Stran 1 od 1
Večja turbina
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 7:01 pm
Napisal/-a Yagi-san
Zanima me, glede na to, da se montira na avtomobile, ki jih nimajo ( turbin ).... kakšen podvig in kdo v Sloveniji bi se lotil podviga, da bi obstoječo turbino zamenjal z večjo ( Garett 3?? ) in potem tlak prilagodil z waste gate-om ??? Iz italijanskih avtomobilov z mašino 2.4 jtd ne paše, ker imajo 5 cilindrov, jaz pa 4. Opcija, prodej in kupi Mjet tudi ne pride v poštev, če ne bi to storil in nebi spraševal. So pa neko modeli v Italiji iz 1.9 Mjet mašine z predelavo turbine dosegli 220 HP in cca.450 Nm Če ima kdo informacijo al karkoli drugega le na plano...... hvala !!!!
Yagi-san
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 7:11 pm
Napisal/-a DrMr
... s kakšnim motorjem sploh imaš avto ???
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 7:30 pm
Napisal/-a Yagi-san
O ja, moja napaka, da nisem omenil. Gre za 1.9 JTD 85 kW ( chipan 102 kW ).
Yagi-san
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 7:39 pm
Napisal/-a DrMr
... mislim, da tistih 220 ni dolgoročno (če je sploh možno), ker bati in oljnice ne bi vzdržali,...pa samo z drugo turbino je to na 2.0/4 cil dizlu teško, moraš zelo povečat tlak na šobah, ker časovna podaljšanja že povzročajo klenkanje, te šobe 1.gen pa tudi niso talo vzdržlijive,...jaz se ne grem...
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 8:09 pm
Napisal/-a Yagi-san
Jih ne iščem 220 HP. Nekje 160-180 HP .
Yagi-san
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 9:08 pm
Napisal/-a DrMr
... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...
Objavljeno: Ne jan 01, 2006 11:38 pm
Napisal/-a Yagi-san
DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...
V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?
Yagi-san
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:30 am
Napisal/-a monster_d
vecjo turbino je nesmiselno dajat gor, ce ne gre za kaki extremni tuning.
serijski dvignes pritisk, optimiziras racunalnik oz prilagodis vzrizg goriva itd...
sam pri dizlih je pomoje mal tezje izvajat zadeve kot pri bencincih.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:36 am
Napisal/-a dejan84
Stari, dej uživej rajš pa se vozi

Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:41 am
Napisal/-a lisko
Yagi-san je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...
V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?
Yagi-san
Ojnice,bati,intercooler, hlajenje,..... u končni fazi še zavore...... če se predeluje se ne predela sam ključnih stvari.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 1:27 am
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:Yagi-san je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...
V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?
Yagi-san
Ojnice,bati,intercooler, hlajenje,..... u končni fazi še zavore...... če se predeluje se ne predela sam ključnih stvari.
mislim da ste se pozabili na izpuh, torej al samo kolektor ali koleno (down pipe) verjetno pa kr kompletn.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:50 am
Napisal/-a DrMr
.... mislim, da se vse neha že pri premalem premeru ventilov, ker višine dviga tu ne moreš povečat...
Objavljeno: Po jan 02, 2006 9:30 am
Napisal/-a Yagi-san
NO, sej to me je zanimalo, kaj in kako in sedaj sem dobil odgovore, ki sicer niso po moje okusu a kaj čmo ( bi bilo skoraj lažje zamenjat mašino z eno 2.4 jtd?? ). Hvala za odgovore in pomoč !!!
Yagi-san
Objavljeno: To jan 03, 2006 12:03 am
Napisal/-a Yagi-san
Da drugače vprašam ; bi bilo možno zamenjat mašino z 2.4 jtd ? ''Če'' bi se dalo, kaj vse bi moral menjat ? Menjalnik ? Še kej..... ???
Yagi-san
Objavljeno: To jan 03, 2006 12:18 am
Napisal/-a CupraR
Prvo prevert če gre sploh notr.. pol če se dobijo nosilci???
BTW JTD serijski z 140ps??? najlažje tega prodat pa tole kupit?? Edina realna stvar. žal...če hočeš ostati na dizlu in Stilotu..
Najbrš si opazil da take predelave (menjava turbin itd..) niso pogoste pr dizlih, oz se najdejo kkšni ekstremi ki pa niso za vsako dnevno vožnjo sploh pa ne za nabiranje km kar je namen dizlov...
Objavljeno: To jan 03, 2006 12:59 am
Napisal/-a DrMr
CupraR je napisal/-a:Prvo prevert če gre sploh notr.. pol če se dobijo nosilci???
BTW JTD serijski z 140ps??? najlažje tega prodat pa tole kupit?? Edina realna stvar. žal...če hočeš ostati na dizlu in Stilotu..
Najbrš si opazil da take predelave (menjava turbin itd..) niso pogoste pr dizlih, oz se najdejo kkšni ekstremi ki pa niso za vsako dnevno vožnjo sploh pa ne za nabiranje km kar je namen dizlov...
... žal resnica boli...nima smisla...
Objavljeno: Po jan 09, 2006 8:41 am
Napisal/-a Dr_S
Yagi-san je napisal/-a:Da drugače vprašam ; bi bilo možno zamenjat mašino z 2.4 jtd ? ''Če'' bi se dalo, kaj vse bi moral menjat ? Menjalnik ? Še kej..... ???
Yagi-san
Motor, nosilce motorja, celotno napeljavo, ECU, računalnik kjer ima 2.4 blokado vžiga, most motorja, polosovine, izpuh, hladilnik, intercooler, različne posodice (hladilna,vetrobranska) ....... Aja menjalnik si pa že sam omenil
