Stran 1 od 5
strut bar
Objavljeno: Po avg 22, 2005 11:21 am
Napisal/-a Lenuh007
Pozdrav vsem!
Sorasujem zato, da si rasirim znanje...
-1.- Lastniki avtomobilov z montiranim strut barom, a se pozna razlika pri voznji po ovinkasti cesti?
Videl sem dve izvedbi; ena je bila toga (iz enega kosa) in druga pa je bila iz treh kosov (dve lezisci in cev)
-2.- Katera izvedba je boljsa? Zakaj?
Hvala lepa za pojasnila
Objavljeno: Po avg 22, 2005 11:32 am
Napisal/-a CockroaC
Da se se jas prikljucim vprasanju, to je povezava samo nad sprednijima 2 amortizerjema, ce se ne motim se da tud ena nekje spodaj(kje??) .. in pa zadaj med amortizerji.Kaj te stange ti lahko nardi vsak "šlosar" al je tu kaka tehnika zadaj?Kake so cene?
Objavljeno: Po avg 22, 2005 11:40 am
Napisal/-a Slide
Stratus_ je napisal/-a:na ovinkasti cesti se ne pozna glih kej no..mogoče mal sam psiha nardi svoje..moglo bi se pa poznat pri drsenju..v bistvi tista štanga je, da skup vleče, da kolo ne piga še bol, kokr ga že tko

to se prav več gripa naj bi mel na meji oz. manj understeera če maš ocpred to :P
nardi ti jo lahko vsak šlosar, če nimaš preveč zakomplicirane montaže ala bmw e30 npr..
drgač se pa kupjo..OMP, sparco mnde tud..sam je drago

zakaj je pa pr e30 zakomplicirano?

Objavljeno: Po avg 22, 2005 12:12 pm
Napisal/-a Lenuh007
Videl sem dve izvedbi; ena je bila toga (iz enega kosa) in druga pa je bila iz treh kosov (dve lezisci in cev)
-1.- Katera izvedba je boljsa? Zakaj?
-2.- Kdaj se za prvo odlcoit, kdaj za drugo?
Objavljeno: Po avg 22, 2005 12:21 pm
Napisal/-a TITan
Stratus_ je napisal/-a:tiste štange spodaj so pa stabilizatorji..to maš pa lahko debelejšga al tanjšega..oz mehkejšega..reče se anti-roll bar

Map tudi prečne povezave med nosilci rok spodaj.
Objavljeno: Po avg 22, 2005 12:55 pm
Napisal/-a bsmuk31
CockroaC je napisal/-a:Da se se jas prikljucim vprasanju, to je povezava samo nad sprednijima 2 amortizerjema...
Pomojem ga daš lahko tudi zadaj.
Objavljeno: Po avg 22, 2005 1:02 pm
Napisal/-a zombi
Smiselno pri drikalnikih, drugače pa ima tudi precej slabih lastnosti o katerih ni še noben ničesar povedal.
Kaj se zodi, če tudi z ne preveč enormno hitrostjo udariš s kolesom v robnik?
Zategne ti cel sprednji del....
Objavljeno: Po avg 22, 2005 10:22 pm
Napisal/-a Courage™
kaj se zgodi če maš karambol pa se ti en z desne strani vseka v blatnik ? ti zvije še levo stran ?
Objavljeno: Po avg 22, 2005 10:45 pm
Napisal/-a TITan
Ja (no podvozje ti zakrivi celo)
Objavljeno: Po avg 22, 2005 10:49 pm
Napisal/-a Torti
Tega nobern ne rabi,dokler ni na dirkališču in ima avto od 300KM dalje. Razmislite pubeci,če se splača?!?!

Objavljeno: Po avg 22, 2005 11:21 pm
Napisal/-a TITan
Tuki se pa ne strinjam. Avto na dirkališču mogoče (ali pa če zelo nelegalno voziš

), samo že 50km jugo lahko profitira s tem.
Objavljeno: Po avg 22, 2005 11:31 pm
Napisal/-a Andy
k*** če mam že original ne bom dol jemal ravno

Objavljeno: To avg 23, 2005 12:27 am
Napisal/-a CockroaC
Ja to vem ja da ce ruknes na eni strani ti zvije se drugo .. samo ce bi tak gledali nebi nikamor prisli ..se avta nimas s tem na menom da se bos zaletaval.
No na onem bmw-ko si dal sliko .. tisti del ko pride na karoserijo pa stanga sta povezani z šraufom kaj to je fiksno al je tam ko je srauf gibljivo?
Aja pa pomoje more ze fajn vsekat ..ce mas ti samo blatnik zvit pomoje nima niti veze .. ce pa ti tam ko je stvar priterjena vse zamakne pa mors met precej mocan karambol pomoje.
Objavljeno: To avg 23, 2005 6:18 am
Napisal/-a Jurchi
Da se tuki mal prekine nabijanje tja v tri dni, je tuki članek, ki pojasnjuje to o čemer tuki teče debata:
Strut Bars & Anti-Sway Bars
One of the most common upgrades on a modified car is mounting strut bars. A strut bar (also known as strut tower bar or strut brace) is designed to tie the two opposing strut towers together as a single solid unit.
The purpose of this device is to reduce flex that these towers experience during hard cornering. When taking a turn a car�s strut towers normally flex, resulting body flex and losing some traction. As strut tower bars are designed to keep your strut towers from flexing, they distribute the pressure applied to one strut tower when taking a turn to both towers instead of just one. This keeps the wheels in position. Keeping the wheels in position helps keeping the tires in the desired position on the road, and this will help to improve traction on the turns.
Rear strut tower bars are designed to work like the front bar by tying the two rear strut to work together, increasing the overall chassis stiffness. Rear strut bars minimize under steer due to less chassis flex and improves stability during corner braking.
Strut bars are a must for any upgrade to a wider tire&wheel combination. Addition of suspension upgrades such as sports springs, shocks and low-profile tires adds additional stress to the chassis which result in chassis flex. Strut bars not only reinforce the sub frame and improve chassis stiffness but also make steering quicker and more responsive.
On most applications, strut bars install in minutes and they look shiny and cool. However, looks have little to do with performance. To reduce the flex between struts, the setup should be as rigid as possible. In fact, a true strut bar doesn�t have joints and look like an �X�, so go for it for a more rigid frame if you have time and money.
Sway bars (also known as anti-sway bars, anti-roll bars or lower tie bars) affect the handling of the car on the lower end of the suspension. Sway bars tie the lower suspension components together across the front or back, and affect a car�s over steer and under steer
Sway bars will keep your car flat in turns instead of leaning over to one side. They distribute energy from the side of the car with all the force from the turn on it to the other side of the car, bringing the whole car down flat instead of leaning to one side. Of course the car will still lean some, but not as much.
Sway bars provide better cornering especially at high speeds and work very well in conjunction with strut tower bars. However, they can have an adverse affect in off-road situations by leaving one tire completely off the ground.
Objavljeno: To avg 23, 2005 9:06 am
Napisal/-a Jurchi
Stratus_ je napisal/-a:no sej v članku piše podobno kokr sm js napisu že v prvem postu..
CockroaC: tebe pa vem kaj moti..tam ko sprašuješ je gibljivo, ampak to je vseen, ker važno je, da je tista štanga fiksna iz leve proti desni..ni važno če se premika gor in dol..glavno, da jo ne razteguje..to se prav, če bi mel feder namest štange pol neb blo efekta

tak nekak

Točno tko, ker je prečka namenjena povečanju togosti šasije, kar je predvsem opazno pri hitrem menjavanju smeri (dvojni ovinki), da avto med nihajema, ne "zaplava". Obstajajo pa tut za zadnje amortizerje in se baje kombinacija obeh kar hudo pozna v ovinkih.
Ravno zarad tega je najboljš, če je prečka čim bolj kompaktna, ravna in iz enega kosa, ker je tako manj možnosti za krivljenje pri stranski sili......sej je tut že dogajalo, da so homemade strutbari pokali po varih, k so bili zašvasani v Z obliko.