Stran 1 od 2
avto spustit še nižje???
Objavljeno: To dec 06, 2005 10:13 pm
Napisal/-a dean007
Avto imam spuščen z H&R športnimi vzmeti (-35 mm),gor ima 17 ALU in bi rad ga spusti še nižje.Vem za komlet nastavljivo po višini,ampak me zanima kako je mogoče še drugač to nardit.
Avto je Seat Ibiza 2004.
Hvala.
Objavljeno: To dec 06, 2005 11:17 pm
Napisal/-a bass
Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.
Objavljeno: To dec 06, 2005 11:21 pm
Napisal/-a Liquid
jah,ena opcija je tud stiskanje fedrov,sam pri takem nižanju je dobro če ti majster še
amortizerje predela,skrajša,več bodo drugi povedali,dela pa to Vuga v NG
Objavljeno: To dec 06, 2005 11:40 pm
Napisal/-a dejan84
Liquid je napisal/-a:jah,ena opcija je tud stiskanje fedrov,sam pri takem nižanju je dobro če ti majster še
amortizerje predela,skrajša,več bodo drugi povedali,dela pa to Vuga v NG
Ne priporočam. Tud jst sm se odloču za to varjanto in avto je zgledal noro, ko smo ga v soboto spustil za 8cm. Včer pa sm šel še 1x dol, da skrajšamo in še enkrat dodatno utrdimo amortizerje in ko smo sestavl avto nazaj, mi je poču prvi komplet fedrov. Gremo po druge, jih spet stisnemo na -8cm, spustimo avto z dvigala in na test drive-u spet počjo fedri. Tko da je avto mogu čez noč ostat dol v ng, dons smo pa dal gor navadne "samo" -6cm fedre brez kakšnega stiskanja pa je. Avto se pelje pa upam da ne bo več kakih problemov, je pa res da je malenkost višji, kot sem si pa želel (oz za kar sem šel sploh dol). Stiskanja se jst ne grem več. Glede na stroške, sem sedaj že presegu ceno gewindow...
Rezultat je pa takle:
Drugače pa hvala miranu pa silvotu za opravljeno delo in prestane težave...
Objavljeno: Sr dec 07, 2005 10:32 pm
Napisal/-a Nasty
Vsaka stvar ima mejo. Tudi stiskanje vzmeti.
Objavljeno: Sr dec 07, 2005 10:36 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P
Objavljeno: Sr dec 07, 2005 11:08 pm
Napisal/-a _PaPy_
AudiRSboy je napisal/-a:ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P
Dobr bo ... ni vse tko ronato kot zgleda ... pri air ride-u je problem da zmerej ko nastavlaš na novo je optika čist drugačna tko da je za neko dirkalnlo vožno zelo slabo .. sploh pa zto k obrabš gume neenakomerjo. En šit po mojem mnenju. Zgleda vredu ... realnost je pa drugačna.
Objavljeno: Sr dec 07, 2005 11:38 pm
Napisal/-a _B3yBo_
sej to vem in glih zarad tega mi niso useczracne....ce ze kej tazga prisegam na hidravliko

Objavljeno: Če dec 08, 2005 1:49 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
bass je napisal/-a:Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.
če maš avto prenizek,pa hočeš met višje,obstajajo rešitve...mal je treba mislt
govorim za prenizke
Objavljeno: Če dec 08, 2005 9:09 am
Napisal/-a Bor
Lesane Parish Crooks je napisal/-a:bass je napisal/-a:Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.
če maš avto prenizek,pa hočeš met višje,obstajajo rešitve...mal je treba mislt
govorim za prenizke
JA tako sem jst mel pa mi je vse šaralo pa smo ga dvignali za 1,5cm:)
Objavljeno: Če dec 08, 2005 9:24 am
Napisal/-a Lenuh007
Ce ves, da na svojih potem nimas ovir; iz garaze ravno ven, do sole, punce, trgovine...(blabla) niti enega prevec izrazitega odtocnega jarka.... znizaj!
Se vedno pa je zelo dobra izbira hidravlika. Sicer ni poceni, je pa dobro :P
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 1:59 pm
Napisal/-a dumpweed
nek sm slišu de en štima tele fedre, de ti zravn še a test nardi... me pa zanima cena teh športnih fedrov... ammmm kolk je pa cena hidravlike?
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 7:14 pm
Napisal/-a _B3yBo_
kokr vem v slo navs dubu hidravliko bos moru kr v nemcijo it iskat....za ceno tocno nevem vem sam da je ubijalsko drago
najbol da mav pobrskas po netu pa bos vidu

Objavljeno: Pe dec 30, 2005 7:20 pm
Napisal/-a MacTron
en hidravlicen amortizer... sachs stane 270.000 z ddv

po narocilu
samo ce gres ze tako dalec.. oz v to smer vzemi raje AIR RIDE..
oz. prisegam na gewinde

Objavljeno: Pe dec 30, 2005 11:43 pm
Napisal/-a dumpweed
de bi zračnega? kok so pa zračni? drgač je pa to drago ko hudič teli hidravlični... ka pa če bi to uzel od kšnga starga citroena dol? sj ma hidravlične a kašne ma? mnde de so hidravlični... drgač pa hvala za informacije

ajd
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 11:51 pm
Napisal/-a dj_em
ma en uporabnik na forumu na avdiju air ride...
maky al kaj je.. njega mal kontakteri pa ti bo povedu

Objavljeno: So dec 31, 2005 1:40 am
Napisal/-a daewoo_rugby
dj_em je napisal/-a:ma en uporabnik na forumu na avdiju air ride...
maky al kaj je.. njega mal kontakteri pa ti bo povedu

hehe ti bo povedu kok dela je

Objavljeno: So dec 31, 2005 9:53 am
Napisal/-a Štrubelj
Na temle linku si mal preber, boš sigurnmo najdu kar iščeš:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=lowrider
Maky je vse napisal

in to zelo dobro.
Objavljeno: So dec 31, 2005 11:03 am
Napisal/-a maky
_PaPy_ je napisal/-a:AudiRSboy je napisal/-a:ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P
Dobr bo ... ni vse tko ronato kot zgleda ... pri air ride-u je problem da zmerej ko nastavlaš na novo je optika čist drugačna tko da je za neko dirkalnlo vožno zelo slabo .. sploh pa zto k obrabš gume neenakomerjo. En šit po mojem mnenju. Zgleda vredu ... realnost je pa drugačna.
govoriš iz izkušenj??
da ti objasnim kakšna razlika je ko spreminjaš višino in jo naštimaš nazaj...
jaz jo štelam glede na pritisk. določen pritisk pomeni določeno višino. in taka višina je ob istem pritisku vedno enaka. se pravi ko ti naštelaš optiko na nek pritisk ti bo tudi ob ponovnem spreminjanju le tega optika ostala ista. seveda na istem pritisku.
sicer pa ko glih o optiki govorimo... optika se ti "poruši" takoj, ko imaš ti v prtljažniku malo težji tovor. tudi poln tank vpliva na optiko. ampak to so minimalna odstopanja ki pa ne vplivajo na izrabo gum. tako kot tudi za 1psi višji ali nižji pritisk ne. in vrjemi da vem kaj govorim. ti lahko pokažem izrabo mojih letnih gum (narejenih ene 25k) pa mi boš povedal kako optiko imam.
glede dirkalnosti... pripravljen sem zapeljati vsakega pa mi bo povedal po vožnji in po različnih višnah kako se drži v primerjavi z klasičnim podvozjem
glede cene hidravlike... se da tudi ceneje priti čez... samo je vseeeno ogromna razlika med hidravliko in zračnim vzmetenjem
@dajwoo: the fun never stops

Objavljeno: So dec 31, 2005 6:53 pm
Napisal/-a dumpweed
no nekej dnarja je... koko majo pa uni tastari citroeni narejen? aja, kok te pa pride en komplet fedrov, takih povprečnih, za nastavlat višino?