Stran 1 od 5
tuning leona top sport
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:25 pm
Napisal/-a damjan
zanima me ene par stvari glede tuninga avtomobila SEAT LEON TOP SPORT (150 KS)
kar se tiče čipa mi je vse jasno pač ga čipaš na 180 ks
zanima pa me sledeče....
sevda me zanima kako še dodatno povečati moč?
-kako je z zamenjavo izpušnega kolektorja (poliran,cromiran)?
-kako je z odstranitvijo katalizatorja ali zamenjavo izpušnega sistema?
-kako pa je z zamenjavo turbine?
prosil bi za resne in konstruktivne odgovore.......
brez neumesnih pripomb....
hvala lepa
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:30 pm
Napisal/-a rover416
JA CE SE DOBI MATERIAL.(KOLEKTOR,TURBINA.)MISLIM DA SE DA ZAMENJAT.SEJ NOVEJSI DIZLI SO KOT BENCINARJI.SM NAVOR JE MAL DRGAC.GLEDE KATALIZATORJA TI PRIPOROCAM AL UNMU K MA TA AVTO.GA NEBI DAL DOL K MORA MET NEKI PROTI SAJ.K CE NE SE KADI ZA NJIM K SATAN.ZA TURBINO PA NEVEM SE BI MOGL PA POZANIMAT KJE.MISLIMA PA DA SE DA.KER NA DIRKAH MAJO TUD TDI MOTORJE NA TUNANE
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:32 pm
Napisal/-a rover416
SAJ MISLIMDA MAS V MISLIH TDI LEONA.KUKR SM JST VIDU DA SO TOP SPORT DIZLI
Re: tuning leona top sport
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:32 pm
Napisal/-a dean007
damjan je napisal/-a:zanima me ene par stvari glede tuninga avtomobila SEAT LEON TOP SPORT (150 KS)
kar se tiče čipa mi je vse jasno pač ga čipaš na 180 ks
zanima pa me sledeče....
sevda me zanima kako še dodatno povečati moč?
-kako je z zamenjavo izpušnega kolektorja (poliran,cromiran)?
-kako je z odstranitvijo katalizatorja ali zamenjavo izpušnega sistema?
-kako pa je z zamenjavo turbine?
prosil bi za resne in konstruktivne odgovore.......
brez neumesnih pripomb....
hvala lepa
Kaj imaš Leon-a???

Objavljeno: To dec 20, 2005 9:35 pm
Napisal/-a rover416
JA JA MISLIMDA SE KR VECTRO FURA.
IN KOK TEB IBIZA.DELA!!!
BELAKRAJNA RULA
---STRAZA-----VINICA-----
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:41 pm
Napisal/-a damjan
NE (še)
ja govorimo pa o dizlu..
ker sm gledal enkrat eno oddajo kjer so natunali golfa 4 tdi gti praktično so samo turbino menjali in je mel iz začetnih 150 kasneje 200 konjev
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:43 pm
Napisal/-a dean007
rover416 je napisal/-a:JA JA MISLIMDA SE KR VECTRO FURA.
IN KOK TEB IBIZA.DELA!!!
BELAKRAJNA RULA
---STRAZA-----VINICA-----
Mal smetimo temo (moderatorji bodo jezni),evo na hiter:
-zdej je čist stock z 17˝,morda pride eno presenečenje al pa drug CAR

.
Lp
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:49 pm
Napisal/-a rover416
JA SE DA TE NOVEJSE DIZLE KR NA TUNAT.MISLIM DA KAK FIRMA SIGURN ZE NARDILA KAK PROTOTIP.
EVO SM SE MAL POZANIMAL.FIRMA POWER TEC JE NARDILA NA LEONU IZ 150KM NA 210KM IZ 300NM PRI 3220RPM NA 439NM PRI 3440RPM
ZE S TEM MORA TRGAT
Objavljeno: To dec 20, 2005 9:58 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
rover416 je napisal/-a:JA SE DA TE NOVEJSE DIZLE KR NA TUNAT.MISLIM DA KAK FIRMA SIGURN ZE NARDILA KAK PROTOTIP.
EVO SM SE MAL POZANIMAL.FIRMA POWER TEC JE NARDILA NA LEONU IZ 150KM NA 210KM IZ 300NM PRI 3220RPM NA 439NM PRI 3440RPM
ZE S TEM MORA TRGAT
offtopic:
rover416:ne upit

ugasn capslock
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:00 pm
Napisal/-a rover416
hvala za opozorilo sm cist pozabu
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:03 pm
Napisal/-a damjan
a maš kakšn link od tega power teca?
da si še malo cene pogledam
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:06 pm
Napisal/-a rover416
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:33 pm
Napisal/-a CupraR
Žal se kej dost ne splača delat na dizlu, Z čipom oz dvignjenim tlakom boš pršu na unih 170 ps, to je pa to...
Za kej bolj konkretnega bo treba bencinarja uzet....1.8T tm se dela pravi tuning...
Resno se ne splača, dizl je pač za delanje km in majhno porabo (ker pr tem navitem motroju sploh ni), kars e tuniga tiče nima smisla razn dviga tlaka...
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:39 pm
Napisal/-a damjan
no in kako se dvigne tlak?
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:44 pm
Napisal/-a INFINITI
damjan je napisal/-a:no in kako se dvigne tlak?
z čipanjem
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:45 pm
Napisal/-a CupraR
Z optimatizacijo elektronke se pač dvigne tlak turbine +da se nastavjo vsi potrebni parametri, da ne bom kompliciral, da ima motor pri višjem tlaku turbine tapravo mešanico goriva in zraka. To je z drugo besedo "čipiranje"
Serijski 150TDI ma malo rezerve, zato se moč dviguje samo na 170PS. Da se sevda na ene 200 ps prilezt sam to noben ne dela na dizlu, folk že v osnovi bencinarja uzame...
Ker takle navit TDI bo pol lih ene 10l pil, kar je pa že edentično 1.8T, ki pa je že v osnovi bolj športno nastrojen..
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:49 pm
Napisal/-a damjan
sej zato pa vprašam kako prilezeš na teh 200 km
ni problem poraba.....
Objavljeno: To dec 20, 2005 10:57 pm
Napisal/-a kris
Sam če bi ga čipal na tak navor in konje bi po mojem mnenju moral menjat še sklopko ker ne vem če bi ta navadna zdržala ta navor, ravno ta problem se pojavlja že pri golfih 2.0 tdi 140 km in potem čip na 170 km in že sklopka drsi kaj šele 200 km.
Objavljeno: To dec 20, 2005 11:20 pm
Napisal/-a CupraR
damjan je napisal/-a:sej zato pa vprašam kako prilezeš na teh 200 km
ni problem poraba.....
Kje je pol fora da maš dizla, res mi ni jasno

računaj da 200 ps ni za vsakodenvno vožnjo pr tkame avtu, če maš stock turbino...
Objavljeno: Sr dec 21, 2005 12:28 am
Napisal/-a ShineR
damjan je napisal/-a:sej zato pa vprašam kako prilezeš na teh 200 km
ni problem poraba.....
pol pa kup bencinarja in ne komplicirej
