Stran 1 od 2
nižanje glave ? ? ? ?
Objavljeno: Če sep 01, 2005 2:45 pm
Napisal/-a sport
Pozdravljeni vsi na forumu.
Mam eno vprašanje za vse mehanike in mojstre tuninga.
Odloču sm se da bom dal nižat glavo motorja in menjat ventile.
Zanima me če kdo ve kje to delajo? Prenbližna cena? Kok se bo poznalo
pr moči če se sploh bo kaj?
Pa kaj bi še loh naredu za večjo moč(ne predragih predelav)?
Avto: Pontiac LeMans OHC1.6ccm - 75Km motor baje isti k pr kadettu E (solza).
L.P.
Sport
Objavljeno: Če sep 01, 2005 3:19 pm
Napisal/-a vepar
zakaj pa ventile menjat?
s kolegom tud razmišljava da bi dala to na naših makinah nardit
baje dobiš cca 1KM na 0.1 mm zbrušene glave. torej 1mm cca 10 KM (sm nevem kolk je to res) čakam na preverjene informacije.
Objavljeno: Če sep 01, 2005 3:23 pm
Napisal/-a sport
Po logiki večji ventili spuščajo v cilindre več benza...
Objavljeno: Če sep 01, 2005 5:52 pm
Napisal/-a monster_d
vepar je napisal/-a:zakaj pa ventile menjat?
s kolegom tud razmišljava da bi dala to na naših makinah nardit
baje dobiš cca 1KM na 0.1 mm zbrušene glave. torej 1mm cca 10 KM (sm nevem kolk je to res) čakam na preverjene informacije.
1mm 10km sam v sanjah
Edin je je avto natunan kompletno pol mozno.
jaz mam 0,75mm.
lp
Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:14 pm
Napisal/-a sport
Monster ti maš izkušnje s tem me zanima če je razlika občutna.
Pa kaj naj nardim da se bo avto vrtel na višjih obratih.
Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:21 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Precej pomaga pobrušenje vztrajnika in vgraditev lažjih batov ter ojnic, tudi ventili so pomembni(manjša teža, bolje je). Vprašanje je, če se dobijo kaki deli za ta motor.
Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:23 pm
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:06 pm
Napisal/-a monster_d
sport je napisal/-a:Monster ti maš izkušnje s tem me zanima če je razlika občutna.
Pa kaj naj nardim da se bo avto vrtel na višjih obratih.
Menjal sem se medtem tesnilo ki je blo malenkost nizje kot orginalno, zamenjal izpuh.
Razlika je bla ocitna ja.
Avto dosti lepse laufal, tudi pri nizjih obratih pa v visje se je lepse zasukal.
Zdaj o nekih konjih nemores govorit, je pa nekaj.
Ce ga hoces v visje vrtet naredi to kar je napisal ze nad mano forumec.
Zlajsaj vitalne dele.
Torej zjajsas, bate, ojnice, predvsem pa lajsanje vztrajnika dosti pomaga (poleg tega da vztrajnik pobrusis ga mores tudi zbalansirat dat, torej uravnotezit)
Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.
Glede lajsanja zadev nimam kakih izkusenj, edino na turbacu mam bate olajsane.
lp
Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:33 pm
Napisal/-a powerDm
Kam bi se dalo pa vstrajnik dat zbrusit in zbalansirat?
A delajo to pri nas? Če ja,kje?
Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:56 pm
Napisal/-a eXtreme
Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati. Glede 0.1mm = 1 konj, potem sem jaz z nizanjem dobil 27 konjev? You can only dream about it
Ventile nevem zakaj bi menjal, ce nimas krivih ali poskodovanih... Glede nizanja, zapelji so do bliznjega mehanika pa vprasaj kam nosi ravnat glave. Orodjarji imajo to mehanizacijo.
Vztrajnik ti postruzi vsak orodjar, ni nobene znanosti, samo previden moras biti kje struzis. Ce ga raznese, so posledice lahko usodne (delci vztrajnika prebijejo vse, ohisje menjalnika, plocevino vozila,.... bog ne daj da prileti delec v kabino vozila). Za koliko se ga da zlajsati je vprasanje, odvisno od vztrajnika. Moj je zlajsan za 1.7kg.
Konec koncev se nic od nastetega ne izplaca, oziroma se, vendar ravno opazne razlike ne bo, razen lastnega zadovoljstva. Da kaj dosezes moras pripravit malo vec denarja

Objavljeno: Pe sep 02, 2005 5:39 pm
Napisal/-a sport
A mislte da bi blo 70.000 sit dost.
Objavljeno: Pe sep 02, 2005 9:09 pm
Napisal/-a monster_d
eXtreme je napisal/-a:Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati.
mam glavo ze nizano ze dve leti pa se motor suce v iberture pa se zmer use ok sila, nic pregreva pa normalno deluje zadeva, prav tako je dihtunga ok.
Objavljeno: So sep 03, 2005 7:29 am
Napisal/-a sport
monster_d je napisal/-a:Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.
Torej če bi menju odmicno bi mugu dat od močnejšega motorja al švognejšega
(večje kubikaže al manjše).
Objavljeno: So sep 03, 2005 7:48 am
Napisal/-a Pugi
jafak.
A nebi ti vsaj prbližn vedu kaj delaš preden uničiš motor? Tole kar se ti greš je lahko zlo narobe če nimaš pojma o tem. Js ti priporočam da še ene 2 mesca počakaš, pa vse od tega prebereš kar obstaja, ker zdle zgleda še ne veš dost.
Drugače pa je brušenje glave pri takelem avtu nesmisel.
Objavljeno: So sep 03, 2005 8:51 am
Napisal/-a sport
Zato pa sprašujem da bom vedu :P ! ! ! ! !
Objavljeno: So sep 03, 2005 8:59 am
Napisal/-a sport
-Jst rad naredim kej sam pa čeprov use zjebem, učimo se na napakah.
-Jst mislm da ni nobena umetnost da nabavš plastiko pa jo daš gor zmontirat,
pa milm da ni problema da mehaniku rečeš to pa to mi nared fukneš keš in to je to,
pol pa izigravaš carja kaj vse si naredu pa čeprav se tud dotaknu nisi avta.
-Jst mislm da car je un k nardi tud kej sam ne pa da sam keš pokaže pa mu nardijo
drugi
Objavljeno: So sep 03, 2005 9:38 am
Napisal/-a Pugi
Jp jp se strinjam.
No, če misliš to počet, pol morš tapru se sprijaznt, da kakih večjih izboljšav ne bo, se pa lahko učiš za naslednji avto. Pri taki majhni moči se taki posegi ne poznajo dosti.
Pri brušenju glave morš pazit na zračnost med ventili in bati, da ti jih ne bo pokrivilo. Sam je ne boš mogel pobrusit, ampak boš to nekomu mogu dat narest...
S 70K bi mogu normalno skozi prit. Vztrajnik si nekje dobi drugega in ga daj postružit (sj niso dragi za tvojo mašino, pomoje bi ga za male pare dobu).
Objavljeno: So sep 03, 2005 12:53 pm
Napisal/-a monster_d
sport je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.
Torej če bi menju odmicno bi mugu dat od močnejšega motorja al švognejšega
(večje kubikaže al manjše).
Cisto odvisno. gledat mores da je ostrejsa torej vec stopinj.
Lahko da ma mocnejsi motor manj stopinj kot svohnejsi
mozno da pase kaj krizem krazem od kakiga podobniga motorja.
Objavljeno: So sep 03, 2005 1:02 pm
Napisal/-a sport
Hvala zaenkrat, če pa se še kej spomnete pa kr napište.
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 2:11 pm
Napisal/-a eXtreme
monster_d je napisal/-a:eXtreme je napisal/-a:Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati.
mam glavo ze nizano ze dve leti pa se motor suce v iberture pa se zmer use ok sila, nic pregreva pa normalno deluje zadeva, prav tako je dihtunga ok.
Mogoce ves kaksno kompresijo imas, v barih (ne kompresijskega razmerja)?