Stran 1 od 2

PLINSKI ali NAVADNI amortizerji

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 10:34 am
Napisal/-a dj_em
No kaj je bolš eno al drugo?
Namreč moram zamenat amortizerje pa me zdej zanima če je ful razlika al je isto.Aja pa če bi bi Apexove

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 12:57 pm
Napisal/-a Creed555
Hja tok ku jst vem so bujs plinski! Ena od prednosti je ta da so pozimi in poleti enako trdi! Cena pa je visja! Jst bi se odlocu za plinske.

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 6:51 pm
Napisal/-a Hoyt
ja baje plinski. zaradi plina se olje naj ne bi penilo al neki tacga -> po mojem mnenju bolše

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 7:26 pm
Napisal/-a *bojci*
Na bazi česa so potem športni?
Plinski?

Objavljeno: Če apr 17, 2003 1:28 am
Napisal/-a RegY
da


pljin v amotih rox :D

Objavljeno: Če apr 17, 2003 7:21 am
Napisal/-a *JURE*
kolk pa kaj pridejo plinski amortizerji za cliota 1.4rt l.97 , ima jih samo spredaj??

Objavljeno: Če apr 17, 2003 7:58 am
Napisal/-a rockson
*JURE* je napisal/-a:kolk pa kaj pridejo plinski amortizerji za cliota 1.4rt l.97 , ima jih samo spredaj??


Jao bože :DDD Pa ne mešat fedrov pa amortizerjev prosm. Clio ma samo 2 fedra (spredaj) in ima 4 amortizerje.
Poglej si na A3M-ovi strani za apexe

Objavljeno: Če apr 17, 2003 8:47 am
Napisal/-a *JURE*
pardon prehitro razmiljal oz. sploh ne :))

ja no kolk pride en plinski amort. :?:

Objavljeno: Če apr 17, 2003 9:21 am
Napisal/-a zupi13
*JURE* je napisal/-a:pardon prehitro razmiljal oz. sploh ne :))

ja no kolk pride en plinski amort. :?:

za golfa x je monroe pršu cca. 8 ksit.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 9:33 am
Napisal/-a dj_em
vem da za moj avto (Tipo) pridejo navadni vsi štirje okol 50k z montažo.

Apex® športni oljno-plinski blažilniki bistveno izboljšajo vozne lastnosti avtomobila.

Športni blažilniki Apex® so posebej narejeni za znižane avtomobile, tako da se jih lahko vgradi na avtomobile znižane z vzmetmi Apex® ali s katerimi drugimi vzmetmi. Blažilniki so krajši od originalnih, tako da njihovo delovanje ni ogroženo niti pri zelo znižanem avtomobilu. So obojestransko delujoči, oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski. Mogoče jih je naročiti v kitu (komplet 4 kose) ali po parih (sprednji in zadnji posebej).

Športni blažilniki Apex® spadajo v zgornji kakovostni razred in se odlikujejo z 2-letno garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov.

Blažilniki Apex® so izdelani pod strogim standardom DIN ISO 9001/9002. Vrhunsko kakovost dokazuje tudi 2 - letna garancija brez omejitve prevoženih kilometrov. Blažilniki so tovarniško testirani in imajo pridobljene tudi certifikate TÜV.

Apex® je mednarodno priznana znamka in upravičeno spada v zgornji kakovostni razred. Apex® izvaža v več kot 50 držav sveta.

To iz a3m strani potegnjeno.[/img]

Objavljeno: Če apr 17, 2003 9:36 am
Napisal/-a dj_em
Ja zdej pa še neki jest nebi rad pač športne amortizerje ker nočm da se spremeni na udobju vožnje (čeprov vem da je za to odgovoren feder) ampak mislm da je neki tut v zvezi z amortizerjem.
Torej zdej če se nč ne spremeni kul ča pa se pa ni kul.

Ja nism takoj prebral "oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski." A obstajajo kakšni k so z normalnim delovanjem ampak da so plinski seveda.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 10:18 am
Napisal/-a fric
MasterMix je napisal/-a:Ja zdej pa še neki jest nebi rad pač športne amortizerje ker nočm da se spremeni na udobju vožnje (čeprov vem da je za to odgovoren feder) ampak mislm da je neki tut v zvezi z amortizerjem.
Torej zdej če se nč ne spremeni kul ča pa se pa ni kul.

Ja nism takoj prebral "oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski." A obstajajo kakšni k so z normalnim delovanjem ampak da so plinski seveda.


Mislmi, da smo o amortizerjih razpredal že na dolgo in široko.
Prepričan sem, da je za 90% voznikov originalni amortizer "puna kapa". Oljni, plinski, hidravlični - ni važno. Če hočeš avto estetsko lepši, zamenjaj vzmeti. Že s tem boš pridobil na voznih lastnostih, avto bo trši, ampak bo znosno, definitivno pa bo izgled atraktivnejši. Večina proizvajalcev (Apex ipd.) ponujajo krajše in trše vzmeti za večino vozil, ki jih lahko brez problema zmontiramo z obstoječimi, serijskimi amortizerji.

Če pa tli v tebi kakšna bolj dirkaška iskrica, in ne bi rad imel avtomobil le estetsko izboljšan, ampak bi konkretno predelal podvozje, pa si omisli športne amortizerje. Ampak vedi, da bo avto v tem primeru konkretno trši od serijskega, lega avtomobila pa bo sigurno 100x boljša. Nikoli ne moreš narediti športno in udobno povozje. Vedno sklepaš kompromis med obema. Super športno ni nikoli udobno, in super udobno ne more biti športno.

Še enkrat poudarjam, da je za 90% voznikov serijski amortizer vse in še več kar bodo kadarkoli potrebovali. Če pa želiš dirkaško lego vozila, pa ne pričakuj udobja. Večina voznikov že svojih serijskih vozil ne izkoristi 100% konec koncev cesta ni dirkališče :wink: ! (srce me boli, ko se kdo pohvali, da je razkiral 300.000 SIT za predelavo podvozja, potem pa v eni sapi doda, da se prelje 250km/h po avtocesti drugače pa mu je na naših cestah škoda avta za hitro vožnjo :x )

Aja, pa še en nasvet. Če ti denar ne visi ravno iz vseh žepov, daj svoje serijske amortizerje predelat k Amortizerju. Tam ti bodo naredili iz serijskega čisto poljubno trdoto, svetovali ti bodo, homologirali predelavo... Pa še cena je v tem primeru dosti bolj ugodna (mislim da predelava enega amortizerja stane cca. 10.000 SIT). Sigurno so kakšni plinski, špoirtni, super vesoljski, od firme te pa te amortizerji boljši, ampak iz mojih izkušenj ti povem, da so tile predelani več kot super.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 10:27 am
Napisal/-a fric
Pa še samo to bi dodal (joj kak nakladam :oops: )

Da si boš lažje predstavljal razliko med navadnim in športnim amortizerjem... S serijskimi amortizerji (vzmeti pa so že bile trše, avto nižji), sem se lahko čez ležečega policaja (tistega visokega, konkretnega) zapeljal cca. 40km/h pa še to je avto poskakoval itd.
Sedaj, s tršimi amotrizerji, se lahko brez problema čez tega policaja zapeljem z 90 - 100km/h (demonstriram, če kdo ne verjame). Je pa res, da je za tako početje potrebno ojačat karoserijo, roke na podvozju, stabilizator... drugače bo avto kaj hitro razpadel. To je sicer ekstremno, ampak taka je razlika med navadnimi in športnimi amortizerji.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 10:43 am
Napisal/-a Creed555
Ej zdej mam pa jst eno vpresanje.Sm slisu da se Apexove vzmeti usedejo.Da postane avto zaradi tega se nizji.Pa me zanima a je to res?

Objavljeno: Če apr 17, 2003 10:47 am
Napisal/-a fric
Bajt555 je napisal/-a:Ej zdej mam pa jst eno vpresanje.Sm slisu da se Apexove vzmeti usedejo.Da postane avto zaradi tega se nizji.Pa me zanima a je to res?


Čisto vsaka vzmet se s časom posede. Da pa bi bilo to tako ekstremno in kar naenkrat pa definitivno ne.

Še nekaj. Ko sem za svoj avto kupoval Apex vzmeti, je v katalogu pisalo, da avto znižajo za 55mm. Pa ni bil avto z novimi vzmetmi čisto nič nižji. Res je, da je bila Apex-ova vzmet, ko sem jo primerjal z serijsko, krajša, da je imela manj navojev, bila pa je tudi debelejša in trša. Tako da avto po predelavi ni bil nič nižji.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 11:33 am
Napisal/-a *bojci*
Nekaj me zanima glede kompletnega nižanja: fedri + amortizerji
Kaj je to pri renaultih, ker majo naprej (kot vsak drugi) fedre in amortizerje od zadaj pa samo amortizer in toroid (al kak se že reče).
Na ceniku od a3m-ma sem gledal cenik, in pride za mojega ca. 86k SIT. Je v tej ceni potem 4 amortizerji + 4 fedri?
Torej bi potem dobil na zadnjega fedre, ali pa se višina toroida spremeni, pa je brez fedrov?

TNX, Lp *bojci*

Objavljeno: Če apr 17, 2003 12:34 pm
Napisal/-a dj_em
očitno nisi dobr prebral fric jest ne sprašujem za fedre amapk za amortizerje in kot sem že napisu me zanima če obstajao navadni plinski amortizerji in ne športni.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 1:39 pm
Napisal/-a fric
MasterMix je napisal/-a:očitno nisi dobr prebral fric jest ne sprašujem za fedre amapk za amortizerje in kot sem že napisu me zanima če obstajao navadni plinski amortizerji in ne športni.


Normalno da obstajajo, samo če mene vprašaš škoda denarja

Objavljeno: Če apr 17, 2003 2:21 pm
Napisal/-a dj_em
:shock: zakaj?
sej če je bolš itak da se spolača.

Objavljeno: Če apr 17, 2003 2:41 pm
Napisal/-a fric
MasterMix je napisal/-a::shock: zakaj?
sej če je bolš itak da se spolača.


Ja to je relativno. Ogromni diski, pa večbatne čeljusti so tudi sigurno boljše, pa se splača? če pa ti, ki so originalno na avtu opravljajo funkcijo več kot dovolj dobro. Marsikaj iz športnega programa za naše avtomobile (oz. skoraj vse) je boljše kot serijsko, pa vsake piz..... tudi ne kupiš. Raje vloži ta denar v nekaj kar ti bo prineslo več veselja predvsem, ko boš svoj avto pogledal in ko ti ga bodo prijatelji pohvalili, ker po tem kar si napisal (predvsem, da ne bi rad imel trdega avta) dvomim, da si "dirkaški" frik.

Drugo pa je, če imajo tvoji serijski amortizerji že ogromno kilometrov za sabo in počasi pešajo ter si se odločil za zamenjavo (kar je vsekakor dobro oz. odvezno, ker slab amortizer je pa na cesti res nevaren) in ti je trgovec rekel, da so plinski 10% dražji od navadnih - potem vzemi.