Stran 1 od 1

Menjava mašine

Objavljeno: So jan 14, 2006 3:08 pm
Napisal/-a Mini Me
Imam sledeč problem

V corrado g60 bi rad dal mašino VR6 2.8 ali 2.9(če kdo ima,naj pove)
Sedaj pa me zanima kaj vse je treba še menjati.
Menjal bom seveda še računalnik in menjalnik.
Zanima pa me kako je z nosilci,z hladilnikom,z bencinsko in vodno pumpo...??

Če je kdo že delal kaj podobnega,lepo prosim za informacije!!
Aja pa prodam obnovljen G-lader in brezhibno glavo z ventili za G-60 corrada!

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 6:58 pm
Napisal/-a FireSTORM
nosilce boš 100% moral nekaj predelat
kakšne bolše bremze gor počit...

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 8:25 pm
Napisal/-a AXioN
FireSTORM je napisal/-a:nosilce boš 100% moral nekaj predelat
kakšne bolše bremze gor počit...


Je res treba dajat gor boljše bremze če je razlike cca15km(razen syncro)??
g60 1.8 8v 160km
vr6 2.8 12v 174km
2.9 12v syncro190km
pa še en redek model 3.0 18v 220km (naj me kdo poprav če se motm)

pies: Si mogoče kaj razmišlov o tem da bi raje kupu 1.8 16v motor(mkII) pa obdržov G?? Več konjev, manj zvoka(no zvok bo, ampak šestak je še vedno šestak).
lp

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 10:08 pm
Napisal/-a TITan
Corradoti so bli originalno že VR6 (evropski modeli 2.9l 190km, US pa 2.8l 172km. Noben corrado ni bil syncro (misliš Golf VR6 syncro, ki je res edini od golfov z 2.9l mašino).

Za predelat bo treba nosilce mašine dobit od VR6 verzije, menjalnik mislim da paše in zdrži, računalnik, bencinske pumpe pa še kaj se bi najdlo (hladilnik najverjetneje?)... Raje prodaj pa kupi original VR6 (razlika je bila sicer še v haubi, samo se mi zdi da pride tudi VR6 pod G60 haubo). Bremze so skoraj enake med G60 in VR6, razen za število vijakov.


G60 dat na 16v je orenk bolj težko kot se sliši. G60 blok je bil narejen za prisilno polnenje (se pravi bi rabil v 16v menjati bate ki bi te drago pršli), 16v ima preveliko kompresijo za nadtlak, 16v glave se ne da kr dat na 8v blok... tko da razen če imaš dosti denarja (predelovalni kompleti so čez 1000€) to odpade.

pa še en redek model 3.0 18v 220km (naj me kdo poprav če se motm)

Motiš se :)

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 10:18 pm
Napisal/-a AXioN
:bow hvala ata Titan :bow

btw: a ni bil en model(golfa, pa že prej bi mogu oment), za amerišk trg delan vr6 18V??
lp

Re: Menjava mašine

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 10:44 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Mini Me je napisal/-a:Imam sledeč problem

V corrado g60 bi rad dal mašino VR6 2.8 ali 2.9(če kdo ima,naj pove)
Sedaj pa me zanima kaj vse je treba še menjati.
Menjal bom seveda še računalnik in menjalnik.
Zanima pa me kako je z nosilci,z hladilnikom,z bencinsko in vodno pumpo...??

Če je kdo že delal kaj podobnega,lepo prosim za informacije!!
Aja pa prodam obnovljen G-lader in brezhibno glavo z ventili za G-60 corrada!


Sma se že nekaj menla okol tega.
Pa bom še enkrat napiso, kako in kaj!
Menjalnik in računalnik moraš ovezno met od vr-a. Kar se nosilcev tiče, moraš menjat samo zadnji gumijasti nosilec motorja, ki je prišraufan na šasijo. Al ga daš gor od vr-a, al ga pa samo malo predelaš(zvrtaš lukno, not zavariš matico). Hladilnik za vodo je dobro če daš od vr-a, ker je večji in ma dvojni ventilator-boljše hlajenje. Bencinska pumpa lahko ostane ta. Vodna pumpa je itak na motorju tak da nima nobene veze stem. Edino elektriko je treba nekaj prevezat ali pa dat celo ploščo od vr-a not. To je to ;)

Objavljeno: Po jan 16, 2006 8:23 am
Napisal/-a Nu-NRG
AXioN je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:nosilce boš 100% moral nekaj predelat
kakšne bolše bremze gor počit...


Je res treba dajat gor boljše bremze če je razlike cca15km(razen syncro)??
g60 1.8 8v 160km
vr6 2.8 12v 174km
2.9 12v syncro190km
pa še en redek model 3.0 18v 220km (naj me kdo poprav če se motm)

pies: Si mogoče kaj razmišlov o tem da bi raje kupu 1.8 16v motor(mkII) pa obdržov G?? Več konjev, manj zvoka(no zvok bo, ampak šestak je še vedno šestak).
lp

Zakaj bremze menjat? Sej se teza vozila ne spremnija ..
Da ce mas ti vec konjev v motorju in nespremenjeno tezo vozila .. bodo verjetno kar zadostovale. Simple primer. Razn ce vozilo ze v osnovi nima dobrih zavor (recimo mondeo mk1/2 ima poddimenzionirane zavore)

LP, Klemen

Objavljeno: Po jan 16, 2006 11:09 am
Napisal/-a eclipse_R
zarad tega, ker boš ti v manj časa pospešil na dost večjo hitrost in se morš bit pol zmožn tut hitrej ustavt? in ker najbrž ne menjaš mašine zato, da se boš pol počas vozu, se mi nekak zdi da to kr rabš?

lp

Objavljeno: Po jan 16, 2006 1:06 pm
Napisal/-a Nu-NRG
eclipse_R je napisal/-a:zarad tega, ker boš ti v manj časa pospešil na dost večjo hitrost in se morš bit pol zmožn tut hitrej ustavt? in ker najbrž ne menjaš mašine zato, da se boš pol počas vozu, se mi nekak zdi da to kr rabš?

lp

Ni logike ..
Avto ima eno tono in da zaviras pri 100km/h z 150 ali pa 200 konji .. a ni enako?
Al po novem imajo konji se efekt na zavorno pot? Bremze se menja ko ti nameravas bremzat ko b****. Torej kontinurano mocno. To pa zaradi pojemka ..

LP, Klemen

Objavljeno: Po jan 16, 2006 1:15 pm
Napisal/-a Tomaz40
Nu-NRG je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:zarad tega, ker boš ti v manj časa pospešil na dost večjo hitrost in se morš bit pol zmožn tut hitrej ustavt? in ker najbrž ne menjaš mašine zato, da se boš pol počas vozu, se mi nekak zdi da to kr rabš?

lp

Ni logike ..
Avto ima eno tono in da zaviras pri 100km/h z 150 ali pa 200 konji .. a ni enako?
Al po novem imajo konji se efekt na zavorno pot? Bremze se menja ko ti nameravas bremzat ko b****. Torej kontinurano mocno. To pa zaradi pojemka ..

LP, Klemen


Zakaj imajo potem vsi športni avtomobili boljše bremze kot navadni, pa so še celo lažji od navadnih osebnih avtomobilov. Enostaven odgovor: Ker jih rabijo! Hitrejše pospeševanje, višja končna hitrost, velika verjetnost da bo avto vozil v povprečju hitreje kot dosedaj s švohnejšo mašino. Vse to so razlogi zaradi katerih je dobro imet boljše zavore. Seveda pa ni obvezno.

Zdej je samo vprašanje ali hočeš imet hitrejši avto ali hitrejšo krsto!

Objavljeno: Po jan 16, 2006 1:17 pm
Napisal/-a eclipse_R
eeem, nism reku, da boš mel daljšo zavorno pot, reku sm samo, da se boš velik hitrej vozu in bi rd mel pol krajšo zavorno pot, ker boš pač zmožn dost hitrej pospešt.. še posebi pa pr hitrostih, k jih prej tvoj avto sploh ne bi dosegu.. ne vem no.. usaj taka je logika ponavad.. more power, even more stopping power.. je treba tut za varnost poskrbet..

lp

Objavljeno: Po jan 16, 2006 2:02 pm
Napisal/-a Nu-NRG
eclipse_R je napisal/-a:eeem, nism reku, da boš mel daljšo zavorno pot, reku sm samo, da se boš velik hitrej vozu in bi rd mel pol krajšo zavorno pot, ker boš pač zmožn dost hitrej pospešt.. še posebi pa pr hitrostih, k jih prej tvoj avto sploh ne bi dosegu.. ne vem no.. usaj taka je logika ponavad.. more power, even more stopping power.. je treba tut za varnost poskrbet..

lp

Krajšo zavorno pot šezmerom diktira guma. Posledično pojemek v zavorah .. ampak smo ze cist OT.

LP, Klemen

PS: In ja, res je da je bolje da imas boljse zavore. Vem sam, ampak to se pozna sele pri pojemku oz kolk casa lahko ti mocno bremzas (brez da blokira kolo) predn se vse skupaj pregreje in ne bremza vec kakor je treba (pri velikih hitrostih je to hitro)

Objavljeno: Po jan 16, 2006 6:26 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Gospodje!!!
Kar se brenz tiče majo vsi corradoti isto velike, tak da brez veze razpravljate ;)

Objavljeno: Po jan 16, 2006 6:42 pm
Napisal/-a YugoGTI
Gti-Driver
objavaObjavljeno: 16 jan 2006 18:26 Pošlji temo:
Gospodje!!!
Kar se brenz tiče majo vsi corradoti isto velike, tak da brez veze razpravljate Wink


Končn eden k je mel že gedore v rokah.

Objavljeno: To jan 17, 2006 11:22 am
Napisal/-a FireSTORM
AXioN je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:nosilce boš 100% moral nekaj predelat
kakšne bolše bremze gor počit...


Je res treba dajat gor boljše bremze če je razlike cca15km(razen syncro)??
g60 1.8 8v 160km
vr6 2.8 12v 174km
2.9 12v syncro190km
pa še en redek model 3.0 18v 220km (naj me kdo poprav če se motm)

pies: Si mogoče kaj razmišlov o tem da bi raje kupu 1.8 16v motor(mkII) pa obdržov G?? Več konjev, manj zvoka(no zvok bo, ampak šestak je še vedno šestak).
lp


ok če je tak majhna sprememba ni nujno menjat bremz
nisem vedel kolko konjev ma ena in druga mašina
samo za 15 konjev mašino menjat je zame rahel nesmisel :P

Objavljeno: To jan 17, 2006 11:46 am
Napisal/-a TITan
Konji niso vse. Tuki je še navor, pri katerih obratih je navor, zvok, vzdržlivost...

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 2:39 pm
Napisal/-a AXioN
[quote="AXioNbtw: a ni bil en model(golfa, pa že prej bi mogu oment), za amerišk trg delan vr6 18V??
lp[/quote]

Stupid me :jao: kje sm najdu 18v?? :jao: :jao: :woohoo
Ja je 2.8 vr6 24v v golf 4-ki, km??
lp