Stran 1 od 6

CHIP MADE IN SLOVENIA...

Objavljeno: Če dec 15, 2005 11:42 pm
Napisal/-a newscafe
TA TEMA SE NAVEZUJE NA CHIP TUNING IN SE NADALJUJE IZ ENEGA DRUGEGA FORUMA ...KER SE TUDI TUKAJ NAJDE NEKAJ PRISTAŠEV OBEH TUNERJEV...

V TO TEMO NAJ ODGOVARJAJO SAMO LJUDJE Z ARGUMENTI...

Eni nabijajo RSR je car, drugi najedajo Chiptuning.si so najboljši , bla, bla, bla......

Mislim, da to vse skupaj ne pelje nikamor več. Vsak naj se odloči za tistega, ki mu bolj paše.
Je pa nekaj dejstev, ki jih ni možno spremeniti.

1. Kaj je merilo za kvaliteto tunerja?
Odgovor: Za to obstajata dve merili:
a. V motošportu je na prvem mestu zmogljivost vozila, takoj na drugem pa vzdržljivost. Le ta mora biti minimalno taka, da dirkalni stroj zdrži vsaj eno sezono (to pomeni nekaj tisoč prevoženih km s polnim plinom). Kaj ti pomagajo super konji, če pa avto crkne vsako drugo dirko?
b. V civilni uporabi je na prvem mestu vzdržljivost vozila in šele na drugem mestu zmogljivost. Nihče ne bo čipal avta zato, da bo vsakih 15000 km delal generalno.

Nekateri tunerji so pač zamešali te pojme in tunajo civilne avte za na cesto do konca in prav zanima me v kakšnem stanju bojo ta vozila čez 4 ali 5 let
.
Dejstvo je, da lahko zmogljivosti dirkalnih vozil vidimo preko rezultatov na dirkah in se takoj vidi ali je nekdo dober ali ne. Kako pa se čipani civilni avtomobili obnesejo na daljši rok pa je potreben čas veliko časa, da se lahko tunerja oceni ali je dober ali ne. No tule je RSR nedvomno v veliki prednosti saj je na trgu že več kot 8 let. Chiptuning.si pa so v sedajšnji obliki na trgu malo več kot pol leta torej je o super kvaliteti in zadovoljenih strankah še prezgodaj govoriti saj imajo njihovi predelani avti še zelooo malo prevoženih km za sabo.
To je dejstvo.
Kar pa se poškodb na motorjih tiče pa se v tako v Chiptuning.si kratkem času lahko »pohvalijo« med drugim z Toledom TDI, ki mu je takoj po predelavi razneslo intercooler. Pa da nebo kdo rekel da nabijam. Gre za gospoda iz koroške, ki je prejel kot nagrado 50% odstotni popust na dragraceu Slovenj Gradec.
Drugi primer je BMW 320d E90 z famoznimi cca.240 KS (po forumih so celo krožile meritve) ki je po predelavi doživel poškodbe na sklopki oz. vztrajniku. Potem so baje moč iz varnostih razlogov zmanjšali. Gospodje moji ali resno mislite, da vam bojo vozila strank služila za vaše poskuse ??? Znanih poškodb je še precej v glavnem veliko preveč za pol letni staž na slovenskem trgu.

Nekateri hvalijo Rajca. Kar se elektronike in popravil le-te tiče samo kapo dol. Tip zadeve obvlada v nulo. Samo ne sedaj mešat jabolk in hrušk. Chiptuning ni samo spajkanje in pregramiranje čipov. Spreminjanje parametrov delovanja ne zahtava samo znanje elektronike ampak predvsem poznavanje principa delovanja motorjev z notranjim zgorevanjem do potankosti. No in tu se pokaže kdo je pravi »čiptuner«. Tisti, ki je sposoben s serijske elektronike izvleči maksimume ob še vedno varnem delovanju motorja.
Nihče mi nebo trdil, da nekdo, ki je celo življenje popravljal avtoradije, airbag module in vrtel km števce lahko postal v pol leta super strokovnjak na področju motorznanstva. Lahko edino kupuje programe od drugih in jih vgrajuje. V bistvu pa sploh ne ve kaj je vgradil. To ni nič narobe samo prizna naj ne pa da se hvali z »lastnim razvojem«
Pa tudi vačasih osnovna dejavnost tega podjetja ( vrtenje kilometer števcev in popravljanje airbag modulov po trku) je zelo vprašljiva že iz pravnega stališča, kaj šele iz moralnega. Postavite se v svojo kožo, da kupite avto z »malo« prevoženimi kilometri doživite z njim prometno nesrečo in airbagi se čudežno ne odprejo. Potem se pa ugotovi, da je imel avto že pri prejšnjem lastniku nesrečo. Le-ta pa ni hotel zamenjati računalnika za airbag, kot to iz varnostnih razlogov zahteva tovarna ampak je raje obiskal omenjeno podjetje kjer so mu modul »popravili« da ni več gorela lučka za napake in pobrisali napake. Seveda so mu zagotovili, da bo potem modul brezhiben. Le na kakšen način? No pa tudi kilometre so naredili malo lepše. Res zaupanja je vredno podjetje, ki se ukvarja s takimi posli !!!!

Na koncu pa še ena anekdota o Muju in Hasu:
Mujo ima že deset let pralnico in polirnico avtomobilov. Posel mu odlično cveti, ker je priznan kot dober delavec, ki lepo opere avto in ga po potrebi tudi odlično spolira.
Haso iz soseske je tudi že skoraj dest let ličar. Je odličen strokovnjak na svojem področju. Zaupajo mu tudi servisi najboljših znamk.Posel tudi njemu cveti.
Ker pa je Mujo po naravi precej fovšljive narave se odloči, da bo tudi on ličar saj zna odlično spolirati avto lakiranje pa tudi ne more biti tako težko pa še fajn se zasluži.
In tako Mujo kupi supermoderno lakirno komoro in postane ličar. Ker pa posel ne steče sam od sebe se odloči, da bo svojo novo storitev reklamiral kar po radiju pa še hostese bi lahko letake delile po raznih vaških veselicah.
No stranke le začnejo prihajati. Sam kaj ko Mujo nima roke za ličarja nima niti osnov barvanja ker se tega ni učil.. Resda je že prej delal z lakom ampak poliranje in lakiranje ni isto.
Pride stranka z novim BMWjem pa mu naredi »zemljevid« na prednji havbi. Mah si misli saj dober poliram bom pa zapoliral madež ....
Kako leto in pol mu nekako uspeva potem pa vseskupaj opusti in se odloči, da bo ostal na prvotnem poslu. Sam kaj ko si je z lakirnico nakopal toliko težav in antireklame, da tudi v pralnici ni več pravega posla....

Zaključke naj si vsak sam potegne.

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 12:22 am
Napisal/-a _BANDIT_
Ti je pa res moral Rajc pošteno stopit na žulj, da se ti da tolk nabijat o njem po vseh forumih :roll:

BTW: Če še nisi dojel, v Avtoelektroniki ni več samo Rajc ampak se je pred kratkim združil s firmo Carinvent, ki se je že prej ukvarjala s chip tuningom. Rajc lahko še naprej dela svoja posla, carinvent pa chiptuning, vse v imenu firme Avtoelektronika.

Tistale tvoja anekdota o Mujotu in Hasotu pa je tudi povsem neumestna, ravno iz razloga navedenga malo višje.

BTW: Za v naprej se rajši malo prepričaj o stvareh, pa potem pametuj kle gor. Do takrat je tvoj post navadno mlatenje prazne slame ;)

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 12:26 am
Napisal/-a Spidojc
jah jest sm za "frgazr" stayl :twisted:
čprov ma clio tut i :cry:

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 12:30 am
Napisal/-a newscafe
KO POŠTENO PLAČAŠ čip... in ti trese menjalnik na novem avtu... in ti ga drug poštima brez neke izgube moči se vprašaš... kok drago sem plačal vse skupaj...

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 12:40 am
Napisal/-a _BANDIT_
Trese menjalnik? Kako je to mišljeno? A ti vibrira ohišje menjalnika al kaj?

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 12:46 am
Napisal/-a DrMr
... se pridružujem, jaz po čipanju pri Rapidu ne morem več varno vozit... dekoncentriran sem, ker mi pri vsakem pospeševanju blokne CD in na display napiše " to much G", razmišljam o novih števcih, ker mi pri končni hitrosti namesto na 210 pride na 15 km/h, poraba se mi je tako drastično znižala, da me na črpalki več ne prepoznajo, pa na cesti se počutim tako osamljeno, ker če speljem prvi v koloni, po par sekundah v ogledalu več ne vidim kolone,... sem že imel teorije zarote, da mi namesto nafte podtikajo kerozin, da me zasledujejo,... saj ne vem več kako dalje,... pa prazniki so pred vrati... mislim da bom šel te dni do trikotne jase k škratu Bolfenku...

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 1:32 am
Napisal/-a DrMr
... zdaj pa zares, vsak je zmotljiv, pa eden je in bo vedno boljši... tresenje menjalnika (preveč navora, ne konjev), pa hoče polos po svoje, ali pa je votla pa jo zvija, klajbanje km : sem proti, ampak če ne boš ti, bo pa sosed na tem zaslužil, ECU air baga: samo softwarsko moraš preskočit blokado, mehansko se sprožilec ne poškoduje, ker deluje na brezkontaktnem stiku,... razneslo intercooler, tudi meni je začel spuščati, pa so pritiski nespremenjeni (če pa je IC star,...), sklopka, vztrajnik: kaj bo komentiralo veliko lastnikov npr. stock PSA Hdi 2.0 110 PS, ki se jim je zgodilo enako... daj javite se, jaz nisem zraven, vaju pa vsaj dva poznam, ki mogoče to bereta...,tehnika je rizik, teorija napake, pa je že pri najmanjšem posegu s psihološkega vidika uporabnika takoj prisotna,...pa za napake bomo vedno iskali krivce, ne sebe in naš način vožnje,... npr.si namontiraš nove diske in bremze, dobro veš, da jih moraš zlaufat, pa dobro veš, da boš tretje križišče zažlajfal, da vidiš, če primejo (saj imajo garancijo),... mehaniku pa boš tako povedal, da se je tresenje pojavilo čez 3000 km... vsi si včasih lažemo, vprašajte se, če res ??? lahko noč...

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 7:29 am
Napisal/-a JZ
No to je pa po dolgem cajtu spet ena pametna diskusija. Sam nisem pristaš chip tuninga saj je jasno, da pri določenem motorju ki ima isto kubaturo pa različne konje ni zamenjan samo čip, ampak so tudi ostali deli 'ojačani' da zdržijo konje in navor, tako da nekaj slej ko prej poči. Kolega je zamenjal čip na bencinarju s turbino, pa je avto dobil dodatni zagon, ampak (vedno je ampak), poraba se je povečala pa nekaj v zvezi z elektriko je šlo v maloro, tako da mu je malce žal.

Me pa zanima nekaj v zvezi z airbagi. Mi gori lučka odkar je bil zamenjan akumulator, zakaj? Na servisu naj bi zamenjal celo enoto - ni poceni, eventuelno se da to opopraviti za pol cene. Je možno da luča ugasne če se računalnik samo resetira s pomočjo diagnostične naprave?

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 7:36 am
Napisal/-a nebivedu
JZ je napisal/-a:Me pa zanima nekaj v zvezi z airbagi. Mi gori lučka odkar je bil zamenjan akumulator, zakaj? Na servisu naj bi zamenjal celo enoto - ni poceni, eventuelno se da to opopraviti za pol cene. Je možno da luča ugasne če se računalnik samo resetira s pomočjo diagnostične naprave?


Resetiraj comp, pa bo prec boljš.

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 7:45 am
Napisal/-a MALIJOHN
Primer: Kolega čipal Passata čez dva dni pristal v škarpi z 1.2m škode. Njegova krivda!!!! Ampak hočem povedat kako "večja moč" motorja vpliva na psiho človeka, ker misli da je car na cesti ker ma 30KM več, da priganja avto še bolj pol pa stoka kako mu žre 10 pa 11 litrov prej pa 7 dizla. Njbolj pomembno je pa da ogroža z hitrejšo vožnjo sebe in DRUGE!!!! Ampak presoja o čipu je lastna stvar posameznika.
Osebno me to ne zanima, ker mislim da tisti v tovarni ki so motor zasnovali že vedo zakaj so pustili še 30-40% lufta v moči motorja.
lp

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 7:55 am
Napisal/-a Nu-NRG
MALIJOHN je napisal/-a:Ampak presoja o čipu je lastna stvar posameznika.
Osebno me to ne zanima, ker mislim da tisti v tovarni ki so motor zasnovali že vedo zakaj so pustili še 30-40% lufta v moči motorja.
lp

Pomojem zgolj zaradi raznih predpisov, standardov, registracije, forsiranja lastne prodaje, konkurence, financnega stalisca .. se marsikaj se najde .. redko pa zaradi tega, da motor nebi zdrzal.

LP, Klemen

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 8:28 am
Napisal/-a JZ
No to je pa tako, kot da bi bral iz internetne strani enega od ponudnikov, pa ti si idealen za službo, vprašaj mogoče pa kakšnega rabijo, misli so vam na isti ravni

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 8:35 am
Napisal/-a MALIJOHN
JZ je napisal/-a:No to je pa tako, kot da bi bral iz internetne strani enega od ponudnikov, pa ti si idealen za službo, vprašaj mogoče pa kakšnega rabijo, misli so vam na isti ravni
:/:o:/

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 8:41 am
Napisal/-a Mate
Sam sem avto čipal pri RSRu (iz 115KM na 150KM). Razlika je več kot očitna, negativnih posledic pa zaenkrat še ni opazitit (Res pa, da sem od takrat prevozil le par kkm). Avto teče lepše že na štandagasu (ker zamenja program za najnovejši iz tovarne za ta motor), ko pa pride v igro nov navor in večja moč gre avto precej bolj. Slaba lastnost je edino ta, da je malo večja turbo luknja oz. turbo lag - kar je logično, turbina rabi več časa, da naredi 1.3 bara pritiska kot 1.05.

Misilm, da je jasno, da bo motor prej crknil, če bom avto sedaj skoz do podna tišal, če pa se te dodatne konje uporabi parkrat med vožnjo (ob pametni vožjni se jih večkrat tako ali tako ne more) in _le_ ko je avto ogret, pa s tem za moje pojme življenska doba ne bo kaj dosti krajša. Uglavnem, če je avto tako ali drugače predelan, je treba to vedeti in voziti temu primerno, ker tiste konstruktorske rezerve niso več tako velike, če sploh so. Poleg tega pa je potrebno paziti, ker večja moč motorja ne pomeni boljše lege na cesti in boljšega zaviranja, kar je potrebno še bolj upoštevati kot samo ravnanje z motorjem in, če je le možno, tudi izboljšati lego in zavore.

Kritiziranje nekoga na splošno, ker se je nekomu zameril ni ravno korektno, je pa povsem na mestu, če se zraven napiše še izkušnje in se pač pove, kaj je bilo, kaj je šlo narobe, in zakaj se za tega obrtnika ne bi več odločil.

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 9:13 am
Napisal/-a INFINITI
Vsako čipanje ima posledice - to je neizpodbitno dejstvo. Vsi pogonski sklopi in motor so pod večjo obremenitvijo; vprašanje je le koliko je avto bil tovarniško "overenginered", da bo zdržal kar se da dolgo. Pač moraš to vzeti v zakup in amen.

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 10:01 am
Napisal/-a ga-ma
anekdota na začetku je smešna, če že ne neumna.
Vsak ki ima nekaj znanja ekonomije, ve da je potrebno vsak "nov" produkt na trgu tržit.Na kakšen način, si pa izbere sam.
Očitno pa še vedno obstaja kdo, ki je nesposoben tržit po pravilih sodobnega sveta in si raje izbere pluvanje po forumih. Je pa že to dosti velika antipropaganda zanj.
Saj uporabniki forumov niso neumni! Če se pa nekdo tako boji konkurence, da počne take stvari, čeprav naj bi bil boljši v vseh pogledih, potem je nekaj narobe z njim ne pa z ostalimi.
Lepo je da se da uporabnikom vedet kaj je na voljo na trgu, koga bodo izbrali naj bi si pa izbrali sami.
Glede BMW 320d E90 ima pa 220 konjev in je imel to na IZRECNO željo stranke ob upoštevanju rizika. Stranka je Kralj in če se zavestno odloči za takšno predelavo, se mu pač ustreže, a ni tko v nam tko priljubljeni europi?
http://www.car-invent.com/320de90_2primerjava.pdf
To je moje mnenje. ne pravim kdo je boljši oz kdo je slabši, samo način dela nekaterih me moti.

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 10:27 am
Napisal/-a s8n
Stranka je Kralj :? :!: :?: :shock:
Samo dokler ne ogroza svoboscin (varnosti, okolja, imetja,...) soljudi, ce ne ze sebe. :evil:
Na koncu je pa seveda od ponudnika izdelka ali storitve odvisno kaj vse je pripravljen postaviti na kocko (odpoved izdelka, varnost stranke, svoje "dobro" ime, ...), za tistih nekaj vec cekinov - Kralj gor ali dol. :?

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 10:32 am
Napisal/-a ga-ma
Stranka je Kralj!
tko je in tko bo! sam tega se ni v Slo veliko vidno.
s cim pa tvegas svoje dobro ime, če ustrežes stranki? Kaj pa RSRjev audi ki ima čez 400 oz 500 konjev, koga pa on ogroža potemtakem?

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 10:49 am
Napisal/-a s8n
Svoje dobro ime ogrozas z vsako poslovno potezo, ki jo na zeljo stranke prilagodis in v-e-s, da to ni dobro zanjo; ko pa ta izdelek/storitev ravno zaradi tega odpove pa ni vec dobro niti zate, kot ponudnika. :shock: Ekonomija pac ... Kje so potem tukaj se (poslovna) morala, etika, odgovornost ...

Kar se pa audija tice - clovek ne ogroza nobenega, saj zares dirka le na sportnih prireditvah - kljub temu, pa se mehanik, ki je sestavil audija n-e u-p-a vec voziti z njim na dirke in iz njih. ;)

Objavljeno: Pe dec 16, 2005 11:00 am
Napisal/-a ga-ma
Čestitke vsem novim članom, ki se tko nenadoma pojavljajo na netu.
cudno da imajo vsi isti IP.
Jaz sem zaključil s to debato ker ne pelje nikamor!