Stran 1 od 2

zavorno olje 5.1

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:35 pm
Napisal/-a Nejko87
zanima me če ima kdo iskušnje?
najbolj me zanima kako bodo prenesle razne gumice na glavnem zavornem cilindru... in vse ostalo.... nasploh komplet instalacija... kako je odporna... kakšna je agresivnost tega olja?
avto... peugeot 106 rallye S2

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:38 pm
Napisal/-a DrMr
... dot 5 ne bo vzdržalo... preverjeno...pa mislim, da nimaš potebe, ker ne bo nič bolj bremzalo, pa tudi 4-ka se ti je kdaj že pregrela ???

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:51 pm
Napisal/-a Nejko87
instalacija ne bo vzdržala?
zanimam se za naprej...
ker mam u glavi nekako tako...
gume -> podvozje -> bremze -> dolgo časa nič -> motor
:D
gume niso še:)
pridejo spomladi
tako da so navrsti bremze...
mam 2 varianti....

1. na original diske dati dirkalne ploščice - take kot jih je imeu jezeršek na dirkalnem polotu... (moti me da hladne ne primejo

2. varianta komplet prednjih diskov in ploščic ebc red stuff

1,2 zadaj bo verjetno original...

zavorno olje 5.1 dobim po dokaj ugodni ceni.... ampak me skrbi... kako bo z instalacijo... praviš da ne bo zdržalo :?

vozil sem že oktavijo s z ebc red stuff + 5.1 in to je noro...
to bom meu:)

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:05 am
Napisal/-a DrMr
... varianto 2 uporabljam sam, malo se sicer sliši, kakor da imam na 20 toncu retarder, samo potrebe po dot 5 res ni,... če ima tvoj kolega res to not, me zanima kako dolgo že s tem vozi in kako boljše mu zaradi tega prime...če ima ?????

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:09 am
Napisal/-a Nejko87
ima cca 1. leto, tudi ni fora da bolje prime, samo "hudiča" dobesedno ne moreš pregret!
ps: ker avto maš, kako se ti obnesejo?

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:10 am
Napisal/-a Dejan1
DOT 5 in DOT 5.1 ni enako. DOT4 in DOT 5.1 sta identični in načeloma naj ne bi bilo nič narobe. Jaz imam DOT 5.1, prej pa sej imel DOT 4 pa dela vse tako kot more.
Moje mnenje je da bo vse zdržalo in delalo tako kot mora. Za bolj strokovna mnenja naj pa še drugi povejo. Jst sm sam povedu mojo izkušnjo in kako mi je svetoval moj mehankar.

LP

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:19 am
Napisal/-a Nejko87
vem 5 je pomoje za traktorje ali delovne stroje (neki tazga če prov vem)
razlika med 4 in 5.1 je predvsem v toplotni "obstojnosti"...
zanima me pa samo če bo moja instalacija vzdržala?
hvala za do sedaj odgovorjeno ;)

DrMr: kaj si mislu s tem?
"... dot 5 ne bo vzdržalo... preverjeno..."
gumice in ostali deli?

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:22 am
Napisal/-a DrMr
... če je tako se opravičujem, jaz sem preveril z dot 5, ne pa z 5.1... 5-ka je v glavnem za motorje (je pa kolega :D :D preveril tudi LHM :D :D ),...jaz ustavljam z red stuff 1.5T teže 160 KM in 1.3T teže 125 KM,... me pa veseli, da se zadnje mesece pojavlja na forumih vedno več vprašanj po boljših zavorah, gumah, amortizerjih..., kakor pa po wingih, filtrih, remusih, lexus-ih, angel eyes-ih... ali je to zdaj trend, ali pa se vsak enkrat mora ustavit... varno zrihtaj...

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:23 am
Napisal/-a Dejan1
Jst mam alfo 33 in mi je mehanik reku da bo vse dobr, in že 1 let se tako vozm z DOT 5.1 in dela vse super, tako da po mojem ne bi smel bit nič narobe.

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:34 am
Napisal/-a Nejko87
DrMr: fora je da je avtomobilizem (zame osebno dober) vendar kdor predeluje kaj takega, oz. da ve kaj hoče gre po informacijo na drug forum (npr. hondaši na honda) itd.
na temu forumu so večimoma uprašanja u stilu mam 70kon rad bi jih meu pa 100 katere svečke naj kupim :P itd.
kdor pa se loti resnega projekta (nisem eden izmed takih ;) ) pa točno ve da so zadeve u nekakšnem vrstnem redu. gume -> podvozje -> bremze -> dolgo časa nič -> motor

dobr... sori sem mal filozofa...

:D :D :D

dejan1: hvala za informacijo... sam moram biti 100% ker nebi rad tvegal...
saj razumeš

Objavljeno: To jan 10, 2006 12:50 am
Napisal/-a DrMr
... jaz pa še malo poGooglal,... dot 5.1 je v bistvu enak 4-ki, tista moja preverjena
5-ka, pa je silikonska synt zadeva (nepriporočljiva za avtomobilske zavore) ,... vem pa da se edino 5-ka vsede na KTM-a... osebno sem samo 2x ostal z praznim pedalom, pa še to po lastni krivdi (šlampariji)... proizvajalci vozil se s protokolom menjava olja na 2 leti zavarujejo pred morebitnimi škodnimim primeri, iz prakse pa vem, da digi tester zav tekočine tudi po 5 letih pokaže minimalno vsebnost vlage in visoko vrelišče... pri testiranju teh dveh parametrov pri zavornem olju, ki je mirovalo 2 tedna v odprem jogurt lončku, pa so bili podatki katastrofalni (hidroskopičnost tekočine je neverjetna)....preverjeno...

Objavljeno: To jan 10, 2006 1:04 am
Napisal/-a Nejko87
zanimivo...

sm šou še js mal na google...
zanimiva debata... od polovice 1. strani naprej...
http://www.alfaromeo-si.com/alfa/viewto ... sc&start=0

u prejšnjem linku omenjeno sheel olje
http://www.actinia.si/client/index.php? ... cles&ID=47
* Shell Donax ZB
"Heavy-Duty" zavorna tekočina vrhunske kvalitete. Popolnoma ustreza tudi novim, modernim zavornim sistemom z ABS. Ne vsebuje silikona, temperatura vrelišča je nad 260°C, odporna pred zniževanjem vrelišča pri sprejemanju vlage.
DOT 4 /DOT 5.1, SAE J1703, ISO 4925, SAE J 1704, FMVSS 116.

* Shell Donax YB
Zavorna tekočina visoke kvalitete, izdelana iz polietilen-glikol etrov, derivatov etra in izbranih aditivov. Namenjena je za vse vrste zavornih sistemov, sklopk ter hidravličnih sistemov, pri katerih se uporablja zavorna tekočina. Primerna za sisteme, ki so izpostavljeni visokim temperaturam (vrelišče nad 270°C) in težkim delovnim pogojem.
FMVSS 116, DOT 4, SAE J1703, SAE J 1704

Objavljeno: To jan 10, 2006 1:20 am
Napisal/-a DrMr
... Nejko, pa sma že kemika,... Binladen menda išče nove kadre-greva ;)

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:10 am
Napisal/-a RedBull™
Kaj pa če bi si tole omislil http://www.volvospeed.com/Reviews/ate.htm fajn zadeva ;)

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:48 am
Napisal/-a cypena
pri meni v knižici piše, da je "5.1 only, not 5" mende nekaj v vezi z silikoni-tesnil,
bi moral prevert pa poiskat in še enkrat prebrat

bremze

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:10 am
Napisal/-a Jasminko
diski z vrezano elipso ATE, ploščice s karbonom Sinter, pa olje DOT nekaj nad 5 (nevem tocno, ker je blo to 1,5 let nazaj). zadeva je delovala brezhibno, bremzal hudo dobr.

lp

jasmin

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:24 am
Napisal/-a Mihc
pri zavornih oljih je tako da

so 3,4 in 5.1 narejene na eterski osnovi in so cisto cool za tvoj avto prakticno je samo se bolj cista mesanica z zelo malo vsebnosti vode in zato ma tako dry in wet boiling point zelo visok je pa tudi res da je kompresibilnost fluida manjsi ce mas slucajno tudi zamenjane gumjaste cevi z oplaščenimi pol se ti splaca dat 5.1
in ni agresivna za gumo tako da te ni treba biti strah za tesnila itd.

dot 5
je pa popolnoma drugacna mesanica in ni niti podobna 5.1 bazira na kemični zasnovi ki pa je agresivna na gumo tako da ce das to notr ti bo prej ko ne vso gumo razrl pa zacelo pustcati tako da stran od tega

skratka DOT 5.1 je najboljsa izbera ce ze menjas zavorno tekocino jaz sem jo pri mojem avtu ni nic sportn pa vseno dam raj 2000sit vec pa mam najbolj kvalitetno zadevo notr pa tudi cez cas ko se bo voda nabrala v tekocini bo vreliscna temp padala iz visje vrednosti tako da ... :) se men splaca ker ne menjam tega zelo pogosto

skratka ce hoces podvozje rihtat pojdi po tej smeri

diske zamenjaj z takimi ki so vrezani
pojdi do sintra po ploscice on ma tako mesanico k je tako organsko in karbonsko in bo prijemal tako ko bo hladno in takrat ko bo zelo vroce (ne carat z red stufom to je prakticno cista neorganska mesanica in zadeva ne bo kej dobr prjela ko bos po mestu vozu z hladnimi )
ker se bo ta zadeva boljše bremzala in s tem generirala vec toplote zamenjaj tekočino z 5.1 mogoče pa pred tem se zamenjaj gumjaste zavorne cevi ki peljejo iz karoserije na zavorni cilinder (pod blatniku) z oplaščenimi skratka so prepletene z zelezno mrezo ki preprecujejo da se te cevi raztezajo

bos mel zelo linearno povecanje sile in hudo dobr bo grabl skoz ne glede al so mrzle zavore ali tople

to je pomoje ideal pa se relativno pocen zato ker sinter ni tok drag najdrazje bi bili diski

Objavljeno: To jan 10, 2006 10:01 am
Napisal/-a ziga24
Nejko87 je napisal/-a:(moti me da hladne ne primejo


...zakaj pa ne pogledaš še kakšnih drugih ploščic??
Jaz bom spomladi zmontiral nove diske in ploščice, oboje OMP - relly varianta. In imaš dve varianti: Ene ki takoj primejo in druge ki jih moraš ogreti...

Objavljeno: To jan 10, 2006 10:23 am
Napisal/-a CupraR
Nism bral teme: DOT 5.1 ATE Blue Racing baje huda zadeva :twisted: :twisted: sicer 3jurčke za liter sam se splača...

bremze

Objavljeno: To jan 10, 2006 10:55 am
Napisal/-a Jasminko
CupraR je napisal/-a:Nism bral teme: DOT 5.1 ATE Blue Racing baje huda zadeva :twisted: :twisted: sicer 3jurčke za liter sam se splača...


no to je to ja ;)

diski z vrezano elipso ATE, ploščice s karbonom Sinter, pa olje DOT nekaj nad 5 (nevem tocno, ker je blo to 1,5 let nazaj). zadeva je delovala brezhibno, bremzal hudo dobr.

diske pa olje sm kupu na Autocommercu.


:)