Stran 1 od 4
sprednji športni zavorni sistem
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:02 am
Napisal/-a zazi
Veliko je bilo govroa o menjavi diskov ne pa tudi o menjvai celotnega sistema (čeljusti ...) Odločil sem se za menjavo prednjega zavornega sistema. Zanima me kaj priporočate za opel tigro (brez abs) da b
i zelo lepo delal. Zavorni sistem MOV'IT zaradi finančnih problemov ne pride upoštev . hvala za pomoč

Re: sprednji športni zavorni sistem
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 11:57 am
Napisal/-a AXioN
zazi je napisal/-a:i zelo lepo delal.
A ti hoces da ti zlo lepo dela, al da ti zlo dobr prime??
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:25 pm
Napisal/-a jaka-z
navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:41 pm
Napisal/-a 51M3K
Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:
msilim da hoče da boljše zgleda

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 1:13 pm
Napisal/-a zazi
za videz mi je vec al mn usen samo da dobr primejo, magar ce mi zavorno pot skrajsa za 1m
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 1:55 pm
Napisal/-a INFINITI
MOV`it itak ne pride v poštev ker je disk velik kot tvoje celo kolo, pa tudi nimajo aplikacij za takšne avtomobile. Ozri se za brembo in EBC kompleti
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 2:12 pm
Napisal/-a zazi
INFINITI: res je

disk more bit tok velik da pride na 15'' seprav pod 300mm ane? Kaj pa se splača najbolj? 6 batne so mal prehude seprav 4, manj čeljusti? Razlike med brembo in ebc so? mogoče veste
kakšen cenovni razred je to? Hvala za pomoč

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 4:55 pm
Napisal/-a INFINITI
Lej gre za Opel tigro; avto je majhen in lahek, konjev je srednje na voljo torej kakšne 6 batne čeljusti so totalni overkil. Jaz ti priporočam EBC narezane diske in greenstuff ploščice od njih, pa bo več kot dovolj.
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 5:02 pm
Napisal/-a Duli
Da ne odpiram nove teme. Kaj pa priporočate za Clio 1-ko, ker se mi sprednje zavore ne zdijo posebno dobre, sploh včeraj sem ga skoraj parkiral v enega Mercedesa, kateri je na hitro zavrl pred menoj.
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 5:20 pm
Napisal/-a killah bee
Duli je napisal/-a:Da ne odpiram nove teme. Kaj pa priporočate za Clio 1-ko, ker se mi sprednje zavore ne zdijo posebno dobre, sploh včeraj sem ga skoraj parkiral v enega Mercedesa, kateri je na hitro zavrl pred menoj.
Od Clia 16V al pa 19ke 16V

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 6:08 pm
Napisal/-a jaka-z
INFINITI je napisal/-a: Jaz ti priporočam EBC narezane diske in greenstuff ploščice od njih, pa bo več kot dovolj.
jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi, navadni diski in ferodo, pagid... dirkalne ploščice (so tudi za na cesto) ki so okoli 30k sit pa bo bremzal kot je treba za normalen denar zelo veliko dobiš - izkušnje dirkačev, pa dobra zavorna tekočina in je.
http://www.stoptech.com/products/high_performance_pads.shtml
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:05 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
po koliko kom so pakirane ploščice?
4?
2?
garnitura = 4 ploščice?
zanima me za EBC

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:14 pm
Napisal/-a jaka-z
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:po koliko kom so pakirane ploščice?
4?
2?
garnitura = 4 ploščice?
zanima me za EBC

4 ploščice za dva diska
Objavljeno: Po mar 27, 2006 6:56 am
Napisal/-a Nu-NRG
jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Hum! Genijalna! DOT 5.1 .. ce mas tak zavorni sistem. Kaj pa ce ti zavorni sklopi tega olja ne prenesejo? Kaj si pa potem dosegel? Pozrte gumice, tesnila, etc .. torej vec skode kot dobrega.
jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
Zakaj imajo potem razni WRC / športni / močnejši avti rezane in / ali vrtane diske?
Zareze na diskih pomagajo pri čiščenju ploščic. Torej po tvojem mnenju .. nekoristna zadeva .. se enkrat - Genijalna!
LP, Klemen
Objavljeno: Po mar 27, 2006 7:34 am
Napisal/-a Neon
51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:

msilim da hoče da boljše zgleda

Kaj takega te bo stalo cca 200eur.....
Prej:

ops:
Potem:
Sedaj ko so že uvoženi diski zgleda pa še bolje. Diski so 312mm*25 feltne pa18col.
Že pri ogirinal ploščicah se dost pozna...
Objavljeno: Po mar 27, 2006 3:54 pm
Napisal/-a jaka-z
Nu-NRG je napisal/-a:jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Hum! Genijalna! DOT 5.1 .. ce mas tak zavorni sistem. Kaj pa ce ti zavorni sklopi tega olja ne prenesejo? Kaj si pa potem dosegel? Pozrte gumice, tesnila, etc .. torej vec skode kot dobrega.
jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
Zakaj imajo potem razni WRC / športni / močnejši avti rezane in / ali vrtane diske?
Zareze na diskih pomagajo pri čiščenju ploščic. Torej po tvojem mnenju .. nekoristna zadeva .. se enkrat - Genijalna!
LP, Klemen
kr kupuj te fancy diske pa ti bo hitro žal keša
nebi o WRC
Objavljeno: Po mar 27, 2006 6:23 pm
Napisal/-a zazi
kaj se po vašem mnenju bolj splača ebc (čeprov nism zaenkrat nc najdu za opel) al brembo. Za dobre bremze ni škoda dnjarja dt? Mogoče kdo ve kok morjo bit veliki diski da še grejo na 15'', kok pa na 17''?
Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:36 pm
Napisal/-a CupraR
Ornk Brembo diski se začenjo pri 400EUR

tako da bo EBC vseeno cenejši...
Glede velikosti: velik je odvisno od same čeljusti, na 15 gredo tm diski okol 280-290 še, za pod 17 col je pa tm 320-325 tista mera, vendar je res odvinso od čeljusti...
Glede opla ti priporočam da nek dobiš komplet od nekega močnejšega Opel modela... bo najcenej.... Kkšna Vectra, Astra, Omega znajo met večje diske in močnejše čeljusti...
Neon firbec pač :P :P dej povej kaj vse si moral predelat da je gor sedel na orginal čeljusti!! Ok vem da imaš isti razmak 5*100 kot Audi, vendar kot prvo vem da je sredinska lukna na disku večja kot pr Toyoti.. Torej si dal kot prvo narest distančni obroček???
Pol a adpater ki postavi čeljust višje (zarad večjiga premera) si sam delal, al se da to normalno kupit.. In pol je blo treba kej disk premikat (narest distančnik) da je čeljust zagrabla disk....
Objavljeno: To mar 28, 2006 5:45 am
Napisal/-a Neon
CupraR je napisal/-a:Neon firbec pač :P :P dej povej kaj vse si moral predelat da je gor sedel na orginal čeljusti!! Ok vem da imaš isti razmak 5*100 kot Audi, vendar kot prvo vem da je sredinska lukna na disku večja kot pr Toyoti.. Torej si dal kot prvo narest distančni obroček???
Pol a adpater ki postavi čeljust višje (zarad večjiga premera) si sam delal, al se da to normalno kupit.. In pol je blo treba kej disk premikat (narest distančnik) da je čeljust zagrabla disk....
Narediti sem dal centrirni obroček za disk iz 54mm na 65mm debel 10mm.
Potem pa še pride adapter debel 15mm, čeljust se privijači na adapter (ne pozabimo na navoje M12*1.25), adapter pa normalno na originalno sedišče čeljusti z odmikom 28mm po polmeru. Sedaj mam poizkusno to na avtu, ko dobim še EBC green stuff bom vse skupaj še lepo obdelal pobarval in poslikal.
Pomojem bi se dalo tudi kupit tudi adapterje, sam kolker me kdo pozna, vedno probam sam naredit, če pa ne gre, grem kupit :P .
Prej ko sem dalj časa zaviral (beri dolgi in hitri spust po serpentinah navzdol), so včasih znale zavore odpovedovat, kar vsi vemo da zna biti zelo nevšečno, sedaj pa pri hitrejši vožnji sploh nisem opazil tega. Niti nič kaj posebno ne smrdi od njih po

.
Objavljeno: To mar 28, 2006 6:39 am
Napisal/-a Nu-NRG
jaka-z je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Hum! Genijalna! DOT 5.1 .. ce mas tak zavorni sistem. Kaj pa ce ti zavorni sklopi tega olja ne prenesejo? Kaj si pa potem dosegel? Pozrte gumice, tesnila, etc .. torej vec skode kot dobrega.
jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
Zakaj imajo potem razni WRC / športni / močnejši avti rezane in / ali vrtane diske?
Zareze na diskih pomagajo pri čiščenju ploščic. Torej po tvojem mnenju .. nekoristna zadeva .. se enkrat - Genijalna!
LP, Klemen
kr kupuj te fancy diske pa ti bo hitro žal keša
nebi o WRC
Sem ze ene parkrat, pa sem bil vedno zelo presenecen nad razliko naprimer stock. Veliko bolje! Torej?
LP, Klemen