Stran 1 od 1

TDI vs TDI

Objavljeno: Če apr 20, 2006 12:25 pm
Napisal/-a nedicom
Zanima me razlika ,če sploh obstaja,med tdi 74 kw-čipan 96 kw in med serijskim tdi 96kw.Vem da je enako število kilovatov,ampak me vseeno zanima če je kdo preizkusil obe različici in če obstaja kakšna razlika

Objavljeno: Pe apr 21, 2006 3:38 pm
Napisal/-a Fry
Pravilno chipan je boljsi zaradi lepse krivulje navora ki je v tovarni ne morejo narediti ker med drugim nimajo ze vtecenega individualnega motorja.

Objavljeno: Pe apr 21, 2006 4:11 pm
Napisal/-a Biskvitek
ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........

Objavljeno: Pe apr 21, 2006 4:24 pm
Napisal/-a APN
Biskvitek je napisal/-a:ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........


Seveda je razlika v prestavah . Vse se razlikujejo ,ker je prestavno razmerje drugačno . Če se ne bi , nr wem zakaj potem 6 prestav ? za okras mogoče ?

Objavljeno: Pe apr 21, 2006 4:32 pm
Napisal/-a Bosko001
APN je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........


Seveda je razlika v prestavah . Vse se razlikujejo ,ker je prestavno razmerje drugačno . Če se ne bi , nr wem zakaj potem 6 prestav ? za okras mogoče ?



Zato, da imaš pri hitrosti 150< manjše obrate in posledično nekoliko manjšo porabo in več navora.

Objavljeno: Pe apr 21, 2006 4:37 pm
Napisal/-a salesky
Sej tako tudi je...ampak če bi dodali k 5prestavi se 6 prestavo brez menjavanja razmerja, nebi moral furat v 6-ti recimo 80-90. Saj 6prestava ni narejena samo za AC.

Objavljeno: So apr 22, 2006 6:17 pm
Napisal/-a Biskvitek
zakaj pa potem tudi v 5 prestavi dosežem končno hitrost........... 6 je res potovalna 3krpm- 180km/h, potovalna hitost.... hehe

Objavljeno: So apr 22, 2006 6:21 pm
Napisal/-a royko
tudi meni se zdi da je isto prestavno razmerje in da je samo dodana 6. prestava. Vem ker ima kolega 115km tdi 6 prestav in imava iste obrate pri istih hitrostih, le da ima on potem še šesto, katere pa jaz nimam......

Objavljeno: So apr 22, 2006 7:03 pm
Napisal/-a Walker_P
Se strinjam z enim postom višje. Pr večini avtomobilov je dodana 6 prestava, to mi da vedet, k sm enkrat pogledal v nek papir od avta, pa sm zasledil da piše nanjem, možna vgraditev 6 prestave, zej al sm smotan pa sm to prebral al je pa res.

Objavljeno: Po jun 12, 2006 10:43 am
Napisal/-a vincent
sicer ne vem razlike.....mislim pa, da je razlika v turbini in šobah

ker tudi 96 kW različica se še da naprej čipat - torej dobiš ven 160 konj (kilovatov ne vem)...torej mora biti že v osnovi nekaj sprememb na samem motroju.

verjetno so tudi razlike z vztrajnikom in sklopko


ampka kot rečeno....bo moral kdo drug povedat.

LP

Objavljeno: Po jun 12, 2006 10:59 am
Napisal/-a Gregamax
kar se tiče tdi mašin pr vw-ju je to tako!Recimo 1.9 TDI ima razpon moči od 90 - 150 KM!Mašine so iste sam nastavitve računalnika in čipa so različne kar pomeni da so tudi konji drugačni!S tem vw doseže večjo paleto motorjev v svoji ponudbi!To je že zelo logično ko čipaš motor!Oni dekajo isto!Če nimam prav naj me kdo poprav!

Objavljeno: Po jun 12, 2006 12:26 pm
Napisal/-a vincent
bo treba na audi-VW forum povprašat kako je s konjiči pri TDi motrojih ter ali so kake spremembe med sestavnimi deli.

jazosebno mislim da so (čeprav je sama osnova motroja identična) so razlike med turbino, šobami, vztrajnikom ter sklopko...

Objavljeno: Po jun 12, 2006 12:29 pm
Napisal/-a W|zz
Gregamax... Potem bi lahko tudi 90KM mašino čipal na 180KM. Ni logično ane :P
No sej je vincent ze povedu, cist podrobnosti pa ne vem kaj tocno vse je drgac, so pa vsekakor razlike ;)

Objavljeno: Po jun 12, 2006 1:37 pm
Napisal/-a juhica
ne me za j***a drzat samo kakor se jest spomnim sem enkrat bral da se v fazi kontrole posameznih komponent le te razvrstijo po kvaliteti in kasneje se razlicne kvalitete vgradijo v razlicne motorje. pa ne zdej to vzet kot da so sibkejsi motorji narejeni iz zanic delov...

Objavljeno: Po jun 12, 2006 2:06 pm
Napisal/-a vincent
juhica je napisal/-a:ne me za j***a drzat samo kakor se jest spomnim sem enkrat bral da se v fazi kontrole posameznih komponent le te razvrstijo po kvaliteti in kasneje se razlicne kvalitete vgradijo v razlicne motorje. pa ne zdej to vzet kot da so sibkejsi motorji narejeni iz zanic delov...


mislim da 'nekvalitetnih' delov ni vgrajenih nikjer

verjetno so razlagali za 'podatkovno bazo'..ker vsak bat, ki jenarejen se po merah (v tolerancah) razlikuje od drugega, zato gaizmerijo (premer, ovalnost, hrapavost....aj jaz vemkaj še) in ga dajo na lager. Hkrati pa potekajo meritve tudi na blokih, kjer praktično nobena luknja ni enaka drugi....torej ko vejo kake luknje imajo na razpolago v podatkovni bazi poiščejo najustreznejše bate.

(nekako tako je v grobem) - takod aima vsak par bat-cilinder imata maksimalno prileganje.

torej imaš bazo podatkov in ne tako kot včasih ko so v vsak cilinder porinili bat, ki jim je prvi prišel pod roke.