Stran 1 od 1

Regulacija pritiska bencina

Objavljeno: So okt 29, 2005 8:48 pm
Napisal/-a Symon
Zanima me nekaj glede te regulacije. Pridobiš baje nekaj v stilu več bencina pritiska v motor. Neki takega. OK nek larifari pač. Bolj me zanima kako to deluje? Mislim benz pumpa pač daje bencin nakar to čudo med pumpo in motorjem ojača pritisk? Torej nastane med pumpo in regulatrojem vakum? :roll: To gotovo škodi pumpi... Ne vem no firbec me matra, pa ne zato, da bi dal to not ampak, da si razširim obzorja. :lol:
V čem je torej hec in kako deluje?

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 11:25 am
Napisal/-a TITan
:lol:

Benz pumpa ti daje veliko več pritiska kot ga motor potrebuje, potem pa FPR (fuel pressure regulator - regulator pritiska goriva) zniža ta pritisk, tako da odvežni bencin pošilja nazaj v tank. Fora je samo v tem da originalni FPR prepušča vse nad 2.5-4 bara, nastavlivi pa toliko kot hočeš.

Re: Regulacija pritiska bencina

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 12:40 pm
Napisal/-a greddy
Z nastaljivim FPRjem lahko za cca 15% povečaš količino goriva na injektorjih...

se pa to nadomesti z orginalnim FPRjem na Fuel Railu..seveda moraš potem obvezno zmontirati še Fuel Pressure Gauge, da vidiš za koliko si povečal pritisk..


http://www.nipponpower.com/product.phtml?p=259

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 3:38 pm
Napisal/-a Symon
Torej to dejansko deluje? :lol: Ampak to je potem bolj za turbo avte, ko potrebuje več zraka ne? Al bi tut na N/A avtu pridobil konje? Mislm čist iz firbca, da ne bo vsaka tema o športnih filtrih pa dajmo še nekaj podobnega... :D

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 4:59 pm
Napisal/-a greddy
Symon je napisal/-a:Torej to dejansko deluje? :lol: Ampak to je potem bolj za turbo avte, ko potrebuje več zraka ne? Al bi tut na N/A avtu pridobil konje? Mislm čist iz firbca, da ne bo vsaka tema o športnih filtrih pa dajmo še nekaj podobnega... :D


nima veze za kakšne komponente je to, N/A oz FI, lepo če ti primankuje bencina nabaviš močnejši FPR in ga lahko še 15% dobiš zraven na soriginal injektorje..to je to..
btw ne boš pa nič dosegu na serijskem motorju..jaz ga tudi nimam...

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 8:11 pm
Napisal/-a Blue GTI
Smisel tlačnega regulatorja bencina je v tem, da se ohranja konstantna tlačna razlika med pritiskom goriva v injektorjih in pritiskom v valjih pri sesalnem taktu. Tako računalnik točno ve, kakšno maso goriva je vbrizgal, če so injektorji odprti za neko časovno enoto. S tem je masni pretok goriva odvisen le od časa odprtja injektorjev in ne tudi od tlaka v cilindru v sesalnem taktu. Tako je računalniku veliko lažje krmiliti vbrizg koriva.

Če bo nekdo kar povečal tlak goriva, bo avto šel močno slabše, zraven pa se bo še pokvaril dolgoročno, saj bo prezalit. Torej ne dvigovat tlaka bencina, če se točno ne ve, kaj se dela (tuning) na motorju.

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 9:21 pm
Napisal/-a Gricko
kakor jaz vem, brez problema dvigneš tlak, ampak važno je za koliko!!
enkrat sem se menil z enim mehanikom in je rekel, da za dirke (činkvečento :lol: ) dvignejo tlak iz osnovnega cca 1bar na cca 1.3 bara (seveda to ni edina predelava)s tem avto pridobi na moči,prožnosti, pospešku in seveda dost večji porabi!!!!

hočem povedati, da če pritisk dvigneš na še dovoljeno mejo (da ne pretiravaš), bo avto sigurno delal bolje, perfprmance bodo bolše in ni problema z kakimi okvarami!!
samo ne si domišljat, da ko boste dvignili tlak , da boste pa kar tako dobili KM!! (mogoče kakšnega).....samo poraba se bo pa tudi dvignila!!!

kot je bilo že velikokrat povedano...na navadnih bencinarjih je težko povečati konjenico...vsaj brez večjih / dragih posegov ne!!

Objavljeno: Po okt 31, 2005 12:13 am
Napisal/-a Blue GTI
Pusti sedaj dirkalnega činkvečentota, kjer so majstri čarali tudi še kje drugje (izpuh, sesalni del, odmične...) in je zaradi tega avto res ratal presuh in je bilo mogoče res dobro dvignit malo tlak bencina = tuning po domače. Upam, da so vsaj s širokopasovno sondo gledali lambda razmerje.

Če pa boš vzel katerikoli serijski avto in mu samo povečal tlak bencina, bo šel slabše pri polnem gasu. Najnovejši celo enako, saj se bo z lambda regulacijo zopet popravil na tovarniško predpisane vrednosti - in to tudi pri polnem gasu, ne samo pri delnem (starejši avtomobili cca. 1990-2002).

Objavljeno: Po okt 31, 2005 9:25 pm
Napisal/-a badger
Delovanje motorja je pogojeno od kolicine goriva in zraka, se pravi mesanice,ki ga vprizgamo v cilindr-e in od tam v izgorevalni prostor,izpuh,se prej kompresija itd.


vse to mora biti pogojeno da motor deluje. ČE pa dodamo prevec mesanice zraka in goriva in da nimamo prave kompresije, usklajenosti vziga ,odmica gred,ventili in pa IZPUH.

Toliko kot naj bi "vlili v motor" toliko naj bi ga tudi porabil. Mi lahko motor oblivamo,prelivamo z bencinom in zrakom,ce niso se druge stvari v skladu z sistemom, potem.....To je teorija!

Objavljeno: Če dec 15, 2005 5:52 pm
Napisal/-a Spidojc
a pol je možno d men zarad tega avto ful pije???? no jest tega nism nč štelov sam sej ste tm mogoče bral pri prekomerni porabi d mi avto skos 12 pije pa nima veze a gonm a počas vozm