Stran 1 od 1
Zamenjava motorja pri Yugecu!
Objavljeno: Po maj 19, 2003 10:57 am
Napisal/-a AIRbrush
Se komu sanja kateri motorji se dajo montirat kaj v Yugota? Nekaj sem študiral o Unotovi 1.4 turbo pa ne vem če se da. Help me pleasee!
Objavljeno: Po maj 19, 2003 11:34 am
Napisal/-a Alex
Pocak na TechnoBoya on je ze neki govoru o tem ce se ne motm!
LP in pa kar se da varno
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
Objavljeno: Po maj 19, 2003 2:12 pm
Napisal/-a [YuGo]
uno turbo se da...da pa se tudi osnovni motor predelat v 100+ KM z močnimi predelavami...paše pa tudi od ritmota 90 itd.
v yugeca paše skoraj vse:)
lp
Objavljeno: Po maj 19, 2003 2:38 pm
Napisal/-a Yugovar
v jugota pase vse,...
-od uno turbo 1.4 pase, samo ni najbols varjanta kr se pr fiatu turbine rade kvarjo
-potem imas lancia 1.3 , 1.6, celo 2.0
-fiat tipo tud sede notr
vglavnem od fiata pase dost notr, brez dodatnih predelav( logicno nosilce mors nardit pa pojacat,...)
samo je problem pole z a -testi,....
tko da pomoje se ti najbolj splaca da vzames original masino od yugo 65(1.3 EFI), in jo predelas tko ku jo majo za GHD, tko da mas okoli 115 -120 KM,....
Objavljeno: Po maj 19, 2003 3:57 pm
Napisal/-a WhiteCell
da se prakticno vse....
brez predelave... pa
uno
tempra
lanca
regata
samo na teh. 1000000000% neprides cez
cene bi ze jaz dal..
jest se bom tega takole lotil....
1.1 povrtal na 1.4 ... od uno turbo bate... turbina..
u bistvu bom nabavil od uno turbo... lupino pa od 1.1
ro 2x drazje..samo edina varianta da "nategnes" kapse oz.. na teh. pregledu.. druge ni
porajtaj kolk folk prodaja jugote z nestandardnimi masinami..
mocno odvetujem
edino za drage...
Objavljeno: Po maj 19, 2003 6:24 pm
Napisal/-a GVX
TechnoBoy je napisal/-a:1.1 povrtal na 1.4 ... od uno turbo bate... turbina..
u bistvu bom nabavil od uno turbo... lupino pa od 1.1
ro 2x drazje..samo edina varianta da "nategnes" kapse oz.. na teh. pregledu.. druge ni
porajtaj kolk folk prodaja jugote z nestandardnimi masinami..
mocno odvetujem
edino za drage...
Tehno!
Če boš montiral turbino, moraš uporabiti cel motor od uno turbo!
Razlika ni samo v kubikih in batih ampak se razlikuje tudi glava, ki ima več vijakov (se jih takoj vidi), ventili so polnjeni z natrijem, blok je zaradi daljšega hoda daljši (za enajst milimetrov),...
Spremembe so vidne na zunaj, motor pa je najbolj podoben motorju iz floride.
Mislim da je najboljša varijanta za koga nategnit, če naviješ standardni motor.
Obstaja celo knjiga z vsemi merami in potrebnimi spremembami za grupo A. Izdala jo je Crvena zastava in jo po mojem lahko dobiš pri kakem dirkaču.Predelave pa niso tako zahtevne da jih z malo žilice ne bi mogel opraviti vsak sam!
Če nimaš volje za kaj takega pa nesi glavo k Urbančiču in ti za kake 40.000 izvleče 80-85km brez predelav spodnjega dela motorja.Če dodaš še odmično se moč dvigne še za 6-8 km.
Pa lep pozdrav GVX
p.s. tisti, ki je imel nos v fiču je vse informacije dobil iz interneta, imel pa je plina za 20ks in če mu ne bi drsela sklopka bi imel zeloo dobre čase!!
Objavljeno: Po maj 19, 2003 6:34 pm
Napisal/-a monster_d
Pa od fiat ritmo 1.5 85KM gre tudi not!!!
Zasledil sem ze da pase not masina od honde!
Drugac pa naj bi sla noter masina od fiat tipo 1.6, se baje nosilci pasejo, uglavnem brez predelav, samo karoserijo je treba pojacat!
Objavljeno: Po maj 19, 2003 6:45 pm
Napisal/-a WhiteCell
ti a ti mas od floride odmicno ? a bi navadna od floride kaj pomagalka ? ker mam doma eno florido 1.4
Objavljeno: Po maj 19, 2003 6:57 pm
Napisal/-a GVX
Jaz imam odmično od lancie 1.3 in ima še manjše kote kot tista v yugu.Motor zato vleče iz nule.Tista od floride je po mojem podobna yugovi (florida doseže največjo moč pri nizkih obratih).Od navadnih je najboljša tista od fiata 1.3, ki je imel 75 ks.
gvx
Objavljeno: Po maj 19, 2003 7:04 pm
Napisal/-a WhiteCell
aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..
Objavljeno: Po maj 19, 2003 7:23 pm
Napisal/-a GVX
TechnoBoy je napisal/-a:aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..
Ne štekam. A ti bi odmično lajšal?
Objavljeno: Po maj 19, 2003 7:32 pm
Napisal/-a WhiteCell
GVX je napisal/-a:TechnoBoy je napisal/-a:aham... kaj je pa misljeno lajsana ? kje jo lahko lajsas.. pismo ce bi mel $$$ bi uno nabavil....tvojo.. .samo.. ni..
Ne štekam. A ti bi odmično lajšal?
hmm do zdaj sem vedel samo za vztrajnik..samo poj sem na monsterjevi strani bral da mas ti ( domnevam po nicku) da mas lajsano odmicno
GVX
PODATKI O VOZILU :
MODEL : YUGO KORAL 65 GVX
MOTOR :
-Najvecja moc -109KM pri 5.200obratih na minuto
-Najvecji navor -130Nm pri 3.200obratih na minuto
-Povecana prostornina motorja na 1558ccm
-Glavna gred yugo florida in do max. olajsana-Glava motorja od lancie 1.3
-Krajse ojnice
-Povecani kanali
-Za 2mm vecji ventili
-Ojnice pobrusene in spolirane
-Pobrusen oz. zlajsan vztrajnik
-Dirkalna sklopka
-Krajsi diferencial
-Komplet izpuh iz cevi fi55
-Sporten filter
a je to tvoj yugo ?
Objavljeno: Po maj 19, 2003 7:52 pm
Napisal/-a GVX
To je moj yugo, a tam piše "glavna gred od floride do max olajšana"
GLAVNA gred ne odmična.Odmične ne moreš spreminjati!
L.P gvx
Objavljeno: Po maj 19, 2003 8:03 pm
Napisal/-a WhiteCell

ops:

ops:
ok kaj bi z glavno gredjo pridobil ? kok KM ? brez lajsaanja
Objavljeno: Po maj 19, 2003 10:02 pm
Napisal/-a [YuGo]
GVX čestitam za dobro tekmovanje na dragu.
prii kaj na naslednje srečanje pogledat.
lp
Objavljeno: To maj 20, 2003 7:21 am
Napisal/-a GVX
Yugo, hvala za čestitke. Tisti s corso mi je dal 3 stotinke.Bo drugič še boljše a bom verjetno štartal v višjem razredu (če se bo NOS obnesel in mi motor ne bo razpadel).
Tehnoboy:če daš glavno gred od floride pridobiš kar nekaj (ne vem koliko km) a potrebno je zamenjati ojnice ker bi drugače zaradi daljšega hoda bati trčili v glavo.
Treba je še malo zbrusiti blok da se gred zaradi daljših ročic lahko vrti.
Če je gred olajšana pridobiš zelo malo moči.Se pa pozna ker motor hitreje pridobiva obrate (enako kot če postružiš vztrajnik).Po vsakem lajšanju pa morajo vsi deli na centriranje!!!
Če hočeš največ km za najmanj denarja naredi to kot sem ti včeraj napisal.
Sem imel yuga na tak način in se obnese.Prevozil sem 50.000 km (večino poln plin) brez kake večje okvare!!Imel sem odmično 300 stopinj in motor se je zavrtel do 9000.
L.P. gvx
Objavljeno: To maj 20, 2003 11:32 am
Napisal/-a WhiteCell
kaj si vceraj napisal ?
Objavljeno: To maj 20, 2003 12:23 pm
Napisal/-a GVX
GVX je napisal/-a:Mislim da je najboljša varijanta za koga nategnit, če naviješ standardni motor.
Obstaja celo knjiga z vsemi merami in potrebnimi spremembami za grupo A. Izdala jo je Crvena zastava in jo po mojem lahko dobiš pri kakem dirkaču.Predelave pa niso tako zahtevne da jih z malo žilice ne bi mogel opraviti vsak sam!
Če nimaš volje za kaj takega pa nesi glavo k Urbančiču in ti za kake 40.000 izvleče 80-85km brez predelav spodnjega dela motorja.Če dodaš še odmično se moč dvigne še za 6-8 km.
TO sem včeraj napisal.
lp gvx
Objavljeno: To maj 20, 2003 12:35 pm
Napisal/-a WhiteCell
hmm.. .a mi lahko povces..konkratno kaj ... ker nazalost nimam knige...
Objavljeno: To maj 20, 2003 12:44 pm
Napisal/-a GVX
Ne morem preko foruma ker je kar nekaj .Če je cela knjiga o tem, keko ti naj jaz razložim v par vrsticah.