Stran 1 od 2

zmogljivosti

Objavljeno: Po avg 22, 2005 1:41 pm
Napisal/-a radar
ziv
zanima me, če kdo ve, koliko se zboljšajo zmogljivosti čipanega avta. Mam cliota čipanga na 100 km in smo mel debato o tem. Zanima me, ali je mogoče imel kdo avto na mizi ali na kaksen drugacen način izmeril zmogljivosti (pospeski in končna hitrost, proznost). Načeloma naj bi imel avto 72 kW in 210 Nm navora pri 1900 obratih.Razlika je občutna proti original 60 kW.
LP

Objavljeno: Po avg 22, 2005 1:53 pm
Napisal/-a FireSTORM
2x ista tema :roll:
če se poveča moč motorja logično se izbolšja pospešek in končna, gripa pa neboš pridobil z čipanjem :roll:

Objavljeno: Po avg 22, 2005 5:10 pm
Napisal/-a Yagi-san
Za končno najlažje, da ga sam stestiraš. Računaj pa, da se končna poveča za cca. 10-15 km/h in pospešek za kakšno slabo sekundo. Potem daš pa na avto eno ali dve coli večka platišča in si s pospeški tam kjer si bil. Jaz ti lahko iz lastnih izkušenj povem za Fiat Stilo 1.9 jtd. Pred chipanjem je bila končna 210 km/h, sedaj je 220-225 km/h ( vse po števcu ) . Pospeški so izrazitejši, čeprav meni še vedno ne dovolj. Pa še kot podatek, z 18'' platišči imam nekje 128 HP, z 16'' pa 139HP. Upam, da ti je pomagalo.



Yagi-san

Objavljeno: To avg 23, 2005 7:43 am
Napisal/-a radar
ziv
Hvala Yagi - san. Zdaj vem, kako bom zaprl usta tistim kolegom, ki trdijo, da je vse to zgolj na papirju. Mel smo debato in so trdili, da so zmogljivosti do 5% boljse in nič več....Sem jim dopovedoval drugace, pa nic ni pomagalo...
Drugače pa me se to zanima..a maš na 18'' platiščih večji obseg kakor na 16", da je prišlo do take razlike?
Ker na o tej temi je bilo na forumu ze precej pisanega, ampak nikjer ni bilo dejanskih stevilk (oziroma, če jih nisem zasledil se opravičujem)- me zanima se to-če dam na cliota 195/50/15 ali 195/45/16-kako bo z zmogljivostmi v primerjavi z originalnimi 175/65/14.
A mogoče kdo ve, kako se to računa, ker glede na te dimenzije je obseg gume v bistvu priblizno enak.

Objavljeno: To avg 23, 2005 7:51 am
Napisal/-a Tomaz40
Do cca 5% boljših zmogljivosti prideš pri čipanju bencinarja, medtem ko pri dizlu se zmogljivosti povečajo od cca 20% naprej. Odvisno kolk ekstremno ga čipaš. Manj kot 20% pa mislim da skor noben tuner sploh ne ponuja.

Glede gum pa je na netu nekje (bo kdo drug prilimal link) kalkulator, ki ti pove razliko med dimenzijami gum. Ob zamenjavi gum se ti bodo zmogljivosti poslabšale, poraba pa povečala že zaradi širših gum.

Objavljeno: To avg 23, 2005 8:59 am
Napisal/-a CupraR
Ja 5% za NA motor :lol: :lol: pr turbo je isti k.. No uglavnm kolk ti gre sedaj avto: pač primerja podatke z serijskim Cliotom ki ima že v osnovi 100ps. To je to, ne bi smel bit bistevnih odstopanj, če je navora več zna še bolj vlečt.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 9:01 am
Napisal/-a shorto
Kaj pa če na avto ki ima 215/55r16 daš feltne 215/45r17 kako se to pozna na moći?

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 9:25 am
Napisal/-a CupraR
Odvisn od avta kolk ma že serijsko moči. Iz prakse ti povem da prehod iz 205/55/16 na 215/45/17 ne pobere nobene moči.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 2:35 pm
Napisal/-a seat
CupraR je napisal/-a:Ja 5% za NA motor :lol: :lol: pr turbo je isti k.. No uglavnm kolk ti gre sedaj avto: pač primerja podatke z serijskim Cliotom ki ima že v osnovi 100ps. To je to, ne bi smel bit bistevnih odstopanj, če je navora več zna še bolj vlečt.


Sam neki me zanima cupraR če recmo vzameš serijski avto in čipan avto ki imata isto konjev/KW se verjetno pri čipanem avto pospeški izrazitejše poznajo že zarad same zasnove motorja podvozja in menjalnika razen če imata oba isti menjalnik isti prenos moči isto podviozje torej samo motor je različem torej moja teorija drži al ne nevem ampak ko sem naročval Leona sem bil v dilemi 90 al 110Hp in se pol sreči odloču za 110Hp kjer je že razlika v sami turbini torej bi po mojem mnenju moral čipan leon met za spoznanje večji navor če bi konji bli enaki nečipanemu.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 3:02 pm
Napisal/-a CupraR
Teorija :D : Leon 1.9 TDi 110ps (ne čipan) 235 NM navora
Leon 1.9 TDi 90 ps čipan na 115 ps (rsr): 265 nm navora
Recmo da če bi mel namest 115 ps čipan 110 ps bi še vedno mel mal več navora k serijski 110 ps.

Recimo kar se prakse tiče: za 1.8T+čip (cca 210ps) mam občutek da gre bolje kot obe R verziji (210ps-7,2 do sto: 225ps 6,9 do sto). Pač glede na to da turbina fila z večjim tlakom, je vse skup bolj "divje" kot z serijskim vendar v osnovi že močnejšim motorjem.

Sam mislm da je razlika vsen tolk majhna, da recimo komot primerjaš po tehničnih podatkih bolj švoh verzijo+čip z močnejšo verzijo, seveda če je vsaj menjalnik isti.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 3:15 pm
Napisal/-a seat
Ja sej to sem mislu sam dej mi še mal povej čip se fizično menja optimiranje je pa zgolj poseg v software ane torej kaj pridobiž z enim in drugim
Me pa zanima še neki če bi recmo zamenju čip pr svojmu leonu bi dobu ven cca 140Hp torej sem teoretično na boljšem če potem recmo zamenjam še šobe pa sem na boljšem kot leon ki ima serijsko 130Hp in je pol čipan na cca 170hp ker potem bi z menjavo šob tut jst pršu sorazmerno bliz 170Hp z tem da seveda morm poskrbet za zavore in podobno

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 3:37 pm
Napisal/-a CupraR
Čip=optimiranje elektronke!!!
Po domače vsi govorimo čip, ubistvu se pa dvigne tlak turbine in pol se valda optimatizira vse(pač elektronka), da bo delal tako kot treba. Najbolj pomebno je, da se nastav pravilna mešanica goriva in zraka :D

Pol maš pa valda še une boxe, katere ti pa odsvetujem. Sicer jih nism nikol probal, sam je folk te zadeve tok popluval s tem da so popušili tut v testu ki je bil v AM.

Ti glede šob pa tega nimam pojma, ker se na dizle res ne spoznam in nimam blage veze kako se motorji razlikujejo pr sami zasnovi. Glede Leona: 130 ps verzija ne obstaja, edino Ibiza. Najbrš si mel v mislih 150 ps verzijo ki se čipa na 170.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 5:03 pm
Napisal/-a seat
Motor1.4 16V 55 kW/75 KM1.6 16V 77 kW/105 KM1.8 20VT 132 kW/180 KM1.8 20VT 165 kW/225 KM1.9 TDI 90 66 kW/90 KM1.9 TDI 110 81 kW/110 KM1.9 TDI 130 96 kW/130 KM1.9 TDI 150 110 kW/150 KM 1.4 16V 55 kW/75 KM1.6 16V 77 kW/105 KM1.8 20VT 132 kW/180 KM1.8 20VT 165 kW/225 KM1.9 TDI 90 66 kW/90 KM1.9 TDI 110 81 kW/110 KM1.9 TDI 130 96 kW/130 KM1.9 TDI 150 110 kW/150 KM


MOTORJI
Vrsta motorja 4-valjni vrstni dizelski motor
Vgradnja prečno spredaj
Štev. ventilov/valj 2
Vrtina/gib v mm 79,5 / 95,5
Gibna prostornina 1896
Kompresijsko razmerje 18 : 1
Priprava goriva vbrizgavanje preko šob s tlačilkami
Prečiščevanje izp. plinov oksidac. katalizator, povratni vod izp.plinov
Moč v kW (KM) pri 1/min 96 (130) / 4000
Navor v Nm 310 / 1900
VOZNE LASTNOSTI
Najvišja hitrost, km/h 205
Pospešek 0–100 km/h, s 9,3
PORABA GORIVA (MVEG)*
Vrsta goriva dizelsko gorivo
Mestna vožnja, l/100 km 7
Izvenmestna vožnja, l/100km 4,3
Skupna poraba, l/100km 5,2
Emisije CO2, g/km 140
PRENOS MOčI
Sklopka enolamelna suha sklopka
Menjalnik 6-stopenjski ročni

130Hp leon obstaja in sem ga tudi hotu naročit ampak je bla cena previsoka žal :(
Sicer pa sorry za offtopic ker tole je mal zašlo z teme :D
Btw recmo pr cliotu ne kolega ma 80Hp zj razmišlja o čipu po pršu bliz 100Hp ampak zj me zanima kaj še mora nardit da bo recmo prlezu mal čez ker un sam z 100Hp ne bo zadovoljen pr recmo leonu lahko zamenjaš šobe in maš spet neki placa za manevriranje in čipanje pr Cliotih pa nevem al majo isto tehnologijo (verjetn ne dci) kot recmo TDI pr VAG koncernu je kdo to že delal in kaj je mogu spremenit

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 6:02 pm
Napisal/-a kljukec
100hp clio je dejansko že premočen- ga morš nujno spustit ker drgač bye bye gume
lp

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 6:43 pm
Napisal/-a CupraR
kljukec je napisal/-a:100hp clio je dejansko že premočen- ga morš nujno spustit ker drgač bye bye gume
lp


Vic leta :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 6:48 pm
Napisal/-a CupraR
Jp my mistake, kokr sm reku dizli mi baš niso :lol: sm gledal eno revijo k mam pr compu (Gente Motori 2002) pa špagetarji nimajo tega motorja notr :lol: Drgač pa vidm da je 130 ps sam 1000 eur dražji od 110ps, vsaj v nemčiji :D

Seat brez zamere: če hočš da bo avto kej bl konkretno letel bo treba bencinarja uzet, dizli žal niso kej preveč za tunant, ker že če serijskega bl tišiš zna kej it u pm. Pač tko je, oz v najslabšem primeru 150 ps TDI uzet pa tut tist je sdtran vržen denar.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 7:02 pm
Napisal/-a Yagi-san
CupraR je napisal/-a:Jp my mistake, kokr sm reku dizli mi baš niso :lol: sm gledal eno revijo k mam pr compu (Gente Motori 2002) pa špagetarji nimajo tega motorja notr :lol: Drgač pa vidm da je 130 ps sam 1000 eur dražji od 110ps, vsaj v nemčiji :D

Seat brez zamere: če hočš da bo avto kej bl konkretno letel bo treba bencinarja uzet, dizli žal niso kej preveč za tunant, ker že če serijskega bl tišiš zna kej it u pm. Pač tko je, oz v najslabšem primeru 150 ps TDI uzet pa tut tist je sdtran vržen denar.



No, Hertz :ne :D


Yagi-san

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 7:09 pm
Napisal/-a CupraR
J. ga tko je, probi dizla skor pr blokadi vozt pa boš vidu. :lol: :lol: Čist kul zadeve kar se tiče nabijanja kilometrov in tega, kar se pa zmogljivosti tiče pa pač ni primerjave. Tut poraba pr enmu 1.9 TDI 150 ps bo 10-12l nafte

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 7:19 pm
Napisal/-a FireSTORM
CupraR je napisal/-a:Ja 5% za NA motor :lol: :lol: pr turbo je isti k.. No uglavnm kolk ti gre sedaj avto: pač primerja podatke z serijskim Cliotom ki ima že v osnovi 100ps. To je to, ne bi smel bit bistevnih odstopanj, če je navora več zna še bolj vlečt.


pri turbo mašini se z čipanjem lahko zmanjša turbo luknja, tako da si malo na boljšem kot če čipaš navaden NA benz motor

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 7:57 pm
Napisal/-a Yagi-san
CupraR je napisal/-a:J. ga tko je, probi dizla skor pr blokadi vozt pa boš vidu. :lol: :lol: Čist kul zadeve kar se tiče nabijanja kilometrov in tega, kar se pa zmogljivosti tiče pa pač ni primerjave. Tut poraba pr enmu 1.9 TDI 150 ps bo 10-12l nafte




Fotr ma 2.5 tdi 180 HP in je poraba nekje med 8.0 in 9.5