Stran 1 od 3
[b]kompresor? na el. pogon? [/b]
Objavljeno: So maj 13, 2006 8:13 am
Napisal/-a strmi
zdravo. dejte mi prosim mal pomagat. pred časom sem iz podstrešja privlekel turbino ali kompresor- ne vem, v glavnem turbina je G oblike, pritisk 0,6 bara, 110mm vtopna odprtina, 45mm izstopna, veternica ima cca 20 loputic, in vse deluje preko el. motorčka (!)
Kompresor na štrom??? zadeva bi romala v kontejner, če ne bi zmeril pritiska turbine (zgoraj omenjenih 0,625 bara). materijal je zelo podoben plastiki, ampak ni plastika ker zdrži hudo temperaturo.
Mi lahko kdo pove karkoli o tej turbini (ali kompresorju- ne vem glih kaka je razlika med njima) ker nikjer ne najdem kaj podobno zapisanega in kako bi se dalo to vgradit v avto
Re: [b]kompresor? na el. pogon? [/b]
Objavljeno: So maj 13, 2006 8:25 am
Napisal/-a kopron
Možno , da je to kar mi montiramo + obnavljamo v bližnji tovarni Schlenk-Kamnik. A je 3 fazni motor, ali ?
?
Objavljeno: So maj 13, 2006 8:58 am
Napisal/-a strmi
nism te glih najbolj razumel (alko-posledice)
3fazni??? če pa pravim da je na 12v
ima sam dve žici, vrti se v eno smer neglede na to kako ga priključiš(+pol)
Re: ?
Objavljeno: So maj 13, 2006 12:00 pm
Napisal/-a kopron
Pač prej nisi napisal da je navadni enosmerni motor na 12 V . Potem pa rabiš še podatek za moč: W, ali pa KW, da bo sistem možen "poduauat" ... Tud jaz in Alex sva nekaj časa razvijala elektro pogon turbine ... preusmeritev ...
Objavljeno: Po maj 15, 2006 12:58 pm
Napisal/-a strmi
jap, stalni tok je 55W naraste pa tut na 80w, če zaprem puhalo, pol pa prične sikat pa spuščat čudne zvoke.
kolega ki mi jo je takrat dal je govoru o nekem fiatu, tempri al neki podobnega
nekje sm vidu g-lader od golfa g60, podobna mu je, samo da jo žene elektrika...
Objavljeno: Po maj 15, 2006 1:09 pm
Napisal/-a no_name
dej poskusi še kakšno sliko prilimat.
Objavljeno: Po maj 15, 2006 1:12 pm
Napisal/-a nebivedu
Če ga ne rabiš povej, ga odkupim, če res daje 0,6 bara ven.
Objavljeno: Po maj 15, 2006 1:31 pm
Napisal/-a strmi
0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu
Objavljeno: Po maj 15, 2006 1:44 pm
Napisal/-a nebivedu
strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu
Na kater avto?
Če imaš možnost, da montiraš za filtrom, bi bilo najbolje. Od filtra spelješ cev v to turbino, od turbine pa naprej na mašino. Motor vežeš na akumulator, vmes na žice pa daš stikalo(v kabino, za vklop preko releja in varovalke) in na zajlo za gas montiraš potenciometer, preko katerega uravnavaš hitrost elektromotorja, da ti nebi preveč zraka filal v mašino.
Paziti moraš pri potenciometru, da ga montiraš z razponom da daje največ elektrike pri visokih obratih in da pri nič gasa (noga stran o pedala), ne daje skoraj nič elektroke skozi, da mašina sam jemlje zrak.
Z enim podobnim turbochargerjem od nisama sx200 smo se enkrat že igral in zadeva deluje odlično pri nizkih obratih do 3500 ali 4000, od tam naprej ima pa sx200 že navadno turbino. Taka turbinca mu pomaga pri nizkih obratih, da nima turbo luknje.
Objavljeno: Po maj 15, 2006 2:39 pm
Napisal/-a kopron
Točn, slike bi ble najboljš, pa čimprej zmontiri , da vidmo rezultate. BTW, kera firma je pol od te zadeve ? Ime firme je že kar podatek . Pol se že kej poizve ...
Objavljeno: Po maj 15, 2006 3:36 pm
Napisal/-a strmi
hja, če bi bile kje oznake. nikjer!
slikco pa bm poslal gor takoj ko najdem v shopu en digitalc
Objavljeno: Po maj 15, 2006 5:31 pm
Napisal/-a Mad
Glede na to, da je bila na podstrešju je sigurno marsovskega porekla :P ... Delajo jih američani in jih dajo na nepredelane avtomobile ki imajo potem kake 3 do 4 % večjo moč ... in tudi izkoristek je boljši ( poraba ) vendar ni bistvene moči ker delajo z voltažo okrog 13.88 V torej bi moral imet po par km še en akumulator ... boljši so mehanski kompresorji ki dajejo podoben rezultat kakor Turbina vendar imajo problem potem z nastavitvijo vbrizga ... moraš popraviti elektroniko in ji dodati program, ki spreminja sproti parametre, da se uskladi delovanje... V Italiji ti za kompresor druge roke iščejo 120000 sit medtem pol za optimizacijo in program dodaš še kakih 400000 sit. pa cevi jermenice nosilec.... L.p. Mad
Objavljeno: Po maj 15, 2006 5:39 pm
Napisal/-a Mad
kolega ki mi jo je takrat dal je govoru o nekem fiatu, tempri al neki podobnega...
Fiat in lancia so zmagovali rallye z volumex kompresorji ... (Fiat 131 Abarth, Lancia 037 ...( predhodnica Turbo Delte )... njen zadnji motor je imel turbo + volumex ...
Imela sta ga tudi Lancia Beta Volumex in Fiat Argenta Volumex ... vendar so bili vsi preko jermena ... L.p. Mad
Objavljeno: Po maj 15, 2006 10:39 pm
Napisal/-a VAG_mehatronik
strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu
0,6 bara nadtlaka imaš pri pretoku (porabi) zraka 0,0 g/s. Predvidevam, da izstopno odprtino pokriješ z roko....
Koliko nadtlaka pa je sposoben ta ventilatorček ustvariti pri aktualni porabi zraka, ki ga ima avtomobilski motor ????
Objavljeno: To maj 16, 2006 7:29 am
Napisal/-a kopron
Točno specijalno pravo vprašanje !

Tud mi smo isto doktorirali okrog pretokov/pritiskov polnilnikov, črpalk, itd... Različna merjenja = različni rezultati ...

...
Objavljeno: To maj 16, 2006 7:33 am
Napisal/-a croma_man
elektro kompresor majo tud 2.2 hdi pežoji za nizke obrate ... nič revolucionarnega, treba je pa zadevo sprobat na bencinarju.
Objavljeno: To maj 16, 2006 11:12 am
Napisal/-a strmi
ej stari, intro.jpg je nekaj podobnega, razen da jo žene elektrika, in hja res, 12v ne daje takega efekta, ko povečam na 14v oz14,5v je rezultat 0,7 bara.
in če jo uspem pokrit izstopno odprtino z roko, sika pa piska, pa neki vedno najde zrak pot ven. piha nekaj podobnega kot ....fen:) ne vem, trenutno ne najdem primern izraz. tko kot bi poskusu fen za lase pokrit z roko, sam tole je močnejše.
prosim brez smeha!
drgač ša zadnja slikca pa prvi dve sta out.
Objavljeno: To maj 16, 2006 11:28 am
Napisal/-a Mad
strmi je napisal/-a:ej stari, intro.jpg je nekaj podobnega, razen da jo žene elektrika, in hja res, 12v ne daje takega efekta, ko povečam na 14v oz14,5v je rezultat 0,7 bara.
in če jo uspem pokrit izstopno odprtino z roko, sika pa piska, pa neki vedno najde zrak pot ven. piha nekaj podobnega kot ....fen:) ne vem, trenutno ne najdem primern izraz. tko kot bi poskusu fen za lase pokrit z roko, sam tole je močnejše.
prosim brez smeha!
drgač ša zadnja slikca pa prvi dve sta out.
...prva slikca je Eatonov kompresor kot ga ima Mercedes
Objavljeno: Sr maj 17, 2006 9:38 pm
Napisal/-a kopron
Kaj , a ste zdej kaj poštudiral že ? A ni ta 2. slikca od 5-ih diferencial z zaporo, špero brez ta velikega zobnika ?
Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:12 pm
Napisal/-a Mad
[quote="kopron"]Kaj , a ste zdej kaj poštudiral že ? A ni ta 2. slikca od 5-ih diferencial z zaporo, špero brez ta velikega zobnika ?[/quote
Da prav imaš od Eatona in na tistem Jeepu si ga mel gor ki ste ga zduauali
