Stran 1 od 2

FK-ji vgrajeni...

Objavljeno: So apr 19, 2003 1:34 pm
Napisal/-a dgrejtest
torej... po neskončnih urah razmišljanja (=zbiranja penezov), sem danes, ko so se vsi posteni drzavljani spali (= 6.50, ker mazohist, a ne?!) sou menat pedre... :D

zdej mam pa trdga....:)

pero

ps: pohvale pro-carju za prijaznost in strokovnost...

Objavljeno: So apr 19, 2003 2:49 pm
Napisal/-a Subaru
in je ful razlika? kolk si pa dal? kolk so ti pa računal montažo?

Objavljeno: So apr 19, 2003 7:27 pm
Napisal/-a dgrejtest
vizuelno: no ja...
vozne lastnosti: obcutno bolje...
cena: 34000 fedri + okol 14 montaza z optiko... in papirji.

pero

Objavljeno: So apr 19, 2003 10:31 pm
Napisal/-a monster_d
So fejst trdi!! Od recimo kaksne bolj mehke variante recinmo apex-a!!!
Kaksen je oprijem vozila???
Baje so dobre kvalitete!

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 3:03 am
Napisal/-a Subaru
sej mi je kr mal nerodno k spet pogrevam to temo :oops: :oops: ...sam vseen bi vprašu za en nasvet...kaj se mi bl splača:
1. vzet H&R nove športne fedre + montaža teh
al
2. jet do turnška, dat fedre porezat in amortizerje stršat?

cenovno bi me nemreč pršlo približno isto: ~70k

pa še podvprašanje...
najcenejša varianta bi bila pa da bi dal samo stršat amortizerje....pa me zanima, a bi se avto pol kej boljš držu ceste če bi imel samo trše amoprtizerje???

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 4:51 am
Napisal/-a all4you2
Subaru je napisal/-a:sej mi je kr mal nerodno k spet pogrevam to temo :oops: :oops: ...sam vseen bi vprašu za en nasvet...kaj se mi bl splača:
1. vzet H&R nove športne fedre + montaža teh
al
2. jet do turnška, dat fedre porezat in amortizerje stršat?

cenovno bi me nemreč pršlo približno isto: ~70k

pa še podvprašanje...
najcenejša varianta bi bila pa da bi dal samo stršat amortizerje....pa me zanima, a bi se avto pol kej boljš držu ceste če bi imel samo trše amoprtizerje???


Izberi prvo možnost!
Kako ti sploh lahko pride na pamet rezat fedre itd.? :evil: (Jezen sem nate)

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 6:41 am
Napisal/-a WhiteCell
caki mal.. Turnsek ti to tko spedena da je kvaliteta ENAKA kot novi fedri
a mislis da bi drugace pri nas dobil potrebne homologacije ? ! ?
ker on feder odreže, novo sedlo nardi in da kalit....feder je kot not..avmortizerje skrajsa, gostejše olje da, in vse to ti nastima po zelji..visino + trdoto

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:59 am
Napisal/-a monster_d
TechnoBoy je napisal/-a:caki mal.. Turnsek ti to tko spedena da je kvaliteta ENAKA kot novi fedri
a mislis da bi drugace pri nas dobil potrebne homologacije ? ! ?
ker on feder odreže, novo sedlo nardi in da kalit....feder je kot not..avmortizerje skrajsa, gostejše olje da, in vse to ti nastima po zelji..visino + trdoto


Tocno tak turnsek baje zlo kvalitetno dela!!!
Sicer pa ima nas 4sale tudi porezane fedre in strsane amortizerje!

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 11:52 am
Napisal/-a Sale
monster_d je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:caki mal.. Turnsek ti to tko spedena da je kvaliteta ENAKA kot novi fedri
a mislis da bi drugace pri nas dobil potrebne homologacije ? ! ?
ker on feder odreže, novo sedlo nardi in da kalit....feder je kot not..avmortizerje skrajsa, gostejše olje da, in vse to ti nastima po zelji..visino + trdoto


Tocno tak turnsek baje zlo kvalitetno dela!!!
Sicer pa ima nas 4sale tudi porezane fedre in strsane amortizerje!


Res je - samo da ne bo kdo mislil, da na Mazdi :wink: :P .
Sem bil pa prisiljen to narest, ker si lahko predstavljate, da je težko dobit npr. apexe za Toyoto Carino II, letnik 91. Obvezno pa je v takem primeru, dat tud stršat amortizerje. Res je, da se fedrov naj ne bi rezalo, vendar poudarjam kot že velikokrat, da to ob strokovni izvedbi in primerni predelavi amortizerjev ni tak bav bav, kot to večkrat zasledim tu na forumu. Ne me narobe razumet - če se dobijo športni fedri je vsekakor 10x boljše kupit te fedre in je to edina pravilna odločitev .

Drugače pa preden se oglasijo kakšne razgrete glave naj povem, da osebno pač dam veliko na mnenje mojega fotra (pa ne samo zato, ker je moj foter, ampak zato ker ima 25 letne izkušnje z avto dirkami) in če mi je on zagotovil, da je lega, varnost in zanesljivost naše Toyote sedaj odlična mu jaz ne bom oporekal :wink: .

Aja, še to (kar sem tudi že nekoč napisal) - treba se je zavedat, da tudi vgradnja športnih fedrov na serijske amortizerje ne prinese optimalnih rezultatov. Stvar je idealna le v povezavi s športnimi amortizerji. Je pa res, da za naše potrebe po večini zadostuje le vgradnja športnih vzmeti. Se mi zdi, da se pri nas pojavlja zmotno mnenje, da so vzmeti odločilnega pomena pri legi avta. No to ni čisto tako - amortizerji imajo veliko konkretnejši vpliv na samo lego (tudi pri zaviranju, pospeševanju ipd.).

No zdaj bo pa dost nakladanja :P .

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 11:57 am
Napisal/-a X-Hair
Subaru je napisal/-a:1. vzet H&R nove športne fedre + montaža teh
al
2. jet do turnška, dat fedre porezat in amortizerje stršat?


DEFINITIVNO prva varianta. Tisto rezanje je tako tako, sicer pa se ocitno obnese ce imajo ze nakateri. Najbolje bi bilo da bi zamenjal se amortizerje. Ker to je potem pa tapravo. Sicer zna USEKAT po denarnici, ampak se ti potem oddolzi na cesti -> ampak RES. Sam imam tudi H&R in je BOMBA. Sploh v kombinaciji s KONI amortizerji. Avto ni ne vem kako trd, samo ko pa zacne letet pa postane trdo pa lima kr pr NORCIH.

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 12:06 pm
Napisal/-a WhiteCell
hmmm nevem od kje ti take bedarije.. o turnsku..
on ti nardi tok dobr kot je iz fabrke..
s cena je priblizno enaka mogoce 10-20% nizja...
a misls da bi on na navadne rezane fedre da. 3 leta garancije ( s nevem ce je tocn tolk samo je ) pa VERJEMI da je tezje pridobit homologacije za rezane fedre kot nove...
on da vse to kalit.. sa se napetosti v materjalu iznicijo in je kvaliteta enaka NOVI


tko da ne NAPAMET govort..
brat je bil pri turnsku.. in je bil zadovoln..
samo primer
yugo nizanje+ trsanje 45k sit
subaru 70k sit

no malo drazje te pride ce NOVE nabavs....
sao je to ENAKA kvaliteta !

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 12:12 pm
Napisal/-a Sale
Hmm, samo eno vprašanje - kdo pa je govoril o kakšnih bedarijah glede Turnška. A sem mogoče jaz kaj spregledal :oops: :oops: .

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 12:20 pm
Napisal/-a WhiteCell
sorry... maj mastejk :)
:oops: :oops: :oops: :oops:

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 3:16 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 3:25 pm
Napisal/-a Sale
G-4S je napisal/-a:Jst mam samo eno pripombo na Turnška. Pozna samo eno trdoto avta in ta je taka, da ti trtico v vrat zabija... A ne Sale :lol: :lol: :lol:


Heheh, čist res - naša Toyota je bla tko trda, da smo jo moral nazaj peljat, da jo je mal omehčal, ker drugače ni blo za zdržat. Sam se je pa vse dal lepo zmenit, da je to šlo kot reklamacija :wink: .

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 4:02 pm
Napisal/-a WhiteCell
ja ce takoj reces ti po zelji trdoto nastima

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 4:26 pm
Napisal/-a Subaru
all4you2 je napisal/-a:Kako ti sploh lahko pride na pamet rezat fedre itd.? :evil: (Jezen sem nate)


:oops: :oops: :oops:

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 4:33 pm
Napisal/-a Subaru
TechnoBoy je napisal/-a:brat je bil pri turnsku.. in je bil zadovoln..

subaru 70k sit


čak mal? Mr-B je že šu pol do turnška to upedenat?? k zadnjič k smo bili v celju še ni imel! Morm pol njega kontaktirat da vidm kako to zgleda pa da ga vprašam kakšen je rezultat!!

k jaz se kr ne morem spravt zarad plitvega žepa :? če pa bom dobil neke vrste "zagotovilo", da je to res boljš in da seful boljš drži ceste in da so rezultati občutni, pol bom pa tud unih 70k riskeru.... :twisted: :twisted: :twisted:

aha, pol če razumem jaz iz tehle postov, bo boljši "rezultat" če dam turnšku predelat fedre in amortizerje, kot pa če bi dal na avto samo nove H&R fedre in bi pustil serijske amortizerje? ker 120k pa kljub vsemu ne bi dal za tole zadevo (se pravi novi fedri + predelani amortizerji)

nihče pa ni komentiral kako bi blo če bi dal samo stršat (in ne rezat in nižat amortizerjev)?

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 6:03 pm
Napisal/-a WhiteCell
neeee
on je na Opel Manti mel turnskove ...
na subaruja se ni dal.. bo pa kmal...

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 6:05 pm
Napisal/-a *bojci*
Malo bi se pridružil postu.... :wink:

Moja 19-ka je tak kot vsak Renault nežen na cesti ko francoske dame. Zdaj pa seveda, če se mi ne da dirkat, pa lepo elegantno vozim, mi je to ugaja (glede na naše ceste v Sloveniji :wink: ).
Ko pa me tak malo prime, se pa avto nagiba kar, pa še med blatnikom in kolesom je verjetno prostor za 20 col felne! :shock:
Zato bi zaenkrat rad mel kombinacijo udobja in športnosti (saj vem, da eno in drugo hkrati ni mogoče doseči), ker avto rabim vsaj tedensko dvakrat na daljšo relacijo. Torej bi me tudi motilo, če bi se zaradi trdega podvozja izmučen privlekel iz avta.
Sem se pozanimal malo za cenik kompletnega (vzmetenje+amortizerji) me za apex stane neki 90k. Pa moj študentski žep ni tak poln, bi rad vsaj malo utrdil ta avto, da ne bo več tak velik prostor v blatniku in za kar se da poceni varianto.
Sem prebiral poste, pa sem se že skoraj odločil, da bi dal samo fedre druge gor, že zarad tega, ker bi ga rad mel nižjega. Ali pa naj stare predelujem, ali ne?

Torej, malo mi pomagajte pri izbiri, dobrodošel je pa vsak komentar!