Stran 1 od 1
suzuki baleno - rad bi malo več moči
Objavljeno: To dec 20, 2005 12:39 am
Napisal/-a Acid Cool
Hi!
Sem komaj 19 let star, ampak mi zato divja vožnja nič manj adrenalina ne požene po žilah. Imam Suzuki Baleno letnik '96, ki ima motor 1.3 in 85 knjev. Sicer se ne spoznam lih še velik na te stvar (vendar se hitro učim

), imam zaradi male prostirnine motorje majhen navor in zato avto nima nevem kakih pospeškov. Končne hitrosti pa tut ni velike...lani sem nekje junija v enem zelo vročem dnevi z zimskimi gumami prišel nekje do 165km/h na čisti ravnini...
zanima me če bi se dalo ta avto kaj stunat da bi imel malo boljše pospeške in mogoče tut kaj večjo končno hitrost...
kot druga stvar pa me zanima, kaj lahko pridobiš če menjaš menjalnik, ker je ta ki ga imam trenutno notr malce slab...ima dolge hode, poleg tega pa mi včasih, ko imam v 2. in naglo pospešujem in s tem nabijem obrate (tam do 5k), noče v 3. pol moram z kuplungo stišnjeno dat v 4. in pol šele 3. prime...
mene zanima, če bi menjal tale menjalnik, da bi naprimer mel drugačna menjalna razmerja...da ne mi ne bi v 3. pri 90 tko tulil al neki...
lahk tut kake linke pejstate do kakih člankov al nekaj...
prosim za strpljenje, ker sem res čisti začetnikin se vam ob enem že v naprej zahvaljujem za odgovore...
pa še slikca:
Objavljeno: To dec 20, 2005 12:54 am
Napisal/-a acid
Pozdravlen na forumu, kot prvo si kot začetnik malo preberi navodila potem pa piši poste
Glede tvojih želja pa ti bom reko samo to, da se vsak poseg v motor ki ima takšno moč ne splača

razen če ti ni škoda stran vrečt tolk pa tolk denarja. Če želiš moč si pač kupiš močnejši avto in to je to

Objavljeno: To dec 20, 2005 1:17 am
Napisal/-a B_M_W
Tak avto se ti ne splača predelovat,predvsem pa motorja ne,ker če hočeš avto dobit z malo več konji boš moral malo dnarja vreč v njega in to ne malo!!Kupi si Swifta GTi pa boš imeu avto,ker vidim da voziš Suzuki Balenoja!!!OK :P
LP
Objavljeno: To dec 20, 2005 1:59 am
Napisal/-a sharker
glava od 16v gti, auspuh+kolektor, lažja jermenica in lajšan vztrajnik,večji throtle body pa verjetno še kaj na dovodu hladnega zraka
samo ne misli da je to poceni, ok glavo recimo da dobiš poceni, kolektor(4-2-1) te pride 400€ sigurno(nov, devito), auspuh 200€ najmanj, jermenica iz USA recimo 50€, zlajšan in balansiran vztrajnik nimam pojma koliko pride (100€?), dovod hladnega zraka tudi nimam pojma (recimo 50-100€€), throtle body (50€?), pa ne pozabit da moraš tudi elektroniko prilagodit vsem tem predelavam.
cene sem pisal na pamet, verjetno bi kej dobil bolj poceni, samo vseeno je to drag špas in verjetno nimaš namena toliko vložit v avto. pa računaj da pride še nekaj dela zraven, verjetno ne misliš sam šraufat. v bistvu bi bilo najboljše, da dobiš mašino in menjalnik od gti-ja in swapneš, pa imaš takoj 15 konjev več. in verjami da bi se teh 15konjev spet navadil in spet bi hotel več, verjami, konjev je vedno premalo
glede menjalnika, če te prav zastopim bi rad dalšje prestave in manjši hod ročice? od gti-ja menjalnik in precej dolge prestave, zdej nevem če paše, probaj se pozanimat. pa glede problema ki ga imaš s tvojim menjalnikom, ti svetujem da najprej pogledaš nivo olja v menjalniku, in počasi začneš gledat za novim (rabljenim)
glede hoda pa bi ti prišel v poštev shortshifter, ampak je problem dobit za balenota, počekiraj če je kaj na ebayu, za gti-ja vem da paše od honde..
lp
Objavljeno: To dec 20, 2005 6:13 pm
Napisal/-a FireSTORM
draga bi bila predelava to je 100%
verjetno kar predraga
kaj bi lahko zamenjal da bi v bistvu kaj sploh pridobil:
lonec izpušni
kolektor izpušni
odmične gredi
16v glavo gor
ker ni turbine lahko pobrusiš glavo da zmajnšaš kompresijo
menjalnik kot praviš ma dolga razmerja, to pomeni slabšo pospeševanje in večjo končno(upam da nisem pomešal), če boš dal menjalnik z krajšim razmerjem bo pa boljše pospeševanje in manjša končna
pa športni filter ne pozabit
verjetno bi te bolj ceneje prišel engine swap kot pa predelava le tega
P.S: zadeva z športnim flitrom je hec

Objavljeno: To dec 20, 2005 6:27 pm
Napisal/-a Jeaka
(ker ni turbine lahko pobrusiš glavo da zmajnšaš kompresijo)
kokr jst vem bi s tem povečou kompresijo

Objavljeno: To dec 20, 2005 6:36 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
Za zacetek, kakšen športni filtr gor vrzi, da dobiš tist filing lepega zvoka, pa lepo mu napel hladn zrk in mal bolj ga vrti v obrate, dodaj dober olje in ti garantiram da se bo poznalo.

Objavljeno: To dec 20, 2005 6:42 pm
Napisal/-a FireSTORM
Jeaka je napisal/-a:(ker ni turbine lahko pobrusiš glavo da zmajnšaš kompresijo)
kokr jst vem bi s tem povečou kompresijo

ja točno...se opravičujem za pomoto
Objavljeno: To dec 20, 2005 8:14 pm
Napisal/-a Acid Cool
oo...kar lep odziv
hvala vsem za odgovore...sem kar sumil, da bi bila predelava draga, vsaj za večje spremembe...drugače sem pa v postu pozabil napisat, da glava že je 16V (sicer sem napisal v podpis al okej)
drugače pa me zanima kok bi stalo če bi dal gor športen filter in napeljal hladen zreak do njega...in seveda kok konjev spremembe bi lahko pričakoval od tega...
kot sem že rekel sem še študent in zato lih keša za nov al pa tut kak rabljen avto nimam...
bom se pa držal unga, da ga bi držal na mal večjih obratih...to sicer že delam...ampak včasih voz avto tut mama, ki v tretjo menja pr 35 v 4. pa pr 60, ko obrati ne pridejo niti preko 3k...
aja, pa prej sem še pozabil vprašat, kako je z gumami...če bi jaz dal gor mal večje felge, a bo pol guma tut večja (mislim na premer), al bo samo mal tanjša, obseg bo pa isti kot pri tej?
Objavljeno: To dec 20, 2005 8:19 pm
Napisal/-a Jeaka
ja odvisn kako maš original pomoje te nebi smel pridt dražje k 20.000 sit PO MOJE!
Objavljeno: To dec 20, 2005 8:23 pm
Napisal/-a FireSTORM
filter: stane okrog 20-30k, dovod hladnega zraka, par kosov vodovodne plastične cevi z koleni
moč: 3% MOGOČE pridobiš če si rojen pod srečno zvezdo
če boš dal gor večje felne se logično da guma z majnšim robom gor, premer bo približno enak
Objavljeno: Ne jan 08, 2006 8:53 pm
Napisal/-a bergkamp
Al pa če bi mogoče dobu kšno mašino do SUZUKI Baleno 1.6 16V k ma 105 hp. Mi mamo tazga doma pa je čist v redu. Ni glih stroj sam ma mal več moči tko da ga spravš tm do 180-190 brez problemov. Je pa res da to ni dirkalni avto in tut če boš mev več moči ti ne bo glih nevem kok dobr pršla razn če ne boš rihtov še podvozja, ker vrjetno veš ma zlo mehkega pa tut avto nima glih kšne športne lege sploh pa dimenzij gum da bi to dovoljevale na cesti in gre hitr po svoje. LP