Stran 1 od 1
Oil Catch Can
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 5:31 pm
Napisal/-a mlacar
Pozdravljeni!
Izdelujem tole zadevco za Mercedes 200D
http://www.turbophile.com/technical/diy_catch_can.html
Pri tej zadevi mi par svari ni čisto jasno. Zakaj sta napisana dva vhoda, izhod je pa skozi zračni filter? Al je en zgorji vhod spodnji pa izhod. Samo če je tako, zračni filter na desni trani skoraj ne pride v poštev...
Mal sem premišljevov da bi to zadevco mal spremenu, da bi zgledal prbližn tkole:
S tem bi pridobu da nebi izhod in vhod bila v direktni bližini in naprej bi šlo več zraka ker bi vleklo skozi filter.
LP
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 6:13 pm
Napisal/-a skeey
Hmm
ma saj ne vem če se ti to splača delat to imajo TD, saj jat sem imel, in namesto tiste žice spodaj pride taka plastika, kot tista gobca ki jo ima mama za pomivat.
Ne vem sprehodi se mal po odpadi pa boš vidu mislim da bi to dobil poceni tam.
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 7:39 pm
Napisal/-a mlacar
skeey je napisal/-a:Hmm
ma saj ne vem če se ti to splača delat to imajo TD, saj jat sem imel, in namesto tiste žice spodaj pride taka plastika, kot tista gobca ki jo ima mama za pomivat.
Ne vem sprehodi se mal po odpadi pa boš vidu mislim da bi to dobil poceni tam.
Zakaj se mi ne splača? Sj materjal mam že ves, samo zanima me par detajlov, to bojo pa najbolj vedli tisti k so s tem že imeli opravka.
LP
Objavljeno: Če mar 16, 2006 10:39 am
Napisal/-a mlacar
Kaj res ni imel noben opravka stem? Ni treba komentirat al je stvar koristna al ne, zanima me bolj a je boljša prva al druga varjanta?
LP
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 10:19 am
Napisal/-a eXtreme
En3r6Y je napisal/-a:Kaj res ni imel noben opravka stem? Ni treba komentirat al je stvar koristna al ne, zanima me bolj a je boljša prva al druga varjanta?
LP
Tocno to me ze od nekdaj zanima, nikjer nisem zasledil, kaksne koristi imas od tega posode?
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 5:41 pm
Napisal/-a xyxyxy
eXtreme je napisal/-a:En3r6Y je napisal/-a:Kaj res ni imel noben opravka stem? Ni treba komentirat al je stvar koristna al ne, zanima me bolj a je boljša prva al druga varjanta?
LP
Tocno to me ze od nekdaj zanima, nikjer nisem zasledil, kaksne koristi imas od tega posode?
Oljni hlapi ti ne zapacajo sesalnega sistema.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 8:04 pm
Napisal/-a mlacar
Točn no to oziroma ti ne uničijo tlakovcov na dvorišču, če imaš oddušek speljan pod avto

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 10:57 pm
Napisal/-a Slide
Stvar je menda(nisem 100%) imel na Nissanu 200SX uporabnik foruma iKst, če ni več tok aktiven na tem forumu, ga sigurno najdeš na bmwslo...Pomoje ti bo on znal svetovat

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:10 pm
Napisal/-a mlacar
Hvala, ga bom kontaktiral.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 11:37 am
Napisal/-a Skull23
Tista slikca ki si jo sam dopolnil je vredu, samo če boš zrak nazaj v "motor" speljal ti tisti filter ne rabi. Tisti filter se montira samo če zraka ne spelješ nazaj. Na spodnjem delu pa si montiraj pipico da boš po potrebi spraznil zadevo.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 3:46 pm
Napisal/-a ShineR
tuki je primer tega can-a na CA18DET motorju (200sx s13), čist tko za info
http://www.sxoc.com/vbb/attachment.php? ... 1140271041

Objavljeno: Po mar 20, 2006 5:06 pm
Napisal/-a lisko
Tole zadevco ( približn) mam jaz namontirano na 15 let stari petki..... je pa original.
In sicer odušnik pride u tole posodico...... spodaj je odvod olja nazaj u karter zgoraj pa je cev dalje na sesalni kolektor.Not pa je tko eno plastično satovje. Zadeva iz oljnih hlapov pobere olje ( pare) in naprej grejo sam plini.