Stran 1 od 2
Objavljeno: To okt 11, 2005 2:47 am
Napisal/-a Kennman
pojdi na
www.howstuffworks.com in vnesi "camshaft".
LP
Kennman
Objavljeno: To okt 11, 2005 10:56 am
Napisal/-a CockroaC
Pomoje bi fant rad vedele kaj se zgodi če bi dal ostrejše odmične gredi in ne nasplošno kaj to je ..
Objavljeno: To okt 11, 2005 11:04 am
Napisal/-a DJSLY
z ostrejšimi odmičnimi dobiš več zraka not. Obvezno je potrebno zamenjati (preprogramirati) računačlnik, in s tem dobiš cca. ~30 PS poleg tega se motor lahko višje vrti.
Strošek:
odmične cca 800-1000 eur
preprogramiranje: RSR
Pa seštej in veselo zapravljanje.
Re: Odmična gred? Razlaga
Objavljeno: To okt 11, 2005 5:29 pm
Napisal/-a neyc
nejkonej je napisal/-a:Imam a4 1.8t 97L
daj sam čipat, da ti turbinco odprejo, pa je to to,..
Objavljeno: To okt 11, 2005 10:03 pm
Napisal/-a greddy
nejkonej je napisal/-a:CockroaC: mogoč maš mal prov sam res nevem veliko o tem.dj rajš kej napiš o tem.-Ostali HVALA -kr informirajte naprej
mal več mi je pa že jasn
nejc zaenkrat še ne mislim čipat.hvala vseen
to ti je najcenejša oblika tuninga na tvojem motorju..

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 3:24 am
Napisal/-a RegY
nop... na turbo motorjih je še vedno najcenejša oblika tunninga zračni filter... doda tam kake 15-25KM... tolk se pač bolj pozna pri turbo mašinah, pri navadnih bencinarjih se pozna bore malo, na moji recimo samo na odzivnosti, na moči pa ne
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 7:24 am
Napisal/-a Pifi
RegY kako pa se pozna na porabi?
lp
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 7:48 am
Napisal/-a Symon
Športni filter nima kaj dosti veze z porabo!!!! Že tolikokrat omenjena tema. Več ti kvečjemu žre, ker ga bolj tiščiš. Manj pa kvečjemu kakšn štamprle manj...
Odmične spremenijo čas zapiranja in odpiranja ventilov in tako na nek način optimiraš delovanje. Preprosto se ti prej/kasneje odprejo in zaprejo in zato pride v motor več bencina/zraka. Kar pomeni večjo moč. Samo zaradi odmičnih se motor nič več ne zavrti. Varno je, če zamenjaš še vzmeti na ventilih.

Ker drugače lahko pride (mislim da) do resonance ker vzmeti niso narejene za toliko obratov.
Skratka se čist splača samo dobro preglej cene/moč ki jo boš dobil. Pa v nižjih obratih se lahko zgodi, da boš kaj zgubil. OK odvisno od specifikacije (street, race, drag...)
Ne vem no po svoje ti poskušam odgovorit. Upam, da ti je kaj bolj jasno.

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 1:51 pm
Napisal/-a Nasty
RegY
Kdo ti je pa natvezu, da s zračnim filtrom pridobiš 15-25 KM?
Ne vem. Ali si tole resno mislil?
PS
Za predelavo z odmičnimi poklič Senico.
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 7:39 pm
Napisal/-a M3
nejkonej je napisal/-a:CockroaC: mogoč maš mal prov sam res nevem veliko o tem.dj rajš kej napiš o tem.-Ostali HVALA -kr informirajte naprej
mal več mi je pa že jasn
nejc zaenkrat še ne mislim čipat.hvala vseen
odmične boš dal in ne čipa? sej to je osnova človek, sej če boš dal preprogramirat
pri rsr bojo sigurno odprli vse kar se elektronike tiče.
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 7:40 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ja ce bos menu lonc zadn ga zameni s takim k bo mev vecji premer k navadna cev k jo mas zdej.....

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 8:07 pm
Napisal/-a FireSTORM
nejkonej je napisal/-a:;) Regy ne me rajcat... he he filter bi se pa prej splačal a ne?Verjamem da dobiš neki PS verjetn odvisn od modela a ne? ka pa izpuh? a je tut neki tajga da dobiš nekaj Ps če zamenjem zadnji lonec s športnim?
regy ker avto pa maš?
Symon tnx
če ma kdo kakšen predlog kaj spremeniti kr naj pove

z športnim filtrom neboš pridobil dosti :P
raje daj športni lonec gor, bo več koristi pa še dosti lepši zvok :P
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 10:46 pm
Napisal/-a monster_d
turbo al neturbo, filter je modni dodatek

Objavljeno: Če okt 13, 2005 12:39 am
Napisal/-a Norden
Nasty je napisal/-a:RegY
Kdo ti je pa natvezu, da s zračnim filtrom pridobiš 15-25 KM?
Ne vem. Ali si tole resno mislil?

PS
Za predelavo z odmičnimi poklič Senico.
V bistvu iam Regy prav. Pri recimo 3 litrskem 400 konjskem turbaču bi dejansko lahko pridobil s tem okoli 20 KM.

Objavljeno: Če okt 13, 2005 7:29 am
Napisal/-a din
Pri nekaterih Turbo motorjih se filter zelo pozna, ker je original zelo "zaprt", prav tako izpuh - torej odvisno od samega motorja in njegove navlake okrog njega

. Zakaj je to tako, pa vprašaj japanare :P .
nejkonej - če se misliš it resnega tuninga, je že dosti uporabnikov tega foruma, kateri so ta 1,8T motor našpanali v neslutene višave

. Tako da je najbolje da pobrskaš po forumu, vse preštudiraš in nato probaš navezat kontakt z njimi

.
Objavljeno: Če okt 13, 2005 8:06 am
Napisal/-a ShineR
RegY je napisal/-a:nop... na turbo motorjih je še vedno najcenejša oblika tunninga zračni filter... doda tam kake 15-25KM... tolk se pač bolj pozna pri turbo mašinah
s samim športnim filtrom ne boš pridobil praktično nič razen zvoka. drugo pa je, ko dodaš kkšn boljši high-flow filtr kot detajl k ostalim predelavam... takrat šele to pride do izraza, prej pa ne. oziroma so prej spremembe zanemarljivo majhne
v glavnem... velik velik več pridobiš z dobro narejenim izpuhom ali pa z TPR-jem oz. boost ventilom po domače :P
Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:36 am
Napisal/-a din
No, da ne bo izgledalo kot da totalno v prazno mlatim
iz strani
http://www.323gtr.net/ - Probably the biggest restriction on a stock GT-R, and certainly one that will make a noticeable difference is the air filter and intake set up. On a standard car, the power tails off very quickly above 6000 rpm. One look at the stock air box and intake plumbing will tell you why...
A very simple solution is to either buy or have made a 'top hat' adaptor, to mount a cone type or equivalent filter directly to the air flow meter.
PS - je pa to že čisto off topic - tak da ShineR primi ga za roko in ga pelji do tvojih majstrov

Objavljeno: Če okt 13, 2005 11:28 am
Napisal/-a RegY
nejkonej je napisal/-a:;) Regy ne me rajcat... he he filter bi se pa prej splačal a ne?Verjamem da dobiš neki PS verjetn odvisn od modela a ne? ka pa izpuh? a je tut neki tajga da dobiš nekaj Ps če zamenjem zadnji lonec s športnim?
regy ker avto pa maš?
za izpuh se najbolj pozna, če daš naredit cel izpuh komplet, ne samo zadnji lonec, ker še je vseeno restrikcija pred zadnjim loncem
glede filtra pa mislim, da je že din dovolj povedal, pa tudi pri dosti drugih primerih, kot samo pri GTRki, je tako, da je taka restrikcija samega filtra.
sicer sam furam getza, N/A mašina, ampak se učim o ostalih avtih tud
če te zanima tunning 1,8T mašine od VW, predlagam, da kontaktiraš uporabnika na zup racing forumu.... mislim, da ma nick _1.8T_ al nekaj takega...
Objavljeno: Če okt 13, 2005 12:05 pm
Napisal/-a detroit91
pa je že kdo daju filtre na tdija

al sm jst edini b****

neee sj sm ga bratrancu sunu k je lih dol ga daju pa sva se mau zezala
zvok=se bolj traktorski
Objavljeno: Če okt 13, 2005 4:44 pm
Napisal/-a ShineR
din je napisal/-a:... in ga pelji do tvojih majstrov

sami delamo vse
