Stran 1 od 1
Tunning TDI,DCI,HDI ...?
Objavljeno: So maj 20, 2006 11:37 pm
Napisal/-a bsheep
Tkole meni bi zanimal čim več mnenj ali razlag o optimiziranju TDI,HDI,DCI motorje to pomen seveda da se ne čipa ampak se samo programsko doda navor in moč , zanima me pa sledeče:
1.Ali to škoduje življenski dobi motorja?
2.Ali se prej turbina pokvar (al je odvisn od vožne) ?
3.Ali mašina kj bl trpi ker vse firme k to delajo full hvaljo da
so samo pozitivne stvari...tko da nevem komu bi vrjel!?
Zdej TDIjevi motorje se da največ optimizerat , dci in hdi pa manj.
Kok to res škoduje motorju-turbini? Ker splača se v iber iz izkušn ker
ma fotr clio dci 80 optimizeran na 100 je res razlika očitna in vredno denarja.
V naprej se zahvalujem vsem razlagam in mnenj...
Re: Tunning TDI,DCI,HDI ...?
Objavljeno: So maj 20, 2006 11:49 pm
Napisal/-a Mad
bsheep je napisal/-a:Tkole meni bi zanimal čim več mnenj ali razlag o optimiziranju TDI,HDI,DCI motorje to pomen seveda da se ne čipa ampak se samo programsko doda navor in moč , zanima me pa sledeče:
1.Ali to škoduje življenski dobi motorja?
2.Ali se prej turbina pokvar (al je odvisn od vožne) ?
3.Ali mašina kj bl trpi ker vse firme k to delajo full hvaljo da
so samo pozitivne stvari...tko da nevem komu bi vrjel!?
Zdej TDIjevi motorje se da največ optimizerat , dci in hdi pa manj.
Kok to res škoduje motorju-turbini? Ker splača se v iber iz izkušn ker
ma fotr clio dci 80 optimizeran na 100 je res razlika očitna in vredno denarja.
V naprej se zahvalujem vsem razlagam in mnenj...
Škoduje če greš v ekstreme če paziš ne škoduje opazno ... turbine crknejo ker so premalo mazane premalo hlajene in slabo uzdrževane... Trpijo pa pogonski sklopi in sklopka ker se poveča navor - moraš biti nežen ne smeš pod sklopko speljevat z polnim plinom ... spelješ počasi in ko se že premikaš nekaj metrov po izpustitvi pedala pospešiš odločneje ... Dobra olja ... menjavati vse redno ... kvalitetno gorivo - manj saj - manj problemov... Turbine načeloma ne crkujejo več ... preizkušen tuner je tudi zaščita - skoraj vsak kraj ima svoje ... obiskujem pa v glavnem tri....
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 11:04 am
Napisal/-a Pollo
Da noum odpiru nove teme.A je možno, da ti na tehničnem ugotovijo,da si chipiru mašino.Ker zanč sm šou prvič na tehničnega in sm vidu kako je model "naviju" mašino pa obrate gledu na monitorju.A mislte,da ne more na kompu opazt kšna odstopnaja pa čemu zakaj to sploh dela?
lp
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 11:11 am
Napisal/-a Mad
Polooo je napisal/-a:Da noum odpiru nove teme.A je možno, da ti na tehničnem ugotovijo,da si chipiru mašino.Ker zanč sm šou prvič na tehničnega in sm vidu kako je model "naviju" mašino pa obrate gledu na monitorju.A mislte,da ne more na kompu opazt kšna odstopnaja pa čemu zakaj to sploh dela?
lp
Ne to jih ne zanima - nabijal je ker je moral doseči meritev na 3000 obratih ali pa ni bilo segreto ... njih bolj zanima dimljenje(sajavost oziroma delčki saj v izpuhu) in če dela lambda merijo pa % Co -ja, % Co2 pa ppm (promil) Hc -ja (nezgoreli del ogljikovodika) - če boš čipal pri naštetih ne boš imel problemov... L.p. Mad
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:11 pm
Napisal/-a bsheep
Če maš motor čipan ti bojo ugotovil če maš pa programsko spremenjen kot jaz sprašujem pa ni možnosti. Maš menjanje čipa (mehansko) in maš optimizacijo ( brez fizičnega posega). Tko bi prosu še kj mennj in razlag na mojo temo...
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:35 pm
Napisal/-a Mad
bsheep je napisal/-a:Če maš motor čipan ti bojo ugotovil če maš pa programsko spremenjen kot jaz sprašujem pa ni možnosti. Maš menjanje čipa (mehansko) in maš optimizacijo ( brez fizičnega posega). Tko bi prosu še kj mennj in razlag na mojo temo...
...preberi še enkrat kar sem že prej napisal v nekem drugem postu - pri novih nastavljaš čip preko servisnega konektorja ... pri starih pa te čip ne pusti, ker je kodiran in ne moreš spremenit nastavitev - fabriška zaščita... zato ga menjajo z praznim in potem naložijo nov program torej optimizacija je pri obeh pri enem pa še fizični poseg... Power box pa je med motorjem in med krmilno enoto - spreminja parametre na sredini poti ...
Ugotovili ti ne bodo če ne bodo dali vse skupaj na računalnik in videli spremenjene parametre - pa še to samo če so imeli not prej originalen vnos in primerjali

... Policaji in na tehničnem pregledu pa kot veš ne strašijo še z lap topi... hvalabogu
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 1:41 pm
Napisal/-a bsheep
Pol pri katerih je najbolš čipat? AVTO ELEKTRONIKA zgorne črnuče v ljubljani je kul?
Re: Tunning TDI,DCI,HDI ...?
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:06 pm
Napisal/-a Mojster Miha
bsheep je napisal/-a:Tkole meni bi zanimal čim več mnenj ali razlag o optimiziranju TDI,HDI,DCI motorje to pomen seveda da se ne čipa ampak se samo programsko doda navor in moč , zanima me pa sledeče:
1.Ali to škoduje življenski dobi motorja?
2.Ali se prej turbina pokvar (al je odvisn od vožne) ?
3.Ali mašina kj bl trpi ker vse firme k to delajo full hvaljo da
so samo pozitivne stvari...tko da nevem komu bi vrjel!?
Zdej TDIjevi motorje se da največ optimizerat , dci in hdi pa manj.
Kok to res škoduje motorju-turbini? Ker splača se v iber iz izkušn ker
ma fotr clio dci 80 optimizeran na 100 je res razlika očitna in vredno denarja.
V naprej se zahvalujem vsem razlagam in mnenj...
Ravno pri TDI-ju se sprašujem zakaj si sploh delat stroškov. Pri recimo GOLF-u IV imaš veliko izbiro motorjev (90, 100, 110, 115, 130, 150), tako da enostavno kupiš željeno moč oz če ti je recimo 90 premalo vzameš močnejšega po želji - recimo 100 je opazno zmogljivejši, 115 toliko bolj, 130 ima že odlične zmogljivosti 150 pa že ko rečemo "trga gate"
Edina prednost je v tem, da "farbaš" državo, ampak glede na ceno posega je "ugodnost" že vprašljiva.
LP
Re: Tunning TDI,DCI,HDI ...?
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:32 pm
Napisal/-a Mad
... prideš pa z 1.5 dci v razred 1.9 tdi-jev 100 km in z 1.9 tdi v razred 2.5 tdi-jev ( po zmogljivostih ) plačaš pa občutno manj cestne takse in zavarovanja :P ... Pa še imaš nekaj kar nihče ne vidi

Cena ? - prava sitnica ... od 80000 do 160000 sit... Kakorkoli vzdržim se proti komentarjev ker vsak ima pravico personalizirat svojo kantico in pač če tebe ne zanima ni nujno da velja za vse na srečo imaš izbiro ... Še nekaj sem pogruntal - kar za WV in Audi danes razvija ABT kot dodatek je naslednje leto opcija pri novih modelih ... Torej ? Čip da, ali čip ne ? ...... L.p. Mad
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:49 pm
Napisal/-a bsheep
Hjm mojster miha izberaš že lahko če ma golf 4 full velik TDi motorjov sam se pa tut registracija pozna... Primer al maš TDi 100 optimizeran na 140 ali pa TDI 130 skor 50K razlike... mam rajš 100 optimizeranega na 140 pa plačam registracijo TDI100 !
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:56 pm
Napisal/-a Mad
bsheep je napisal/-a:Pol pri katerih je najbolš čipat? AVTO ELEKTRONIKA zgorne črnuče v ljubljani je kul?
vsi trije :P :P :P poišči najbližjega
www.chiptuning.si ;
www.rsrmotorsport.com ;
www.sunside.si ...
Seat leon novi CHIPANJE
Objavljeno: To maj 30, 2006 11:02 am
Napisal/-a piment
Pozdravljeni
Jz mam pa eno drugo vprašanje. Je morda že kateri slišal da v celju en gospod Samo opravlja iste posege, kot pri rsr ali pri chiptuning. Isto vnese nove podatke v rač. avtomobila ter isto poveča moč iz 105 na 140KM. Zanime me če ma kateri izkušnje z njim? Namreč je enkrat cenejši.
Objavljeno: To maj 30, 2006 11:26 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
zakaj se ponavaljaš?

al delaš mal reklamice?

Re: Seat leon novi CHIPANJE
Objavljeno: To maj 30, 2006 11:59 pm
Napisal/-a Mad
piment je napisal/-a:Pozdravljeni
Jz mam pa eno drugo vprašanje. Je morda že kateri slišal da v celju en gospod Samo opravlja iste posege, kot pri rsr ali pri chiptuning. Isto vnese nove podatke v rač. avtomobila ter isto poveča moč iz 105 na 140KM. Zanime me če ma kateri izkušnje z njim? Namreč je enkrat cenejši.
...Valant?
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:52 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Ka slučajno misliš to onega Dreva?
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 3:02 pm
Napisal/-a kordy
pozdrav; mene sam zanima kaksne felge mas na seatu. hvala
Re: Seat leon novi CHIPANJE
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 3:27 pm
Napisal/-a zupi13
piment je napisal/-a:Pozdravljeni
Jz mam pa eno drugo vprašanje. Je morda že kateri slišal da v celju en gospod Samo opravlja iste posege, kot pri rsr ali pri chiptuning. Isto vnese nove podatke v rač. avtomobila ter isto poveča moč iz 105 na 140KM. Zanime me če ma kateri izkušnje z njim? Namreč je enkrat cenejši.
ja samota jst poznam, je že enkrat neki rihtu mojmu kolegu, mu vzel 15 ksit, pa ni nč zrihtu...
je pa tako, kot so že prej napisal, pejt k takemu, k zadevo že nekaj časa obvlada in ima garancijo! ne gledat na ceno...
Objavljeno: Če jun 01, 2006 2:21 pm
Napisal/-a bsheep
Fantje še neki a mislte da Peugeot 307 HDI z 90HP da če dam notr chiptunning na 116HP da clo mohoče mal manj žre dizla ker z 90HP se mi zdi mal podhranjen za tak avto. Sej potegne dobr pa to sej gre lepo sam... Chiptunning nebi dal nč večje porabe to je 100% a ni? Men se zdi da bi mogla bit 0.5L če ne več pr tem rpiemru manša poraba?! ( AJA ZDEJ MAM 6.51L/100KM )