Stran 1 od 2

VW bora

Objavljeno: To mar 14, 2006 7:25 pm
Napisal/-a upl1306
Evo še mene. Sm mal gledu vš forum pa k vidm d se spoznate na stvar sm se še js registreru. Zanima me kaj bi se dal nardit na avtu k ga mam tko d bi porabu največ 1.200,000 za največji učinek. Rd bi pa poveču KM, pospeške pa končno hitrost.

avto:
VW Bora Comfortline 1.4, 75KM, bencin.
Drgač so pa še vsi podatki tle:

http://avtokatalog.siol.net/avtokatalog/Default.aspx


pa upam d nimate nč proti če sm tle. :D 8) :twisted:

Objavljeno: To mar 14, 2006 7:29 pm
Napisal/-a Kukec
jaz osebno bi raje prodal avto in dodal tistih 1.2 mio in si kupil kaj močnejšega že v osnovi..

LP

Objavljeno: To mar 14, 2006 7:32 pm
Napisal/-a eclipse_R
najceneje če hočš ta avto obdržat bi te pršlo, da sploh zamenaš motor.. kkšn 2,8 al 2,9 al kolk že ma VR6 pa je :) al pa 1.8t pa jo mal napilš, če mislš tok dnara vložit. sicer ti bojo pa ljudje k se spoznajo na to kej več svetval..

lp

Objavljeno: To mar 14, 2006 8:09 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
menjaj avto...

Objavljeno: To mar 14, 2006 8:27 pm
Napisal/-a andrazzupan
Iz 1.4 motorja ne boš dobil veliko več konjev. Oziroma lahko samo bo hitro kaj crknlo. Najprej zamenjaj motor 1.8 5V (150 KM), potem pa kupi še čip za 180 KM. (pa tega ne povedat na tehničnem), pol maš pa za razliko od 2,8 (204 KM) motorja precej cenejšo registracijo gre pa malo manj a še vedno dobro.

Potem pa še 225/45 R17 gume, ter nižanje za približno 5 cm, temne šipe, pa še kakšna malenkost.

Če prodaš še stari motor ti bo verjetno ostalo še kaj denarja za skustiko. :P

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 1:34 pm
Napisal/-a AXioN
andrazzupan je napisal/-a:Iz 1.4 motorja ne boš dobil veliko več konjev. Oziroma lahko samo bo hitro kaj crknlo. Najprej zamenjaj motor 1.8 5V (150 KM), potem pa kupi še čip za 180 KM. (pa tega ne povedat na tehničnem), pol maš pa za razliko od 2,8 (204 KM) motorja precej cenejšo registracijo gre pa malo manj a še vedno dobro.

Potem pa še 225/45 R17 gume, ter nižanje za približno 5 cm, temne šipe, pa še kakšna malenkost.

Če prodaš še stari motor ti bo verjetno ostalo še kaj denarja za skustiko. :P


najbrz si mislu 1.8t 20v?? Ker 1.8 5v ne obstaja, razen 2.3 v5-150km(kasneje 170km)
Aja pa z gumami in crnimi sipami nevem ce bo kaj pridobil na pospeskih..

upl1306: ce mas finance in cas, menjaj motor, drugace kupi drug avto(ali istega z vecjim motorjem=vec konjev)
npr:http://www.mobile.de/SIDhja9nqnS15mwmXDT-G24ZA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1142429701A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C116%81K-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100A6E25200Bv5AGCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=2&bereich=pkw&id=11111111198860216&
tudi v slo se jih nekaj vozi...

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 1:36 pm
Napisal/-a no_name
Kukec je napisal/-a:jaz osebno bi raje prodal avto in dodal tistih 1.2 mio in si kupil kaj močnejšega že v osnovi..

LP


se strinjam

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 2:55 pm
Napisal/-a andrazzupan
Vem da mu ne bo hitrej šu sam jest bi takga naredu.

Glede motorjev sem pa take oznake vidu v katalogu iz 11/2002. Mislim pa da so to isti motorji kot v pasatu 1.8 T sam da se kle drgač reče (še nikol nisem vidu golfa 1.8 T)

motorji za VW Bora od 1998 do 2004
1.6 (100) ali 102 od 2000 naprej
1.6 16v (105),
1.8 (125),
1.8 V5 (150) ali 180 od 2001 naprej
2.0 (115),
2.3 (150) ali 170 od 2000 naprej
2.8 (204)

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 2:56 pm
Napisal/-a andrazzupan
Vem da mu ne bo hitrej šu sam jest bi takga naredu.

Glede motorjev sem pa take oznake vidu v katalogu iz 11/2002. Mislim pa da so to isti motorji kot v pasatu 1.8 T sam da se kle drgač reče (še nikol nisem vidu golfa 1.8 T)

motorji za VW Bora od 1998 do 2004
1.6 (100) ali 102 od 2000 naprej------------------------R4 2V
1.6 16v (105), ---------------------------------------------R4 4V
1.8 (125), --------------------------------------------------R4 5V
1.8 5V trbomotor (150) ali 180 od 2001 naprej------R4 5V
2.0 (115), --------------------------------------------------R4 2V
2.3 (150) ali 170 od 2000 naprej-----------------------V5 2V
2.8 (204)---------------------------------------------------V6 4V

Naknadno sem popravil v5 na 5v , da se namo kregal! (zdej je pa vse prov!)

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 3:47 pm
Napisal/-a ABT173
Kokr js vem 1.8 motor ni V5,ampak je 5V oziroma 20V,5V oznaka pomen 5 venitlov na valj,se prav da je 1.8 motor V4 in ima 20V.A V5 motor je pa 2.3 moči in v eno verziji ma 150KM v novejši pa 170KM(passat).1.8 T majo pa GTI-ji not.Če se motm me popravte.

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 4:19 pm
Napisal/-a Jan_87
VAG-ov 1.8 je v vseh izvedbah 4-valjni s po 5 ventili na valj.

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 4:29 pm
Napisal/-a no_name
sej kakšen bi pa bil V5 motor......mislim kako bi pet cilindrov postavu v V :?:

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 5:43 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
no_name je napisal/-a:sej kakšen bi pa bil V5 motor......mislim kako bi pet cilindrov postavu v V :?:


hehe, saj so tudi V5 golfi:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=693120
kako jih postaviti?možnost je samo ena :P

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 6:49 pm
Napisal/-a sleeper
Halo!

V5 motor je v dveh različicah, 150 KM in pozneje 170 KM. 1.8T motor pa ni V4 ampak R4 motor, oznaka 5V al pa 20V pa pomeni isto, edina razlika je, da AUDI in VW uporabljata različne, 5V al pa 20V, pomen je pa isti. Tud ti motorji so v Golfu kot različica GTI, najprej 150 KM pozneje 180KM (2002), kot 25 Jahre GTI. Od tu naprej so vsi 1.8T imeli 180 KM, kot VW tudi AUDI.
Pa še odgovor na vprašanje. Obstaja tud VAG-ov motor 1.4 s 170 KM (Golf V GT TSI), vendar bi kaj takega stalo... Najbolje je prodat avto pa kupit 1.8T, kot že omenjeno s 150 ali 180 KM in ga čipat, ob menjavi turbine za večjo TT-jevo in hladilnika zraka pa lahko motor spraviš tud na 230 KM in več... Če ti pa zavarovanje in cestni sklad ne delajo prevelikih preglavic pa menjaj za Boro V6. Ni lepšega kot zvok V(R)6 motorja in vožnja je res nekaj posebnega... Iz izkušenj govorim... :D

LpS

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 9:46 pm
Napisal/-a super98
Enačba se glasi:
2800:6=466.666666666666666667
466.666666666666666667x5=2333.33333333

ali po domače:
VR6-1cilinder=V(R)5

iz tega sledi:
V5=VR5

potem pa naprej:
V5 10V=150PS
V5 20V=170PS

če še malo zakompliciramo:
G3 VR6=2.8 VR6 12V
G4 V6=2.8 VR6 24V
G4 R32=3.2 VR6 24V

se pravi vsa ta čuda vlečejo korenine iz VR6 motorja...

no če bi hoteli še malo komplicirati:
2xVR6=W12
2xVR4=W8

Objavljeno: Sr mar 15, 2006 10:45 pm
Napisal/-a čare
super 98 a si ti kej grdga pojedu dons :D

Objavljeno: Če mar 16, 2006 12:52 am
Napisal/-a sleeper
Bolj točna enačba se glasi:
VR6 2.8:
90.3x∏x(81/2)^2x6=2792 ccm
VR6 2.9:
90.3x∏x(82/2)^2x6=2861 ccm

VR6 (G4 V6) 2.8:
90.2x∏x(81/2)^2x6=2789 ccm

VR6 (G4 R32) 3.2:
95.9x∏x(84/2)^2x6=3189 ccm

VR5 (G4 GTI V5) 2.3:
90.2x∏x(81/2)^2x5=2324 ccm

potem pa naprej:
V5 10V=150PS (10.97 - 02.01)
V5 20V=170PS (09.00 - )

no če bi hoteli še malo komplicirati:
2xVR4=W8 oz. 2 krat 2 vrsti po 2 cilindra (npr. Passat)
2xVR6=W12 oz. 2 krat 2 vrsti po 3 cilindri (npr. Phaeton, Touareg, A8,...)
2xVR8=W16 oz. 2 krat 2 vrsti po 4 cilindri (Bugatti Veyron 16.4)

Pa zakaj bi tolko komplicirali...!? :roll: :( :? :?: :idea:

In na koncu: kaj ma to veze s tem, kaj bi naredil z Boro 1.4 da bi bolj letela!? :? :?:

Objavljeno: Če mar 16, 2006 1:13 am
Napisal/-a simoncek
Kaj Sleeper ti si pa mogoče kaj takega spil? :D

Hec! Se pa popolnoma strinjam s tvojimi izjavami oz. enačbami.

Mislim pa, da je sedaj to že čist offtopic tema.


Da pridemo nazaj na VW Boro 1.4: Jaz bi na tvojem mestu avto prodal
in dodal 1.200.000 Sit za nakup drugega močnejšega avtombila. Če si z
avtomobilom zadovljen kupi npr. Boro 1.8T ali pa Boro V6!
Stvar je v tem, da je 1.4 motor slaba osnova za tuning, razen če vložiš vanj
ogromno denarja, pa mislim ogromno. Pol je 1.200.000 hitro proč.
Pa še na koncu ti ostanejo stvari kot so zavore ipd...
;)

Pozdrav!

Objavljeno: Če mar 16, 2006 6:55 pm
Napisal/-a upl1306
Vem da bi blo najbols cel avto zamenat sam nebi ga menu k ma sam 38k km prevozenga. Pa tut nebi kupu kksnga k ma ze 200k km prevzenga pa d me zacne cez 20k km zajebavat. A bi se splacal kksno turbino ugradit u 1.4 pa kok to kej stane?? ;)
Al pa kksn drug ubrizg goriva. :?:


LP

Objavljeno: Če mar 16, 2006 7:03 pm
Napisal/-a andrazzupan
Brez veze. Prodaj avto pa se mal pomatraj pa kupi enga z 50k kilometrov. Saj če boš motor menjal boš gotovo starega noter dal in bo imel 100k km.

V nobenem primeru nebi vložil v tak avto 1 milijon. Raje drugega kupim.