ah same extremne predelave
da bi zamenal odmično gred z neko bolj 'sportno' jo nebi ker to je samo gred optimizerana za druge delovne pogoje 'rpm cono' to gred k mas notr ti da optimalno cono to pomeni da ti masina najbolj tece tm do ene 3500rpm al pa mal visi .. te gredi k pa jih custum delajo pa pac majo cono tm okol 5000-7000rpm sej rej da s tem povecas moč ampak samo v visjih obratih v nizjih pa jo zgubis ... sej kok casa pa se peles z 6000rpm a ..

no skratka to je predelava za drag al pa relly avte k itak skoz lavfa masina na max rpm ...
ce bi sel jaz v predelavo masine bi sel po tej poti
prvo bi spravu masino v optimalno stanje ... skratka prvotno tako kot je bla po 2500km potem pa bi sel po tej poti:
1 sintetika v menjalnik sintetika v masino samo ne kako kvazi ampak res dobro olje
2. pogledal bi ce in koliko masino dusi sesalna cev ce ne nebi nic zamenu ce pa pa bi sel po standardu filter bilzje masini 'sportnga' itd....
3. pogledal bi koliko je se lufta med batom in ventilom v vrocem stanju , potem pa bi nastavil ventile na zgorno toleranco ki jo tovarna priporoca mogoce raj se +0.2mm
4. poleranje in port maching intake in extraktor poti v glavi ....
5. zamenjal bi flyweel z lazjim samo ne z najlazjim k spet ti nav masina pol v nizjih obratih lepo tekla isto bi naredu z unim zobnickom na odmicni gredi....
6. pogledal bi kompresijo ker je ta ponavadi tm ene 9 bi jo dvignil na ene 9.5 al pa na 10 seveda z ustrezno obliko batov ... uni k majo boke visje medtem ko je centr bolj ugreznjen skratka high compression bat
7. ko zamenas bate bi tudi nanovo nastavu vzig seveda bi sel kle po usesu in to bi delal med voznjo v vseh obratnih razmerjih
8. potem je kle optimizacija mesance spet v vseh rpm conah ....
9. se injection timing ...
10. pol k to naredis si ves ponosen da si prvic lahko 90% tega sam naredu al pa s pomocjo kakega fuserja rabis dvigal

za nekaj stvari po tem bi mel pomoje ze kr dost konjckov pa masina bi se lepse vrtela povsod... no ce nebi mel se dovol...
11. low pressure turbo seveda z bati k majo tako kompresijo da biride dinamicni tlak tm do ene 10... in ustrezno frčkalijo ki pase zraven (intrcooler, blow off valve) itd itd...
po tem bi bla masina vozna v normalnih pogojih kot tudi mocnejsa ko zelis res ga pohotit
skratka za vse to ubistu bi mogu kupt original service manual, vse dele , en dremel pa ustrezne nastavke, 4 bate obrocke , itd itd,,, ... pa se zraven se bi naucu ogromn o delovanju motorja ..... no ja tako bom sel jaz ce bom sel kej tunnat avto ... skratka tunnanje je v mojem pojmu to da ti avto naredis 'boljsi' v celotnem delovnem obmocju ne pa samo v extremnih pogojih