Stran 1 od 2
Upogibanje izpušnih cevi
Objavljeno: Po dec 12, 2005 5:24 pm
Napisal/-a jankoh
Zdravo vsem skupaj.
Sem iskal po forumu pa nekak nisem našel in bom zdaj kar vprašal
A ve kdo za koga, ki zna upognit 60mm izpušne cevi brez, da jim zmanjša presek. Po možnosti okolica MB ali MS. Ali pa da bi kje prodajali upognjene kose.
Objavljeno: To dec 13, 2005 10:02 am
Napisal/-a pinjas
gospod igor akrapovič zna vse naest seveda za primerno ceno:)
je p aiz ivančne gorice
Objavljeno: To dec 13, 2005 6:46 pm
Napisal/-a jankoh
Ja akrapovič res da zna. Samo baje da nima ravno interesa nekaj nekumo tak delat. Pa saj ga razumem.
Objavljeno: To dec 13, 2005 7:51 pm
Napisal/-a atanko
Lahko vprašaš v kakšni kovinarski delavnic če bi ti krivil,
al pa pri kakšnem, ki poprravlja in izdeluje izpušne sisteme
Novak, Lauš recimo... Vem za enga k bi ti krivil in naredu sam ni iz LJ
Objavljeno: To dec 13, 2005 10:52 pm
Napisal/-a jankoh
Jaz bi pravzaprar rabil sano nekaj 90° in 180° zvitih kosov. Potem jih narežem in zvarim sam tako da paše. Tudi dušilce naredim sam. Samo je problem da v okolici MB ali MS ne vem za nikogar, ki bi upogibal take dimenzije (60mm) brez da bi pri vzojih zmanjšal premer (presek) cevi. Saj cevi marskdo upogima samo kako.
Prejšnjega (50mm za 1,6) so mi upogibali v TAM-u (imajo mašin, ki bi naj to zmogel) pa vseeno ni blo to idealno. Cev je bila na notranji strani vzvoja narebričena (nabrana). Ok bilo je boljše kot crush bent.
Objavljeno: To dec 13, 2005 11:34 pm
Napisal/-a |kr_en|
poskus cev s kakim kremencevim peskom al pa cem podobnim ornk nafilat pa pol zlo zlo segret pa upognat..tak bi se pomoje dal..vsaj za mal manjse preseke ni blem...je pa res da je kr vlik presek to
Objavljeno: To dec 13, 2005 11:45 pm
Napisal/-a B_M_W
V Murski Soboti vem da delajo na AMZSju,ker so men tud delali!

Objavljeno: Sr dec 14, 2005 6:16 am
Napisal/-a jankoh
Kaj v MS na AMZS-ju (tam pri poligonu) so ti vpognili brez da so ti zamnjšali premer. Ka si imel svoje cevi ali majo tam tudi cevi?
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 6:51 am
Napisal/-a Symon
Whoa zdajle sem videl tvoj podpis:

SR20DE... Jaz sanjam trenutno o kakšnem P11 seveda z istim motorjem.
Daj naredi kakšno temo, pa napopaj slikce, da vidimo, kako tole kaj izgleda.
Kaj lažje pullye si dal? Daj malo več napiši, ker tole mi je res všeč, da se je najdu nekdo z takšno stvarco na forumu.
No ja res pa, da potem jaz ne bi bil več prvi, šmrc...
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 7:15 am
Napisal/-a sport
Brez da bi zmanjšu presek cevi ti v SLO ne bo ratal.
Edin G. Akrapovič ma napravo k cevi krivi z zrakom sam pa nima kej dost cajta.
Narež obročke cevi pod rahlim kotom pa jih zašvasaj a veš kaj mislim ?
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 9:43 am
Napisal/-a mloncar
v MDM v Lj lahko dobiš 90 stopinjske mandrel bent krivine. za več info si poglej
uradno stran.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 6:11 pm
Napisal/-a jankoh
@sport: Upogiba z zrakom? Normalno se to upogiba toko da je v cevi trn tam kje je krivina tangentna na cev in potem se cev vleče okoli radija. Trno ostaja pri miru. Ja vem kaj misliš in nebom tega delal.
@Symon: Moj SR ni kaj posebnega (razen da je iz homologacijske serije za BTCC

) V P11 ni takega motorja. Tam so notri low-porti ta je high-port (vsisni kanali so drugače spelajni) in vsisni kolektor je drugačen,... No seveda pa ti nihče ne brani da ga daš notri. Mogoče celo kakšnega od GTi-R -a (DET rules!!!)
@mloncar: Hvala za info samo zgleda kot da imajo samo rostfrei. Sem pa jim poslal mail.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 7:28 pm
Napisal/-a Symon
jankoh je napisal/-a:@Symon: Moj SR ni kaj posebnega (razen da je iz homologacijske serije za BTCC

) V P11 ni takega motorja. Tam so notri low-porti ta je high-port (vsisni kanali so drugače spelajni) in vsisni kolektor je drugačen,... No seveda pa ti nihče ne brani da ga daš notri. Mogoče celo kakšnega od GTi-R -a (DET rules!!!)
Tut je GT verzija

Edino če hočeš rečt, da je malenkost drugačen motor? Hja kolikor vem je še vedno SR20DE z enako konji samo malo novejši. Saj kolikor vem so pa res razlike. Naprimer tvoja (prve verzije) ima malenkost drugačne odmične in, če jih daš na novejše (1991+) dobiš ene par konjev, ker so ventili dlje časa odprti, če se ne motim. Saj teh različic je itak malo morje... Pa z Almero GTi je 143 konjski, pa za 200SX 200 konjski (DET).... V glavnem P11 je tut 150 konjski SR20 in to je važno. No ja pa žal ene par sto kil je težji...
Kak to misliš, da je iz serije BTCC?
Hja GTi-Rjev motor bi že šel notr samo menjalnik baje zdrži le nekaj konjev več kot bi jih imel potem. No do ene 250 konjev baje zdrži ampak če lepo voziš.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 10:05 pm
Napisal/-a ShineR
jankoh je napisal/-a: DET rules!!!

Objavljeno: Če dec 15, 2005 6:34 am
Napisal/-a jankoh
Ja GT ja. To o čem govoriš je low-port, high-port razlika. Res je da daš odmične v lowporta pa ti gre malenkost boljše. No high port ima dosti bolj ravne vsisne kanale zato pri višjih vrtljajih boljše tečejo. Z kakimi resnimi odmičnimi (npr S4) potem delaš resne konje. Pa suče se do 7500rpm.
To da je homologacijski pomeni:
Normalni SR20DE iz te serije ima 9,5:1 ta ima 10:1. Izpušni ventili so hlajeni z natrijem (kot pri det) oljna črpalka je malo boljša. Govori se o nekaj exstar konjih. Avto je drugače normalno z "150HP". Angleži so pač rabli malo solidnejši motor z BTTC in potem jih moraš nekaj naredit serijsko da ga lahko uporbaljaš na dirkah.
He moj nasledni bo S13 in potem kakšna transplantacija DR20DET...
No pa saj vseeno. Rabim avspuh!?!
Jaz sem en malo Nissan fan :)
Objavljeno: Če dec 15, 2005 2:19 pm
Napisal/-a Symon
jankoh je napisal/-a:Izpušni ventili so hlajeni z natrijem (kot pri det) oljna črpalka je malo boljša. Govori se o nekaj exstra konjih. !
V BTCC so baje uporabli motor iz Sunnya GTi-R
http://www.se-r.net/multimedia/pictures/300hp_na_sr20/index.html
Shiner tale tvoj DET je pa sploh moja skrita ljubezen.

ops:

Če kupim en SR20DE powered avto bom kar teb par stvari pajsnu. :P
Bate, turbino, kolektor...
Za avspuh pa bi jaz pogledal le še pri DeVitu. Več ti ne znam pomagati.
Objavljeno: Pe dec 16, 2005 6:20 am
Napisal/-a jankoh
No vzeli so glavo od DET-a in so jo počli ne DE. Notri so dali flat top bate da je kompresija višja. Spodaj pa so zvrtali luknje(tega nimajo narejno ker je vrtanje ,odvzemaje materiala dovoljeno) in namestili hladilce batov. In oljna črpalaka ima večji pretok. Ta motor najdeš v kar nekaj P10 GT-jih ker jih tak ni blo veliko.
Objavljeno: Pe dec 16, 2005 6:54 am
Napisal/-a ShineR
SR20DE nima serijsko šob za hlajenje batov?
symon:

:P
Objavljeno: Pe dec 16, 2005 4:31 pm
Napisal/-a Symon
P asaj v bistvu si res kar strokovnjak o tem SR20DEju.
ShineR kako kaj napreduje rebuild po tragičnem dogodku?
PS: Saj v bistvu bi kar se tiče perfomans (nižja teža) rajši kupil tole:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=547910 ampak kaj, ko je grd ko smrtn greh.

Tale mi je pa veliko lepša:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=556155 samo nima napisane ne kilometrine pa še sumljivo poceni je (druga je milijon 250k SITov)... Pa še do marca bi počakal k mi vsaj 20% za voznika začetnika ne bo treba plačat. Zajebana dilema....
Objavljeno: Pe dec 16, 2005 5:17 pm
Napisal/-a jankoh
Ja načeloma sta DE in DET bloka enaka stem da DE blok nima povratne luknje za olje, ki prihaja iz turbine in nima montiranih hladilnikov batov. Ti se nahajajo pod bati montirani na blok in brizgajo olje po spodnjem delu bata ko je pritisk večji kot X (ne vem na pamet moral bi FSM pogledat pa saj ni važno). DE ima zgolj eno luknjico na ojnici (pri big end delu), ki spreja olje. Drugače pa kanal in prostor na bloku sta. Samo luknje je treba zvrtat, kvinte vrezat in jih prišraufat. No RWD(200SX) blok pa seveda ni enak kot FWD - AWD (Primera, Sunny) blok. In še en "no" notranjost je enaka (OK GTi-R DET je malo hujši), razlika tam kje se montira menjalnik, alternator, nosilci. Ampak RWD bloka še nisem imel nobenga v rokah tak da nebom o njem nekaj razlagal.
Pravzaprav pa tak vsi sanjamo od SR20VET v S15

(samo so pri NISSAN-u preveč neumni da bi jih v evropi prodajali.)