Stran 1 od 2
Fiesta kompresor
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 4:10 pm
Napisal/-a hemingway
No po kar nekaj urah dela mi je uspelo sestaviti kar sem si že nekaj časa nazaj zadal. In sicer je to prva narejena fiesta tega tipa s custom kompresor sistemom v evropi ( vsaj do sedaj še ni nihče na tujih forumih rekel da že obstaja).
Vem da vas je veliko pristašev turbin in tudi meni so čisto všeč ampak sem to naredil zato da smo poizkusili nekaj novega.
No tukaj si oglejte tale filmček kaj dela avto pri 0.22 bara.
http://www.mobisux.com/album/data/500/20483Fiesta.wmv
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 4:18 pm
Napisal/-a rover416
opa opa kaj to leti k da ma katapult.res oreng pa sam tok odprto .na 0.2 a si dal an vlaje kok konjev ma to kej

Objavljeno: Sr maj 24, 2006 4:24 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
noro! In kolk lipicancev je pod havbo?
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 4:37 pm
Napisal/-a p|X|
hudoooooooooo mene tui zanimajo lipicanci
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 4:39 pm
Napisal/-a Eazy-O
Hemi, nas boš kdaj nehal presenečat?
Kakšen tip kompresorja pa je in do kolk lahko polne?
...in kaj za vraga si počel z odbijačem?
LP,
Eazy
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 5:03 pm
Napisal/-a rover416
nic ni pocel z odbijacem pac ga dal stran da je lahko namestil cooler

Objavljeno: Sr maj 24, 2006 5:41 pm
Napisal/-a Mad
...Hemi...ngway ... mega projekt spominja me na moj iz leta 2003 ko sem sledil projektu Mark-a Stewart-a ki ima Turbo 2000 RS z 275 KM ... nisem izpeljal ker sem že z navadno predelavo glave prišel čez zmožnosti podvozja postala je nevozna (rad imam ovinke

) in opustil projekt ... Matej mi je poslal filmček in je res dobro narejeno... Sicer 4.6. upam vidim tudi v živo... Srečno na Dragu

L.p. Mad
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 6:02 pm
Napisal/-a gizmo
Jah, jebach ni kaj

Objavljeno: Sr maj 24, 2006 6:24 pm
Napisal/-a J`Mavr0
zanimivo... loooool
Kdaj se bo dalo to prvič videt oz. pogledat
lp;
Jernej
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 6:34 pm
Napisal/-a hemingway
Sedaj polni kopresor na 0.22 bara odpre pa se ga lahko na skoraj 1 bar. Konjev še nisem zmeril ker bom seveda še nekoliko dodelal vse skupaj in odprl tlak. Kompresor je Eaton M62 kakršnega uporablja mercedes SLK.
Odbijač bo tudi kmalu dodan. Nekaj je še težav iz štant gasom saj je previsok ampak to bom že poštimal in pa z sklopko saj je stara že 2 leti in nekoliko drsi.
Avto bo drikal na dragu v Slovenj Gradcu 4.6 vendar še brez novega menjalnika z zaporami diferenciala. Vsekakor bo zelo zabavno....
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 7:48 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
norc

Objavljeno: Sr maj 24, 2006 8:01 pm
Napisal/-a nightrider31
kapo dol
kar si rekel si tudi naredil
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 8:02 pm
Napisal/-a Štrubelj
Men pa filemček ne dela, a se da dobit link, ki ni direkten, ampak da moram sam klikniti na povezavo do strani, šele nato do filmčka?
Objavljeno: So maj 27, 2006 4:26 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
A ni tole Rootsov kompresor?
Objavljeno: So maj 27, 2006 4:51 pm
Napisal/-a TOYOTA
...ql...dobr sound..se vidmo 4.6..aja pa tud dobr gre
Objavljeno: So maj 27, 2006 6:26 pm
Napisal/-a Pugi
Res stran vržen denar. Raj bi si nove cune kupu.
Objavljeno: So maj 27, 2006 6:38 pm
Napisal/-a fičfirič
ej hudo...svaka čast.najbl me pa zanima kje si dobu tole zadevo?in za kolk dnara.a ga žene pa kr isti jermen kot odmične?
Objavljeno: So maj 27, 2006 7:57 pm
Napisal/-a Mihc
tole pa je dremel pel na odbijacu

hehehe
no dost ql narejen
sedej pa se skoct do sintarja da ti naredi novo sklopko z njegovo keramicno mesanico pa si zmagu se vidi da ti malo drsi zadeva
samo k gledam je pa to kr blo auuuu drago
Objavljeno: Ne maj 28, 2006 1:23 am
Napisal/-a hemingway
Je rootsov tip kompresorja in sicer Eaton M62. Kompresor poganja enak jermen kot alternator in vodno pumpo in ne zobati jermen od odmičnih. Predelava je bila kljub temu da sam večino dela opravil sam zelo draga ampak roko na srce mi ni žal nitn enega jurja ki sem ga v ta projekt vložil. Res je da mi je pomagalo kar nekaj kolegov in sem jim seveda zelo hvaležen in vem da je vsak prispeval pač po svojih najboljših močeh in to res cenim.
Projekt seveda še ni čisto končan saj bo še kar nekaj predelav potrebnih preden bo šlo tole pod težko pričakovanih 13 sekund...
Objavljeno: Ne maj 28, 2006 7:43 am
Napisal/-a Mihc
edino ne stekam zakaj si rinu intercooler gor
pri takih malih stiskanjih se zrak komaj segreje za par stopinj bi blo bolje da ga nebi blo pa bi manj dušil motor