Stran 1 od 3

predelava masine

Objavljeno: Po apr 14, 2003 8:34 am
Napisal/-a labasjernej
ja zanima me kaj bi lahko na cliotu 1.2 naredu na masini da bi dobu par konjev zravn.samo ne s turbo polnilnikom ker se to ne splaca.ce imate kake druge ideje bi prosil za njih? :?: :!: :?:

Objavljeno: Po apr 14, 2003 3:53 pm
Napisal/-a WhiteCell
ok
od najcenejsega proti drazjemu
1. športen filter (5-15k)
2. lajšanje vztrajnika ( dost dobiš.. samo vožnja je full neudobna ) ( 13k-20k)
3. izpušni sistem (20-70k)
4. odmična gred ( največ dobiš )(45k brez dela )

ok vrstni red cen so glede na yugota..samo je kar isti za kliota pomojem..kasna stvar mogoce mal drazi..sam n e prov velik

Objavljeno: Po apr 14, 2003 3:55 pm
Napisal/-a Serđo™
hum..mene pride odmicna tud 200k sit... :)

Objavljeno: Po apr 14, 2003 6:20 pm
Napisal/-a WhiteCell
ja s mene z delam tut okol 80k sit.. najmanj ( neki na pamet reku ) :)

Objavljeno: Po apr 14, 2003 6:42 pm
Napisal/-a Sale
Jernej, najprej se moraš res trdno odločit, da bi rad posegel v svoj motor z namenom, da boš pridobil od 5 do 15 dodatnih konjev. Potem, ko se res dokončno odločiš se moraš sprijaznit, da poceni ne boš prišel skoz in da boš par dni brez avta.

Ko sprejmeš ti dve odločitvi, pelješ avto k enemu izmed majstrov, ki so v svoji karieri naredili že vsaj en avto za dirke (ker imajo oni poleg znanja predvsem tudi izkušnje s temi zadevami, kar je zelo pomembno). Mu poveš kaj želiš in te bo najprej postavil na realna tla, ter te šokiral s ceno.

No potem, ko se bosta pa dogovorila ti bo on naredil vse kar zna, da bo iz tvojega motorja iztržil dodatnih nekaj konjev (izpuh, kompresijo, dovod goriva, prenos - se pravi cel paket).

Torej, po vsem tem dolgovezenju je moj nasvet tak: če si se resno in dokončno odločil, da to želiš, potem pelji avto k majstru, ki to zna narest. Cena bo najmanj nekje med 100 in 200 tisočaki.

Objavljeno: Po apr 14, 2003 7:04 pm
Napisal/-a Valjo
pomoje se ti za 5-15 km ne splaca tok kesa stran vrst k se ti ne bo to skor nc pr avtu poznal raj kup kerga druzga cliota. (jez mam avto zdej brez kat pa naj bi mev ene 5-10 konjov vec pa se cist nc ne pozna)

Objavljeno: Po apr 14, 2003 8:23 pm
Napisal/-a WhiteCell
no tista varianta za 200k sit je že kar občutna
npr.. pri yugoru 1.3 se da vn za 400k sit stisnt 110KM... mislm... primerljivo s swiftom...
mocno kot hudic..
je pa to uraden cenik za tekmovalno razlicico..
ce kasnega majstra poznas ti cnej ustima

Objavljeno: To apr 15, 2003 6:39 am
Napisal/-a labasjernej
res vam najlepsa hvala.aja pa se ena imformacija,jaz ze mam drug auspuh pa sportni filter pa me zanima kaj ti naredjio pri tej odmicni gredi pa kolko dobis zravn? :roll:

Objavljeno: To apr 15, 2003 12:05 pm
Napisal/-a WhiteCell
kokr jest vem... bolj odpira ventile.. s tem dosežeš višje obrate ( pri yugotu baje 11000 obr/min)
samo je ena najdražjih predelav-...

Objavljeno: To apr 15, 2003 12:27 pm
Napisal/-a lisko
Za odmično se postruži al pa novo nardi. Spremijo se pa krmilni časi ventilov in s tem se poveča tudi moč kot tudi vrtljaji .Za jugiča mislim da paše not odmična od stoenke 75 konske in se kr neki pozna na moči sam dobit jo:)) za drug avto pa mislim da bi se mogl postružit.

Objavljeno: To apr 15, 2003 1:41 pm
Napisal/-a fric
lisko1 je napisal/-a:Za odmično se postruži al pa novo nardi. Spremijo se pa krmilni časi ventilov in s tem se poveča tudi moč kot tudi vrtljaji .Za jugiča mislim da paše not odmična od stoenke 75 konske in se kr neki pozna na moči sam dobit jo:)) za drug avto pa mislim da bi se mogl postružit.


Ne bom trdil, ampak močno dvomim, da ti bo kdo predelal odmično gred (jo postružil). Če si kdaj že imek v roki odmično gred, ki je imela "odmikače" preveč izrabljene si lahko videl oz. nisi videl na oko skoraj nobene spremembe, pa je stvar vseeno bila zanič! Tako, da dvomim, da ti bo kakšen strugar to naredil v svoji garaži, ker potem tudi dirkalna odmična gred ne bi bila tako draga. V Trstu je trgovina kjer prodajajo tuning opremo Abarth za Fiate. Original Abarth odmične gredi stanejo od cca 500€ dalje (cene so različne glede na vrsto materjala, kvaliteto in kote odpiranja ventilov).

To, kar pa Monster pravi, da se yugoti sučejo do 11k, pa bo potrebno še marsikaj drugega poštimat, da bo motor zdržal več kot 200km vožnje pod visoko obremenitvijo. Da o stroških vzdrževanja takega motorja sploh ne govorimo. Tistih 400.000 SIT ko daš za tako mašino še niso vsi stroški (razen če boš motor kar gledal doma v kaki vitrini in z njega prah brisal).

Pa še to, rej je da paše v yugota odmična od 101-ke. Moraš dobiti pa tisto staro, ki je imela original Fiatov motor (mislim da starejša od 1980). Najcenejša predelava za Yugota.

Objavljeno: To apr 15, 2003 4:22 pm
Napisal/-a lisko
Za odmično gred je tole:
Ne da se mi pisat...............najdete pa jo u tem:
knjiga:KAKO DELUJE II
poglavje:MOČ IN POVEČANJE MOČI IX (zbolšanje polnjenja)

Objavljeno: To apr 15, 2003 8:08 pm
Napisal/-a kr3mn1
TechnoBoy je napisal/-a:kokr jest vem... bolj odpira ventile.. s tem dosežeš višje obrate ( pri yugotu baje 11000 obr/min)
samo je ena najdražjih predelav-...


zdej pa ti men povej kako lahk zbrušena oz. našpičena os bolj odpira ventile????
mal premisl kaj pišeš.

lp, kr3mn1

Objavljeno: So apr 19, 2003 9:09 pm
Napisal/-a Skot_Racing
A si ti že kdaj videl odmično gred od blizu?
Če nisis,se prosim vzdrži te debate. Ostrejša odmična gred služi temu da je ventil dlje časa odprt,s tem pa se posledično pridobi v cilinder več zraka ter goriva.

ne vem kaj je tukaj čudnega. Če bi se kolkor toliko spoznal na avtomobile, bi tudi sam pogruntal kakšno trapasto si zdaj rekel.

Objavljeno: So apr 19, 2003 10:04 pm
Napisal/-a monster_d
lisko1 je napisal/-a:Za odmično gred je tole:
Ne da se mi pisat...............najdete pa jo u tem:
knjiga:KAKO DELUJE II
poglavje:MOČ IN POVEČANJE MOČI IX (zbolšanje polnjenja)


A imas to knjigo?
Kje si jo si sposodil sem jo iskal pa jo nimajo!!
Cene pa bi te prosil da mi jo posodis!!!
Pa msa pir u dobrem ok lisko!

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 8:26 am
Napisal/-a Pero
1,2 - 60 KM
1,4 - 80 KM
1,7 - 105 KM

:roll:


V čem je problem?

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 8:28 am
Napisal/-a Pero
kr3mn1 je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:kokr jest vem... bolj odpira ventile.. s tem dosežeš višje obrate ( pri yugotu baje 11000 obr/min)
samo je ena najdražjih predelav-...


zdej pa ti men povej kako lahk zbrušena oz. našpičena os bolj odpira ventile????
mal premisl kaj pišeš.

lp, kr3mn1


1. spremenijo se koti odpiranja
2. podaljša se čas ko so ventili odprti
3. poveča se hod ventilov

:P


Še kaj?

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:19 am
Napisal/-a Mihc
ah same extremne predelave
da bi zamenal odmično gred z neko bolj 'sportno' jo nebi ker to je samo gred optimizerana za druge delovne pogoje 'rpm cono' to gred k mas notr ti da optimalno cono to pomeni da ti masina najbolj tece tm do ene 3500rpm al pa mal visi .. te gredi k pa jih custum delajo pa pac majo cono tm okol 5000-7000rpm sej rej da s tem povecas moč ampak samo v visjih obratih v nizjih pa jo zgubis ... sej kok casa pa se peles z 6000rpm a ..:) no skratka to je predelava za drag al pa relly avte k itak skoz lavfa masina na max rpm ...

ce bi sel jaz v predelavo masine bi sel po tej poti

prvo bi spravu masino v optimalno stanje ... skratka prvotno tako kot je bla po 2500km potem pa bi sel po tej poti:
1 sintetika v menjalnik sintetika v masino samo ne kako kvazi ampak res dobro olje
2. pogledal bi ce in koliko masino dusi sesalna cev ce ne nebi nic zamenu ce pa pa bi sel po standardu filter bilzje masini 'sportnga' itd....
3. pogledal bi koliko je se lufta med batom in ventilom v vrocem stanju , potem pa bi nastavil ventile na zgorno toleranco ki jo tovarna priporoca mogoce raj se +0.2mm
4. poleranje in port maching intake in extraktor poti v glavi ....
5. zamenjal bi flyweel z lazjim samo ne z najlazjim k spet ti nav masina pol v nizjih obratih lepo tekla isto bi naredu z unim zobnickom na odmicni gredi....
6. pogledal bi kompresijo ker je ta ponavadi tm ene 9 bi jo dvignil na ene 9.5 al pa na 10 seveda z ustrezno obliko batov ... uni k majo boke visje medtem ko je centr bolj ugreznjen skratka high compression bat
7. ko zamenas bate bi tudi nanovo nastavu vzig seveda bi sel kle po usesu in to bi delal med voznjo v vseh obratnih razmerjih
8. potem je kle optimizacija mesance spet v vseh rpm conah ....
9. se injection timing ...
10. pol k to naredis si ves ponosen da si prvic lahko 90% tega sam naredu al pa s pomocjo kakega fuserja rabis dvigal :) za nekaj stvari po tem bi mel pomoje ze kr dost konjckov pa masina bi se lepse vrtela povsod... no ce nebi mel se dovol...
11. low pressure turbo seveda z bati k majo tako kompresijo da biride dinamicni tlak tm do ene 10... in ustrezno frčkalijo ki pase zraven (intrcooler, blow off valve) itd itd...

po tem bi bla masina vozna v normalnih pogojih kot tudi mocnejsa ko zelis res ga pohotit

skratka za vse to ubistu bi mogu kupt original service manual, vse dele , en dremel pa ustrezne nastavke, 4 bate obrocke , itd itd,,, ... pa se zraven se bi naucu ogromn o delovanju motorja ..... no ja tako bom sel jaz ce bom sel kej tunnat avto ... skratka tunnanje je v mojem pojmu to da ti avto naredis 'boljsi' v celotnem delovnem obmocju ne pa samo v extremnih pogojih

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:42 am
Napisal/-a Pero
in cena za tako predelavo bi bila ? :roll:

Ne zastopim kako lahko sploh premišljujete o 1.2 motorju če je 1.4 na zunajidentičen, z več moči, z več navora, ista poraba.... pa še ceneje je priti do 80 KM... :P

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:46 am
Napisal/-a Mihc
sej racunalnik je lahko tudi na zunaj identicen pa je lahko notr cisto drugacen ane ...
al pa erikson ce pogledas so na mm od zunaj identicni notr so pa drugacni ane :)

sicer pa mas prov v enmu pogledu ce hoces narest dobro predelavo mores met za osnovo dobro masino skratka zacet na dobrem avtu ne pa da uzames neki sesalc pa mislis da bos naredu ne vem kaj