Stran 1 od 2
Kako narediti da bi spuscal in dvigoval avto tudi med voznjo
Objavljeno: Ne apr 20, 2003 8:52 pm
Napisal/-a Freshvictim
Ja al kdo pozna kako bi se dalo to narediti, mislim da ima to narejeno ZABA da jo lahko dvigas spuscas....
Jst bi pa to naredil na BRAVOTU bi mi zelo prav prislo in sicer od cistega podna pa do navadne visine *kot je original*
Pa sej verjetno veste kaj mislim to kot so imeli tudi v Hitri in Drzni..... pa vidi se kdaj pa kdaj v kakem video spotu ko majo nigerji avte na fedre ki skacejo....
Skratka rad bi imel to vse pod kontrolo noter v kabini in bi se lahko igral avto na levo dvignit na desno, gor dol........
Na osnovi cesa je to narejeno, prosim ce mi lahko kdo pomaga ki kaj ve o tem!
Objavljeno: Ne apr 20, 2003 8:57 pm
Napisal/-a .::GTR::.
hehe. ti bi kr lowriderja naredu z bravota. če hočš to nardit morš celo podvozje čist spremenit, če ne se ti na avtocesti kj zlom pa greš lepo po gobe

mah nevem... uglavnm pr ns se pomoje tega še ni, sam je pa tut v tujini fuuuul drago, sam poj ga pa res zašmekaš

na semaforju pa komad od snoop doga - still D.R.E. pa začneš skakat

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 9:02 pm
Napisal/-a maky
ja low rider je kokr jst vem pri nas prepovedan.
sm pa jst isto vprašal malce prej tko da bo treba počakat da kšn ko to mal bol obvlada pove kako pa kaj.
aja pa žabe nisi mogo dvigat med vožnjo.pa še bol počas se je dvigala medtem ko low rider dvigne avto v trenutku.
Objavljeno: Ne apr 20, 2003 9:04 pm
Napisal/-a maky
Objavljeno: Ne apr 20, 2003 9:06 pm
Napisal/-a .::GTR::.
heheeh e to to. pa ti čist skuliran vozš - ne je*eš žive scene, sam levo roko na vrh volana pa poooočas

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 9:08 pm
Napisal/-a Mihc
ah to je pa cisto lahko samo vse amortizerje zamenas z oljnimi al pa zracnimi tako da nimas fedrov to so mel zx ,xantija , c5 ..... sicer pa punmpico pa napeljavo pa seveda da ti pumpica pobere ene 15km sem pozabu povedat

a je se zanimiva stvar ane
Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:11 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Lucas je napisal/-a:ah to je pa cisto lahko samo vse amortizerje zamenas z oljnimi al pa zracnimi tako da nimas fedrov to so mel zx ,xantija , c5 ..... sicer pa punmpico pa napeljavo pa seveda da ti pumpica pobere ene 15km sem pozabu povedat

a je se zanimiva stvar ane
ja to je una ''na easy'' varianta k ti počas spuša alpa dviga

un je noro k te katapultira v zrak

Objavljeno: Po apr 21, 2003 8:52 am
Napisal/-a keylone
potzdrav tako stvarco alhko nabavis v avstriji in nemciji kjer ti tud nastimajo komplet.ce se ne motim pride samo materijal okoli 15.000dem - 7000 eurotuzdej pa nevem tocno ampak stvar res zaziga sam pri nas tega ne dovolijo se zaenkrat.ce gres letos na wortherse show lahko vidis tam to zadevo
Objavljeno: Po apr 21, 2003 10:16 am
Napisal/-a kobreti
Pa tako stvarco morš vedno nekaj šraufat ker redno nekaj crkne.....tak ,da je ful dela z tem......pa še ful dnarja rabiš zato!!!
Samo mi pa je LOW RIDER eden izmed sanjskih avtov!!!!

Objavljeno: Po apr 21, 2003 10:33 am
Napisal/-a Tomo
Ja sj low rider je kr zakon. Se prpeles na parkirplac pa si ga spusis cist dol tko da kul zgleda ko se pa peles si ga pa mal zvisas! :P
Objavljeno: Po apr 21, 2003 10:39 am
Napisal/-a TOYOTA
POKLIČI V CELOVEC NA TUNING PARTS PA BOS IZVEDU DA PRIDE ZA AVTO KATERE PRVA OS IMA NOSILNOST DO 1TIN ZADNJA OS DO 0,8 T KOMPLET S KOMPRESORJI (3) IN HIDRAVLIKO ZA AMORTIZERJE IN AMORTIZERJI OKOLI 2000 EUR BREZ MONTAZE AMPAK TA JE PRIBLIZNO 20% CENE..ZA TO PA DOBIS SE TUV OZ. HOMOLOGACIJO PRI NAS ....SAMO TO DELA LE CE AVTO STOJI PRI MIRU DRUGACE JE TO RES PREPOVEDANO...VELIKO JE TUDI PROBLEMOV S KOLOTEKI KER JE TREBA VSE POBRAT VEN CE HOCES AVTO CIST V PODN DAT PA TKO....AKU MORS ZAMENAT RABS VSAJ 3 HUDE TO JE SPET 150 KSIT ...V GLAVNEM KUPI RAJS ZABO...
Objavljeno: Po apr 21, 2003 11:50 am
Napisal/-a X-Hair
justyGTR je napisal/-a:heheeh e to to. pa ti čist skuliran vozš - ne je*eš žive scene, sam levo roko na vrh volana pa poooočas


Objavljeno: Po apr 21, 2003 2:58 pm
Napisal/-a Freshvictim
Aha: vredu dej ce bos imel se kaj tocnih podatkov mi jih napisi!
Drugace pa ce bi zamenjal fedre z oljnimi..... al se nebi dalo z regulatorjem olja dvigniti ali spustiti avto!
V bistvu se mi ne gre za neke skoke..... gre se mi samo za to da bi imel 3-4 stopnje dviga avta ki bi ga lahko med voznjo reguliral. tako mas cestni avto in skoraj offrorad
Al se kdo ve kako to resiti??? bi pa dal kar nekaj kesa za to!
Objavljeno: Po apr 21, 2003 4:09 pm
Napisal/-a BaSe
Evo tukaj si ga lahko kupiš, pa še v SLO je, tak da ne bi rabil čež mejo vozit
USA Plymouth Firebird, letnik 75, 366KW/ 490 KM
Še link:
http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=42190
Objavljeno: Po apr 21, 2003 5:27 pm
Napisal/-a Haby
Freshvictim je napisal/-a:Aha: vredu dej ce bos imel se kaj tocnih podatkov mi jih napisi!
Drugace pa ce bi zamenjal fedre z oljnimi..... al se nebi dalo z regulatorjem olja dvigniti ali spustiti avto!
V bistvu se mi ne gre za neke skoke..... gre se mi samo za to da bi imel 3-4 stopnje dviga avta ki bi ga lahko med voznjo reguliral. tako mas cestni avto in skoraj offrorad

Al se kdo ve kako to resiti??? bi pa dal kar nekaj kesa za to!
Kolega se je zanima za to varianto (kao tuareg, novi a8, audi allroad...) in je v Slo najdu enga majstra ki bi to nardil, cene se ne spomnem tocno, zdi pa se mi da bi ga samo amortizerji prisli okrog 100k sit potem pa se motorji, instalacija...
Objavljeno: Po apr 21, 2003 10:00 pm
Napisal/-a Jesus
caki to je v sloveniji al kaj

Objavljeno: Po apr 21, 2003 10:00 pm
Napisal/-a Jesus
Tomekk je napisal/-a:Ja sj low rider je kr zakon. Se prpeles na parkirplac pa si ga spusis cist dol tko da kul zgleda ko se pa peles si ga pa mal zvisas! :P
k se pa peles si ga pa CIST MAL zvisas, lih tok da ne drsas

Objavljeno: Po apr 21, 2003 11:26 pm
Napisal/-a Byrkus
No, jaz sem danes kar med vožnjo na Citroën BX dvignil nivo višine (pač, moral sem peljati preko pločnika - don't ask...

). To gre tako počasi, da izza volana praktično ni moč opaziti, kaar nenadoma pa se zaveš, da si malo višje nad cesto.

Aja, in načeloma naj to ne bi bilo priporočljivo.
Če hočeš to zadevo vgraditi v avto, ki te zadeve v seriji nima, potrebuješ načeloma hidravlično črpalko, povsem druge obese s hidravličnimi kroglami, pa seveda regulator višine. Tako je vsaj rešeno pri Citroënu. BX ima 4 nivoje višine, vendar sta za vožnjo uporabna le dva (zgornji in spodnji sta servisna položaja), žaba (model ID/DS) je pa imel pet višin nastavitev.
Aja, tisti 'low rider' na slikah pa v nobenem primeru ni Pontiac firebird, ki je seveda avto ranga Chevrolet camaro. Dejansko sta firebird in camaro identična v 90 %, drugačne so le podrobnosti na karoseriji. Prej bi rekel, da gre v tem primeru za kakšen Oldsmobile, ki v seriji (če seveda upoštevamo, da je letnik 1975 pravi) nikdar ni imel več kot 180 KM.

Objavljeno: To apr 22, 2003 9:43 pm
Napisal/-a BaSe
Objavljeno: To apr 22, 2003 10:08 pm
Napisal/-a KrEn17