Stran 1 od 3

swift Gti

Objavljeno: Ne mar 12, 2006 12:21 pm
Napisal/-a PREKMUREC
a mi ve kdo povedat kdo se bavi kaj z predelavami,ali uvozom tuning robe za swifta gti??
rabil bi :
šp.odmične
vzmeti ventilov
kake druge malenkosti
......
mam sicer model gti z 82kw. 8) :twisted:

Re: swift Gti

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 9:03 pm
Napisal/-a Bele
Mal se pozanimej pri kakih resnih dirkačih na gorsko hitrosnih dirkah oni bi znal vse to met

Re: swift Gti

Objavljeno: Po apr 17, 2006 8:19 pm
Napisal/-a kopron
Ejga, prjatu, in kje maš TURBINO ??? Torej, če je še nimaš, ti jo bomo mi gor vrgli, v naši firmi Kopron team d.o.o. , torej pri nas doma . Potem boš vsaj videl kako avto lahko leti + gre !

Objavljeno: Po apr 17, 2006 9:50 pm
Napisal/-a g. podganjsek
Nebi rajš crx-a rihtal?

Objavljeno: To apr 18, 2006 10:08 pm
Napisal/-a kopron
Isto dobr ...

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:34 am
Napisal/-a leoCar
Mislim da bi te ena turbina manj stala kot pa da das vgradit druge odmicne gredi, vzmeti za ventile, pa kanale bi pol mogel se obdelat,pa kake vecje ventile, pa bi pridobo kakih 20 konjev maksimalno,navora pa 10NM. Pri turbini pa ziher 35-40KM,pa
50-60NM navora, tako da premisli, je pa res da so pol problemi se s homologacijo,
turbino ja pac vsak vidi, sportne odmicne.... , Pa ne

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 8:44 pm
Napisal/-a kopron
Točn tko, čestitam, dobr si zadel . Sam pri podatkih si bil mal skromen . Namreč, s turbino bi pridobil približno 95 HP , in 130 NM, tako nekako se že boljš šliši ...! Tolk za razmislek, po podatkih iz naših lastnih tuningov . Ampak seveda ni nič brez Božje pomoči .

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 8:52 pm
Napisal/-a leoCar
kopron je napisal/-a:Točn tko, čestitam, dobr si zadel . Sam pri podatkih si bil mal skromen . Namreč, s turbino bi pridobil približno 95 HP , in 130 NM, tako nekako se že boljš šliši ...! Tolk za razmislek, po podatkih iz naših lastnih tuningov . Ampak seveda ni nič brez Božje pomoči .


Sam nekaj me zanima , kolk bi pa jast pridobu, na moji carismi, ce se da vgradit turbina (kolk pa stane????) Serijsko ma 125km 5500rpm in 174NM pri 3750rpm. :roll: :roll:

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 8:53 pm
Napisal/-a leoCar
kopron je napisal/-a:Točn tko, čestitam, dobr si zadel . Sam pri podatkih si bil mal skromen . Namreč, s turbino bi pridobil približno 95 HP , in 130 NM, tako nekako se že boljš šliši ...! Tolk za razmislek, po podatkih iz naših lastnih tuningov . Ampak seveda ni nič brez Božje pomoči .


Sam nekaj me zanima , kolk bi pa jast pridobu, na moji carismi, ce se da vgradit turbina (kolk pa stane????) Serijsko ma 125km 5500rpm in 174NM pri 3750rpm. :roll: :roll:

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 8:56 pm
Napisal/-a TITan
leoCar je napisal/-a:Serijsko ma 125km 5500rpm in 174NM pri 3750rpm.


213,7km @ 5764rpm in 286NM @ 3484rpm pomojem :roll:

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 8:59 pm
Napisal/-a kopron
Uuuuuuuuu , to bi pa bil projekt, čeprav mu manjka 4x4 , ker bi tolk navora ponorelo z konji vred . Namreč ta motor je eden redkih na svetu, poleg Lamborghinija, da ima sesanje med odmičnima gredema . Vendar bi bilo skoraj nujno zbrat denar za kovane-JE bate, ker je kanta težka, in bi sprednji pogon težko vleku , in se nebi dovolj izkazal, torej , da nebi prišlo do pre-obremenitve, ...okroglo, 0,5 KHP, navora pa isto .

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:15 pm
Napisal/-a Symon
Turbo calculator Tule si lako okvirno izračunate... ;) Spremenite kubike, boost in obrate (ne da se mi razlagat ampak od ene 4000 do blokade se meri ker takrat turbina šele oreng šopa "recimo" Ali pa že prej...) Ostale konstante raje pustite, čeprav je nekaj razlag kaj pomenijo ampak za street avto so kar OK.
Tako dobite vsaj okvirno konjev. Ostale stvari ene so razložene, ene ne. Nima veze. Samo vstaviš kar sem napisal. Je pa to res okvirno. Recimo pol bara bi mogla zdržati vsaka normalna kolikor toliko dobra mašina brez predelav. Spodaj je še za pretvorbe psi to bar in podobne in pa za izračun injektorjev. Skratka polno enih izračunov ampak večini bo prav prišla samo vrstica, ki piše koliko konjev približno se dobi. :lol:
Sem pa te formule prepisal iz neke (tunerske) knjige. :oops:
Pa trenutno je naštimano za 1.8 motor tako, da za Carismo ti ni potrebno nič vstavljati. ;)
Turbo combinations je pa preglednica, ki sem jo nekje preplonkal. Kdor se spozna na te stvari bo že razbral iz nje, kar rabi. ;)

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:37 pm
Napisal/-a simko1
leoCar je napisal/-a:Mislim da bi te ena turbina manj stala kot pa da das vgradit druge odmicne gredi, vzmeti za ventile, pa kanale bi pol mogel se obdelat,pa kake vecje ventile, pa bi pridobo kakih 20 konjev maksimalno,navora pa 10NM. Pri turbini pa ziher 35-40KM,pa
50-60NM navora, tako da premisli, je pa res da so pol problemi se s homologacijo,
turbino ja pac vsak vidi, sportne odmicne.... , Pa ne

Kako zelo pa je potrebno preuredit avto da vstavite turbino,a to gre v bilo katere znamke avtomobila.A je to potrjeno da funkcionira

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:37 pm
Napisal/-a leoCar
Avto sploh ni tako tezak (1115kg), je pa res da ma sesalni kanal med odmicnima.
Kaj pa direktni vbrizg goriva,bi bil pri turbu kak problem???

Ce bi dal naredit tak izpusni kolektor,da bi lahko namontiral kako GARRETT T4 Turbino,pa intercooler,bi stvar po moje kar laufala, pozabo sem se na kak turbotimer.
A pri vas se da to naredit ( koprun)

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:56 pm
Napisal/-a Symon
Si nor??? A ni T4 malo velika? Poglej ravno zato sem dal uno tabelo z kombinacijami...
Bolje, da daš manjšo, ker z T4 bi ti avto do 5000 delal z vakumom potem bi se mu pa v trenutku odtrgalo. Turbo lag bi bil prevelik za vsakdanji avto. Takšen sistem bi bil dober samo za na drag. :roll:
Bolje manjšo malo boosta ampak tudi malo turbo laga... ;) Sploh je pa vprašanje koliko bi potem menjalnik in ostali prenosi zdržali. Malo prebrskaj na internetu. Kakšna je koda motorja?
Aja glede Swifta GTi. GT25 , če se ne motim lepo paše na motorček. ;) Sicer sem ti pa poslal zasebno sporočilo, če še nisi preveril.;) Celo celoten Turbo kit imajo na www.ssgti.net (al je .com, se ne spomnim :P) Pa lepo Kopron pregleda kakšne komponente so pa jih skopirate. :D Kot Kitajci! Pa piše, da ene 200 konjev dobiš!!! :shock: 1.3!!! :shock: :?

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 10:13 pm
Napisal/-a leoCar
Ja saj mas prau. kaj pa kaka turbina od volvota S40 T4, bi sla konbinirat s tem motorjem?

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 10:19 pm
Napisal/-a leoCar
Aja koda motorja je 4G93 (1834ccm)
A ves mogoce za kako link???

Objavljeno: Če apr 27, 2006 3:12 am
Napisal/-a Symon
Takole ti bom napisal (velja tudi za ostale):
Google--->Koda motorja + turbo+kit in SEARCH. Oziroma "Mitsubishi 4G93 turbo kit" ali pa "Mitsubishi 4G93 tuning" Probaj različne kombinacije. ;)
Takole se največ najde in se boš tudi kaj o osnovah tvojega motorja naučil. Morda boš našel kakšen projekt narejen, morda boš našel turbo kit zanje.... Možnosti so neomejene. :idea:
Pokazal sem ti pot, po njej pojdi sam! 8)
npr. http://www.streetlevelperformance.com/Mitsubishi_TSI%20Extreme%20Turbo%20Kit.html
http://www.drivewire.com/mitsubishiparts/catalog/mitsubishimiragecvjointbootkit.html
Zgornji dve strani sem dobil v 2 minutah iskanja. :D
http://www.turbo-kits.com/ (stran mi zadnje čase ne dela... :( Ne vem, včasih je delala...

Objavljeno: Če apr 27, 2006 7:49 am
Napisal/-a leoCar
Hvala!
Bom malo raziskal :)

Objavljeno: Če apr 27, 2006 8:06 am
Napisal/-a Gagi84
Na strani cardomain je pr enem swiftu poslikan celoten postopek kako so ugradili turbo od zacetka pa do konca. tak da loh mal pogledas. Ne spomnem se tocno ker je biv k jih je ful vem pa da je biv rdec