Stran 1 od 4
Kakšen bi bi najbolši tunning motorja?!
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:00 am
Napisal/-a bsheep
Stvar je taka imam accenta 100konskega 16V. Imam K&N šprtn filtr ostalo je vse original.Pošpeški so solidni ampak končna mi ni všeč . Kaj bi predlagal da naredim? Kšn avspuh? A obtaja kšna original hyundai zadeva al karkoli da ga odmori? Sm slišu da pr hondah neki obstaja...Neki bi naredu ker mislm da teh 100konjev ne izkorist čist 100% . Kaj je najbolš da se naredi? Vsi ki bi lahko kakor koli svetovali , prosim:>
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:34 am
Napisal/-a monster_d
kupi drug avto
tudi ce pridobis 50km ti avto niti za 30km/h nebo vec leto

Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:58 am
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:kupi drug avto

tudi ce pridobis 50km ti avto niti za 30km/h nebo vec leto

Se podpišem... čista fizika ki je dokazljiva...... za premgovanje zračenag upora se moč ki je zato potrebna veča s kwadratom hitrosti.... torej morš tud moč kwadratično povečat kar pa je nemogoče:) No mogoče je ampak za kaki gnar?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 8:34 am
Napisal/-a cypena
če prov vem kvadrat drži tam do 80km/h, naprej gre na kubik pa zmer bolj najbrž, če se pa motm me popravte.

Objavljeno: Po jan 02, 2006 10:21 am
Napisal/-a subi92
Se strinjam, da tud nekaj konje kljub velikemu vložku v obstojeći avto ne dolgo zaleglo.
Kot dober primer je kolega, ki je kupil avto z 250km in sedaj že govori da je pričakoval več in... bla bla bla.
Re: Kakšen bi bi najbolši tunning motorja?!
Objavljeno: Po jan 02, 2006 10:22 am
Napisal/-a Symon
bsheep je napisal/-a:A obtaja kšna original hyundai zadeva al karkoli da ga odmori? Sm slišu da pr hondah neki obstaja...Neki bi naredu ker mislm da teh 100konjev ne izkorist čist 100% . Kaj je najbolš da se naredi? Vsi ki bi lahko kakor koli svetovali , prosim:>
Samo pri Hondi.

Na končni boš težko kaj pridobil to so ti že drugi napisali. Meni osebno končna ne pomeni toliko kot pospeški.

Je pa ja bolje/varneje štartat na semaforju pa pustit vse zadaj kot pa se 250 peljat po AC.
A ni to 1.3 motor? A nima dovolj konjev za svojo kubikažo?

Re: Kakšen bi bi najbolši tunning motorja?!
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:28 pm
Napisal/-a greddy
Prodaj in kupi turbo avto v osnovi..bos ceneje tunal do neke meje..Nad to mejo pa je tak vseeno al je turbo al N/A v osnovi, ker je potrebno pomenjat vecino vitalnih delov v motorju..
Drugač pa folk ne zastopim vas, miljonkart ste ze prebrali da se mlinckov z 100timi konji ne da frizirat, da bo drsatično opazna razlika..Seveda se jih da, ampak me zanima kdo bo pripravljen razkirat faktor x 3 avta za tuning, se pravi, da bo cena tuninga presegla 3xtno vrednost avta..Me prav zanima..Lahko se spravi ven 400HP/liter prostornine, seveda o ceni nebi...
Re: Kakšen bi bi najbolši tunning motorja?!
Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:59 pm
Napisal/-a seat
Symon je napisal/-a:A ni to 1.3 motor? A nima dovolj konjev za svojo kubikažo?

Mislim da je tole 1.5 motor predvsem korejci majo eno čudno politiko pri motorjih torej 1.3,1.5 vse na neparno mislim pa da je tale motor 1.5 vsaj po moje če se pa motim pa me popravte
Objavljeno: Po jan 02, 2006 1:03 pm
Napisal/-a TITan
A ni 100hp 16v accent 1.6? K 1.5 100hp so bili 12v motorji.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:18 pm
Napisal/-a bsheep
1.3 12V 84hp , 1.5 12V 90hp , 1.5 16V GT 100hp ---> mam jaz . Končna 184km/h če ni zračnega upora da nč nepiha lepa ravna cesta nabere do 190km/h , drugač povedan 180km/h ma notr kad čš... Pol pravte tko ... Drugač pa kšn auspuh se splača? Jaz nimam rad da NE prdi baje obstajajo tut tihi športni auspuhi?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:33 pm
Napisal/-a mišek
Samo kollikor jaz vem je v Slo največja dovoljena hitrost 130 km/h, tak da ne vem kako potem tebi 190 ni zadosti. Te še niso dobili s provido a?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:40 pm
Napisal/-a milankregar
Imaš na avtu sploh obratomer? Koliko obratov ima avto, ko doseže končno hitrost?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:42 pm
Napisal/-a TITan
Rečmo da model velik potuje po nemčiji pa mu gre malo na živce da ga porscheji prehitevajo
Za tih športni izpuh: Greš k enemu našemu izdelovalcu izpuhov pa rečeš da bi rad mel spredaj en direkten lonec in zadaj direkten lonec, ki ima izhodno cev enakega premera kot vhodno in da je čim dalša.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:45 pm
Napisal/-a DrMr
... kaj ga te jeb.te, saj pa je lepo vprašal

Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:50 pm
Napisal/-a bsheep
milankregar --->Haha avto je GT ma vso opremo...Pa tut obratomer...ahaha ... Avto ma MAX obratov 6500 RPM od tuki ej pol rdeče polje naprej... Pri 180Km/h je 5800 RPM pri 190km/h je tm nek 6100RPM po klancu dol k sm šov 200km/h je mel ene 6400RPM ...
Tko da če ma še 500RPM frej pr 180km/h to bi še mogu jt rab en večji šut?!
TITan ---> in kwa bi naredu z tem? Moč , hitrost? Bl potegne? A je to dovoljen?
Kwa je drugač športen auspuh od navadnga? Pa kaj je pov športn auspuh?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 6:57 pm
Napisal/-a maniaxxx
men accenz 1.5 12v ( 90ks) pri konci 215cca ( po hribu dol seveda) pride komi do 6000rpm, pri 190 ma ene 5200rpm, najvecjo moc pa pr 5500, ki jo v 5 tezk doseze, tak da bi teb 100ps accent mogu zlahka it 200 po ravnini, mogoce se malo vec..

Objavljeno: Po jan 02, 2006 7:09 pm
Napisal/-a bsheep
Prej sm mev pred tem 90hp accenta , zdj mam tega GTja in sm tut jaz mislu da bo to šov k snet kladu sej pospeške ma bolše ... sam ej tastar 200 negre nikol po ravnini še 190 težko... fak kwa maš ti to notr ?
Objavljeno: Po jan 02, 2006 7:12 pm
Napisal/-a maniaxxx
gre gre, sam fajn ulaufan motor mors met pa gre kamot

, sem mel se prej 1.3 (86ps) pa je tud letel k sneta sekira, nisem se vozil gt accenta sam bi mogu it sej mal hitreje nooo

, s kje si? morva enkrat pospeke sprobat, js kamot drzim lantr 1.6 (115ps) tam do ene 3 prestave..pol me nse k ma +25ps

Objavljeno: Po jan 02, 2006 7:22 pm
Napisal/-a TITan
Dovoljeno? Če homologiraš nekak je vse dovoljeno
Če se bo na končni kej poznal je težko rečt tko na pamet. Malenkost se naj bi poznalo (premakne max navor v višje obrate).
"Športni lonec" je narejen tako da imaš notri naluknano cev ki povezuje direktno vhod in izhod. Okoli te cevi je navita zvočna izolacija (tervol recimo).
Navadni lonci so narejeni podobno, samo da ne gre ta cev od začetka do konca, ampak so sta 2 cevi in komore vmes:
Takole, samo da je tudi tuki okoli cevi zvočna izolacija.
Objavljeno: Po jan 02, 2006 7:25 pm
Napisal/-a bsheep
Ok to pomen če nardim tko da je od mašine pa do konca avta ena sama cev pač ta športn auspuh , rabm narest homolugacijo?