Stran 1 od 1

Tuning motorja

Objavljeno: So sep 03, 2005 10:56 pm
Napisal/-a Zmaj78
Mal prej sem iskal po internetu, kako bi se kej dalo naše stare stroje malo navit in za kolk denarja, pa sem naletel na eno dost zanimivo stran glede tega. Gor so navedeni podatki za skor vse tipe vozil in sicer pred in po predelavi z njihovim čipom. Stvar sploh ni tok draga in se vam splača pogledat.

Link:
http://www.autosport-fr.com/

Re: Tuning motorja

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 2:41 am
Napisal/-a Gti-Driver
Priam je napisal/-a:Mal prej sem iskal po internetu, kako bi se kej dalo naše stare stroje malo navit in za kolk denarja, pa sem naletel na eno dost zanimivo stran glede tega. Gor so navedeni podatki za skor vse tipe vozil in sicer pred in po predelavi z njihovim čipom. Stvar sploh ni tok draga in se vam splača pogledat.

Link:
http://www.autosport-fr.com/


Ja saj to je že vse vredi! Sam kaj pa za malo starejše mašine??
Ni blema delat tuninga na 1.8t motorju o VW-ja, za ta motorse najde dost stvari. Daj mi neko stvar za dvojkio 1.8 16v. Tuki pa več noben nič neve povedat al pa bit pameten.
To je zame vse samo prazno nakladanje. Da z čipom in odmočnimi dobi 20 al pa 30 km več. Za tak dnar k ga vložiš v to stvar si lahk zrihtaš avto ki leti da te sam glava peče;)

Ja teorija ni vedno tut = praksa!

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:46 pm
Napisal/-a Zmaj78
Ja to je res ker turbinske motorje navijat ni neka znanost. Tvoj motor pa je po mojem dost dobr obvladu Peljhan ko je glih tacga samo G60 vozu svoje cajte in tut zmagval. Sicer pa vse se da samo če je volja oz. tut kej dnarja mora bit na zalogi a ne!

Objavljeno: Po sep 05, 2005 10:20 pm
Napisal/-a eXtreme
Kar kupi nek tak cip, pa bos videl za kolko bos navil tvoj stari stroj. Predlagam ti, da pred cipanjem kupis se turbonator. Nekaj mi govori da bos potem imel injektorje premajhne :jy

Nekaterim se vedno ni jasno delovanje 4-taktnega bencinskega motorja z notranjim izgorevanjem.

Ja ni glih za riskirat!

Objavljeno: To sep 06, 2005 11:52 am
Napisal/-a Zmaj78
Zdej sem mal razmišlu d bi montiru 2.5 V6 od 626-ke, pol pa šele kakšen čip, če bi bla potreba po njemu. Vem pa da če bi montiru v sedanji motor npr. turbino, bi mogu 100 % zmanjša kompresijo motorja, ker drgač bi šlo itak vse v ....

Je pa videt zanimiva tale tvoja crx mašina. Ker motor je notr, verjetn je 131 KM?! Baje da so delal tut 150 neki cajta, tik pred vtijem pa me zanima kako se šele tisto pelje! :?:

Objavljeno: To sep 06, 2005 4:03 pm
Napisal/-a eXtreme
Ja, masina je 130.... bila... kaj je sedaj bo pokazal DYNO ko se do konca naredi motor in zoptimira elektronika.
Pred pol leta, 130PS:
Slika

Danes, ???PS:
Slika

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 7:05 am
Napisal/-a Courage™
kaj si ti nor kolko enega kablovja ... jaz se zubim že ko gledam tu not :)

Lep motor :))

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 12:57 pm
Napisal/-a Zmaj78
Tale crx je kar zanimiva zadeva, pred cca. enim mescem sva se glih z enim mulcem pomerla kao drag race na črnuški obvoznci in morm priznat, da mi je u štartu kar mal pobegnu, sam pol pri okol 180 kmh ga je pa začel mal zmanjkvat in sm ga pol ujel. Mogoče se je pol začel poznat da mava iste konje in mam jz motor 1.8, on pa 1.6. V štartu pa je blo neki razlike že verjetno zarad 200 kg težjiga mojga avta. Kakšne pa so kej karakteristike tvojga stroja, npr. pospešek pa končna?! ;)

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 7:57 pm
Napisal/-a DrMr
Courage™ je napisal/-a:kaj si ti nor kolko enega kablovja ... jaz se zubim že ko gledam tu not :)


Ja saj kable bo še malo zložil, mislim da,... čeprav pri racingu je vse nametano, majstri pa že vejo kdo je kdaj,...

Vsi kabli na hondi v vrsto! :))

Objavljeno: Če sep 08, 2005 6:58 pm
Napisal/-a Zmaj78
Ja res če se ti teli kabli med sabo skregajo in bognedaj stepejo pol pa bo kriza oz. jih boš moral nekje sred ceste it mirit in se igrat redarja (beri mehanika). Sam kar japonc naredi, to neki cajta pol tut zdrži! :))