Stran 1 od 1

predelava motorja

Objavljeno: To mar 21, 2006 5:51 pm
Napisal/-a marko klajnsek
allo naj mi nekdo nekaj pove!! če daš na golfa3 1,9 TDI turbino katere zmogljivost polnjenja je 2,5 bar ali se bo pridobilo kaj na moči?? hvalla

Objavljeno: To mar 21, 2006 6:13 pm
Napisal/-a Vaillante
Zdravo!
Najprej povej kolko močna mašina je zdaj notri(konji)?
LP

Objavljeno: To mar 21, 2006 7:14 pm
Napisal/-a marko klajnsek
avto ima 66 kW to je 90 konjov

Objavljeno: To mar 21, 2006 7:25 pm
Napisal/-a Vaillante
Aha, mislm da majo serijski turbaši pri VW usaj pri trojki mislim da turbino naštelano nekje do 1.5 bar tako da če boš zamenjal turbino boš dobil kar nekaj zavidljive moči samo ne pozabi dat prilagodit ubrizgavanja goriva zdaj ne vem ali maš bosch pumpo al maš že elektronski einspritz?

Objavljeno: To mar 21, 2006 7:42 pm
Napisal/-a Skull23
ej model, to niso lego kocke.

Objavljeno: To mar 21, 2006 8:40 pm
Napisal/-a Blinder
Jaz pa vam predstavljam en malo bolj matematicen racun, ki sicer velja nasplosno in do dolocene mere..

Izmislimo si en primer:
-nek motor pri atmosferskem tlaku(1 bar) da iz sebe 100 nm navora
- ce je tlak polnjenja 0.5 bar(torej 1 atmosfera + 0.5 nadtlaka) pride ven navor 100nm + 50% = 150nm
- ce je tlak polnjenja 2.5 bar, naj bi iz tega prislo ven 350 nm(100 + 250%)

Od obratov, pri katerih polni turbina, in navora je odvisno kaksna max moc pride ven.

Ta racun, vsaj za bencinske motorje,priblizno velja.

Objavljeno: Če mar 23, 2006 3:49 pm
Napisal/-a marko klajnsek
moj dizelček ima še boš pumpo oz. na trojkah tdi pomeni da ma dodan intercooler!! ker ni še izvedbe z injektorji
če še kiri kaj ve glede tega mi naj prosim pomaga
:lol: :vrum :vrum :bonk :bonk
hvala!!

Objavljeno: Po mar 27, 2006 11:16 am
Napisal/-a Skull23
No povej najprej kako boš to turbino "gor dal".

Objavljeno: Po mar 27, 2006 4:51 pm
Napisal/-a monster_d
kak se bo dizl razletel :lol:
sej zaminivo razmisljas, samo le z menjavo turbine nes kaj dosti naredo.
lp

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:43 am
Napisal/-a ILE
Rajs pejt na CHIP TUNING :tomidelej:

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:40 pm
Napisal/-a Bele
MORAŠ MAU MISLT TUT NA TLAKE V MOTORJU!
DIHTNGE!!! mislš da bi zdržalu???? strojniške stvari so zapletene, veliko stvari potegne za sabo tak poseg.

Objavljeno: So apr 22, 2006 4:23 pm
Napisal/-a Mihc
hmm tako je ce bi samo turbino zamenu nebi pri dizlu nic pridobil oz bi pridobil na moci le ce ti dizel kadi

ker le tm pomeni da gorivo ni imelo dovolj zraka za izgorevanje in tako lahko z dodatnim tlakom zagotovis to ...

je pa res da je vprasanje kok bo to pretrpel motor
jaz bi raj razmislu v
konstantnem tlaku cez celo delovno obmocje motorja
pa
da zadeva cim prej zagrabi

Objavljeno: So apr 22, 2006 5:26 pm
Napisal/-a Symon
Ma dajte ne nabijajte buče in človeku kaj pametnega povejte!
Poglej! Če boš ti (hmm, dvomim, da ti ampak kakšen mehanik) samo drugo turbino gor dal ne boš imel kaj veliko od tega. Tudi, če bi ta močnejša turbina pasala naravnost na tvoj motor in bi jo kekako odprl na 2.5 bara (a se samo meni zdi, da je to že kar dosti ekstremen pritisk??? :roll: ) bi najverjetneje zjebal motor. Preprosto zato, ker dihinge najverjetneje ne bi zdržale, mogoče bi celo "zažgal" kakšen bat, svečke, ventile, injektorji ne bi dovajali dovolj bencina (najverjetneje bi delali na 150% svojih sposobnosti, kar najbrž ni dobro ;)), bencin pumpa bi ti šla v maloro......
Pojdi ti raje do kakšnega RSRa Čiptuninga, Senico in se raje tam pozanimaj za čipanje! :idea: Dal boš 100 jurjev optimirali ti bodo vso elektroniko, in čipali tvojega turbodizla na recimo 115 konjev pa boš imel mir! :idea:

Objavljeno: So apr 22, 2006 5:32 pm
Napisal/-a drsokodj
ej

RSR motorsport
Different Chip Tuning

je pravi naslovza take predelave

RSR motorsport MATJAŽ OGRINC SP, F 02. Brnčičeva 13. 1231 LJUBLJANA - ČRNUČE


mislm d je pravi naslov..

l.p. drsokodj

Objavljeno: So apr 22, 2006 6:08 pm
Napisal/-a Biskvitek
kontaktiraj cicera........... on ti bo vse razložu.................