Stran 1 od 2
H&R vzmeti
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:26 pm
Napisal/-a Marki's
Ciao!
Najprej moram reč, ful super forum in stran!!

Vse pohvale!Škoda samo, da sem ga tako pozno odkril...
Že nekaj časa se ubadam kaj bi vgradil v mojo Corso C, da bi izboljšal lego na cesti in vožnji dodal malce športnega navdiha. Odločal sem se med kompletnim športnim podvozjem Supersport24 in športnimi vzmetmi H&R. Glede na to, da sem z vseh strani dobival različna mnenja glede takšnih predelav, v smisli če menjaš samo vzmeti in pustiš originalne blažilnike vse skupaj preveč trpi in ni dorbo obremenjevat avtomobil ipd...da je dobro menjat celotno podvozje...Glede na to, da je H&R baje zelo v redu in je priznana znamka napram Supersport24 (kvaliteta vprašljiva) niti ni tako drag kot sem pričakoval (40.000 SIT za Corso) mislim, da bom kar te vzmeri dal vgradit. Tako, da nameravam jutri kar na Technoracing Kranj poklicat in se naročit. Zanima me kakšno mnenje glede tega in vzmeti in če ima kdo kakšne izkušnje?Oz. če sem se sploh prav odločil?!

Pa glede homologacije (ne me kregat, sem prebral vse tiste priponke) ne vem kam točno moram it. Na celovši zavijem tam proti garažam LPP-ja, kamor zavijajo trole? A se da po telefonu naročit na ta pregled, ker na njihovi strani piše, da se je potrebno predhodno naročit.
Uh, sem se pa res razpisal!
Hvala za vse odgovore!
Lep pozdrav vsem!!!!
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:30 pm
Napisal/-a jurre
dobrodosel na forumu
Jaz imam h&r pa sem zadovoljen (ceprav jih nimam dolgo).
Na lpp moras jet zadaj, gres po celovski mimo tam ko busi zavijajo in desno proti obvoznici, potem pa namesto levo dol na obvoznico gres po desni cesti, zavijes desno v kriziscu (tista cesta, ki gre zadaj za merkatorjem) in bos cez ene 200, 300m videl tablo tehnicni pregledi na desno, pa mas potem na levi bajto (ne mores zgresit

)
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:35 pm
Napisal/-a ANJCI
Če bi imela izbiro samo med tema dvema proizvajalcema vzmeti se bi odločila vsekakor za H&R
Glede postopka homologacije pa mislim da že veliko piše pa vseeno.
Potreboval boš TUV certifikat, da vzmeti ustrezajo za tvoje vozilo, potrdilo o strokovni vgradnji, potrdilo optične nastavitve podvozja in seveda vlogo, katero lahko neseš ali pa pošlješ po pošti na LPP ...celovška ....
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
Naa tej strani najdeš vlogo

Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:40 pm
Napisal/-a lexuss
na lpp tehnične preglede se gre po celouški iz smeri centra in potem desno na litostrojsko, na semaforju greš levo in pol še enkrat levo in si tm
drgač pa poznam dost delavnc za tehnične kjer ti skos prste pogledajo č ti kšn papir fali
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:42 pm
Napisal/-a Marki's
jurre hvala za opis poti

mislim, da drugače ne bi našel...
no glede postopka homologacije mi je vse jasno, mislim no upam, da bom vse potrebne papirje za homologacijo dobil pri Technoracing Kranj...
potem pa upajmo, da bo z avtomobilo vse v redu in da bo to delovalo tako kot je treba. Edina stvar za katero se malo bojim je, da avto dostikrat obremenjujem s prevozom ptrljage in 4 oseb, da ne bo guma drsala po blatniku ali kaj podobneg...
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 6:49 pm
Napisal/-a marko01
ja ce vozis odzadi dva pa da nimata glih malo kil ne ti bodo zadne gume podrsavale po blatniku zdaj je samo vprasanje ali imas originalno dimenziju gum al ne mogoce bos moral dati kaj bol nizke gume

ni pa nujno ne mejbi bo slo brez blema odvisno kok ga bos nizo ker ce bo fajn znizan pa se teza ti bo po luknah rajsalo stoposto

Objavljeno: Ne maj 07, 2006 7:00 pm
Napisal/-a Marki's
Ja jaz sem pri Technoracingu vprašal koliko je najmanj kar lahko znižam in so mi dejali da 30mm, baje pa ni nujno, da se avto vsede za toliko ampak se ponavadi manj. Drugače mam gor originalne homologirane gume 185/55 R15. Hm...zdaj pa res ne vem kaj naj naredim

Če se mi splača reskirat...
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 7:07 pm
Napisal/-a INFINITI
Močno dvimim da ti bo drgnilo sploh pa na takšni h ozkih gumah če ga znižaš. Ni panike v glavnem. Vsekakor je boljše če bi vzel komplet H&R, ki ima še pripadajoče blažilnike, ker imajo serijski preveč hoda za krajše vzmeti in se bodo obnašali kakor da so ves čas bolj obremenjeni. Ne bo nič narobe seveda, ampak čutil boš da to ni to. Na tvojem mestu bi raje prišparal še malo in kupil komplet, ali pa vsaj ustrezno predelal serijske blažilnike pri amortizerju s.p. ali pa pri Vugi v Novi gorici.
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 7:14 pm
Napisal/-a jurre
jaz sem tudi kupil pri technoracingu, dobis zraven vse papirje, pooblascenga za montazo imajo profil iz skofje loke (jaz sem sel drugam zaradi zasedenosti in neprijaznosti

) in ko ti zmontirajo dobis potrdilo o optiki in o strokovni vgradnji. Znizal sem ga tudi -30, smo se ze stirje peljal pa se se lepo dol usede (ne drajsa nic), imam pa gume 195/50 R15 gor. Itak moras homologirat fedre, pa pac se to dimenzijo zraven...ce te zanimajo slike kako pride znizan lahko pogledas pod temo galerija

Objavljeno: Ne maj 07, 2006 7:31 pm
Napisal/-a Marki's
aha, torej niso ravno prijazni...no bomo še videli potem kje bom dal vgradit. Ja pri meni je ravno v tem problem, da pač ko se vozim v Ljubljano peljem ponavadi 2 s sabo in imam poln prtljažnik samo zaradi tega me skrbi. Sem pa tudi razmišljal o nabavi gum 195/50 R15 ali celo 195/45 R15 no ne vem kako je z slednjimi ampak mislim da bi moralo iti...
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 8:10 pm
Napisal/-a kljukec_
No jaz jih pa nisem kupil pri Technoracing-u ampak pri generalnem uvozniku za H&R, cena je bila približno enaka, samo sem jih pa dobil po pošti in mi ni bilo treba po njih v Kranj

. Vgradil pa sem jih pri Jenko-tu v Škofji Loki, ki je pooblaščeni vgrajevalec teh vzmeti. Pazi, ne veljajo papirji od vsakega fušerja, ki ti jih vgradi

Pa meni se niti niso zdeli neprijazni. Naročil sem se po telefonu, so mi povedali ob kateri uri se naj oglasim in v cca 2 urah so zrihtali.
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 8:10 pm
Napisal/-a Marki's
jurre vse pohvale glede tvojega Cliota!
Pri vzmeteh je samo to, da ima Corsa že serijsko manj prostora pri gumah kot Clio oz je Clio malo višji ali kako naj rečem...hm...ne vem ne vem kaj bi...še dobro da sem vprašal na forumu ker bi se drugače zaletel in jutri kar vse supaj kupil zdaj pa moram še malo premislit kaj bom naredil...dilema!!
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 8:57 pm
Napisal/-a Pollo
Glede tvojga razmaka bi jst to vzeu za dobro stran,ker rabš mn nižat avto, da je manjši razmak med gumam pa blatnikom. ISto hočm met jst na svojmu sam se bojim,če ga bom preveč znižu da bom meu probleme na kšnih cestah...tko da bom mogu kupt še kšno dimenzijo večjig feltn pa pol it nižaz.
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 9:35 pm
Napisal/-a Mad
...H&R je dobra izbira in ne bi smelo drsati ... če voziš dva se ti sedaj več posede ( po luknjah ) kot po montaži, ko boš imel trše fedre... L.p. Mad
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 9:52 pm
Napisal/-a Marki's
In kaj naj zdaj naredim?Mislite da se mi splača to vgradit? H&R 30mm za 40.000 SIT...
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 10:01 pm
Napisal/-a Marki's
No ampak glede na trdoto po vgradnji, ali se avto potem tudi tako vsede če se peljejo 4 ali manj?Mene samo to skrbi...koliko se useda pa da ne bi kaj drslalo ali se zabijalo v blatnik...
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 10:24 pm
Napisal/-a Mad
Marki's je napisal/-a:No ampak glede na trdoto po vgradnji, ali se avto potem tudi tako vsede če se peljejo 4 ali manj?Mene samo to skrbi...koliko se useda pa da ne bi kaj drslalo ali se zabijalo v blatnik...
ne bi smelo nikoli drsati če vzameš homologiran feder in imaš pnevmatike homologirane dimenzije ... posedalo se bo manj, ker imajo fedri večji odpor - trdota je večja... L.p. Mad
Objavljeno: Po maj 08, 2006 9:00 am
Napisal/-a Marki's
no vsaj ene bojazni sem se rešil...ampak potem verjetno odpadejo moji načrti, da bi kasneje dal gor gume 195/50 R15 ali? Ne vem sem že uporabil nekaj teh izaračunalcev dimenzij gum kjer sem primerjal homologirane 185/55 R15 z željeno dimenzijo 195/50 R15 in je bil izračun -1,4% kar naj bi pomenilo da je željena guma manjša...ampak vseeno pa mislim, da je širša kar bi potem pomenilo, da bi se lahko zgodilo da bi guma drsala...
Objavljeno: Po maj 08, 2006 1:08 pm
Napisal/-a marko01
to ni blem malo das stolc blatnike to se da bol je problem ce bi ti po vrhu nasedala

Objavljeno: Po maj 08, 2006 1:41 pm
Napisal/-a evovii
Hello !
Naj še jaz podam svoje mnenje. Mama P206 tud nižanega za 30mm (H&R vzmeti). Prej sem mel na Suzukiju Apex-e pa lahko rečem, da so res podn od vzmeti (v pol leta so se mi posedl kar vsak mal po svoje

). Zdaj mam že eno leto H&R in lahko rečem, da brez problema. Mislim, da če boš mel original gume gor definitivno nebi smelo drsat tud če jih 5 pelješ (Vsaj pri meni ne pa mam 195/50/15 pa še distančnike za 0,5mm).
Drugače pa znižaj na originalnih pa boš potem videl ali je še plac za širše gume.
Lp