Stran 1 od 2
čip in višji obrati...
Objavljeno: Če nov 03, 2005 9:56 am
Napisal/-a ziga24
Živijo!
Zanima me, če mi zna kdo povedati kaj pomeni, da bi se mi meja obratov iz 6600 premaknila na 7850 ali pa celo 8700?
Lep pozdrav.
Objavljeno: Če nov 03, 2005 10:00 am
Napisal/-a ga-ma
sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor.
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
Objavljeno: Če nov 03, 2005 4:01 pm
Napisal/-a ziga24
ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor.

Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
...gledal sem čipe Magneti Marelli za saxo vts,ki ti dodajo 15KM, meja obratov pa se ti prestavi na 7850. In tega z obrati nisem razumel, oz. še zdej ne vem, kaj to pomeni v praksi?!
Objavljeno: Če nov 03, 2005 4:10 pm
Napisal/-a Tomaz40
ziga24 je napisal/-a:ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor.

Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
...gledal sem čipe Magneti Marelli za saxo vts,ki ti dodajo 15KM, meja obratov pa se ti prestavi na 7850. In tega z obrati nisem razumel, oz. še zdej ne vem, kaj to pomeni v praksi?!
Zdej: ti se pelješ in imaš v nizki prestavi tako da se ti motor vrti pod visokimi obrati. Ko prideš do 6600 obratov, lahko tiščiš gas kolikor te je volja ampak motor se ne vrti več kot 6600 obratov, ker elektronika odvzame bencin.
Pol: Popolnoma isto, samo da je tista meja 7850 obratov.
Če imaš navaden (stock) avto, se ti motor zavrti do največ 6600 obratov, več pa ne. Če zamenjaš ta čip pa se ti motor zavrti do 7850 obratov, več pa ne.
Upam da je kaj bolj jasno.
V praksi pa to pomeni da ti gre avto malo hitrej, kaj preveč pa ne. Ponavadi se ti bolj splača prodat avto in kupit močnejšega kot kupit čip in montirat v starega.
Objavljeno: Če nov 03, 2005 4:25 pm
Napisal/-a ziga24
Čipi so pocen, samo kok pride pa montaža in ne vem še kaj pa ne vem....
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:12 am
Napisal/-a Mr. S2k
Moč NA motorja se najenostavneje poveča z obrati ali dvigom kompresijskega razmerja. Ker smo s kompresijo omejeni (klenkanje), to pomeni dviganje obratov. Višji kot so, večja bo moč.
Se pa veča tudi tveganje za poškodbe motorja. Dvigniti obrate na 7850 rpm je že veliko (verjetno pa preveč) za tvoj motor in bi s takim setupom moral voziti že bolj poredko in ˝po pameti˝ v teh obratih, za 8700 bi bilo potrebno pa predelati motor (lažje bate, močnejše ojnice,hlajenje...), ker bi drugače vse potrgalo.
Npr.: Honda S2000 ima najbolj navit serijski NA motor. Ima ˝le˝ 2l prostornine in 242 KM. Blokada je nastavljena na 9300rpm. Pri dvigu blokade na 10000 rpm (+ cca 30 KM) je že velika nevarnost, da polomi motor (in to se dogaja), kljub temu da je to visoko turažni motor, se pravi da je narejen za obrate.
Pa še to: pri meni je dvig obratov za 700 rpm ekvivalenten tvojim 1200 - 1500, ker se obremenitve večajo z obrati.
LP
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 7:45 pm
Napisal/-a fastfury
En navaden stock motor z dvoventilsko tehniko, ki ima največjo moč pri 5000 obr. ne bo 9imel višjo moč pri 6k al pa 7k obratov, temveč bo imel še manjšo moč kljub večjim obratom, zato ker pač ne dobi dovolj bencina, bi moral že imet spremenljivo odpiranje ventilov kot ima tvoja S2k

Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:43 pm
Napisal/-a Symon
Hja fajn bi bilo, če bi dal sliko grafa moči prej in potem. Bi ti vse razložili. Hec je, da ima tvoj avto najvišjo moč pri naprimer 5500 obratov. Višje ko ga vrtiš še vedno vleče ampak vedno manj, ker ponavadi moč nato strmo pada. Če bi samo prestavil blokado do takšne ekstremne meje (8700) bi ti moč upadla pomoje do ene iste moči kot jo imaš pri ene 3-4000 obratov. Kot so ti že razložili je to PREVEČ nevarno brez, da bi uštimal kaj motor. Kot drugo, če bi dal blokado malo nižje je še vedno preveč ker je blokada tam kjer je z razlogom. Lahko bi ga teral ampak ne brez posledic (fejst krajša življenjska doba motorja ali pa celo kakšne večje peezdarije).
Samo moč bi pridobil, če bi ti nekdo popolnoma spremenil vbrizg. Ali pa če ima to že čip zapečeno vendar je treba za najboljši učinek avto čipat na valarjih, ko dejansko spremljaš rezultat.
V vsakem primeru ti predlagam, da se ne igraš ker je škoda avta. Tudi, če dobiš kar 15 konjev (najbrž bi jih dobil pri višjih obratih kamor ga ne bi bilo kaj doti varno terat) ni ravno najboljša ideja.
Ti imaš najbrž 1.1 ali pa 1.4 ne? Vsaj za 1.1 ti lahko garantiram, da sicer leti dost ampak po slabih 35.000 kilometrih bo avto že ves masten in bogi.

Objavljeno: Pe nov 04, 2005 9:03 pm
Napisal/-a seat
Jst ti predlagam da kupiš al bencinske ali dizelskega turbinca pa čipaš in maš za cca 30konjev več kot serijski če že lih rabiš tiste konje mislim pa da je v tvojem primeru za tistih 15Hp le mal preveč tveganja z višanjem obratov+tega nebi dobil enih ekstremnih pospešitev
po moje se nea splača in ob tem tvegat da boš pokvaru motor zarad višjih obratov ne vem odločitev je tvoja sam se pa popolnoma strinjam z fastfury ki je napisu:
bo imel še manjšo moč kljub večjim obratom, zato ker pač ne dobi dovolj bencina, bi moral že imet spremenljivo odpiranje ventilov
Ker za povečanje moči rabiš pol še pravo mešanico zraka in bencina drugače boš z čipom zadevo samo še poslabšal in bo moč motorja pri blokadi strmo padla.
drugače pa če maš možnost se zmeni da čip pred nakupom preizkusiš kot to lahko storiš pri RSR-u pa boš vidu če se ti splača v to investirat (še zj nisi napisu koliko soldov pride čip) pa potem tuki poročaj kako je šlo
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 10:42 pm
Napisal/-a monster_d
Mr. S2k je napisal/-a:Moč NA motorja se najenostavneje poveča z obrati ali dvigom kompresijskega razmerja. Ker smo s kompresijo omejeni (klenkanje), to pomeni dviganje obratov. Višji kot so, večja bo moč.
Se pa veča tudi tveganje za poškodbe motorja. Dvigniti obrate na 7850 rpm je že veliko (verjetno pa preveč) za tvoj motor in bi s takim setupom moral voziti že bolj poredko in ˝po pameti˝ v teh obratih, za 8700 bi bilo potrebno pa predelati motor (lažje bate, močnejše ojnice,hlajenje...), ker bi drugače vse potrgalo.
Npr.: Honda S2000 ima najbolj navit serijski NA motor. Ima ˝le˝ 2l prostornine in 242 KM. Blokada je nastavljena na 9300rpm. Pri dvigu blokade na 10000 rpm (+ cca 30 KM) je že velika nevarnost, da polomi motor (in to se dogaja), kljub temu da je to visoko turažni motor, se pravi da je narejen za obrate.
Pa še to: pri meni je dvig obratov za 700 rpm ekvivalenten tvojim 1200 - 1500, ker se obremenitve večajo z obrati.
LP
kljub nenormalnim obratom glih ni neki biser na dragrace-ih tako kot mazda rx8
lp
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 10:48 pm
Napisal/-a Miholl
To je le kazanje tovarne kaj lahko da in si privošči v serijski proizvodnji! In prav je tako
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 11:09 pm
Napisal/-a CupraR
Dvignt blokado: zakaj pa ne!!! Vendar le ko opraviš ornk poseg pr NA motorju, se pravi obdelaš glavo, zamenjaš odmične, porihtaš izpuh,sesalni del itd...
Takrat je potrebna optimatitacija elektronke oz kokr vas 99% prav čipanje

saj treba kot prvo naštelat pravilno mešanico bencina(goriva) in zraka in ostale parametre da bo avto delal tako kot treba in da izvlečeš max iz predelav. No in le pr takih predelavah (odmične) je potrebno tut malce zvišat blokado saj se max moč (kar lepo vidš z grafov na dynu) prestavi na višje obrate.....
Le v tem primeru se viša blokada, ker pr stock avtih če višaš blokado boš pridobil samo na dretju motorja , avto pa bo slabš velku kot če bi šaltal v višjo prestavo :P :P :P
Če pa hočš da se ti bl dere, pač avspuh menjaj

dej filtr gor, kal koli, sam blokado pr miru pust.
Objavljeno: So nov 05, 2005 12:45 am
Napisal/-a ziga24
CupraR je napisal/-a:Če pa hočš da se ti bl dere, pač avspuh menjaj

dej filtr gor, kal koli, sam blokado pr miru pust.
To že vse mam... (menjan motor 16v, podvozje, filter dvojni izpuh devito...)
Sam sem razmišljal če bi se lotu še česa. Npr turbina, čipanje, odmične...
Čip te pride 50-100 euro...
Objavljeno: So nov 05, 2005 9:28 am
Napisal/-a CupraR
Ma jeb. te čip

preber še enkat kaj sm ti napisal. Te zadeve se delajo custom na valjih in nč druzga...In ne bo to 100eur...
Objavljeno: So nov 05, 2005 10:43 am
Napisal/-a Symon
Kot sva ti napisala jaz in Cupra R! To se dela na dynotu ne pa da le menjaš čip.
Če imaš pa res 1.6 16V (koliko konjev že ima to točno?) se ti pa bolj splača prej menjat odmične, če se jih le dobi. Ne bodo tako poceni kot tale čipa ampak ziher boš dobil več konjev.

Potem lahko daš 4-2-1 športni izpušni kolektor in cel izpušni sistem. Pa ne le športni filter ampak CAI. Šele potem se ti splača čipat avto pa še to na dynotu. Edino takrat bo dovolj velika razlika saj bo avto čisto drugače dihal zato mu je potrebno optimirat elektroniko.
Objavljeno: Ne nov 06, 2005 12:19 am
Napisal/-a monster_d
pa obvezno katalizator dol.
Zaminivo da na kia 1.3 se z odstranitvijo katalizatorja se je blokada prestavila za 200obratov visje

Objavljeno: Ne nov 06, 2005 1:24 am
Napisal/-a CupraR
Symon je napisal/-a:Kot sva ti napisala jaz in Cupra R! To se dela na dynotu ne pa da le menjaš čip.
Če imaš pa res 1.6 16V (koliko konjev že ima to točno?) se ti pa bolj splača prej menjat odmične, če se jih le dobi. Ne bodo tako poceni kot tale čipa ampak ziher boš dobil več konjev.

Potem lahko daš 4-2-1 športni izpušni kolektor in cel izpušni sistem. Pa ne le športni filter ampak CAI. Šele potem se ti splača čipat avto pa še to na dynotu. Edino takrat bo dovolj velika razlika saj bo avto čisto drugače dihal zato mu je potrebno optimirat elektroniko.
1.6 ma max 120 ps, če bo mejal odmične treba obvezno 4-1 kolektor, 4-2-1 ne pride do izraza.
Objavljeno: Ne nov 13, 2005 12:34 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Mene pa zanima koliko stane čip....pa poraba

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 1:08 pm
Napisal/-a jay
toti čipi... vsakega tretjega čuješ jaz mam pa čip not pa že vsi vau
