Na kratko enojni konus!!
Kako se da porihtat zračni sistem, glede dovoda zraka (Honda Civic) (en moj star post z enga foruma)
1 Varjanta: z odstranitvijo tele bele posode in U cevi se doseže da orginal filtr zajame več zraka, kar posledično pomeni da zadeva postane bolj glasna, vendar samo pri nižjih vrtljajih in ko gas do podna nabiješ.
2. Konusni filtr: če montirate konusni filtr (priporočljiva tudi tale alu cev) je zelo pomebno da filtr dobi dovolj zraka. Dokler nism napelu cevi od nape, je avto sicr mukal k zmešan, vendar pri nizkih obratih ni hotel it nikamor, pr 1500 rpm je clo mal cukal. Tko da je treba napelat cev-recimo od nape, ki lovi zrak pod odbijačem, direktno do filtra skozi lukno (kjer je bila prej una U cev-na zgornji sliki). Kor sm mal probavu prožnost (od 40-100 kmh) se 1 varjanta in konusni filtr z dovodom zraka enako obneseta. Vendar treba upoštevat da je sedaj zrak tut bl mrzu zunaj, po občutku gre poleti avto z konusnim filtrom, kljub dovodu zraka mal slabš. Bom pa zadevo itak še testiral.
3. Možnost: naredu sm si ohišje-ki je primerno izolirano z posebno folijo, ki sm jo nataknu na alu cev, tako da je filtr v tem ohišju, na koncu pa je nataknjena še cev od nape. Ta varjanta se pri men najbolj obnese, saj je polet avtu tut v največji vročini šel vsaj enako kot z orginal zračnim sistemom (po občutku), zdele se mi pa zdi da se kr hitrej zavrti vse skup. Edina prava slabost je le, da ohišje ful zvoka pobere (logično ker je filtr izoliran) vendar je še zmeraj glasneje kot v orginalu oz kot v prvi varjanti ki sm jo opisal.
CAI je mogoče najboljša izbira , vendar vprašanje kako se obnesejo tisti sistemi za 20000 sit , kej boljšga je pa itak precej dražje. Upam da sm kkšnmu kej pomagal-pa ne znoret ker je tok slik
4. varjanta: CAI. Kot se že na fotki vidi, je to "osnovna varianta" CAI-a kot vas ima večina na VTI-jih. Filtr je v tem primeru z dvojnim konusom, ki je mogoče mal prevelik za moj motor (bo treba tut z malim K&N probat), tako da se mi poraja vprašanje če prevelik filtr slabo vpliva na dovod zraka??? Sama cev od CAI-ja precej slabše absorbira toploto, kar pomeni da se bistevno kasnej segreje kot tista iz ALU na prvi strani in jo komot z roko primš tut ko je motor konkretno segret
No zdej pa občutki (če ni meritev
): nekak je podobno kot z 3-im sistemom (z posodo) torej gre avto vsaj toliko dobr kot z orginal zračnim sistemom. Je pa bistevna razlika glede zvoka, saj pri nizkih obratih (2000 rpm) tut če gas do podna nabiješ nč ne zamuka in se mi zdi da posledično tut avto lepše pospeši, no pr 4300-4500 ko se vklopi VTEC je pa nenormalen prehod in se konkretno zadere
precej lepši zvok je tut ko hitro šaltaš v višjo prestavo in dodaš gas (oz gas sploh ne spustiš).
Evo tolk od mene pa teh zračnih sistemih, bom pa probu en dopoldne si cajt uzet pa sprobat vse sisteme, da se mal prožnost pr istih pogojih pomer, čeprav je res da mašina rab nekaj km (100-200km) da se ecu naštima na optimalno mešanco zraka itd.. torej je spet vprašanje kolk bi se kej opazila željena razlika. (po montaži CAI bnekaj km ni blo ne zvoka, avto je mal slabš šel, pol je pa počas začel delat tako kot treba
)
Mnenja itd zaželjena