Stran 1 od 2

Turbo Timer

Objavljeno: Po okt 31, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Biskvitek
Mene pa zanima če kdo ve kaj več o tem? Namreč kupil sem dizla, pa sm že pri par folku vidu da ko se ustaviš vzameš ključ ven, avto še pol minute laufa potem se pa sam ugasne.... ve kdo kaj več o tej zadevi..... pa kje bi se jo dal dobit? al je štos v ključavnici al kako to deluje?

Thanx

Objavljeno: Po okt 31, 2005 11:21 pm
Napisal/-a Tomaz40
In zakaj bi si sploh lahko tole želel? Če hočeš da motor deluje še 30 sekund, ga pač 30 sec pozneje ugasni.

Objavljeno: Po okt 31, 2005 11:30 pm
Napisal/-a monster_d
turbotimer je uporabna zadeva ki glede na obremenitev motorja (obrati, temperaturo olja...) zracuna cas in se pol ko ti ven v kljucavnice potegnes kljuc dolocen cas pusti da motor laufa. Ni nujno da je 30sekund lahko je tudi par minut, mislim da si ga lahko tudi sam nastavis.
Motor se pac ohladi, koristi tudi turbini.
V bisvtu je narjeno za turbo motorje, sam mozno da bi slo tudi na navadnih.

Slika
Takole zgleda od greddy-ja

Objavljeno: Po okt 31, 2005 11:52 pm
Napisal/-a RedBull™
in kolk je kaj cena te reči,če kdo ve,da mi ne bo potrebno po netu tega iskat?

Objavljeno: To nov 01, 2005 8:55 am
Napisal/-a Biskvitek
Ja mene tud zanima kolk je kej cena za to zadevo, ne iščem glih profi zadeve neki čist osnovnega..... Pa kje se da to dobit?

Hvala za odgovore

Objavljeno: To nov 01, 2005 1:05 pm
Napisal/-a ShineR
Tomaz40 je napisal/-a:In zakaj bi si sploh lahko tole želel? Če hočeš da motor deluje še 30 sekund, ga pač 30 sec pozneje ugasni.


mogoče se ti pa pač kdaj ne bo ljubilo glih stat ene par minut ob avtu in čakat da se motor normalno ohladi nazaj na normalno delovno temperaturo, kaj meniš? :)

@šmeks: turbotimerji običajno stanejo cca.20-30k sit

@biskvitek: usually se jih naroča iz UK al pa iz US ;)

Objavljeno: To nov 01, 2005 1:38 pm
Napisal/-a monster_d
Shiner ti ga mas?
Od kire firme ce?
Bom tudi sam za svojga turbaca nekaj nabavil.
Kam se pa priklopi? Samo na kljucavnico al?
lp

Objavljeno: To nov 01, 2005 2:03 pm
Napisal/-a ShineR
jst ga še nimam, splača se pa kupit timer od kkšnga HKS-a, Greedy-ja, Apexi-ja.
kam oz. kako točno se ga pa namontira pa še ne vem, ga bom naštudiral šele pol k ga bom kupu ;)

Objavljeno: To nov 01, 2005 2:46 pm
Napisal/-a alanq4
A je kdo probu kej tazga sam narest, naprimer na tisto žico na ključavnici ki je za ugašanje motorja montirat en časovni rele in si ga lepo naštelaš na 30 sek. ali minuto. Edini problem je da moraš potem vedno avto dati v ler in zategnit ročno.

Objavljeno: To nov 01, 2005 4:17 pm
Napisal/-a CockroaC
Ja to moras pri kupljenem tud .. zdaj tvoja resitev je poceni alternativa za starejse avtmobilie .. pri novejsih pa bi kodiran kljuc vrjetno povzrocal tezave.

Objavljeno: To nov 01, 2005 4:26 pm
Napisal/-a Tomaz40
ShineR je napisal/-a:
Tomaz40 je napisal/-a:In zakaj bi si sploh lahko tole želel? Če hočeš da motor deluje še 30 sekund, ga pač 30 sec pozneje ugasni.


mogoče se ti pa pač kdaj ne bo ljubilo glih stat ene par minut ob avtu in čakat da se motor normalno ohladi nazaj na normalno delovno temperaturo, kaj meniš? :)


In zato bom pustil da bo avto delal še par minut vsakič ko bom peljal staro mamo na britof?

Objavljeno: To nov 01, 2005 5:06 pm
Napisal/-a ShineR
Tomaz40 je napisal/-a:In zato bom pustil da bo avto delal še par minut vsakič ko bom peljal staro mamo na britof?


to glih ne ampak takrat ko boš neki časa "mal bl" prtisku na gas :)

ugašanje (pre)vroče mašine je enaka bedarija kot tišanje mrzle....

Objavljeno: To nov 01, 2005 5:12 pm
Napisal/-a CockroaC
Ce vozis ko stara mama na britof timerja niti ne rabis.

Objavljeno: To nov 01, 2005 5:48 pm
Napisal/-a Biskvitek
Ja iz US mislim da pride okrog 300 dolarjev( kar se mi zdi mal dost).... za UK pa ne vem kakšne so cene, pa odvisne so tud od proizvajalca.... že brskam po netu pa iščem čimcenej varjanto

Objavljeno: To nov 01, 2005 7:16 pm
Napisal/-a greddy
Cene teh zadevic se gibljejo okoli 30k-40k SIT z vsemi strošlki poštnine in carine..

Prvo, eden je omenjal da na podlagi temp olja in podobnih reči preračuna countdown, to ni res, pri turbo motorjih računa countdown na podlagi boosta oz vakuma, ko se vozis v boostu nabija čas, ko se voziš v vakumu odšteva čas, tako da je potrebno prej vedet kakšen turbo timer se kupuje in za kakšen avto..Nekateri TT pa preračunavajo countdown glede na obrate motorja..
Recimo sploh problem je pri dizlih ker kot vemo ne proizvajajo vakuma...in ko se vozis v boostu normalno nabija čas, ko spustiš gas pade na 0 in ne v vakum se pravi ne v - 54, -45 itd ampak na 0 in 0 je sprogramirana tako, da čas prišteva kar so japonci naredili svetovno napako (ampak onim se j**e za tisti % dizlov) lahko bi sprogramirali tako, da ko pride v 0 začne odštevat čas ne pa prištevat, zato so za dizle neuporabne določene funkcije katere pridejo v poštev pri bencinerjih, ravno tako so določene fukncije neuporabne za N/A avte, ker so TT narejeni v prvi meri za turbo motorje in ne za N/A motorje..No in recimo ko se vozis z dizlom počasi oziroma v "vakumu - brez tlaka", oni računa kot da voziš v boostu kar pomeni, da ti čas ohlajanja nabija, kar je brezvezno, sreča je, da ima to funkcijo, da si ga lahko sam nastavis, na 30sek oz po želji..;)
Sam uporabljam Blitz feat DCII turbo timer, ki je sigurno eden boljših če ne najboljši v svojem segmentu...Izračunava mi avtomatski countdown, štoparica, peak boost, boost gauge, warning boost in še par funkcij ima, novi model ima še celo notranjo in zunanjo temperaturo.. ;) Je majhen in ga lahko spravis v vsak kot oziroma pred armaturo, napram HKSovem oziroma Greddyevim, ki je velik pa nič boljši od tega mojega..(večina v SLO imamo Blitzove, crx T ima Greddyevega, ki pa še danes ne dela)...Se pa veže na ključavnico in ena cevka na vakum...Sama montaza je kar zajebana, oz je kar zajbancije, jaz sem mel to srečo, da sem našel na netu prov za civica ključavnico in kam gre kteri kabel, tako, da mi ni delalo problemov..
Seveda se da dokupit tudi harness od določenih tipov avtov predvsem japonskih, WRX, SUPRA, EVO, ki samo priklopiš v računalnik in dela, ne rabiš nobenega lotanja...
Uglavnem preden se spraviš kupovat TT moraš vedeti za kteri avto ga boš mel, recimo kolikor vem ima Apexi za N/A dobre rešitve prikazuje še A/F poleg vsega.. ;)
Za dizle pa po pravici nimam pojma, mi smo enega blitza zmontirali na LEONA TDI (150HP) in se ne obnasa vredu, oz ni max izkoriščen, tisti avtomatski countdown ne dela pravilno...Oziroma je funkcija neuporabna..

še slika sicer v prejšnjem avtu...
Slika

Slika

http://www.suprastore.com/blitturtimwv.html

Objavljeno: To nov 01, 2005 7:24 pm
Napisal/-a greddy
pa še nekaj..glede ključev kodiranih in alarmov, sploh ni nobenih problemov..
Recimo pri cicerotu vem, da ne more daljinsko zaklenit avta, ga more z klučem zaklenit, oziroma če imaš dobrega elektronika, ki ti stvar zmontira in ve kaj dela, potem bo tudi to uredil..;)

Objavljeno: To nov 01, 2005 8:09 pm
Napisal/-a ginek
Tile turbo timerji so bolj fama kot ne. Kako se lahko motor na mestu hladi? Vodna črpalka že fino teče, hladilna tekočina kroži, kako pa se ohladi? Avto je na mestu, ni pihanja zraka na hladilnik. Saj vsi dobro veste da se avti večinoma v koloni pregrevajo ko stojijo.
Turbo timer je edino v redu, če imate potem še zraven ventilator na hladilniku vklopljen, če ne je brez veze. Ker prižgan motor na mestu se sigurno ne ohlaja ne vem kaj.
Zato jaz raje avto par km preden prispem na cilj, vozim na off-boost. Po potrebi pa še ročno prižgem ventilator hladilnika in pustim prižgan avto tiste pol minute, ko stvari pobiram preden grem ven.
Dat 20k-30k za turbotimer je pa brez veze. Raje dajte hladilnik očistit (po možnosti cel sistem) in hladilno tekočino zamenjat, boste presenečeni koliko svinarije se lahko notri nabere.

Objavljeno: To nov 01, 2005 8:16 pm
Napisal/-a monster_d
@ginek...
Turbino si pa pozabil?
Turbina ko je avto na mestu se glih nene kaj dost suce ali? torej se zadeva ohladi.
Pa olje si pozabil omenit

Objavljeno: To nov 01, 2005 8:40 pm
Napisal/-a ginek
monster_d je napisal/-a:@ginek...
Turbino si pa pozabil?
Turbina ko je avto na mestu se glih nene kaj dost suce ali? torej se zadeva ohladi.
Pa olje si pozabil omenit


Glede turbine je res, posebej je problem pri dizlih ker ne moreš za zaprto loputo za gas vozit (ker je ni). Ne vem no, avto se sigurno greje na mestu in olje se tudi tako ne hladi. Lahko vsakomur dokažem, da vožnja brez boosta (recimo 80km/h) ohladi hladilno in olje, medtem ko vroč avto na mestu pustit prižgan ne bo nič ohladilo kar tako. Zdaj ne vem če je preveč dobro vroče in posledično zapečeno olje v dovodu in mazanju turbine. Turbina se pa vedno suče, če avto teče, tudi na mestu, samo ne bistveno. Razlika med vožno brez boosta in na mestu ni bistvena glede obremenitve turbine.
Sicer je pri dizlih drugače, ampak traktorji itak niso omembne vredni, sploh ne v tuning sekciji :roll: