Stran 1 od 1
Izpuh
Objavljeno: Če jun 27, 2002 1:29 pm
Napisal/-a Haby
nekje sm zasledil, da ni bistvene razlike ce zamenjas samo zadnji lonec s sportnim, razen zvoka seveda. a je to res? ker baje bi moral zamenjati celotno napeljavo, pa se katalizator dol vrzt, pa nek sportni lonec ko ma kao katalizator notr kupt.
pa tudi baje ni dobr, ce kupis kr en univerzaln sportn lonec, ker bi mogu kupit lonec ko je direkt za tvoj avto narejen.
Se kdo spozna kej na te stvari?
Re: Izpuh
Objavljeno: Če jun 27, 2002 6:28 pm
Napisal/-a monster_d
Ja poleg zadnjega izpusnega lonca mores tudi sprednji lonec dol dat pol bos dobil malo vec moci, ce te ne moti malo mocnejsi zvok.
Seveda pa tudi z odstranjitvijo katalizatorja pridobis kar nekaj na moci.Samo potem na tehnicnem imas probleme.Dobijo se tud sportni katalizatorji samo da so zelo dragi!!
AJD!!!
Re: Izpuh
Objavljeno: Pe jun 28, 2002 5:31 am
Napisal/-a vladek
ne pozabi tudi na izpusne kolektorje, od teh je odvisen kar relativno velik odstotek moci...
Re: Izpuh
Objavljeno: Pe jun 28, 2002 10:53 am
Napisal/-a Borut
Z zadnjim loncem ne pridobiš bistveno na moči.Treba je predelati katalizator,zaradi tehničnega se pa stvar reši takole.Kupiš katalizator od enega istega razbidga avta ,ker ga dobiš zlo pocen ,ga daš enmu ki to obvlada da ti vzame sita ven in da kar direktcev čez.To te pride približno 20jurjev.Potem pa ko moraš na tehničnega ga zamenjaš z tapravim in ko prideš z tehničnega daš nazaj tega gor pa ti noben ne more nič.Še to premontaža katalizatorja pride približno 1500sit.Pa si zmagal.
Grugač je pa še varianta da zamenjaš cel izpuh od kolektorjev naprej.Povečaš fi daš ven še sprednji lonec pa spet pridobiš na moči motorja.to pa stane okoli 15jurjev,seveda to velja za navadn material in ne inox pločevine.
Re: Izpuh
Objavljeno: Ne avg 11, 2002 9:59 am
Napisal/-a ferrarist
ce rabi kdo inox material,mamo mi trgovino...(rihtam komplet material za slavkota komela)
MIHELJ d.o.o.
Brje 55
5263 Dobravlje
tel.:05/36-88-030
gsm:041/649-629
P.s.:brje so pri ajdovscini
Re: Izpuh (za Ferrarista)
Objavljeno: Ne avg 25, 2002 12:21 pm
Napisal/-a GT4turb0
Ferrarist!
Ma vi tudi obdelujete inox?
Mam dvojni izpuh za chooperja (kromiran inox mislim) in bi ga mogu malo porezat (da bo bolj točno) in spolirat.
P.S. Sem iz Goriških Brd
LP
Re: Izpuh
Objavljeno: Po avg 26, 2002 1:16 pm
Napisal/-a ferrarist
ja,ce bi rabu,kar pridi.ma ne povedat starmu da si zanas slisu na forumu k cene mi bo pizdu...si biu na moto zboru mk rihemberk?
Re: Izpuh
Objavljeno: Po avg 26, 2002 1:17 pm
Napisal/-a ferrarist
ja,ce bi rabu,kar pridi.ma ne povedat starmu da si zanas slisu na forumu k cene mi bo pizdu...si biu na moto zboru mk rihemberk?
Re: Izpuh
Objavljeno: Po sep 02, 2002 12:24 am
Napisal/-a GT4turb0
OK Trenutno sem poškodovan (prometna) potem pa bom klical tvojega.
Ti na zboru nisem bil-sem bil takrat na morju. Če bo vse Ok bom 12. oktobra v Brdih.
Re: Izpuh
Objavljeno: Če sep 05, 2002 3:32 pm
Napisal/-a ferrarist
kej pa noris?!?!?!?!?!?!?
Re: Izpuh
Objavljeno: Če feb 06, 2003 2:30 pm
Napisal/-a Neo
Borut!
Ce se ne razumes v take teme PROSIM raje ne pisi nic!
Pojma o pojmu nimas kaj se tice izpuhov!!!
A mislis da v tovarnah direkt "zajebejo" izpusne sisteme?!
Dejstvo je ,da FIZIKA,TERMODINAMIKA ocitno pri vas ne obstaja,kar pa je OSNOVA izpusnih sistemov.
To da povecas fi cevi bos pri serijskem avtomobilu mogoce pridobil celo 1-2 konja manj!!! Ni to tak kakor si to vi predstavljate....
Re: Izpuh
Objavljeno: Če feb 06, 2003 2:58 pm
Napisal/-a CyberMedo
Bravo Neo!
Sicer se zavedam, da se s tem razbijajo sanje marsikaterega, pa vseeno pozdravljam trezno glavo.
Vse preveč se namreč pojavljajo namigovanja o tem, kako iz motorjev iztisnit več moči, pa je to precej zahtevneje, kot se na prvi pogled zdi. Razni športni izpuhi, ali pa celo izpušni lonci, in potem špekulacije o nevem kakih konjih so seveda znanstvena fantastika. Predvsem pri avtomobilskih motorjih je iluzorno, da bi na ta način dobil boljši avto. Tudi če zamenjaš cel izpušni sistem, dodaš športni zračni filter in športni katalizator boš dosegel le neznatno povečanje moči nekaj konjskih sil. Na dirki, kjer vsaka stotinka šteje, je to seveda odločilnega pomena in se zato tudi uporablja, na cesti se to niti čutilo ne bo.
Mene osebno tuning fascinira, in kar sem napisal ni bilo zato, da bi ljudi demotiviral od predelav avta, temveč zato, da bi se nehalo govorit o takih "enostavnih" posegih za povečanje moči. Če hočeš avto predelat, si natakneš raufenk, daš športni zračni filter gor ipd. je to lepa optika in lep zvok, ter porok o športnem karakterju voznika, ne da se potem govori o tem, kako gre avto hitreje in opazno bolje pospešuje... Taki posegi, ki moč dejansko povečajo (razen aktualnega čiptuninga) gredo močno v nederje motorja in ga celotnega predelajo. Razni dirkalni avti, ki temeljijo na navadnih osebnih avtomobilih nimajo zamenjanega le izpuha in filtra, temveč praktično cel motor...
LP