Stran 1 od 1
Dvojen uplinjac in dize!
Objavljeno: Po maj 12, 2003 12:47 pm
Napisal/-a monster_d
Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
Objavljeno: Po maj 12, 2003 1:12 pm
Napisal/-a RegY
Objavljeno: Po maj 12, 2003 1:39 pm
Napisal/-a Haby
Pa tud sintaksa je cudna

Objavljeno: Po maj 12, 2003 5:01 pm
Napisal/-a monster_d
Jebiga glavn da je namen pravi!!
Zdaj pa res kako je s tem???
Objavljeno: Po maj 12, 2003 5:02 pm
Napisal/-a RegY
Objavljeno: Po maj 12, 2003 6:15 pm
Napisal/-a keylone
mislim da bi ti ga zalivalo pa mal morilo 4 brzino.raje zamenjaj uplinjac z vecjim pa bo ok
Re: Dvojen uplinjac in dize!
Objavljeno: Po maj 12, 2003 7:58 pm
Napisal/-a GVX
monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
Kot prvo moraš preveriti ali so dize prave. Se pelješ s prvim vplinjačem neka časa s konstantnim plinom in pogledaš svečke. Morajo biti lepo rjave.Potem isto probaš še s polnim plinom in pogledaš svečke!Če so črne daš manjšo dizo (bencinsko)ali večjo zračno (tista zgoraj).Obe dizi imata enak vpliv, zračna manjša-več bencina, zračna večja-manj bencina.Na prvem grlu pa ne daj zračne večje od 180, ker ti drugače ne bo potegnil iz nule.
Na vse skupaj vpliva še nivo bencina.Ko zgornji del vplinjača obrneš, mora biti med plovcem in ohišjem kake 7mm.
S tem je še kar nekaj dela če hočeš da je optimalno.
Pa obilo uspeha!
p.s. vedno menjaj dize po korakih 5 stotink!
LP gvx
Re: Dvojen uplinjac in dize!
Objavljeno: Po maj 12, 2003 8:16 pm
Napisal/-a bobetko
monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
Jest sm mel na svojmu yugiču komplet frgazer od ritmota 1.3 ali 1.5 in kolektorje-izpušne kar se tiče diz pa se zdej točnih številk ne spomnim se bom pa probal pozanimat, lahko ti rečem da je avto delal brez problema samo poraba je bla mal večja

Re: Dvojen uplinjac in dize!
Objavljeno: Po maj 12, 2003 9:15 pm
Napisal/-a monster_d
GVX je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Imam dize na dvojnem uplinjacu!!!
Gre se za fergazer od y65 Weber 30/32 DMTR
A lahko dam noter vecje!!! ZA prvo sobo je diza 95, recimo da bi dal 110!!
Mam doma vec diz!!
Rabil bi za drag!!! negre se za porabo!!!!
Pomojem nemore kaj drugega biti kot da mi v najslabsem primeru zalije!!
Je ze kdo kaj testiral in delal???
Nasvet bi mi prav prisel!
LP monster_d
Kot prvo moraš preveriti ali so dize prave. Se pelješ s prvim vplinjačem neka časa s konstantnim plinom in pogledaš svečke. Morajo biti lepo rjave.Potem isto probaš še s polnim plinom in pogledaš svečke!Če so črne daš manjšo dizo (bencinsko)ali večjo zračno (tista zgoraj).Obe dizi imata enak vpliv, zračna manjša-več bencina, zračna večja-manj bencina.Na prvem grlu pa ne daj zračne večje od 180, ker ti drugače ne bo potegnil iz nule.
Na vse skupaj vpliva še nivo bencina.Ko zgornji del vplinjača obrneš, mora biti med plovcem in ohišjem kake 7mm.
S tem je še kar nekaj dela če hočeš da je optimalno.
Pa obilo uspeha!
p.s. vedno menjaj dize po korakih 5 stotink!
LP gvx
Ja bom poskusil!!!!
Ej a naj bo diza v prvi sobi vecja ali manjsa od druge???
Aja pa kera je zracna diza oz bencinska???
Eni dve sta taki mali na straneh na sredini da sta dve veliki z vec luknjicami!!!!
KEra je kera???
A je boljse da je zracna vecja ali manjsa???
Kako bi lahko razvrstil da bi optimalno moc dobil????
*****
Aja se nekaj ko fajn po gasu stisnem da se druga soba odpre malo cukne, tak kot da bi zalilo uplinjac pol ko pa ga mal drzis pa je ok???
Objavljeno: To maj 13, 2003 7:33 am
Napisal/-a GVX
Šoba je sestavljena iz treh delov: tisto z najmanjšo luknjo je bencinska šoba, cevka z luknjami ob strani je emulzijska cev(to pusti pri miru), tam ko je zareza za izvijač je pa zračna šoba.
Ni univerzalnega recepta katera kombinacija je najboljša.Je odvisno od motorja, vplinjača, odmične gredi,...
Vedno je treba kombinacijo najti za vsak motor posebej s preizkusom.
Kot sem že včeraj napisal,glej svečke!
Prvo nastavi šobe na prvem vplinjaču potem pod polnim plinom še na drugem. Ponavadi mora biti na prvem šoba večja kot na drugem(prvi je tisti, ki se prej odpre ko daš gas).
Če daš večje zračne šobe bo motor dobil manj bencina! to naredi če so svečke črne.Lahko pa daš manjšo bencinsko šobo-efekt je isti (manj bencina).
Možno je tudi da sta šobi zamenjani.Poglej če je tista v prvem večja,....
Pa še drugič kaj, lp gvx
Objavljeno: To maj 13, 2003 12:19 pm
Napisal/-a monster_d
Hm vecja mora v prvi sobi bit?
Sma z mehanikarjem nekaj gledala pa semizdi da je v prvi sobi manjsa diza!
Ko imas na avtu fergazer je na desni strani diza za prvo sobo ane???
Na levi pa za drugo?
Al je glih obratno?
Objavljeno: To maj 13, 2003 12:23 pm
Napisal/-a Pero
moj prvi nasvet je da si v kakšni tehnični knjižnici sposodiš kakšno knjigo o vpljinjačih. Tam je lepo razloženo kakšen pomen ima katera šoba in pri katerem režimu opbratovanja motorja deluje in za kaj je pomembna.
Samo z menjanjem in brez znanja neboš praktično nič pridobil.
Na žalost ti ne morem dati celega nasveta ker bi s tem moral praktično prepisati par poglavij kakšne knjige.
Če bi še kaj drugega spremenil na motorju bi se morda splačalo šarit po vpljinjaču, če nisi nič drugega spremenil se pa po moje ne splača.
Objavljeno: To maj 13, 2003 12:27 pm
Napisal/-a monster_d
Pero je napisal/-a:moj prvi nasvet je da si v kakšni tehnični knjižnici sposodiš kakšno knjigo o vpljinjačih. Tam je lepo razloženo kakšen pomen ima katera šoba in pri katerem režimu opbratovanja motorja deluje in za kaj je pomembna.
Samo z menjanjem in brez znanja neboš praktično nič pridobil.
Na žalost ti ne morem dati celega nasveta ker bi s tem moral praktično prepisati par poglavij kakšne knjige.
Če bi še kaj drugega spremenil na motorju bi se morda splačalo šarit po vpljinjaču, če pa nisi nič drugega spremenil se pa po moje ne splača.
Ja glava je fajn znizana!!! Pomoje bi se dalo kaj skombinirat!
Tocn pero a se lahko one svecke zrihtas? Autolite semizdi sma se menila?
Objavljeno: To maj 13, 2003 5:17 pm
Napisal/-a Pero
Šobe se splača menjat če spremeniš pretok plinov, se pravi pri poliranju kanalov, menjanju ispuha ali sealnega kolektorja, povečevanju ventilov, menjavi odmične gredi itd...
Samo s spremembo kompresije si spremenil samo iskoristek motorja, pretok plinov ostane praktično isti.
Mislim da se ti ne splača menjat šobe. Raje se posveti predvžigu

!!!
Če se boš pa kaj lotil menjave šob si moraš pa obvezno zagotovit da imaš en originalen komplet drugače lahko originalne uničiš in si v...
Daj za svečke mi pa pošlji mail na
PejovicP@avtoakustika.com pa se bova zmenila/dobila. Svečke so tudi pomemben del celega sistema in ti lahko dodajo kakšen procent moči.
Objavljeno: To maj 13, 2003 6:05 pm
Napisal/-a monster_d
Pero je napisal/-a:Šobe se splača menjat če spremeniš pretok plinov, se pravi pri poliranju kanalov, menjanju ispuha ali sealnega kolektorja, povečevanju ventilov, menjavi odmične gredi itd...
Samo s spremembo kompresije si spremenil samo iskoristek motorja, pretok plinov ostane praktično isti.
Mislim da se ti ne splača menjat šobe. Raje se posveti predvžigu

!!!
Če se boš pa kaj lotil menjave šob si moraš pa obvezno zagotovit da imaš en originalen komplet drugače lahko originalne uničiš in si v...
Daj za svečke mi pa pošlji mail na
PejovicP@avtoakustika.com pa se bova zmenila/dobila. Svečke so tudi pomemben del celega sistema in ti lahko dodajo kakšen procent moči.
Glede ostalih stvari kanali so bili spolirani, sesalni kolektor sem sam spolira, pa tudi so be na uplinjaci sem spoliral!!
Tako da pomoje bi se moralo nekaj poznat!
Objavljeno: To maj 13, 2003 7:58 pm
Napisal/-a GVX
Mislim da boš s pravilnimi šobami pridobil največ.Razne "športne" svečke so smiselne le za dirkače pri katerih so v motorju izredni pogoji.V pokalnem seicentu je razlika med navadnimi in dirkalnimi svečkami (ngk racing, 40 EURO kos!!) eno sekundo na krog na Grobniku.Če boš ti pri normalni vožnji in na dragih opazil kako razliko, kapo dol.
Kar se pa tiče brušenja glave in s tem povečanja kompresije pa se res dvigne izkoristek a dvigne se tudi največja moč. Pogoji se zelo spremenijo in je nujno najti prave šobe za optimalno delovanje.Sam si opazil da ti motor težje vžiga, ko se odpre drug vplinjač ti cukne in to so vse posledice nepravilne zmesi zraka in bencina.
Predvžig si nastavi sam in ne zaupaj mehanikom.Niti dvem predelanim motorjem ne ustreza enak.
Nastavi ga na na kakih 7 stopinj, potem ga pa počasi dodajaj dokler ti motor ne začne rahlo klenkati. Potem ga malo zmanjšaj da ne klenka in to je to. Ob toplem vremenu se lahko klenkanje zopet pojavi .Zmanjšaj še malo ali tankaj 98 oktanov pa bo v redu.
LP GVX
Objavljeno: Sr maj 14, 2003 8:41 pm
Napisal/-a monster_d
Hehe ne ne tezav z vziganjem vec ni prav lepo mi vziga zdaj sma z mehanikarjem nekaj porihtala! V dizi je bila neka smet!!!
Aja sam res nevem zakaj mi cukne ko se usalta druga soba????
A je prevelika diza za benz ali premala za zrak??
Tako se vsaj meni zdi!!! mogoce se motim!
Je pa res da sedaj ko sem znizal glavo, spoliral sesalne kanale in dal duplica gor mi avto malenkost manj pije kot prej obicna 55-ka!!!
Cudno ane!! :P :P
LP
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 11:43 pm
Napisal/-a monster_d
Zdaj sem dal uplinjac 30/30 Webera gor kot ga ima 60-ka serijsko gor!
Pa posodo za filter drugo neporezano in avto tudi pri polnem pospesevanju ne cuka vec
Ql!
Ocitno je bilo prej to krivo ko je bila posoda za zrak prevec opdrta se pravi da je dobil motor prevec zraka!
Dize mam v prvi sobi 110bencinsko in 170 zracno, v drugi sobi pa 97za benz in za zrak 250!
Dela brez problemov in vziga tudi ok!
torej je bila posledica tega to da je zraka bilo prevec!
Se vidimo na drugem dragu v mb! :P
Pa gas do daske
LP monster_d