Stran 1 od 3

Menjava 1.6 mašine z 3.0 V6?

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:22 pm
Napisal/-a nebivedu
Ker mam mal premal konjičev pod havbo bi rad to mal poboljšal. Gre pa zato, da imam sedaj inline 1.6 16V mašino, ki bi jo zamenjal z 3.0 V6. Po dolžini sta ti dve mašini ravno nekako enako dolgi, širina pa ni pomembna, ker imam dovolj prostora v havbi.

Kok stane kaka 3.0 V6 mašina, ki mora biti še na frgazer. Mašina bi imela do 150KM in velik navora, pa obvezno bencinska mašinca mora bit.

Zanima me kje je tut kak ko bi obvladal predelat obroč, ki pride za povezavo iz menjalnika do mašine da bi pasal na večjo mašino.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:30 pm
Napisal/-a salesky
Zakej nebi povedu še za ker avto gre? :D

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:31 pm
Napisal/-a Uros1
Kontaktiraj modrega dirkača - Thomas custums. On se je nekaj z 3.0 v6 mašinami ubadal.

Ga najdeš na forumu, če pa ne bo odgovoru, pa povej dobiš mobitel.

P.S. Si se kej zmenu za sedež?

LP Uroš

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:42 pm
Napisal/-a nebivedu
Gre za terenčka Daihatsu Feroza. Zdej ima 63kW in 126Nm navora, rabil bi pa vsaj 130Km in 200Nm navora., pa mislim, da je ceneje menjat celo mašino, kot pa odmične in ostalo, ker je tisto predrago.

Ja sm - sedeže bomo menjali spomladi.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:47 pm
Napisal/-a croma_man
še mal pa boš ratraka naredu iz boge feroze...

a boš od pajerota dal motor?

Objavljeno: Če jan 05, 2006 12:49 pm
Napisal/-a nebivedu
croma_man je napisal/-a:še mal pa boš ratraka naredu iz boge feroze...

a boš od pajerota dal motor?


Pajero ma preveč konjev - rad bi da ima lih prov konjev, pa kr dost več navora - NA DIZLA NE GREM, da ne bo kdo spet pisal pa dizla vzem.

Idealna bi bila kaka stara mašina na frgazer z malo konji pa velikim navorom.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 1:35 pm
Napisal/-a Uros1

Objavljeno: Če jan 05, 2006 1:42 pm
Napisal/-a maniaxxx
in na kako masino to ciljas? kr zdele iz glave res ne vem za 3,0 motor z sam 150 km, drugače sm pa pomislu na stare alfine motorje al pa kaj takega. dej od subija motor not ;) ;)

Objavljeno: Če jan 05, 2006 1:44 pm
Napisal/-a nebivedu
Uros1 je napisal/-a:Poglej če bi ti tale ustrezala:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=571087


A nima tole mal preveč moči - nebi rad polomil celega avta. Je pa vsekakor zanimiva. Ali ima kdo mere od same 3.0 V6 mašine(renaultove) zanima me dolžina in širina - višina ni važna, placa je dost.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 1:57 pm
Napisal/-a Uros1
Nebivedu

maš PM.

Re: Menjava 1.6 mašine z 3.0 V6?

Objavljeno: Če jan 05, 2006 8:33 pm
Napisal/-a ardeč
nebivedu je napisal/-a:Ker mam mal premal konjičev pod havbo bi rad to mal poboljšal. Gre pa zato, da imam sedaj inline 1.6 16V mašino, ki bi jo zamenjal z 3.0 V6. Po dolžini sta ti dve mašini ravno nekako enako dolgi, širina pa ni pomembna, ker imam dovolj prostora v havbi.

Kok stane kaka 3.0 V6 mašina, ki mora biti še na frgazer. Mašina bi imela do 150KM in velik navora, pa obvezno bencinska mašinca mora bit.

Zanima me kje je tut kak ko bi obvladal predelat obroč, ki pride za povezavo iz menjalnika do mašine da bi pasal na večjo mašino.


Ž
a si se kdaj vprašal zakaj nima nobena Feroza take mašine not? :roll:
Mislim, da ti bo bogi mali razpadu če boš to spelu.
Pa brez zamere ;)

Objavljeno: Če jan 05, 2006 8:46 pm
Napisal/-a DrMr
... mislim, da ti je res najcene PSA-Renault V6, motor ali pa cel avto za mx.100k, pa še kakih 100k za malo generalko, da imaš potem mir, če vzameš cel avto še dobiš zraven vso instalacijo, menjalnikov zvon- vmesno ploščo ti dober orodjar naredi za 10-30k, pa cca.50h dela za vso ostalo predelavo (elektrika, izpuhi, vodni sistem, nosilci...
ura dela pa veš, da so od 2-5k,... se splača ? ne vem... pred leti sem v Land Roverja vgradil 2.5 TD, delal kakor je bil čas, ko je bilo narejeno pa je bil užitek..., te pa res ne razumem, zakaj ne sodobnega dizla, ker je zaradi navora boljša kombinacija za offroad - z moje strani preverjeno...pa obilo sreče, jez se tega več ne grem...

Objavljeno: Če jan 05, 2006 8:56 pm
Napisal/-a FireSTORM
zakaj ne dizla, ma že kak razlog, jaz ga tudi mam, ker mi je zvok kot traktorjev, nočem začet kreganja samo svoje mnenje povem

glede tega da bo avto sfukal, mislim da je to njegov problem, in mislim da se on tega tudi sam zaveda, da obstaja možnost da celo šasijo zjebe z močnejšim motorjem, tak da zakaj mu gnjavite glede tega?
saj pa mislim da je vsakemu majmunu(se opravičujem besedi) jasno da če daš v neki mali avto močen motor da ga lahko zjebeš

edino kar si govoril za menjalnik nebivedu
nebi blo boljše še menjalnika zamenjat?

Objavljeno: Če jan 05, 2006 9:05 pm
Napisal/-a DrMr
... na LR če menjaš menjalnik, bi bilo še 30h dela (ročice, pa prenos na reduktor, pa kardan naprej nima placa, pa prestavna razmerja,...) uf boli glava... šasije Feroze ne poznam (če jo sploh ima), samo večina terencev ima na podvozju še dosti rezerve ...pa rajši kupi staro Vitaro V6...mala in močna

Objavljeno: Če jan 05, 2006 9:44 pm
Napisal/-a P206S16
za toliko konjev kot bi jih ti imel je že dosti 2.0.
Sicer pa so to le sanje ker slutim da ti niso dosegljive, kar koli boš delal in če bi sam obvladal ne boš pod 200.000 jurji, saj veš tudi ko mašino menjaš moraš oz. je dobro naredit še tavelik servis zraven, ker ne veš kaj si kupu in notri vtaknu.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 9:59 pm
Napisal/-a Jeaka
[quote="DrMr"]... na LR če menjaš menjalnik, bi bilo še 30h dela (ročice, pa prenos na reduktor, pa kardan naprej nima placa, pa prestavna razmerja,...) uf boli glava... šasije Feroze ne poznam (če jo sploh ima), samo večina terencev ima na podvozju še dosti rezerve ...pa rajši kupi staro Vitaro V6...mala in močna[/quote]

Se strinjam uzam vitarco

Objavljeno: Če jan 05, 2006 10:03 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Jest ti prodam 5.0 V8 iz Camarota. Mam pa tud 5 ročni menjalnik zraven, če hočeš... :D

Mam pa tud še en 2.3 V6 od Caprija na lagerju. ;)

Objavljeno: Če jan 05, 2006 10:04 pm
Napisal/-a čare
men se zdi da najbolš če ti kupš druzga terenca ker kakršne maš ti želje ti druzga ne preostane ker to vse skup nio 5 minut dela kr od enga avta motor not vržt pa pravš da mere niso važne (višina ,širina) to se prav če bo motor mal prenizko pršu boš še menjalnik dol spustu ne gre to tko prjatu morš mal vedt kaj se da not upasat ne pa kr neki na hej brigade

p.s. pa brez zamere sam mnenje sm dal

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 7:36 am
Napisal/-a nebivedu
Inline 2.0 mašina ne gre pod havbo - je predolga, ker spredaj rabim prostor za kiler. kakršnokoli rezanje pleha odpade. Ali obstaja kaka 1.8 ali pa 2.0 V mašina?
3.0 V6 je približno enako kratka kot 1.6 16V, ki je sedaj not, le daje širša. Zato je to edina primerna mašina. Daihatsu rocky je približno enak avto, le da je zadek malo večji - prostor pod havbo je enak ferozinem in ima 2.8 dizel mašino z 70KM pod pokrovom. Meni ne gre zato da bi si kupoval drugi avto, ker mi je feroza všeč ima dobre vozne lastnosti in je ravno prav težka. Vitara je pa meni osebno grda in prelahka, poleg tega 3 vratna ni imela nobena 3.0 V6 mašine, 5 vratna je pa predolga za vožnjo po terenu. Poleg tega ima elektroniko, ki pa je ne maram imeti v terencu, s katerim mislim voziti tudi po vodi(zdej sem sprobal 75cm in ni bilo nič narobe).
Mašina stane 30k sit - za tok mi en prodaja mašino od espacea - vse ostalo bom doma naredil, karkoli bi bilo pa za podrejat imam pa kolega, ki je drejar in res obvlada zadeve.
Poleg tega, mi jo nekdo iz tega foruma tudi zrihta 2.8 mašino z 150KM. Tko da mašina je mali problem - največji problem je skupaj dobit menjalnik in mašino, pa podrejat zvon, da bo pasal skupaj, pa sklopka in potisni ležaj tut nista lih lahki zadevi za poštimat.

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 8:16 am
Napisal/-a no_name
napisu si, da avta ne želiš menjat, ker ma feroza dobre vozne lastnosti. če boš zamenjal motor temu ne bo več tako (spremenile se bodo vozne lastnost-na boljše al pa na slabše). poleg tega bo mašina težja,........ in lahko bi še našteval. :D


p.s.: to je samo moje mnenje in ni povod za kakršnokoli kregarijo!