Stran 1 od 2
Vgradnja turbine?
Objavljeno: Če maj 11, 2006 5:26 pm
Napisal/-a Axe
Mene pa zanima, ker predvidevam da je kdo to že naredu, ali je možno vgraditi Turbino na navaden bencinar 1.8. Če je možno me zanima koliko to stane in kaj vse potrebujem. Ali ima s tem kdo izkušnje? Ali je v tem primeru bolje zamenjati motor ali ne?
Prosim pišite samo mnenja in ne mejajte debat.
Tenks že v naprej
Objavljeno: Če maj 11, 2006 5:41 pm
Napisal/-a drsokodj
hja to se da naredit (sj to bo kopron sigurno zasledil(temo mislim) pa ti bo bolj podrobno povedal... pomoje če hočš DOBRO NAREJENO te pride čez 400.000SIT ! ker je priporočeno kovane bate notr dat pa mal podvozje menat pa to ...
l.p. drsokodj
Re: Vgradnja turbine?
Objavljeno: Če maj 11, 2006 5:57 pm
Napisal/-a pugi405
Axe je napisal/-a: ali je možno vgraditi Turbino na navaden bencinar 1.8
Vse je možno če je denarja dost. Če boš pobrskal po forumu oz uporabu funkcijo išči boš še prej kej zvedu.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 6:05 pm
Napisal/-a Axe
Nej se to dodam, da je masina od Audi A3 1.8 20V, 130km; 110.000km. Je pa moznost tudi ta, da avto zamenjam z Audi A3 1.8T 150km. Razlika je pa 200 jurjev. Kaj se zdej bolj splača. Ok rečmo da turbino jest že dobim. Predvidevam pa da je cel kup dodatkov, ki jih je treba menjat. Sigurno ma največjo vrednost nova turbina. Sam nevem a je mašina sploh dost vzdržljiva za tako korekcijo. Ker predvidevam da mašine niso iste.
Aja pa je še kaka vrjetnost da bi pridobil konjičke na drug način kot z filtrom, čipom, turbino in novim izpušnim loncem.
Za korekcijo pa sm pripravljen stisnt tm do nekje 300 jurev.
Objavljeno: Če maj 11, 2006 6:06 pm
Napisal/-a monster_d
menjaj avto. usaka dodelava je draga, zakomplicirana pa navadno dolgo casa ne traja brez okvar.
Sicr pa uporabi iskanje o tem ze blo nekaj debat.
lp
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 7:14 pm
Napisal/-a sandi27
odvisno kok hočeš do 30 .40 konjev lahlo ostane motor v osnovi kokr je
drgač če bi hotu pa več je pa ptrebno marsikaj zamenjat bati glih niso tak problem
bolj so obremenjene ojnice od sile jih lohk polom ležaji gavne gredi itd
saj ko so začeli pred leti z temi turbo laderji so bili motorji v osnovi enaki
mislim pa da imata rec golf gti pa g60 iste bate pa ojnice pa ventile itd
pa je g60 kompresor ki daje dodatnih 70 konjev pa koj nič ne polomi al pa da bi kej
druzga crknlo
ne vem no
če nimam prav me pa naj kodo popravi
(celo živlenje se človek uči)
lp sandi
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 7:21 pm
Napisal/-a sharp
Jaz bi dodal 200 jurjev in kupil 1.8t,nato pa bi ga čipal na 190 km (130 jurjev) ali več,tko da bi z 330 jurji prišel čez.
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 7:45 pm
Napisal/-a dare01
Poklič v MPI v Idrijo pa ti bojo povedal. Sem že kar nekaj časa nazaj bral en članek in je Peljhan ravno za audijeve 1.8 mašine povedal da so predimenzionirane(al kako naj povem) da se da veliko več dobiti ven kot 125 km. V članku je povedal, da se z audiji pa volkswagni igrajo že več kot 10 let pa da še niso imeli primera, da bi bilo kaj narobe. Ne me napadat, sem prebral v AM in nisem jaz tega rekel. Imam vse AM za kar nekaj let nazaj ampak zdaj najti ta članek v tem kupu revij

.
Aja, pa kolikor se spomnem niso vgrajevali turbine ali pa kompresorja. Poklič al pa naj še kdo drug pove malo več.
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 8:15 pm
Napisal/-a sharp
dare01 je napisal/-a:Poklič v MPI v Idrijo pa ti bojo povedal. Sem že kar nekaj časa nazaj bral en članek in je Peljhan ravno za audijeve 1.8 mašine povedal da so predimenzionirane(al kako naj povem) da se da veliko več dobiti ven kot 125 km. V članku je povedal, da se z audiji pa volkswagni igrajo že več kot 10 let pa da še niso imeli primera, da bi bilo kaj narobe. Ne me napadat, sem prebral v AM in nisem jaz tega rekel. Imam vse AM za kar nekaj let nazaj ampak zdaj najti ta članek v tem kupu revij

.
Aja, pa kolikor se spomnem niso vgrajevali turbine ali pa kompresorja. Poklič al pa naj še kdo drug pove malo več.
Ja,da motor zdrži več konjev,sploh ni problema,ker poznam nekoga ki vozi avtocross z Avdi-jovo 1.8 20v N/A mašino kateri je dodal turbino,intercooler,čip in naj bi imela 180 km,pa mašina dela brez problema in vsak ve kako se vozi na tekmovanjih.Ampak je vprašanje,če bi prišel čez z 300 jurji,za delo,turbino,intercooler,kolektorje,cevi,čipanje...če bi šel delat tuning na 1.8 N/A mašini.
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 10:33 pm
Napisal/-a sandi27
Poglej sem že nekje napisu v italiji sem za dva turbota +dva iterkulerja in
še nekaj šare od lanicie dedre al od teme nevem točno dal 150 eurov
pa recimo da si daš naredit kolektor itd pa kupiš tiste cevi itd..
po mojem če znaš kej sam naredit recimo star turbo kit in to cena 500 eurov
tako da lavfa (ker nov komplet turbo kit mislim da je olkol 2000eurov)
in to se ne splača razen če nisi magnat? je pa glih tko
če ne znaš z njo delat crkne nova glih tko kot pa stara turbina!
da se pa še tut drgač brez turbona kej naredit nov spušni kolektor+komplet izpuh
iz inoxa fi 55 al pa 60 spolerani sesalni kolektor (koti odmične gredi pozor emisija izpušnih plinov če ni vredu narejeno) zračni filter lajšat vstrajnik brušenje glave (povečat kompresijo motorja) pa v slo se ih dost ukvarja z elektroniko na avtih če koga poznaš ,močnejša bencin pumpa po potrebi rudi drugi injektorji
iz tega bi dobu približno 40 konjev lah tut več odvisno od avtomobila!
pol ko pa avto gre ko hudič pa nastopi še drug problem(velik problem) to so pa ZAVORE bremze pa domače ha ha
lp sandi
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 10:43 pm
Napisal/-a Mihc
le zakaj vsi recejo odvisno od avtomobila
odvisno je od motorja!!! :P hehehe
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 10:45 pm
Napisal/-a Mad
dare01 je napisal/-a:Poklič v MPI v Idrijo pa ti bojo povedal. Sem že kar nekaj časa nazaj bral en članek in je Peljhan ravno za audijeve 1.8 mašine povedal da so predimenzionirane(al kako naj povem) da se da veliko več dobiti ven kot 125 km. V članku je povedal, da se z audiji pa volkswagni igrajo že več kot 10 let pa da še niso imeli primera, da bi bilo kaj narobe. Ne me napadat, sem prebral v AM in nisem jaz tega rekel. Imam vse AM za kar nekaj let nazaj ampak zdaj najti ta članek v tem kupu revij

.
Aja, pa kolikor se spomnem niso vgrajevali turbine ali pa kompresorja. Poklič al pa naj še kdo drug pove malo več.
...elektroniko predela na 140 Km ...
Objavljeno: Če jun 15, 2006 11:23 am
Napisal/-a kopron
Za 300k pri nas za ta avto ne dobiš nič, oz, zelo malo. Prednost pa je potem samo v registraciji, ki je cenejša , kot pa za močnejše vozilo, in v porabi , ki je malenkost manjša, ter zanesljivosti . Ni mi problem nabriti moben avto v nedogled, ampak če se da nekaj že kupit, potem kupi, ne pa da doktoriraš na že preizkušenih stvareh ( lahko bi zamenjal tudi cel motor z elektriko vred ) . Lanskoletni projekt turbo tuninga je pri nas stal prijatelja 750 K na P 206 1,6 T z sklopko vred . Torej je to do sedaj minimalna cena, čeprav smo predvidevali 350 K . Itak pa so mi bolj všeč avti, ki v osnovi nimajo modela z polnilnikom, in ne grejo nikamor, potem pa naredimo bombnik z polnilnikom . Tu se potem vsaj res pokaže naše znanje . Vse ostalo , kar je brez polnilnikov je za na odpad, ali pa za v predjamski grad. The only way is up.
Objavljeno: Če jun 15, 2006 12:08 pm
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:Za 300k pri nas za ta avto ne dobiš nič, oz, zelo malo. Prednost pa je potem samo v registraciji, ki je cenejša , kot pa za močnejše vozilo, in v porabi , ki je malenkost manjša, ter zanesljivosti . Ni mi problem nabriti moben avto v nedogled, ampak če se da nekaj že kupit, potem kupi, ne pa da doktoriraš na že preizkušenih stvareh ( lahko bi zamenjal tudi cel motor z elektriko vred ) . Lanskoletni projekt turbo tuninga je pri nas stal prijatelja 750 K na P 206 1,6 T z sklopko vred . Torej je to do sedaj minimalna cena, čeprav smo predvidevali 350 K . Itak pa so mi bolj všeč avti, ki v osnovi nimajo modela z polnilnikom, in ne grejo nikamor, potem pa naredimo bombnik z polnilnikom . Tu se potem vsaj res pokaže naše znanje . Vse ostalo , kar je brez polnilnikov je za na odpad, ali pa za v predjamski grad. The only way is up.
... :P :P :P dober si ... koliko bi stalo delo in material za Pug 205 GTi 1.6 predelati v Turbo? Poslal sem ti že v predal povpraševanje pa izgleda da moramo preko foruma ker če ne se nič ne dogaja

... L.p. Mad
Objavljeno: Če jun 15, 2006 1:25 pm
Napisal/-a kopron
Ponoč, ko sem že skoraj spal, pa sem se še spomnil, da je najbolje da montiraš senzor za prot klenkanju, v kolikor ga še nimaš. Ker tu maš spet polovico prihranjenega doktorata iz predvžiga, in še boljši navor dobiš ven. Joj, kaj smo to doktoriral v prejšnjih letih, uničl par mašin, tud Maserati je bil vmes, itd . Frtajlarji pa so bli že vsakodnevno za kosilo . In tu prihraniš , ravn pri mehanizmu frtajlarja, kar ni hec, ujeti pravo trdoto vzmeti membrane za odvzem predvžiga. Alex to še dandanes dela. Potrebno je bilo min 3 leta, da sva z Alexom spoznala, kaj se dogaja z duhovi v motorju, in šele po tem se nadaljuje z nadgrajevanjem znanja o korespondencah . Kot pa vidm de misliš resno it zares, me pa zanima še nekaj drugih vprašanj. Čigav avto bo ta raketa, kolk konjev misliš izvabit iz njega, za katere proge se bo delalo, kake bate misliš met, in kolk dnarja maš v rezervi , hvala . Aja, hmal bi pozabu, za Tipota pa sploh ni problem do 300 Hp , naprej pa samo kovane bate, pa gasa ...ker MORE it že z 8v na 300HP, kaj šele z 16v, problem je samo v stenah batov med obročki in trdoti batov in žilavosti obročkov ( če so iz SL-XX ) , Torej, ti svetujem, da se odločiš kolk moči hočeš, in na podlagi tega z meritvijo trdote batov določiš da lahko ostanejo originalni bati ( da se ne zapravlja po nepotrebnem ) , ali pa tudi ne. Mam pa varijanto prek Jožeta ( hrošč-turbo ) dobit JE bate že za 80K sit, kaj praviš ? So sicer švoh, ampak še zmeri boljš kot najboljš navadni za turbo motorje . Zdele smo neki sodeloval in zrihtal hrošča za v Nedeljo, na Brn, samo mu je sinoč pol potrgalo vse izpušne kolektorje.Dons se spet vari/švasa nazaj. Je tolk letel, je reku , kot še nikol do zdej, da ga je bilo kar mal strah pri višjih hitrostih/prestavah. Namreč : 1.,2.,in 3. je šlo po zadnjih 2 kolesih, tko da se že meni zdi prenevarno, kar do zdej še ni blo ...No, razberi zgornje vprašanje, da ne bom delu zmede, ker sem že itak zamešu članke po vrstnem redu, hvala . The only way is up.
Objavljeno: Pe jun 16, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:Zgleda , da ne bo nič preko predalov, zato bo kar tukaj: kot za vse ostale avte je cena ista: 350-750K, brez JE-forged pistons, samo , da za min ceno je brez injectiona, in gre na carburator, seveda z manj HP . The only way is up.
...intercooler imam od sierre turbino t28 lahko dobim obnovljeno tesnilo jekleno je 80 eur kolektor lahko sam predelam oziroma naredim iz serijskega prirobnico za montažo Turbine injection je že gor injektorje imam od Sierre rumene - mislim da so večji od tistih ki jih je imela original... lahko dobim tudi od RS-a komplet 4 loput ... povej kaj ti še rabi za dekomprimirat motor , bati so okrog 800 eur ... CPS Forged ...regulator pritiska do 6 bar imam ... map od Sierre imam še ... Lahko kaj od tega uporabiš ? L.p. Mad
Objavljeno: Pe jun 16, 2006 8:56 pm
Napisal/-a kopron
Ja, supr, ja, pol maš pa že skor use ... Torej mislš it zares na "ornk ' " , al kua ? No , k si že tok nabrau stvari, bi si lohk še izdelu vse skupi sam. Porabil bi se pa skor vse od naštetega . Sam treba je še pregledat kaj se še vse še splača in kaj ne , pol pa sam hop na delo. A je turbina z ločenim waste-gateom, ali ni ? Ker če je, potem maš že skor pol dela prihranjenega, torej preglej . No , za tako sodelovanje bi bla pa tud cena znatno nižja . Je pa še nekaj odvisno od debelin sten med obročki in med stenami valjev. Ostalo pozneje. Včeraj sem zažgal sklopko na mojem traktor-pullerju, in sem bil kr žalosten . Torej dirka v Nedeljo na Brnčičevi zame odpade, čeprav sem se itak spraševal če bi sploh vozil . Ampak popravljal pa bom šele v Ponedeljek, do takrat pa bolj počasi...weekend . The only way is up.
Objavljeno: Pe jun 16, 2006 10:13 pm
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:Ja, supr, ja, pol maš pa že skor use ... Torej mislš it zares na "ornk ' " , al kua ? No , k si že tok nabrau stvari, bi si lohk še izdelu vse skupi sam. Porabil bi se pa skor vse od naštetega . Sam treba je še pregledat kaj se še vse še splača in kaj ne , pol pa sam hop na delo. A je turbina z ločenim waste-gateom, ali ni ? Ker če je, potem maš že skor pol dela prihranjenega, torej preglej . No , za tako sodelovanje bi bla pa tud cena znatno nižja . Je pa še nekaj odvisno od debelin sten med obročki in med stenami valjev. Ostalo pozneje. Včeraj sem zažgal sklopko na mojem traktor-pullerju, in sem bil kr žalosten . Torej dirka v Nedeljo na Brnčičevi zame odpade, čeprav sem se itak spraševal če bi sploh vozil . Ampak popravljal pa bom šele v Ponedeljek, do takrat pa bolj počasi...weekend . The only way is up.
...predvžig ...? pri sesanih z obrati narašča pri turbačah mora padati... to mi dela problem in preveč komot sem raje plačam če pričakujem neuspeh ... Tam pri plinu na mojem Audiju je Andrej - mehanik ki ima kar nekaj takih predelav v zgodovini ... enega Tipo 2.0 16 v je spravil z T 4 na 320 ? Menda ja ... L.p. Mad
Objavljeno: So jun 17, 2006 8:35 am
Napisal/-a kopron
Ej , sori, sem zamešu neki člankov, zato pejd 3 nazaj, in preberi. Ker nisem neki heker, se opravičujem za zmedo, hvala. Pa mi prosim odgovori na skrito vprašanje zgoraj v omenjenem članku glede 205 gti-T , hvala . The only way is up.
Objavljeno: So jun 17, 2006 9:34 am
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:Ej , sori, sem zamešu neki člankov, zato pejd 3 nazaj, in preberi. Ker nisem neki heker, se opravičujem za zmedo, hvala. Pa mi prosim odgovori na skrito vprašanje zgoraj v omenjenem članku glede 205 gti-T , hvala . The only way is up.
denar ni problem konji tam med 160 in 190 toliko bo motor prenesel brez posebnosti ... mislil sem ga pred tem povečati na 1.9 pri teh motorjih je to enostavno ... regulator klenkanja - kaj ni to delo od Map senzorja? Drugače sedaj rešujem AX-a ker Je Klemen(sin) zaribal z šolo jaz pa sem rekel da v tem primeru ga prodam ... če ga pustim doma je zmagal on ... Torej rabi kdo AX-a GT? LKahko mu ga tudi naredim ... Pug 205 ... Gremo se zmenit tako - jaz bi prišel gor do tebe in pol bi govorili ti poveš kaj od materiala še nabavim, ker verjetno ga dobim lažje kot ti ... pripravim in pol bomo videli ... delal bi ga za eno vožnjo na mesec zase

...L.p. Mad