Stran 1 od 2
Tuning 1.8T
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:00 am
Napisal/-a Maty79
Hallo!
Sem nov na forumu in vas vse skupaj lepo pozdravljam!!!
Jaz imam vprašanje za vse poznavalce motorjev 1.8T. Ne vem se odočit kaj bi naredu, da bi mel vsaj okoli 250-280km. Vozim Passata 1.8T sčipanega na 190km.
Prosim za pomoč in izkušnje za ta motor, ter linke.
Najbolj me interesira Turbo kit kompleti, koliko stanejo in kje se da to kupit???
thx za odgovore
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:44 am
Napisal/-a CupraR
Varjanta je uzet serijsko K04 (VAg grupa z 225ps)turbino in vse potrebne dele se pride na cca max 270ps... Od oka tm 0,7-0,8 mio odvisno kolk poznaš folk itd...
Za kej več je potrebno kkšno drugo turbino uzet, obsatjajo tut tele K04 al predelane, in se da tm max 300ps dobit, dokaz je na eni predelani 1.8T Ibizi.. tak kit od oka 1 mio...
Pol pa računat da daš še enkat tolk za ene pametne zavore +večje feltne, podvozje poštimat itd...
Iz te tvoje serijske turbine se pa da tm ene 220ps izstisnt in je dost manjši strošek. kot jet pol recimo na 240ps, kjer že rabš drugo turbino...
Je pa sam passat dost težek avto tako da... kkšn A3, Golf, Leon so bolj primerni...
Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:48 am
Napisal/-a Shebo
Potem je pa speljevanje s 300 KM in prednjim pogonom prava umetnost. Potem pa še računaj, da boš menjal gume na pol leta.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 11:11 am
Napisal/-a axa
Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada
Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 12:30 pm
Napisal/-a Maty79
hvala vam za nasvete.
Vseeno pa še me zanima kje se da to v Sloveiji za dobit ( če obstaja sploh to pri nas )???Kako pa se še da na 220 km iztisnit to serijsko turbino?
thx
Objavljeno: Če feb 09, 2006 12:33 pm
Napisal/-a Maty79
Če je to kakkšna skrivost , pol bi prosil če mi lahko na mail pošlje informacije!
Pa predvsem bi me tudi zanimalo s kom se lahko pogovorim o tem ( osebno )??? ( Jaz bi plačal marsikaj če bi vedel za koga )

Objavljeno: Če feb 09, 2006 12:38 pm
Napisal/-a Maty79
Na mojem Passatu sem že vse skoraj zamenjal ( APEX vzmetenje, vse štiri nove diske + ploščice, turbino ( žal serijko)....
Objavljeno: Če feb 09, 2006 12:55 pm
Napisal/-a CupraR
axa je napisal/-a:Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada
Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.
Ne govor kr nekaj na pamet

bate itd se ne menja pr 1.8t za 300ps

To da se menja izpuh pr drugi turbini in IC je itak logično.
Za 220ps: downpipe fi 76, do konca pol f i70.. Forge ventil, močnejšo benz pumpo, pol je varjanta tut koleno turbine menjat, in seveda custom chipanje pr RSR-u...
BTW diske itd, to je čist osnova, pr takih povečanjih moči treba kr komplet (čeljusti itd..) menjat. kar pa spet nanese u pm.. Ni nujno, vendar več konjev treba tut ustavt nekak
Dobi se pri nas vse, kar hočeš samo denar je treba imeti.. Kontaktiraj uporabnika Cicero ti zrihta kar hočeš....
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:09 pm
Napisal/-a axa
CupraR je napisal/-a:axa je napisal/-a:Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada
Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.
Ne govor kr nekaj na pamet

bate itd se ne menja pr 1.8t za 300ps

To da se menja izpuh pr drugi turbini in IC je itak logično.
Za 220ps: downpipe fi 76, do konca pol f i70.. Forge ventil, močnejšo benz pumpo, pol je varjanta tut koleno turbine menjat, in seveda custom chipanje pr RSR-u...
BTW diske itd, to je čist osnova, pr takih povečanjih moči treba kr komplet (čeljusti itd..) menjat. kar pa spet nanese u pm.. Ni nujno, vendar več konjev treba tut ustavt nekak
Dobi se pri nas vse, kar hočeš samo denar je treba imeti.. Kontaktiraj uporabnika Cicero ti zrihta kar hočeš....
Eh kaj se obesas na napisano

CE clovek sprasuje sklepam,da ni tolko podkovan
v tem se pravi tudi sklepam,da clovek mogoce TUDI neve tega,da je treba menjat izpuh itd.Pa tud IC ni obvezno da menjas.jst sem mu to govoril v slucaju ce se spravi v tak vecji tuning,kjer je pa tud lepo pametno dat kovane bate notri aneda?
Objavljeno: Če feb 09, 2006 4:34 pm
Napisal/-a CupraR
Ni potrebe po mejavi batov !! ne pri tem motorju... Tukaj ne govorimo o 400, 500ps.. Čim menjaš turbino, pa magar z K04 je obvezno treba IC menjat....
Re: Tuning 1.8T
Objavljeno: Če feb 09, 2006 8:50 pm
Napisal/-a Cicero
Maty79 je napisal/-a:Hallo!
Sem nov na forumu in vas vse skupaj lepo pozdravljam!!!
Jaz imam vprašanje za vse poznavalce motorjev 1.8T. Ne vem se odočit kaj bi naredu, da bi mel vsaj okoli 250-280km. Vozim Passata 1.8T sčipanega na 190km.
Prosim za pomoč in izkušnje za ta motor, ter linke.
Najbolj me interesira Turbo kit kompleti, koliko stanejo in kje se da to kupit???
thx za odgovore
Prvo @ axa
Vsi 1.8T motorji ( od 150 KM naprej) imajo serijsko kovane bete. Tako, da če se ne spoznaš na 1.8T motor, ne piše nekaj na pamet, ker niso vsi motorji enaki in zato ne moreš stvari posploševat. Serijski so dobri za 550 KM!
Prav tako ojnice, ki zdržijo ca. 350 KM
@Maty79
Če te bilo kaj zanima glede tuninga 1.8T motorja, si dobrodošel z vprašanji. Lahko pod zasebno dobiš moj tel, in se lahko vse zmeniva, od svetovanje, delov, montaže in če želiš še kakšne testne vožnje!
Osebno sem mnjenja, da se K04 upgrade ne splača, saj je v končni fazi le malo cenejši, kot kak pravi turbo upgrade. K04 je še vedno igračka, in bo to tudi vedno ostala!
Objavljeno: Če feb 09, 2006 8:57 pm
Napisal/-a seat
K04 je še vedno igračka, in bo to tudi vedno ostala!
hehe ko bi le jst lahk tko reku

:D:D
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:12 pm
Napisal/-a Maty79
Za Cicerota :
Zelo bi bil vesel če bi se lahko kako zmenla ali slišala, seveda če bi dobu tvojo tel. ali pa mail!!!
Sem kat dosti bral po tujih forumih o 1.8T tuningu, tako da se mi mogoče nekaj sanja kaj vse to za sabo potegne, ne vem samo kak je to v Sloveniji s tem!
thx za odgovore
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:27 pm
Napisal/-a Cicero
Maty79 je napisal/-a:Za Cicerota :
Zelo bi bil vesel če bi se lahko kako zmenla ali slišala, seveda če bi dobu tvojo tel. ali pa mail!!!
Sem kat dosti bral po tujih forumih o 1.8T tuningu, tako da se mi mogoče nekaj sanja kaj vse to za sabo potegne, ne vem samo kak je to v Sloveniji s tem!
thx za odgovore
Maš PM!
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:32 pm
Napisal/-a Maty79
Maš PM?
Oprosti , PM??
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:34 pm
Napisal/-a Maty79
Maty79 je napisal/-a:Maš PM?
Oprosti , PM??
Ne poznam ( še ) teh krajšav
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:36 pm
Napisal/-a Cicero
Maty79 je napisal/-a:Maty79 je napisal/-a:Maš PM?
Oprosti , PM??
Ne poznam ( še ) teh krajšav
Zasebno sporočilo

Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:00 pm
Napisal/-a goba
jest bi pa sam upraša če bi na navadno 1.8 mašinco ubesu turbino. Bi mašina zdržala???
Oziroma če je 1.8 mašina isto narjena za take obremenitve kot pri 1.8T
LP, Goba
Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:24 pm
Napisal/-a Cicero
goba je napisal/-a:jest bi pa sam upraša če bi na navadno 1.8 mašinco ubesu turbino. Bi mašina zdržala???
Oziroma če je 1.8 mašina isto narjena za take obremenitve kot pri 1.8T
LP, Goba
Sam motor ja, bati in ojnice so pa drugi. To pomenjaš in si zmagal, ker imaš vse drugo zelo OK, boljše odmične, bolj pretočno glavo in ...
Vse se da naredit, samo $$ in voljo je treba imet

Objavljeno: Če feb 09, 2006 10:27 pm
Napisal/-a goba
a bi mogu računalnik tut menjat al ne
kok pritiska nj bi pa taka mašinca zdržala recmo če bi zrihtu to pol?
LP, Goba