Stran 1 od 2

finančni problemi vzrok filter ???

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:28 pm
Napisal/-a Scisco
pred kratkim sem nič sluteč v a3m-u vgradu športni filter v accenta l. 2000
problem je u tem da so se takrat začeli problemi...
npr... čist zjeban zvok motorja v prostem teku... :evil:
..odpoved pumpe za bencin... :evil:
...odpoved senzorja pretoka zraka... itd... :evil:

ALI JE KDO IMEL PODOBNE TEŽAVE???
ALI JE FILTER RES PROBLEM VSEGA TEGA???

LP, nejc

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:43 pm
Napisal/-a Chen Lee
Jst sm meu tut filter iz a3m-a pa mi je par mescev nazaj začela lučka za servis utripat. Pelu sm ga na servis in so ugotovil, de je senzor za pretok zraka zapacan.
Avto mam pa sicer opel corsa letnik 2003, 1.7 di.
Pol sm pa sneu filter, dau nazaj originalnga, na servisu so mi senzor očistli in zdej dela brez problema.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:47 pm
Napisal/-a black
vam še ni potegnilo da športni filtri sam škodo delajo in prou nč koristi :roll:

Re: finančni problemi vzrok filter ???

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:53 pm
Napisal/-a zlati82
Scisco je napisal/-a:..odpoved pumpe za bencin... :evil:
...odpoved senzorja pretoka zraka... itd... :evil:

Mislim, da tukaj ni problem v A3M-u, ampak v hyundaju. Bencin pumpa defnitivno nima veze, senzor pretoka zraka pa ali si ga sam zjebal (pri montaži) ali pa je pravtako sam od sebe crknil. Zračni filter nima veze s tem ...

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:58 pm
Napisal/-a TITan
Edin če je filter preveč naoljen lahko zjebe senzor za pretok zraka. Filter pa bencin pumpa mata pa res ful velik skupnega ja :clapclap

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 2:05 pm
Napisal/-a Scisco
sej pr meni je tudi že po 2 tednih začela lučka (check the engine) goret, sam kdo se je pa takrat sekiru... zdej pa en kupc enih problemu...:)
Sam če pravte da ni kriv filter pol ok, čeprav... mam drgačno mnenje... ker sm čez čas slišal motor v prostem teku in je zgledalo kukr da bo vsak čas kej odpovedalo...

AJA men je tud lučka nehala goret čim sem ga "dol vzeu"... in ni blo treba testerja gor priklopit...

pa še to... če kdo ve za ksn razbit hyundas l.2000 po delih prosm sporočte...

lp

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 2:12 pm
Napisal/-a killah bee
Zto se pa kupi suhi filter ne pa naoljen ;)

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 2:21 pm
Napisal/-a Scisco
CHAN LE... ti k si mel zapacan senzor za pretok zraka, kaj si ti pol to zamenju senzor, al se da to kej spucat...

meni je majstr reku: citiram "sezor mal preveč dela"
pa me zanima če je to pol res treba zamenjat... k stvar stane 65.000

lp

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 2:30 pm
Napisal/-a axxent
sploh ni nc kriv filter sem ga mel v accentu 3 leta pa je avto delal ko singerca!! check engine ti je pa zato goroel ker al nisi senzorja prklopu al pa si ga unicu!!1

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 3:13 pm
Napisal/-a CupraR
Jah glede športnih filtrov je tko: če maš kej od VAG grupe kjer LMM rad crkava, je fajn da ga bl redno pucaš oz vsaj spihaš. Drgač je pa tut fajn kej prej spucat filtr in ne čakat na unih 10.000km, vendar vsaj iz prakse nima kej crknt, razn kkšn LMM pr VAG-u :lol: :lol:

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 7:29 pm
Napisal/-a gemelli_
js mam tut na svojmu hyundaju šp. filter, pa je blo potrebno senzor zraka odklopt, pa mi čist lepo dela in nimam nobenih problemov z njim!je pa letnik 96...edin mam občutk k mrzuga zalavfam de rad mal zakašla(se mu očitno vrtljaji zmanjšajo pri speljevanju), k sm ga očitno mal preveč pretišov k sm šu iz kopra dam :D

drgač pa šp. ni tko napačen :ne

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 8:42 pm
Napisal/-a Lenuh007
Po mojem so "sportni filtri" dobri samo za muhe lovit. :P

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 8:50 pm
Napisal/-a Zzooommm
odvisno tud, kako samo vgradnjo izvedeš... pa kaj tlačiš gor...
lahko jih maš tud za muhe lovit, če hočeš.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:40 pm
Napisal/-a FireSTORM
killah bee je napisal/-a:Zto se pa kupi suhi filter ne pa naoljen ;)

ali pa se nauljen filter fajn z kompresorjem izpiha ;)

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:47 pm
Napisal/-a DrMr
Vse je odvisno od prepusnosti filtra in delovanja motorja (tudi tesnenja sesalnih ventilov, kompresije,...), ker sesalni podtlak se s športnim filtrom, ki je bolj odprt zelo spremeni, le-to pa zbega merilec pretoka ali senzor podtlaka. Pri določenih ecu-jih resetiraš ecu (s testerjem ali odklopom z napajanja) in se nato avto samoinicializira na nove vrednosti tlakov!

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:52 pm
Napisal/-a FireSTORM
zbega senzor
kaj pa ti govoriš
senzor ne dela nič drugo kot pošilja to kar prebere :roll:

to kar ti praviš je podobno temu
če ti jaz dam v wordu besedilo neko napisano z velikostjo 12, in ti med tem ko ti bereš povečam pisavo na recimo 24, te z tem zbegam ali bereš naprej normalno kot si prej bral ko je bila velikost pisave 12?

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:17 pm
Napisal/-a torstorm
mislil je tako, da se zaradi povratnega vpliva senzor drugače obnaša in daje drugačne vrednosti proti računalniku.Vemo da se zaradi zapiranja ventilov, val odbije in valovanje po zraku gre nazaj, in pri različnih podtlakih, ti odbiti signali in neodbiti niso več v taki skladnosti kot prej, se malo spremeni potek signala.In če je senzor narejen po takšnem principu da je bolj občutljiv na take motnje ki jih ne bi smel meriti, se še lahko zelo pozna potem pri delovanju motorja, ker pač naš ECU v avtu ni pameten, ni še narejen na principu nevronskih mrež.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:45 pm
Napisal/-a RegY
v hks smo že predebatirali reset ecuja in ne vpliva nič na delovanje ali porabo (tud sprobano)

sam iz lastnih izkušenj sem bil zelo zadovoljen s tipskim filtrom K&N za getza, pa mi je lepo delal, sem ga homologiral itd, ampak sem ga sedaj vzel ven, pa ga bom dal prečistit po 15k km prevoženih nekje z njim

p.s.: ma kdo doma K&N kit za čiščenje, pa bi se mu dalo za kak sixpack to sčistit? :)

Objavljeno: Če avg 25, 2005 6:36 am
Napisal/-a DrMr
FireSTORM je napisal/-a:zbega senzor
kaj pa ti govoriš
senzor ne dela nič drugo kot pošilja to kar prebere :roll:

to kar ti praviš je podobno temu
če ti jaz dam v wordu besedilo neko napisano z velikostjo 12, in ti med tem ko ti bereš povečam pisavo na recimo 24, te z tem zbegam ali bereš naprej normalno kot si prej bral ko je bila velikost pisave 12?


Zbega podatke senzorja (razpon), ki jih je še pošiljal pred menjavo filtra! Sem prej premalo jasno zate napisal :?:
Zakaj pa se potem mora vsak novejši ECU inicializirat, na delovne pogoje! Razlika je med zrakom v Holandiji 10m pod morjem, ali pa na Vršiču!!!! Pa ne bluzi preveč, če tega sam ob vožnji ne opaziš,...Besedila velikosti 12 ali 24 pa imata različne bajte(velikost), pa še več tinte porabiš, če boš printal, torej je neka razlika :idea:

Objavljeno: Če avg 25, 2005 8:48 am
Napisal/-a dejan84
Ali obstajajo smrkci???.....................................................NE


Ali obstaja športni filter ki naredi kakršnokoli korist???................................................NE :P