Stran 1 od 1
Uno Turbo - deli
Objavljeno: Po maj 26, 2003 9:19 am
Napisal/-a WhiteCell
a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?
Re: Uno Turbo - deli
Objavljeno: Po maj 26, 2003 9:48 am
Napisal/-a fric
TechnoBoy je napisal/-a:a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?
Odvisno...
Jaz sem dal za čeljusti 15.000, za Brembo diske 6.000 (par), ploščice 10.000.
Pri Tomažu Gorencu lahko kupiš komplet diske EBC (narezani) + ploščice EBC za cca. 40.000 (brez čeljusti).
Jaz osebno nisem nežen z zavorami, pa moja poceni varianta dela BP. Sem max. zadovoljen.
Objavljeno: Po maj 26, 2003 10:07 am
Napisal/-a GVX
Tudi jaz imam poceni varijanto ploščic in diskov (diski brembo ploščice sinter carbon)
pa se mi nonstop pregrevajo!Za nove čeljusti pa sem v Italiji pred 2 letoma plačal
600.000lir.
Mislim da če voziš malo hitreje se ti izplača za diske in ploščice plačati malo več (moje mnenje).
Če mi lahko kdo sporoči naslov tega Tomaža Gorenca bi bil zelo hvaležen.
LP gvx
Objavljeno: Po maj 26, 2003 2:19 pm
Napisal/-a fric
GVX je napisal/-a:Tudi jaz imam poceni varijanto ploščic in diskov (diski brembo ploščice sinter carbon)
pa se mi nonstop pregrevajo!Za nove čeljusti pa sem v Italiji pred 2 letoma plačal
600.000lir.
Mislim da če voziš malo hitreje se ti izplača za diske in ploščice plačati malo več (moje mnenje).
Če mi lahko kdo sporoči naslov tega Tomaža Gorenca bi bil zelo hvaležen.
LP gvx
No, jaz nimam takšnih izkušenj. Dostikrat se peljem iz Šempetra v Trbovlje čez Mrzlico (kar tako, za "gušt"), pa gre navzdol na polno, zaviranje zadnji trenutek pred hardom (na nekaterih delih iz 130 na 30) vse do Trbovelj pa obrneš, nazaj do Šempetra, ponoviš postopek... Zavore delajo na zadnjem zavoju enako kot na prvem, brez kakršnega koli pregrevanja.
Ogropmno razliko sem dosegel že s ploščicami istega proizvajalca in serijskimi diski - čeljustmi (serijske ploščice so po nekaj sto kilometrih počile od prevelike temperature), s to kombinacijo diskov, čeljusti in ploščic pa sem ekstremno zadovoljen.
To je tudi kombinacija s katero je bil Tomaž Gorenc pred nekaj leti državni prvak. Tudi on je mnenja, da je ta kombinacija gledano na razmerje cena - kvaliteta ena najboljših.
Za njegovo tel. št. pa poglej na
http://www.tgracing.net
PS: "GVX" prosim če mi na privat zaupaš svojo tel. št. Osebno bi te vprašal za nekaj nasvetov
Objavljeno: Po maj 26, 2003 3:09 pm
Napisal/-a Kiri
Ja fric tista cesta je bomba ne?

...sej to misliš tm čez podmejo ne?
No sam tko za primerjavo...na mojem GTiju se zavore zažgejo po četrtem ovinku ko peljem navzdol(če ga res tišim ne...) po ene 5 ali 6 pa ne primejo več..bo treba to mal poštimat!
LP Kiri
Objavljeno: Po maj 26, 2003 4:52 pm
Napisal/-a monster_d
Ja pa ludi kaj delate! :P :P
Peljite se tolko v ovinek kolko veste da zvozite!!
Vididm na cesti ene butle ga pune priganjajo v ovinek pol po ko bigi tisijo po bremzi!!
Jugo ma itak slabe bremze!!!
Samo se mi ni prislo na pamet da bi jih menjal!!
Mogoce kdaj ko bi to to presvoh, samo dvomim!
Sicer pa so od uno turbo zavore res bomba!!!! Mi je dovoljil GVX da sem se poleg njega pelal, pa ko je po bremzi stisnil sem res skoraj na sajbi naliman bil! Res fajn primejo, sicer pa morajo prijet ce so narejene za avto ki ima cez 110KM!
LP
Objavljeno: Po maj 26, 2003 7:25 pm
Napisal/-a WhiteCell
jah jaz bom v svojga moral dat.. ker bo malo mocnejsi kot je zdaj,....
Re: Uno Turbo - deli
Objavljeno: Po maj 26, 2003 8:49 pm
Napisal/-a kr3mn1
fric je napisal/-a:TechnoBoy je napisal/-a:a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?
Odvisno...
Jaz sem dal za čeljusti 15.000, za Brembo diske 6.000 (par), ploščice 10.000.
Pri Tomažu Gorencu lahko kupiš komplet diske EBC (narezani) + ploščice EBC za cca. 40.000 (brez čeljusti).
Jaz osebno nisem nežen z zavorami, pa moja poceni varianta dela BP. Sem max. zadovoljen.
mi lahko poves kje si jih dobil, mene sta oba diska koštala kar svojih 20 tisoc, ploscice od lockheeda pa 4,5.
lp, kr3mn1
Objavljeno: Po maj 26, 2003 9:15 pm
Napisal/-a UnoTurbo
Lep pozdrav!
Jest mam gor original Fiat diske, ploščice pa Ap lockheed. Sam ne vem meni se zdijo bremze bolj tko tko. Če ene parkrat bolj orng pribremzaš že bolj slabo primejo. Do 160 je še vse ok, čim se pa hitrost bliža 200 je pa to vse skp bl švoh. Sicer pa je razlika med jugotovimi bremzami in od turbača kod noč in dan

Tko da verjamem da je bil tak feeling
Kok se mi je zadnjič zdel k sm dirkalnega Peugeota 306 po črnuški obvoznici do rondoja dol snel

:P Sta modela notr kr gledala.Ah ja sej vem childiss. Ampak feeling pa je k greš mim tiste tuleče mašine

Pa vidš tisto faco..

:)
Lp
Objavljeno: Po maj 26, 2003 10:11 pm
Napisal/-a Punto_GT
Hehehe....

kej bo uni s tisto rečjo, ti imaš turbo not a :P
Objavljeno: To maj 27, 2003 8:04 am
Napisal/-a UnoTurbo

:) Itaq!
Ti bi se pa pomoje še mimo mene lohk odpeljal.Veš kaj me zanima, do kam ti kej posamezne prestave sežejo in pri katerih obratih prestavljaš? Imaš ti tudi števček za tlak turbine?
Lp
Objavljeno: To maj 27, 2003 8:34 am
Napisal/-a WhiteCell
to ti lahko jaz povem da stari punto GT ma števec za tlak turbine in ce se nemotim od -1,5 do +1,5 bara... .
ali ne ?
ok a se da kje rabljene dobit... al je full tezko ?
Objavljeno: To maj 27, 2003 9:41 am
Napisal/-a UnoTurbo
hmm od -1.5 pomoje ne bo držalo

Do 1.5 pa mogoče res. Sicer mislm da ma 1.4 mašina Garettko notr, ki je večja, moja IHI gre samo do 1 bara. Rabljeni diski... hmm pomoje to ni glih pametna naložba.
Evo sem se mal pozaniml. TAPOS ima Brembo diske in ploščice. Cena za disk je 9800, ploščice so pa 4500. To so normalne cene, mam pa še neki popusta
Lp
Objavljeno: To maj 27, 2003 9:58 am
Napisal/-a WhiteCell
maj mastejk...sm mislu celjusti... a pa je treba veliko predelovat za na yugeco al direkt pase ( kokr sm slisal direkt pase)
Objavljeno: To maj 27, 2003 10:06 am
Napisal/-a UnoTurbo
Pomoje ni sile. Bi mogl skoraj pasat. Poklič 041 988 021. Mare. Pa ti bo povedal, če ima kakšne na lagerju

Sicer je pa mehankar, obvlada turbače tko da ti bo pomoje lohk tud povedal kako in kaj je z zamenjavo
Lp
Objavljeno: To maj 27, 2003 10:10 am
Napisal/-a WhiteCell
iz kje pa je ?
Objavljeno: To maj 27, 2003 10:46 am
Napisal/-a Punto_GT
Original punto gt ima turbino IHI VL7 (je malo večja od unotove IHI VL5) tlak v udarcu 1,6 bara in konstanto 0,8 bara.
Moj k ima turbino Garrett T25 (ta je še malo večja od originalne) ima v udarcu 1,6 bara in konstanto 1,2 bara.
Ja števc je original not za tlak turbine. Menjam tm malo pred 6000 obrati. V drugi mi pride do tm okoli 90 km/h (tudi odvisno kolk točno ti kaže števc). Samo vrjami mi, da si takoj na 6000 obratih, tko da na kakem drag moreš prou bulit v obratomer, da ne zamudiš

Objavljeno: To maj 27, 2003 12:38 pm
Napisal/-a UnoTurbo
Iz Ljubljane. Poklič ga pa povpraši.
Punto gt: hmm pol ma gt tudi IHI

. Hmm jest pa šaltam tm pr cca 7000. Sam mam turbino tud odprto na 0.8 bara. Mam tok kratek menjalnik da gre druga pr cca 7000 komi 90.

tretja 125, četrta 165, peta pa do konca na 7500
Lp