Stran 1 od 1
Ali mora imet izpušni sistem kakšne oznake?
Objavljeno: So mar 11, 2006 7:38 pm
Napisal/-a Fry
V zadnjih letih je mnogo popularno teženje s homologacijo in bi rad vedel, če je treba imet kakšne standardne oznake tudi na katalizatorju.
Nočem odstranit katalizatorja, hočem pa večjo prepustnost izpušnega sistema in zato bi rad iz tujine naročil custom narejen visokoprepustni katalizator. Zdaj pa študiram, če bo to vredu na tehničnem. Plini bodo 100% vredu, ne vem edino če lahko kaj težijo, ker na katalizatorju ni nobenih oznak. Enako me zanima za srednji lonec, zgleda skoraj enak tovarniškemu, le oznak nima. Zadnji lonec bo ostal tovarniški, da ne bo preglasno.
Hvala za odgovore.
Objavljeno: So mar 11, 2006 7:47 pm
Napisal/-a Asprex
Če ima katalizator vse potrebne standarde, pomoje tega nerabiš oz. sploh nevem če se da homologirat, medtem ko bi ti za srednji lonec svetoval da ma kakšne papirje zravn oz. TUV če je mogoče!
Objavljeno: So mar 11, 2006 8:10 pm
Napisal/-a Fry
Saj ravno to mislim, standardne oznake. Za tipske katalizatorje na tehnicnem ne morijo, samo imajo gor standardne oznake, ta ki bi ga jaz narocil tega nima.
Objavljeno: So mar 11, 2006 8:17 pm
Napisal/-a Asprex
Kaj pa kakšne papirje dobiš zravn katalizatorja? Zdaj tako na tehničnem če bo z izpušnimi vse vredu potem katalizator izpolnjuje vse standarde, če pa te bo odslovil zarad izpušnih pa boš videl, da jih ne izpolnjuje!
Objavljeno: So mar 11, 2006 9:50 pm
Napisal/-a CupraR
Boli te k..

važn da greš skoz pline in to je to

Nobenga ne zanima kaj na katu gor piše sam da dela uredu... Kam bi pa pršli da bi povsod gledal če so cifre gor, bi mel avto cel dan na tehničnem...
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 3:30 pm
Napisal/-a Fry
CupraR je napisal/-a:Kam bi pa pršli da bi povsod gledal če so cifre gor, bi mel avto cel dan na tehničnem...
Prišli bi tja kjer smo danes, do groženj z odvzemom tablic in 120k kazni s strani policajev za drobnarije.
Hvala za odgovore, katalizator lahko tako ali tako stestiram s preizkusom plinov na AMZS, ne vem če ni celo zastonj za člane.
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 3:41 pm
Napisal/-a Asprex
Zarad ravno tega ne, sej policaj ti nebo lezel pod avto. Samo da na tehničnem brez težav skoz prideš. Mormo malo luknje v zakonu izkoristit!

Objavljeno: Po mar 13, 2006 7:10 pm
Napisal/-a P206S16
Načeloma se ti ne bo nihče vtikal v to, sam da ni preglasen in da so plini OK.
Kaj pa si s tem naredil, če boš dal "športni" katalizator gor in bolj odprt srednji lonec?
Sam dodatni strošek, ker bo zadnji lonec takoj odprlo...
Če si kdaj gledal kako je narejen original izpuh in športni izpuhi si verjetno dojel, da imajo originalni notri "prekate" in da ne gre ven skozi isto cev kot notri, če razumeš kaj ti hočem povedati. Orginalni lonci sploh zadnji so narejeni tako, da gre npr. vhodna cev po levi notr, ven pa po desni strani, ali kako podobno... No ubistvu ko pogledaš v lonec se skozi ne vidi!
Pri šprtnih loncih, ki so ponavadi brez prekatov (dušilcev) pa se vidi skozi...
Zato ne vidim pomena zakaj bi menjal katalizator in srednji lonec, če bi imel zadaj original. Govorim iz izkušenj, ko sem imel odprt izpuh ne sredini zadaj pa original in je vse skupaj delalo manj kot mesec dni, ko sem pa menjal še zadnji lonec je bila pa poezija glede glasu in tudi malenkostno se je poznalo (seveda ob dodatnem tuningu)
LP