Stran 1 od 3
Dodatni zrak s ventilatorjem
Objavljeno: So dec 24, 2005 1:26 pm
Napisal/-a Maxx
Zanima me mnenje o sledeči zadevi.V original air box sem vgradil ventilator oz.rastavil sem 12v sesalec in naredil neke vrste ohišje tako da kr močno piha vn.Na avto sm zmontiral in se še nisem veliko peljal vendar imam občutek da bolj vleče samo od 3k-5.5k obratov(občutno).Sedaj pa me zanima kaj bi še moral narest da se tako zavrti še do 6.5k oz.blokade.Je pa veliko bolje kot pa s karbonskim šp.filtrom ki sem ga do sedaj imel.Morm še malo sprobat pa vam povem.Slikice pa še sledijo o bom mše enkrat podru in slikal.
Objavljeno: So dec 24, 2005 1:56 pm
Napisal/-a soso
Hehe TURBONATOR!!!

Objavljeno: So dec 24, 2005 2:07 pm
Napisal/-a mloncar
pred časom sem gledal en filmček, ko se eni američani naredili nekaj podobnega.. ..vzeli so puhalnik za listje (ročni puhalnik) in so ga montirali na intake cev.. ..prirastek konjev je bil malenkosten, potem so pa dodali še N2O (pre puhalnik) in vse skupi se je ornk poznalo

Objavljeno: So dec 24, 2005 2:11 pm
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: So dec 24, 2005 8:57 pm
Napisal/-a Maxx
Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.
Objavljeno: So dec 24, 2005 9:53 pm
Napisal/-a Asterix
Maxx je napisal/-a:Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.
Res? ne se jebat

Objavljeno: So dec 24, 2005 10:03 pm
Napisal/-a DrMr
Maxx je napisal/-a:Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.
... snami konektor senzorja temp motorja (vbrizga) in še enkrat probaj...
Objavljeno: So dec 24, 2005 10:05 pm
Napisal/-a andrazzupan
v motor mora priti ravno prava količina zraka. Če je zraka preveč je mešanica zraka in bencina premalo vredna tako da avto nikamor ne vleče. Najboljše je še zmeraj športni filter.
Objavljeno: So dec 24, 2005 10:18 pm
Napisal/-a Neo32
da nav kdo slucajn tople vode odkril!
ce bi zadeva res funkcionirala bi se stvar prodajala k sveze zemlce, ne pa da zej dajejo ze special discounte, sam da vzames zadevo, tko da...
masina je v tovarnsi sestavljena da doseze priblizno 70-80% svoje zmogljivosti in ce jo hoces optimizirat na 95% bo treba se masikej druzga predelat kot samo eno vetrnico dat v intake cev, tko al tko tipa ta ventilator ne dela nobenega pritiska, da bi res dobil vecje kolicine zraka...
preverjena zadeva je turbo in kompresor in do kaksnega zakljucka smo ze premnogokrat prsli:
Buy yourself a faster car!
Objavljeno: So dec 24, 2005 10:36 pm
Napisal/-a Symon
Neo32 je napisal/-a:Buy yourself a faster car!
Z vsem se strinjam le z zadnjim stavkom ne. Konec koncev si nekateri ne morejo privoščit 300.000 SIT registracije in 12 litrov porabe.
Tale tvoj fake turbo je pa čist standardni turbonator.
Samo kolikor mi je znano se prepočasi vrti, da bi bil efekt. Še več, namesto več zraka, ga dobi manj saj ga vetrnica ovira in zavira.
A sploh veš na koliko obratih delujejo turbine? Verjemi, da kar nekajkrat več od tvoje vetrnice....

Objavljeno: So dec 24, 2005 11:26 pm
Napisal/-a Neo32
Symon je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:Buy yourself a faster car!
Z vsem se strinjam le z zadnjim stavkom ne. Konec koncev si nekateri ne morejo privoščit 300.000 SIT registracije in 12 litrov porabe.
Tale tvoj fake turbo je pa čist standardni turbonator.
Samo kolikor mi je znano se prepočasi vrti, da bi bil efekt. Še več, namesto več zraka, ga dobi manj saj ga vetrnica ovira in zavira.
A sploh veš na koliko obratih delujejo turbine? Verjemi, da kar nekajkrat več od tvoje vetrnice....

ja sej si jest tud tega ne morm prvoscit, no ja lohka bi si sam pol bi su zvet u avtu, ker bi mogu flat prodat
jest mu sam povem da bo fant cim hitreje zavedov da s temi malimi "triki" pridobis konje samo v glavi, ne pa tudi na kolesih, pa ne mislm tukej nc zaljivega
tud jest sm svoje cajte to mislu kva sm naredu k sm dal sportn filter notr, pa katalizator stran, pa srednj lonc stran pa zadni auspuh direktn pa... sam moc je pa narascala samo v glavi, konc koncev je bil pa se vedno 60 konjev no ja mogoce je res kaksn prsu notr, je pa ze masina tulk stara da je tud ze kaksn spizdu...
>Ce se hoces lotit masino rihtat mors za zacetek vzet masino z potencialom in sele nato gres naprej da si rihtas konjice, al kupujes dele za tuning al pa se lotis zadeve sam recimo kot hemingway, sam kr prasi njega kolk znanja in izkusenj rabis da naredis kaksn kolektor ipd
uglavnem za mal hitrejso voznjo sm si kupu motor, ki pa se ne more primerjat z avtom tko v pozitivnih svareh kot v negativnih, ki je recimo ta da ga lohka koristis 4-5 mesecev.
j*** ga, eni majo pac to sreco da so po poklicu sinovi, vecina si pa moramo sami prigurat denar
nuff said
vesel bozic vsem skupej

Objavljeno: So dec 24, 2005 11:44 pm
Napisal/-a bass
Tale vetrnica je nevarna stvar, ker če se mal prehitr zavrti ti hitr kej odtrga - zato majo turbine zeloooo debeloooo kovinsko ohišje :P
Neo strinjam se s tabo - motor je cenejša varianta, da dobiš zmogljivosti, ki jih majo le hudi in dragi avti, pa tudi nevarnejša.
Že šparam zanj vseen
Jst mam vw polo 60hp in vem, da če bi hotu nek vsaj približen tuning, bi rabu vsaj tako tubino

hehe
Pa stric na sliki nism jst

Objavljeno: Ne dec 25, 2005 8:37 am
Napisal/-a cypena
ko pa tole potegne, ga pa že sam zrak skoz auspuh naprej tišči

Objavljeno: Ne dec 25, 2005 1:25 pm
Napisal/-a čare
bass je napisal/-a:Tale vetrnica je nevarna stvar, ker če se mal prehitr zavrti ti hitr kej odtrga - zato majo turbine zeloooo debeloooo kovinsko ohišje :P
Neo strinjam se s tabo - motor je cenejša varianta, da dobiš zmogljivosti, ki jih majo le hudi in dragi avti, pa tudi nevarnejša.
Že šparam zanj vseen

Jst mam vw polo 60hp in vem, da če bi hotu nek vsaj približen tuning, bi rabu vsaj tako tubino

hehe
Pa stric na sliki nism jst

tale bi bla prešvoh za polota

Objavljeno: Ne dec 25, 2005 2:58 pm
Napisal/-a jankoh
pihanje zraka z kakim koli električnim ventilatorjem je neumnost!
No ker pa nisem taki da bi nekaj v tri dni razlagal bom še zapisal kakšno enačbo.
Vzamimo da imamo 4 cilinderski 2.0l motor, ki dosega polnjenje 0.8 pri 3000rpm.
Pa poglejmo kaj to pomeni za porabo zraka:
Ker je motor 4 takten prečrpa v 2 obratih pri polnjenju e=1 2l zraka. Torej pri polnjenu e=0.8 je to 1.6l zraka. In zadaj pri 3000rpm to pomeni
3000*2*0.8/2 = 2400l/min
No če češ zdaj narediti tlak mora tvoj ventilator prepumpat več zraka kot ga motor porabi. In kolko ga tvoj ventilator prepumpa??
Še nekrat enačba v simbolični obliki za vse ki hočejo sami računat.
n*V*e/2 = X
n - vtrljaji
V - prostornina motorja
e - polnjenje
polnjenje je podatek do kolko se napolnijo cilindri med obratovanjem. To pomeni kolko sveže mešanice zraka in bencina ja v cilindru ko je vsesovalni takt končan. Avto doseže najboljše ponjenje v točki najvišjega navora (zato je tam najvišji navor) Pri nekaterih N/A motorjih je to tudi preko 1. To se doseže z resonanco v sesalnih kanalih/kolektorju.
Pa še to: ventilator ni zmožen naredit nič tlaka. To lahko preveriš tako da daš roko pred njega. Tak da se ne hecat
Če pa gdo ne verjame pa naj da 80l žakel za smeti na avspuh in gleda kako dolgo rabi da ga napolni.
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 3:03 pm
Napisal/-a monster_d
jankoh je napisal/-a:pihanje zraka z kakim koli električnim ventilatorjem je neumnost!

lepo povedano
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 3:08 pm
Napisal/-a RKay
edina stvar ki bi se pomojem poznala je da mrzel zrak notr piha (intercooler), drugo je pa pomojem neumnost. Če ne drugega boš avto uniču
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 4:59 pm
Napisal/-a Symon
RKay je napisal/-a:edina stvar ki bi se pomojem poznala je da mrzel zrak notr piha (intercooler), drugo je pa pomojem neumnost. Če ne drugega boš avto uniču
To ni intercooler ampak CAI (cold air intake).

Pa še to je bolj tako tako. Se razlikuje od modela do modela...
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 6:53 pm
Napisal/-a Gabro
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 8:21 pm
Napisal/-a jankoh
Mater kaj sem te jaz tako tele pa pilim 4 dni glavo pa ventile poliram pa tako če lahko pri teh kupim kabel za svečke, ki prinese 11kW!!
Pri teh si kupiš ta kabel (11kW), ta ventilator (12HP), pa potem še na e-bayu kupiš en oni upor, ki se vtakne med MAF in ECU (10HP) pa si pridobil 36HP. Hu tuning was never so easy.
Pa da ne pozabim: turbo nalepka in kromiran end tip prineseta vsak najmanj 10HP...