CHIP MADE IN SLOVENIA...
Objavljeno: Če dec 15, 2005 11:42 pm
TA TEMA SE NAVEZUJE NA CHIP TUNING IN SE NADALJUJE IZ ENEGA DRUGEGA FORUMA ...KER SE TUDI TUKAJ NAJDE NEKAJ PRISTAŠEV OBEH TUNERJEV...
V TO TEMO NAJ ODGOVARJAJO SAMO LJUDJE Z ARGUMENTI...
Eni nabijajo RSR je car, drugi najedajo Chiptuning.si so najboljši , bla, bla, bla......
Mislim, da to vse skupaj ne pelje nikamor več. Vsak naj se odloči za tistega, ki mu bolj paše.
Je pa nekaj dejstev, ki jih ni možno spremeniti.
1. Kaj je merilo za kvaliteto tunerja?
Odgovor: Za to obstajata dve merili:
a. V motošportu je na prvem mestu zmogljivost vozila, takoj na drugem pa vzdržljivost. Le ta mora biti minimalno taka, da dirkalni stroj zdrži vsaj eno sezono (to pomeni nekaj tisoč prevoženih km s polnim plinom). Kaj ti pomagajo super konji, če pa avto crkne vsako drugo dirko?
b. V civilni uporabi je na prvem mestu vzdržljivost vozila in šele na drugem mestu zmogljivost. Nihče ne bo čipal avta zato, da bo vsakih 15000 km delal generalno.
Nekateri tunerji so pač zamešali te pojme in tunajo civilne avte za na cesto do konca in prav zanima me v kakšnem stanju bojo ta vozila čez 4 ali 5 let
.
Dejstvo je, da lahko zmogljivosti dirkalnih vozil vidimo preko rezultatov na dirkah in se takoj vidi ali je nekdo dober ali ne. Kako pa se čipani civilni avtomobili obnesejo na daljši rok pa je potreben čas veliko časa, da se lahko tunerja oceni ali je dober ali ne. No tule je RSR nedvomno v veliki prednosti saj je na trgu že več kot 8 let. Chiptuning.si pa so v sedajšnji obliki na trgu malo več kot pol leta torej je o super kvaliteti in zadovoljenih strankah še prezgodaj govoriti saj imajo njihovi predelani avti še zelooo malo prevoženih km za sabo.
To je dejstvo.
Kar pa se poškodb na motorjih tiče pa se v tako v Chiptuning.si kratkem času lahko »pohvalijo« med drugim z Toledom TDI, ki mu je takoj po predelavi razneslo intercooler. Pa da nebo kdo rekel da nabijam. Gre za gospoda iz koroške, ki je prejel kot nagrado 50% odstotni popust na dragraceu Slovenj Gradec.
Drugi primer je BMW 320d E90 z famoznimi cca.240 KS (po forumih so celo krožile meritve) ki je po predelavi doživel poškodbe na sklopki oz. vztrajniku. Potem so baje moč iz varnostih razlogov zmanjšali. Gospodje moji ali resno mislite, da vam bojo vozila strank služila za vaše poskuse ??? Znanih poškodb je še precej v glavnem veliko preveč za pol letni staž na slovenskem trgu.
Nekateri hvalijo Rajca. Kar se elektronike in popravil le-te tiče samo kapo dol. Tip zadeve obvlada v nulo. Samo ne sedaj mešat jabolk in hrušk. Chiptuning ni samo spajkanje in pregramiranje čipov. Spreminjanje parametrov delovanja ne zahtava samo znanje elektronike ampak predvsem poznavanje principa delovanja motorjev z notranjim zgorevanjem do potankosti. No in tu se pokaže kdo je pravi »čiptuner«. Tisti, ki je sposoben s serijske elektronike izvleči maksimume ob še vedno varnem delovanju motorja.
Nihče mi nebo trdil, da nekdo, ki je celo življenje popravljal avtoradije, airbag module in vrtel km števce lahko postal v pol leta super strokovnjak na področju motorznanstva. Lahko edino kupuje programe od drugih in jih vgrajuje. V bistvu pa sploh ne ve kaj je vgradil. To ni nič narobe samo prizna naj ne pa da se hvali z »lastnim razvojem«
Pa tudi vačasih osnovna dejavnost tega podjetja ( vrtenje kilometer števcev in popravljanje airbag modulov po trku) je zelo vprašljiva že iz pravnega stališča, kaj šele iz moralnega. Postavite se v svojo kožo, da kupite avto z »malo« prevoženimi kilometri doživite z njim prometno nesrečo in airbagi se čudežno ne odprejo. Potem se pa ugotovi, da je imel avto že pri prejšnjem lastniku nesrečo. Le-ta pa ni hotel zamenjati računalnika za airbag, kot to iz varnostnih razlogov zahteva tovarna ampak je raje obiskal omenjeno podjetje kjer so mu modul »popravili« da ni več gorela lučka za napake in pobrisali napake. Seveda so mu zagotovili, da bo potem modul brezhiben. Le na kakšen način? No pa tudi kilometre so naredili malo lepše. Res zaupanja je vredno podjetje, ki se ukvarja s takimi posli !!!!
Na koncu pa še ena anekdota o Muju in Hasu:
Mujo ima že deset let pralnico in polirnico avtomobilov. Posel mu odlično cveti, ker je priznan kot dober delavec, ki lepo opere avto in ga po potrebi tudi odlično spolira.
Haso iz soseske je tudi že skoraj dest let ličar. Je odličen strokovnjak na svojem področju. Zaupajo mu tudi servisi najboljših znamk.Posel tudi njemu cveti.
Ker pa je Mujo po naravi precej fovšljive narave se odloči, da bo tudi on ličar saj zna odlično spolirati avto lakiranje pa tudi ne more biti tako težko pa še fajn se zasluži.
In tako Mujo kupi supermoderno lakirno komoro in postane ličar. Ker pa posel ne steče sam od sebe se odloči, da bo svojo novo storitev reklamiral kar po radiju pa še hostese bi lahko letake delile po raznih vaških veselicah.
No stranke le začnejo prihajati. Sam kaj ko Mujo nima roke za ličarja nima niti osnov barvanja ker se tega ni učil.. Resda je že prej delal z lakom ampak poliranje in lakiranje ni isto.
Pride stranka z novim BMWjem pa mu naredi »zemljevid« na prednji havbi. Mah si misli saj dober poliram bom pa zapoliral madež ....
Kako leto in pol mu nekako uspeva potem pa vseskupaj opusti in se odloči, da bo ostal na prvotnem poslu. Sam kaj ko si je z lakirnico nakopal toliko težav in antireklame, da tudi v pralnici ni več pravega posla....
Zaključke naj si vsak sam potegne.
V TO TEMO NAJ ODGOVARJAJO SAMO LJUDJE Z ARGUMENTI...
Eni nabijajo RSR je car, drugi najedajo Chiptuning.si so najboljši , bla, bla, bla......
Mislim, da to vse skupaj ne pelje nikamor več. Vsak naj se odloči za tistega, ki mu bolj paše.
Je pa nekaj dejstev, ki jih ni možno spremeniti.
1. Kaj je merilo za kvaliteto tunerja?
Odgovor: Za to obstajata dve merili:
a. V motošportu je na prvem mestu zmogljivost vozila, takoj na drugem pa vzdržljivost. Le ta mora biti minimalno taka, da dirkalni stroj zdrži vsaj eno sezono (to pomeni nekaj tisoč prevoženih km s polnim plinom). Kaj ti pomagajo super konji, če pa avto crkne vsako drugo dirko?
b. V civilni uporabi je na prvem mestu vzdržljivost vozila in šele na drugem mestu zmogljivost. Nihče ne bo čipal avta zato, da bo vsakih 15000 km delal generalno.
Nekateri tunerji so pač zamešali te pojme in tunajo civilne avte za na cesto do konca in prav zanima me v kakšnem stanju bojo ta vozila čez 4 ali 5 let
.
Dejstvo je, da lahko zmogljivosti dirkalnih vozil vidimo preko rezultatov na dirkah in se takoj vidi ali je nekdo dober ali ne. Kako pa se čipani civilni avtomobili obnesejo na daljši rok pa je potreben čas veliko časa, da se lahko tunerja oceni ali je dober ali ne. No tule je RSR nedvomno v veliki prednosti saj je na trgu že več kot 8 let. Chiptuning.si pa so v sedajšnji obliki na trgu malo več kot pol leta torej je o super kvaliteti in zadovoljenih strankah še prezgodaj govoriti saj imajo njihovi predelani avti še zelooo malo prevoženih km za sabo.
To je dejstvo.
Kar pa se poškodb na motorjih tiče pa se v tako v Chiptuning.si kratkem času lahko »pohvalijo« med drugim z Toledom TDI, ki mu je takoj po predelavi razneslo intercooler. Pa da nebo kdo rekel da nabijam. Gre za gospoda iz koroške, ki je prejel kot nagrado 50% odstotni popust na dragraceu Slovenj Gradec.
Drugi primer je BMW 320d E90 z famoznimi cca.240 KS (po forumih so celo krožile meritve) ki je po predelavi doživel poškodbe na sklopki oz. vztrajniku. Potem so baje moč iz varnostih razlogov zmanjšali. Gospodje moji ali resno mislite, da vam bojo vozila strank služila za vaše poskuse ??? Znanih poškodb je še precej v glavnem veliko preveč za pol letni staž na slovenskem trgu.
Nekateri hvalijo Rajca. Kar se elektronike in popravil le-te tiče samo kapo dol. Tip zadeve obvlada v nulo. Samo ne sedaj mešat jabolk in hrušk. Chiptuning ni samo spajkanje in pregramiranje čipov. Spreminjanje parametrov delovanja ne zahtava samo znanje elektronike ampak predvsem poznavanje principa delovanja motorjev z notranjim zgorevanjem do potankosti. No in tu se pokaže kdo je pravi »čiptuner«. Tisti, ki je sposoben s serijske elektronike izvleči maksimume ob še vedno varnem delovanju motorja.
Nihče mi nebo trdil, da nekdo, ki je celo življenje popravljal avtoradije, airbag module in vrtel km števce lahko postal v pol leta super strokovnjak na področju motorznanstva. Lahko edino kupuje programe od drugih in jih vgrajuje. V bistvu pa sploh ne ve kaj je vgradil. To ni nič narobe samo prizna naj ne pa da se hvali z »lastnim razvojem«
Pa tudi vačasih osnovna dejavnost tega podjetja ( vrtenje kilometer števcev in popravljanje airbag modulov po trku) je zelo vprašljiva že iz pravnega stališča, kaj šele iz moralnega. Postavite se v svojo kožo, da kupite avto z »malo« prevoženimi kilometri doživite z njim prometno nesrečo in airbagi se čudežno ne odprejo. Potem se pa ugotovi, da je imel avto že pri prejšnjem lastniku nesrečo. Le-ta pa ni hotel zamenjati računalnika za airbag, kot to iz varnostnih razlogov zahteva tovarna ampak je raje obiskal omenjeno podjetje kjer so mu modul »popravili« da ni več gorela lučka za napake in pobrisali napake. Seveda so mu zagotovili, da bo potem modul brezhiben. Le na kakšen način? No pa tudi kilometre so naredili malo lepše. Res zaupanja je vredno podjetje, ki se ukvarja s takimi posli !!!!
Na koncu pa še ena anekdota o Muju in Hasu:
Mujo ima že deset let pralnico in polirnico avtomobilov. Posel mu odlično cveti, ker je priznan kot dober delavec, ki lepo opere avto in ga po potrebi tudi odlično spolira.
Haso iz soseske je tudi že skoraj dest let ličar. Je odličen strokovnjak na svojem področju. Zaupajo mu tudi servisi najboljših znamk.Posel tudi njemu cveti.
Ker pa je Mujo po naravi precej fovšljive narave se odloči, da bo tudi on ličar saj zna odlično spolirati avto lakiranje pa tudi ne more biti tako težko pa še fajn se zasluži.
In tako Mujo kupi supermoderno lakirno komoro in postane ličar. Ker pa posel ne steče sam od sebe se odloči, da bo svojo novo storitev reklamiral kar po radiju pa še hostese bi lahko letake delile po raznih vaških veselicah.
No stranke le začnejo prihajati. Sam kaj ko Mujo nima roke za ličarja nima niti osnov barvanja ker se tega ni učil.. Resda je že prej delal z lakom ampak poliranje in lakiranje ni isto.
Pride stranka z novim BMWjem pa mu naredi »zemljevid« na prednji havbi. Mah si misli saj dober poliram bom pa zapoliral madež ....
Kako leto in pol mu nekako uspeva potem pa vseskupaj opusti in se odloči, da bo ostal na prvotnem poslu. Sam kaj ko si je z lakirnico nakopal toliko težav in antireklame, da tudi v pralnici ni več pravega posla....
Zaključke naj si vsak sam potegne.