Stran 1 od 2

bang bang

Objavljeno: Sr feb 08, 2006 11:24 pm
Napisal/-a dogy_
mene pa nekaj zanima slisal sem ze dostikrat da dajejo na avtomobile z turbino (bencinske) napravo bang bang pa me zanima ce kdo kaj ve o tem kako izgleda kako deluje itd.... zelo bi bil vesel tudi kakega linka ali slikice


l.p. Dogy_

Objavljeno: Sr feb 08, 2006 11:28 pm
Napisal/-a Torti
Bang bang....deluje tako, da ko ga vklopiš dela turbinica non-stop. Trga gate! 8)

Objavljeno: Če feb 09, 2006 1:10 am
Napisal/-a bass
Koliko učinka pa ma zadeva na motor - v negativnem smislu?
Za dirkanje se mi zdi zadeva zmaga - no turbo lag - ampak kaj pa v vsakodnevnem življenju?

P.S.: Zakaj se imenuje "bang bang" - domnevam, da je to zaradi zvoka...ali pač?

Objavljeno: Če feb 09, 2006 6:34 am
Napisal/-a SAVINJCAN
bass je napisal/-a:Koliko učinka pa ma zadeva na motor - v negativnem smislu?
Za dirkanje se mi zdi zadeva zmaga - no turbo lag - ampak kaj pa v vsakodnevnem življenju?

P.S.: Zakaj se imenuje "bang bang" - domnevam, da je to zaradi zvoka...ali pač?


Zaradi zvoka, kar poslušaj rally avte.

Objavljeno: Če feb 09, 2006 7:51 am
Napisal/-a Nu-NRG
Zadeva ma samo eno nalogo. To da skrbi, da se turbinca vrti. Torej ko pohodis gas, da ze vlece ne pa da slucajno naletis se na turbo luknjo .. waste of time. Wsi pa wemo da v WRC sceni .. time matters!

LP, Klemen

Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:04 am
Napisal/-a CupraR
Uf to je noro v živo slišat, seka k pr norcih :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:10 am
Napisal/-a Blinder
To funkcionira tako priblizno:
To tudi ko spustis gas, se vedno vbrizgava gorivo in vlece zrak. Vzig je tolko zamaknjen, da motor ne vlece. Zato pa je zaviranje z motorjem neucinkovito(mogoce celo motor vlece...).
Poraba goriva naraste.
To je vse z moje strani :oops:

Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:23 am
Napisal/-a zombi
Za običajne avtomobile to ne pride v poštev, ker enormno poveča porabo.
Na kratko: Skrbi, da se turbina vedno vrti (s tem izniči turbo luknjo) in zato, takrat ko je ne rabi bencin prosto steče v izpuh...od tu značilni poki.
Imajo pa to avtomobili za reli Gr.A ali WRC. (zelo značilno je bilo pri Coswortih, ki so vozili pri nas, sedaj se pa se lahko sliši pri bubničevi Lancii).

Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaša in tako prepušča delo turbini...

Objavljeno: Če feb 09, 2006 1:54 pm
Napisal/-a mloncar
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D

Objavljeno: Če feb 09, 2006 2:40 pm
Napisal/-a zombi
mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Hjam, to tudi mene čudi, ker tega sistema pri serijskih vozilih ni, grupa N pa naj bi bila v osnovi serijski avto z malimi spremembami.
Je pa FIA po mojem skromnem mnenju naredila napako, ker je dovolila dodatne predelave, ki se uradno imenujejo N+, kar sicer uradno pomeni serijska vozila, drugače bi pa težko govoril o serijskem avtu. (dovoljeni menjalniki z ravnimi zobniki...).
Sodobni N+ dirkalniki so na ravni Gr.A izpred par let.
Po mojem naj bo gr.N pač gr.A, gr.A pa gr.A, ne pa nekaj vmes...

Objavljeno: Če feb 09, 2006 2:43 pm
Napisal/-a metallic
zombi je napisal/-a:Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaš in tako prepušča delo turbini...


Ja sej tako rešitev ma zdej tut VW ne? 1.4 turbocharger. :twisted:

Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:00 pm
Napisal/-a bass
SICK :D

Objavljeno: Če feb 09, 2006 4:03 pm
Napisal/-a changer
mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


ampak na evotu, ki ga kupiš(devetka recimo) pa tega sistema ni gor, tko da naj bi bil turbo lag ogromen...

Objavljeno: Če feb 09, 2006 4:24 pm
Napisal/-a mitja_m2
kok pa kej pride taka stvar da bi jo vgradu not v avto? :)

Objavljeno: Če feb 09, 2006 4:29 pm
Napisal/-a Quiksilver
mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Tudi iz nepredelanega avta lahko poka če ga pripraviš do tega!

Objavljeno: Če feb 09, 2006 7:14 pm
Napisal/-a mloncar
Quiksilver je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Tudi iz nepredelanega avta lahko poka če ga pripraviš do tega!

poka že, sam ne tako intenzivno ;)

changer je napisal/-a:ampak na evotu, ki ga kupiš(devetka recimo) pa tega sistema ni gor, tko da naj bi bil turbo lag ogromen...

odvisno katero verzijo kupiš. npr. v Top Gear so testirali tako navadnega EVOta 8, kot FQ320 in FQ450 in je bilo rečeno, da "navadna" verzija pospešuje zelo linearno, da ni izrazite turbo luknje, kar pa ne moreš rečt za FQ450. naredili so enostavn test.. .."drag" race med FQ450 in pa nekim Fiatom (snoprostorec). rolling start pri 50KM/h v 5ti prestavi in zmagal je Fiat, ravno zaradi velike turbo lukje, saj je EVOtu zmanjkalo steze, predej je prišel na boost (seveda potem nifa fiat kaj za praskat)

Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:49 pm
Napisal/-a changer
ja sej to sem gledal in zato sem vprašal...

Objavljeno: Pe feb 10, 2006 1:17 pm
Napisal/-a AXioN
metallic je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaš in tako prepušča delo turbini...


Ja sej tako rešitev ma zdej tut VW ne? 1.4 turbocharger. :twisted:

hehe... 1.4 170km, gre v serijsko proizvodnjo, v golfa gt-ja, sam da tule poraba ni taka kot pa pri rally avtu.
lp

Objavljeno: Pe feb 10, 2006 1:27 pm
Napisal/-a metallic
Ja, ampak bo mel tut kakšnega hrčka manj, pa mal manj bo letel ne... :P

Objavljeno: Pe feb 10, 2006 7:41 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Poraba goriva pri rally specialkah je ob vkloplenjem bengu tudi 60l/100km,če upoštevamo ceno enega litra visoko oktanskega goriva 3-5 evrov,je to kar velik strošek. V serijski avto s turbo puhalom, se bang kamot vgradi. Pri VW,so naredili korak naprej kompresor-turbo, brez turbo luknje 170 KM in dokaj velik navor,pri samo 1400ccm.