelave se giblje okrog 240.000 SIT (1000 Evrov).


Kako da se je to ukinjalo, ker se spomnim Forda taunusa l. okrog 82, z jeklenko v prtljažniku (jeklenka še danes pri nas doma predelana v kompresor :) ) . Ali takrat ni bilo toliko izpopolnjenega sistema za dovod ali so to skenslali državniki. Vendar je bil avto po verjetno uvožen iz italije. :lol: Kolikor poznam igrackota mislim da bo po 1 letu in pol avto itak prodal a upam da zato po višji ceni :D

Objavljeno: To jul 26, 2005 12:03 pm
Napisal/-a nebivedu
Včasih so imel v avtuh jeklenke in je dostkrat počlo zaradi slabih cevk in slabo "po domače" narejenih zadev, zato so jih tut ukinili, današnji tanki so 20X močnejši od naših bencinskih in so tko narejeni da ne morejo eksplodirat., cevi so drugačne in bolj izolirane, pa tut ventili so mnogo bolj zanesljivi.

Re: vgradnja AVTOPLIN-a - je kdo že sprobov?

Objavljeno: To jul 26, 2005 10:58 pm
Napisal/-a greddy
igracko je napisal/-a:Živjo

Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si

Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V

je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?

lp
IGRAcko


in tole naj bi spadalo pod tuning?? :roll: :lol: :lol:

Objavljeno: To jul 26, 2005 11:37 pm
Napisal/-a Vuso
No za tole predelavo je bil resno zainteresiran moj fotr na audi a4 1.8(98) in je na hrvaškem minimalno cenejše zato je kontaktiru neko firmo v istri BOYSKI ali nekaj podobnega in med tem, ko smo bili na morju sva šla pogedat do tega bojskija in se osebno zmenit kako bi to zgledal.ena varianta stane 7000kun----230.000sit in je neprenosljiva,zmogljivosti so nekaj slabše in poraba je tudi do 20% višja kot z bencincem.poraba je višja zaradi nečesa z vbrizgavanjem.mislim da nima neposrednega vbrizga.bo nebivedu verjetno bolj vedu :D
druga varianta stane pa 11000 kun----360000sit in je prenosljiva,zmogljivosti in poraba so malenkost boljši,poraba je približno 5-10% večja od bencinarja.razlika je pa ta da je pri tej varianti neposreden vbrizg.
nebivedu vam povedal praktično vse kar se plina tiče in jaz bi dodal še to da plin pozimi zmrzuje tako da moraš verjetno malo pazit da ti kej ne popoka
lp ;)

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:09 am
Napisal/-a nebivedu
Vuso je napisal/-a:No za tole predelavo je bil resno zainteresiran moj fotr na audi a4 1.8(98) in je na hrvaškem minimalno cenejše zato je kontaktiru neko firmo v istri BOYSKI ali nekaj podobnega in med tem, ko smo bili na morju sva šla pogedat do tega bojskija in se osebno zmenit kako bi to zgledal.ena varianta stane 7000kun----230.000sit in je neprenosljiva,zmogljivosti so nekaj slabše in poraba je tudi do 20% višja kot z bencincem.poraba je višja zaradi nečesa z vbrizgavanjem.mislim da nima neposrednega vbrizga.bo nebivedu verjetno bolj vedu :D
druga varianta stane pa 11000 kun----360000sit in je prenosljiva,zmogljivosti in poraba so malenkost boljši,poraba je približno 5-10% večja od bencinarja.razlika je pa ta da je pri tej varianti neposreden vbrizg.
nebivedu vam povedal praktično vse kar se plina tiče in jaz bi dodal še to da plin pozimi zmrzuje tako da moraš verjetno malo pazit da ti kej ne popoka
lp ;)


Pri nas te pride potem isto kot na hrvaškem - novi sistemi magic2 so cenejši in bolj novejši so pa uglavnem za VAG grupo. Lovato ima 15 let staro tehnologijo in celo dražjo, tako da je dobra samo za avtomobile ki so do letnika 90 ali malo čez.
Z novo tehnologijo je samo za 2% manjša moč in 2% večja poraba. Največ izgub je pri starih frgazerjih, ker ne moreš injektirat plina direktno.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:27 am
Napisal/-a svadreb
Vuso je napisal/-a:...plin pozimi zmrzuje tako da moraš verjetno malo pazit da ti kej ne popoka
lp ;)


Mislim, da to ne bo držalo. Moji starši imajo doma centralno ogrvanje na plin. Zunaj stoji rezervoar, pa tudi nekaj metrov cevovoda je na prostem (tako pač mora biti inštalacija izvedena). Zmrzuje popolnoma nič, pa so pri nas temp. pozimi tudi do -30. Točijo pa propan-butan. Če se tak plin tanka tudi v avtomobile, potem ne bi smelo biti težav z zmrzovanjem.

Re: vgradnja AVTOPLIN-a - je kdo že sprobov?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:28 am
Napisal/-a igracko
greddy je napisal/-a:
igracko je napisal/-a:Živjo

Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si

Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V

je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?

lp
IGRAcko


in tole naj bi spadalo pod tuning?? :roll: :lol: :lol:



a ne spada pod tjuning vse kar ni originalno v ali na avtu in se naknadno vgrajuje...?
če pa ne paše to sm pol nej pa moderator prestavi...
lp
IGRAcko

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:36 am
Napisal/-a Redman
Plin ima v tekočem stanju temperaturo krepko čez -100°C, tako da res nevem v čem bi bil problem pozimi. Še nisem slišal da bi kateremu plin zmrznil pozimi. :lol:

Re: vgradnja AVTOPLIN-a - je kdo že sprobov?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 8:56 am
Napisal/-a PiLLLe
igracko je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
igracko je napisal/-a:Živjo

Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si

Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V

je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?

lp
IGRAcko


in tole naj bi spadalo pod tuning?? :roll: :lol: :lol:





a ne spada pod tjuning vse kar ni originalno v ali na avtu in se naknadno vgrajuje...?
če pa ne paše to sm pol nej pa moderator prestavi...
lp
IGRAcko
Beseda tuning pomeni fina nastavitev. In ja to pase sm. Ni use nujno da gre moc gor pa nevem kaj se use.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 12:17 pm
Napisal/-a Vuso
No potem sem pa malo zajebal s tem zmrzovanjem :oops: čeprav kolikor jaz vem ima plin kao veliko količino vode.....no pa ne bom preveč pametoval, ker nisem ziher.kemija ni bila nikoli moj močan adut :D če pravte da pozimi ni problemov s plinom pa še toliko boljše ;)

Re: vgradnja AVTOPLIN-a - je kdo že sprobov?

Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:04 am
Napisal/-a greddy
PiLLLe je napisal/-a:
igracko je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
igracko je napisal/-a:Živjo

Eno vprašanje. Je mogoče že kdo stestiru vgradnjo AVTOPLINA. Torej predelava ki stane cca 250k sit (od 800 do 1500 eur) in ti da manjšo porabo za cca 40% in bolj čisto izgorevanje... več na http://www.lovato.si

Sm razmišlu da bi predelu VOLVO 850 GLS 2.5 20V

je kdo že kej takega probov? Kakšni so kej odzivi?

lp
IGRAcko


in tole naj bi spadalo pod tuning?? :roll: :lol: :lol:







a ne spada pod tjuning vse kar ni originalno v ali na avtu in se naknadno vgrajuje...?
če pa ne paše to sm pol nej pa moderator prestavi...
lp
IGRAcko
Beseda tuning pomeni fina nastavitev. In ja to pase sm. Ni use nujno da gre moc gor pa nevem kaj se use.


mislim, da bolj spada pod tehniko ;) ;)

Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:45 am
Napisal/-a Redman
Vuso je napisal/-a:No potem sem pa malo zajebal s tem zmrzovanjem :oops: čeprav kolikor jaz vem ima plin kao veliko količino vode.....no pa ne bom preveč pametoval, ker nisem ziher.kemija ni bila nikoli moj močan adut :D če pravte da pozimi ni problemov s plinom pa še toliko boljše ;)

Čeprav če dobro premislim imaš mogoče prav. Lahko zmrznejo kakšne dize. Vžigalnik se tudi ne prižge prav rad če ga imaš recimo pozimi celo noč v avtu. Ampak verjetno imajo to vse poštimano tako da se kaj takega nebi smelo zgoditi. Da bi pa plin zmrznil je pa nemogoče. Drugače je pa kemija meni tudi bolj tuja. :oops:

Objavljeno: Če jul 28, 2005 9:14 pm
Napisal/-a diablo_
Sploh ni strahu pred zimo pri plinu.
Avto se vziga z bencinom potem se sele preklopi na plin, vsaj tako je priporocljivo in varnejse za motor.

Objavljeno: Pe avg 12, 2005 10:55 am
Napisal/-a Dora
nebivedu je napisal/-a:
Pri nas te pride potem isto kot na hrvaškem - novi sistemi magic2 so cenejši in bolj novejši so pa uglavnem za VAG grupo. Lovato ima 15 let staro tehnologijo in celo dražjo, tako da je dobra samo za avtomobile ki so do letnika 90 ali malo čez.
Z novo tehnologijo je samo za 2% manjša moč in 2% večja poraba. Največ izgub je pri starih frgazerjih, ker ne moreš injektirat plina direktno.


Lovato ima sistem najnovije generacije pod imenom FAST sa ubrizgavanjem. Tako da ovo nije tačno...Radi na svim tipovima automobila najnovijih godišta, sem na nekim Zetec motorima gde nije preporučljivo ugraditi plin jer se ventili hlade benzinom.

Objavljeno: Pe avg 12, 2005 11:06 am
Napisal/-a Dora
Redman je napisal/-a:Plin ima v tekočem stanju temperaturo krepko čez -100°C, tako da res nevem v čem bi bil problem pozimi. Še nisem slišal da bi kateremu plin zmrznil pozimi. :lol:


Propan Ključa (vri) na -42 a Butan na -0.5 tako da ako se smrzne u rezervoaru svi smo kocke leda, to jest nemoguće je :lol:

Ono što se stvarno smrzava ili ledi je isparivač ako se odnmah prebaci na plin kad je motor hladan i nije stigao da se ugreje bar na temperaturu od 30 stepeni.

Da se ukratko pretstavim, iz Novog Sada sam i radim taj autoplin pa nešto znam o tome, sad sam na godišnjem i imam malo vremena pa sam našao ovaj forum i ako mogu da pomognem kad imam vremena tu sam :)
LP.

Objavljeno: So avg 13, 2005 1:38 am
Napisal/-a diablo_
Dora:
Molim te, kazi nam kakve su cene za avtoplin kod vas, u evrima ako moze?

Objavljeno: So avg 13, 2005 1:49 am
Napisal/-a Dora
http://www.autogas.co.yu/html/cene.htm
To su orijentacione cene i takve su otprilike sem za plastičnu usisnu granu gde ide od 1020 do 1100 za 4 cilindra i 1450 do 1500 za 5-6 cilindara.

Objavljeno: So avg 20, 2005 12:32 pm
Napisal/-a tivoli_77
Pozdravljeni!

Jaz sem se šel pozanimati k pooblaščenemu serviserju Lovato za vgradnjo avtoplina v vozilo 1.6 motor letnik 99. Ponudili so mi nekakšno kopijo lovato narejeno na češkem, ki naj bi bila enako dobra samo cenejša. Predračun za vgradnjo je bil 347.000 SIT v primeru da hočem Lovato sistem pa okoli 100.000 SIT več. Moč motorja naj bi bila pri tem daržjem sistemu do -5% in poraba +5%.Nekoliko sem se pozaniml o načinu vgradnje. V prostor za rezervno koli izvrtajo mislim da 3 luknje, nekaj lukenj v spodnji del karoserije za napeljavo. Luknje se dodatno ne zaščitijo proti rjavenju . Dodatno sem vprašal kako je s "sodelovanje " računalnika za plin in raćunalnika vozila, kot piše na njihovi strani, npr. črpalka za gorivo dela ves čas, tudi ko voziš na plin. Če zmanjka goriva v rezervarju črpalka za gorivo "crkne", zamnjava nekaj stane,... Na kratke relacije voziš na bencin dokler se motor ne segreje na 80C. Servis je na 20.000 km in stane okoli 10k SIT. Garancija 1 leto, vgradnja traja 2 do 3 delovne dni, zagotoviti si moraš set za krpanje gum, na homologacijo te naročijo in ko prideš na vrsto gredo s tabo, tako da izgubiš še 1 dan.

Trenuto se odločam ali bom vgradil sistem ali ne? Izračunal sem da se mi investicija vrne po 40k km pri ceni plina 115 sit in bencina 233 sit na liter.

Prosim če me popravite če sem kaj narobe razumel!
LP
Andrej

Objavljeno: So avg 20, 2005 5:25 pm
Napisal/-a Dora
Kod prvog podešavanja uredjaja je potrebno da motor ima 80 stepeni radnu temperaturu, posle se softverski podesi na koliko će prebaciti, obično od 30 do 40 stepeni.
Ako jezik nije prepreka i koga zanima da sazna mnogo više o plinu u autu može pogledati ovde sve na tu temu...

http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... 5567034628

Pozdrav,