Stran 1 od 1
Novi sistemi motorjev
Objavljeno: Če dec 01, 2005 12:44 pm
Napisal/-a nicjasno
Na
TEJ strani sem nasel zelo zanimiv sistem, ki se bo po mojem slej ko prej znasel v nasih avtomobilih. 5.0 litrski chevroletov v8 motor so s tem sistemom spravili na 14000 obratov. S tem da je motor tisji, manjsi, manj porabi, manj strupenih plinov pridela... skratka preberite si.
Tule pa je prav tako zanimiv koncept motorja, ki ima 6 explozijskih faz v enem vrtljaju... posebej si oglejte video posnetke.
Objavljeno: Če dec 01, 2005 6:28 pm
Napisal/-a FireSTORM
če je motor 5.0 je 5.0
5.0 ne more bit majnše kot 5.0

Objavljeno: Če dec 01, 2005 8:01 pm
Napisal/-a nicjasno
Manjsi v smislu "glave motorja", ki zaseda precej manj prostora. Ce si gledal slike na linku ti bo jasno, kaj mislim.

Objavljeno: Če dec 01, 2005 8:28 pm
Napisal/-a Symon
A je to neka sveža inovacija, kaj? No saj je bil po svoje že čas, da spet izumijo kaj revolucionarnega.
Offtopic: Nicjasno, zanimiva stran. Nič jasno. :P

Objavljeno: Če dec 01, 2005 8:33 pm
Napisal/-a nicjasno
Dejansko sta oba koncepta zelo nova. Lepo pa je videti, da sta obadva koncepta zrasla v glavah posameznikov, ki so s pomocjo teh idej zgradili podjetja. Sedaj ostaja vprasanje, ce bodo avtomobilski koncerni pripravljeni placat za patente. Si predstavljate Subaru Imprezo s kombinacijo obeh principov?
Objavljeno: So dec 03, 2005 10:21 am
Napisal/-a Symon
Aha šele zdaj sem bolj natančno pogledal.
V bistvu na ta način ne rabiš odmičnih pa ventilov, ker se vse vrti v enem kosu.

Rotary stvari carujejo (Wankel :P ). Mater saj v bisvu je čisto enostavno za pogledat samo malo moraš razmisliti.
Revtec je pa nekakšen bokser motor vendar sposoben več vrtljajev.

Mislim, da bi kombinacija obeh sistemov znala biti res zanimiva. Po možnosti res močno narejen motor, ki se bo res brez problema vrtel do vsaj 10.000 obratov.
Kje so Japonci, da preštudirajo oba koncepta?

Tole je res končno ena popolnoma nova inovacija, ki dejansko spremeni delovanje motorja in njegove dele. Za spremembo od raznih Comon rail evolucij je tole revolucija.

Objavljeno: So dec 03, 2005 10:43 am
Napisal/-a Gost
Symon je napisal/-a:Za spremembo od raznih Comon rail evolucij je tole revolucija.

se podpišem pod to.

Objavljeno: So dec 03, 2005 11:37 am
Napisal/-a INFINITI
Too little, too late - sedaj so že hibridi na pohodu kot medfaza popolne opustitve vožnje na mineralna goriva
Objavljeno: So dec 03, 2005 12:35 pm
Napisal/-a Spidojc
sam useen zanimiva scena, to bi se mogl ze prej spomnt, u kej vec k u hibride pa se neki cajta dvomm zto k bomo mel se bio goriva sm ravn zadnc enkat u zivljenje in tehnika brav d na gorilne celice se neki casa nebo ravn zard teh bio goriv sam sm pozabu kva bla poanta.
Objavljeno: Ne dec 04, 2005 12:04 pm
Napisal/-a nicjasno
Tile motorni koncepti so kot nalasc za hibride, ker so bolj eficientni kot danasnji sistem.
Objavljeno: Ne dec 04, 2005 2:23 pm
Napisal/-a xyxyxy
Symon je napisal/-a:Aha šele zdaj sem bolj natančno pogledal.
V bistvu na ta način ne rabiš odmičnih pa ventilov, ker se vse vrti v enem kosu.

Rotary stvari carujejo (Wankel :P ). Mater saj v bisvu je čisto enostavno za pogledat samo malo moraš razmisliti.
Revtec je pa nekakšen bokser motor vendar sposoben več vrtljajev.

Mislim, da bi kombinacija obeh sistemov znala biti res zanimiva. Po možnosti res močno narejen motor, ki se bo res brez problema vrtel do vsaj 10.000 obratov.
Kje so Japonci, da preštudirajo oba koncepta?

Tole je res končno ena popolnoma nova inovacija, ki dejansko spremeni delovanje motorja in njegove dele. Za spremembo od raznih Comon rail evolucij je tole revolucija.

Pri Wanklu je problem tesnenje med komorami, pri teh ventilih bo pa enako. Dvomim da se bo stvar obnesla.
Objavljeno: Ne dec 04, 2005 2:34 pm
Napisal/-a dunker
Če bi bilo v razvoj Wankla vloženih toliko sredstev, kot jih je bilo vloženih v razvoj zastarelega Ottovega motorja, osebno verjamem, da bi se danes v povprečju vozili z nepokvarljivimi strojčki s 150 konji in porabo do 5l/100km.
Vseeno je princip, da dobimo kroženje iz kroženja nekako bolj naraven, kot pa kroženje iz nekega sunkovitega gibanja, ne?
Objavljeno: Ne dec 04, 2005 2:50 pm
Napisal/-a Symon
dunker je napisal/-a:Če bi bilo v razvoj Wankla vloženih toliko sredstev, kot jih je bilo vloženih v razvoj zastarelega Ottovega motorja, osebno verjamem, da bi se danes v povprečju vozili z nepokvarljivimi strojčki s 150 konji in porabo do 5l/100km.
Vseeno je princip, da dobimo kroženje iz kroženja nekako bolj naraven, kot pa kroženje iz nekega sunkovitega gibanja, ne?
AMEN

Objavljeno: Po dec 05, 2005 9:44 am
Napisal/-a Pero
Buče...
kako lahko motor ki je narejen za največje obrate pro 6-7000 prenese 14.850 ? Če vzamemo za primer da je narejeno na osnovi GM 5.0 V8 ki ima gib 8,84 cm dobimo da bi pri 14.850 obratih znašala srednja hitrost bata 43.758 m/s, 20 m/s je pa že zelo velika številka...
Piše da je imel podoben motor z ventili 480 KM, koliko je pa imel s tem sistemom ???
Gledede na to da se odmična vrti 1/2 hitrosti glavne gredi...kako lahko zagotovijo polnenje pri manjših obremenitvah s takim pretokom? Ni šans, motor s takim pretokom plinov lahko deluje samo v zelo oskem območju vrtljajev, v visokih obratih, tam so pa večje zgube zaradi trenja, večja obraba, večje termične izgube, itd.
pa še ''izumili'' so motor na plin... halo? Pa še ene par drugih cvetk je na njihovi strani.
Grem stavit da tole ne bo nikoli v uporabi.

Objavljeno: Po dec 05, 2005 2:06 pm
Napisal/-a drsokodj
Norci!
Formula ma pa mensezdi 16-tisoč obratov, zdržljive mašine, ni kaj rečt
Objavljeno: Po dec 05, 2005 4:05 pm
Napisal/-a Pero
Ne štekaš?
5.0 V8 se ne more vrtet 14-15.000 obratov.
Da se naredit ventile ki zdržijo še več obratov ampak srednja hitrost bata ne more biti tako velika! F1 komaj zdrži 2 dirke, ima manjši hod (3.0 - V10) in srednja hitrost bata komaj presega 25 ms.
The V10 is not, of course, directly related to the F1 racing car’s unit– it has 5.0 litres and the F1 engine is 3.0 litres - but apart from sharing the V10 layout it is a high revving engine, like the F1 unit, and much of the inspiration for the electronics and engine design was drawn from F1 experience. The high-speed nature of the engine is a case in point. The new ‘ten-cylinder’ has broken the 8,000rpm barrier and reaches a maximum of 8,250rpm. At 8,000rpm each piston covers 20 metres a second. At 18,000rpm the pistons of the F1 engine move at 25 metres a second. The difference is that the M engine must last for a ‘lifetime’ while the F1 engine only has to travel 500 miles or so.
http://www.carpages.co.uk/bmw/bmw-m6-pa ... -11-05.asp

Objavljeno: To dec 06, 2005 10:41 am
Napisal/-a ginek
Pero je napisal/-a:Ne štekaš?
5.0 V8 se ne more vrtet 14-15.000 obratov. Da se naredit ventile ki zdržijo še več obratov ampak srednja hitrost bata ne more biti tako velika! F1 komaj zdrži 2 dirke, ima manjši hod (3.0 - V10) in srednja hitrost bata komaj presega 25 ms.

Se strinjam! Totalne buče za fopanje naivnih. Že skoraj podobno tistemu z magnet fuel saver.
Resna firma si tole nebi privoščila napisat. Pri 14.000 obratov (dosti prej) bi stock 5.0 GM motorju ojnica že zdavnaj šla.
Objavljeno: To dec 06, 2005 11:09 am
Napisal/-a Symon
ginek je napisal/-a:Se strinjam! Totalne buče za fopanje naivnih. Že skoraj podobno tistemu z magnet fuel saver.
Resna firma si tole nebi privoščila napisat. Pri 14.000 obratov (dosti prej) bi stock 5.0 GM motorju ojnica že zdavnaj šla.
Viš na tole pa sploh nisem pomislil (nisem prebral). Torej so to rihtal na stock motorju?

Ga ni avtomobilskega motorja, ki bi serijsko zdržal toliko obratov.
Dobra slika.
