Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne dec 04, 2005 7:23 pm

Jaz imam enojni konus brez cevi - direkt na original luknji, tako da se sploh ne vidi, ker je pod plastičnim pokrovom motorja. Dvojni konus baje spusti čez već zraka, jaz pa sem s svojim sveeno kr zadovoljen.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne dec 04, 2005 7:24 pm

mam pa K&N
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 1:19 pm

Na kratko enojni konus!!

Kako se da porihtat zračni sistem, glede dovoda zraka (Honda Civic) (en moj star post z enga foruma)

1 Varjanta: z odstranitvijo tele bele posode in U cevi se doseže da orginal filtr zajame več zraka, kar posledično pomeni da zadeva postane bolj glasna, vendar samo pri nižjih vrtljajih in ko gas do podna nabiješ.

Slika

2. Konusni filtr: če montirate konusni filtr (priporočljiva tudi tale alu cev) je zelo pomebno da filtr dobi dovolj zraka. Dokler nism napelu cevi od nape, je avto sicr mukal k zmešan, vendar pri nizkih obratih ni hotel it nikamor, pr 1500 rpm je clo mal cukal. Tko da je treba napelat cev-recimo od nape, ki lovi zrak pod odbijačem, direktno do filtra skozi lukno (kjer je bila prej una U cev-na zgornji sliki). Kor sm mal probavu prožnost (od 40-100 kmh) se 1 varjanta in konusni filtr z dovodom zraka enako obneseta. Vendar treba upoštevat da je sedaj zrak tut bl mrzu zunaj, po občutku gre poleti avto z konusnim filtrom, kljub dovodu zraka mal slabš. Bom pa zadevo itak še testiral.

Slika
Slika
Slika

3. Možnost: naredu sm si ohišje-ki je primerno izolirano z posebno folijo, ki sm jo nataknu na alu cev, tako da je filtr v tem ohišju, na koncu pa je nataknjena še cev od nape. Ta varjanta se pri men najbolj obnese, saj je polet avtu tut v največji vročini šel vsaj enako kot z orginal zračnim sistemom (po občutku), zdele se mi pa zdi da se kr hitrej zavrti vse skup. Edina prava slabost je le, da ohišje ful zvoka pobere (logično ker je filtr izoliran) vendar je še zmeraj glasneje kot v orginalu oz kot v prvi varjanti ki sm jo opisal.

CAI je mogoče najboljša izbira , vendar vprašanje kako se obnesejo tisti sistemi za 20000 sit , kej boljšga je pa itak precej dražje. Upam da sm kkšnmu kej pomagal-pa ne znoret ker je tok slik :lol:

Slika
Slika
Slika

4. varjanta: CAI. Kot se že na fotki vidi, je to "osnovna varianta" CAI-a kot vas ima večina na VTI-jih. Filtr je v tem primeru z dvojnim konusom, ki je mogoče mal prevelik za moj motor (bo treba tut z malim K&N probat), tako da se mi poraja vprašanje če prevelik filtr slabo vpliva na dovod zraka??? Sama cev od CAI-ja precej slabše absorbira toploto, kar pomeni da se bistevno kasnej segreje kot tista iz ALU na prvi strani in jo komot z roko primš tut ko je motor konkretno segret :twisted:

No zdej pa občutki (če ni meritev :lol: ): nekak je podobno kot z 3-im sistemom (z posodo) torej gre avto vsaj toliko dobr kot z orginal zračnim sistemom. Je pa bistevna razlika glede zvoka, saj pri nizkih obratih (2000 rpm) tut če gas do podna nabiješ nč ne zamuka in se mi zdi da posledično tut avto lepše pospeši, no pr 4300-4500 ko se vklopi VTEC je pa nenormalen prehod in se konkretno zadere :twisted: precej lepši zvok je tut ko hitro šaltaš v višjo prestavo in dodaš gas (oz gas sploh ne spustiš).

Evo tolk od mene pa teh zračnih sistemih, bom pa probu en dopoldne si cajt uzet pa sprobat vse sisteme, da se mal prožnost pr istih pogojih pomer, čeprav je res da mašina rab nekaj km (100-200km) da se ecu naštima na optimalno mešanco zraka itd.. torej je spet vprašanje kolk bi se kej opazila željena razlika. (po montaži CAI bnekaj km ni blo ne zvoka, avto je mal slabš šel, pol je pa počas začel delat tako kot treba :twisted: )

Mnenja itd zaželjena :lol:

Slika
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Po dec 05, 2005 1:27 pm

hudoooo! ti pa maš cajta da tkole preizkušaš stvari.........svaka čast :lol:
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 05, 2005 1:33 pm

CupraR je napisal/-a: (po montaži CAI bnekaj km ni blo ne zvoka, avto je mal slabš šel, pol je pa počas začel delat tako kot treba :twisted: )


to je blo zaradi prilagajanja ECUja :)

drgač pa itaq veš da je CAI ena izmed najboljših variant. meni osebno je samo še CDA boljši 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 1:49 pm

ShineR je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a: (po montaži CAI bnekaj km ni blo ne zvoka, avto je mal slabš šel, pol je pa počas začel delat tako kot treba :twisted: )


to je blo zaradi prilagajanja ECUja :)

drgač pa itaq veš da je CAI ena izmed najboljših variant. meni osebno je samo še CDA boljši 8)


To itak, tega nism umes nč pisal... je zanimivo da se lepo vidi celo razlika pr zvoku, preden se ECU nastav...
Jah CAI v mojem pimeru ni blo baš nešto oz je šlo slabš v vročini. Tako da se je un home made ala BMC varjanta (posoda) najbolj vnesla..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 1:51 pm

no_name je napisal/-a:hudoooo! ti pa maš cajta da tkole preizkušaš stvari.........svaka čast :lol:


Niti ni preveč cajta, pač k sm sprobal določene stvari sm mal menje dal, če bo komu pomagal.. K sreč se da razne stvari kot so odbijači pr Civicu v 1min dol uzet :D :D

Drča osebno sm za: ali športni vložek oz obvezno filtr v ohišju!! (BMC, Green Twister)
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 05, 2005 2:16 pm

CupraR je napisal/-a:Jah CAI v mojem pimeru ni blo baš nešto oz je šlo slabš v vročini.


to pa zato ker imaš pač 6th gen. jst sm mel pa 6th gen facelift in sem imel luknjo za dovod zraka v odbijaču točno pred filtrom od CAIa. kasneje pa sem imel tam zajem za CDA :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 3:24 pm

ShineR je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Jah CAI v mojem pimeru ni blo baš nešto oz je šlo slabš v vročini.


to pa zato ker imaš pač 6th gen. jst sm mel pa 6th gen facelift in sem imel luknjo za dovod zraka v odbijaču točno pred filtrom od CAIa. kasneje pa sem imel tam zajem za CDA :P


Nope moj motor je druagčno zasnovan kot od VTI-ja ;) od katerega sm imel CAI :D Pač mu ne ustreza CAI, ker je mel filtr direkt zrak pod odbijačem :twisted: na tak način narjen kot se vidi na slikha kako gre una cev od nape navzgor 8) direkt burja v filtr :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 05, 2005 6:44 pm

aja pol pa ql :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
zeti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če dec 01, 2005 5:29 pm
Kraj: sl.konjice

Re: ŠE EN NASVET ZA VTIJA

Napisal/-a zeti Po dec 05, 2005 11:02 pm

js mam enojnega na civicu pa ma ful dobr zvok!!!
 
zeti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če dec 01, 2005 5:29 pm
Kraj: sl.konjice

Re: ŠE EN NASVET ZA VTIJA

Napisal/-a zeti Po dec 05, 2005 11:04 pm

js mam enojnega na civicu pa ma ful dobr zvok!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov