Stran 1 od 2
Citroen GS - se splača frizerat
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 3:52 pm
Napisal/-a Štrubelj
Moj prijatelj bi si rad (in si po vsej verjetnosti bo) kupil Citroen GS 1.2 ali 1.3, nevem točno, letnika ne vem, zanima pa me, kako bi se ga dalo sfrizerati, s tem mislim vse predelave, ki se jih lahko dela na tem avtu. Ima 2 že ogledana, pa zdaj ne ve, katerega bi kupil, da bi bil bolje za tunat, zračno ali vodno hlajen, oba, 1200 in 1300 ccm imata enako moč.
še slika:

Objavljeno: Pe maj 26, 2006 4:10 pm
Napisal/-a Brouky
U a3mu pa pr fazerju majo celoten wide body kit za ta avto

:P Tak avto nej raj u original stanje spraw...
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 4:28 pm
Napisal/-a McFly
vsekakor ta avto ni namenjen tunanju, tko da reci prjatlu, nej si ubode kej u stilu pocket rocket (ala tastar swift, uno turbo...), ker drugače sploh ne bi spraševal po tem avto
ne vem kaj nekateri vidite v uničevanju legend kot so gs...(zadnjič vidu tukej gor tut eno manto, pa me srce zabolel)

Objavljeno: Pe maj 26, 2006 4:34 pm
Napisal/-a INFINITI
Eni res odpirate teme da je bruka za forum

Objavljeno: Pe maj 26, 2006 5:06 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
naj pusti ta avto tak kot je!
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 5:38 pm
Napisal/-a Štrubelj
Ne, pa sej nism mislu oblike, samo mašino.
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 5:50 pm
Napisal/-a soso
Jaz vedno pravim bog daj norcem pamet nam pa dnar

Objavljeno: Pe maj 26, 2006 7:02 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Štrubelj je napisal/-a:Ne, pa sej nism mislu oblike, samo mašino.
Ja kaj bi rad kako turbino gor montiral, pa športni filter al pa kaj takega? Pusti legendi naj tak ostane!!! LP
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 7:41 pm
Napisal/-a Gti-Driver
INFINITI je napisal/-a:Eni res odpirate teme da je bruka za forum

Ene dugo nucate ka kaj pogruntate!
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 9:07 pm
Napisal/-a Eazy-O
Ne vem če boš kej s to mašino dosegu... No, odvisno kaj hočeš, dejansko. Kšn engine swap pomoje še najbolš, če se je že odloču za predelavo. Samo moč ni vse, kako se ta zadeva pelje pa ne bi vedu.
Če vprašaš mene... Kar me sicer ne...

Pusti kot je, cruisi pa relaxi...
LP,
Oskar
Objavljeno: Pe maj 26, 2006 9:19 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
daj 4 turbine not, za vsak bat po eno
Objavljeno: So maj 27, 2006 8:43 pm
Napisal/-a drsokodj
ja faq kaki ste eni, model pač sprašuje, če se da kej velik predelat omenjeni avto ane... jah k enmu avtomehaniku ....al pa sam mašinco obnovi, mogoče lahko malo glavo spustiš, športne odmične, športni filter, al pa še kej več bi se dal ( sj upam da na ta avto tut od kakšnga druzga Citroena al pa Peugeota kj gor paše) pa zuni ga lepo poštimat (da bo tak kot original...čim bolj spucan v glavnem
l.p. drsokodj
Objavljeno: So maj 27, 2006 8:52 pm
Napisal/-a ManIAK
Ovi forum res ni več za nikamor.. On je vprašal, če bi se dala mašina sfrizirat, ni pa vas vprašal za mnenje, kaj naj naredi z avtom... Če pač doben newe, pa naj tiho bo.. Vsaki drugi zaj, ko teme odpre, ga vsi napadate, kaj neka nabija pa newem kaj še vse... Če bi pa tole temo odprl Courage (nič nimam proti njemu, ampak mu vsi v rit lezejo), bi pa lateli komantarji v stilu, kaki car je, da se bo spravu taki avto rihtat....
..itd...itd...
pa brez zamere
Lp
Objavljeno: So maj 27, 2006 8:57 pm
Napisal/-a seat
Sam res eni pa so pacienti tle gor.
Če že kupuješ tak avto prvo poskrbi da bo čimbolj orginalen z tem mislim tut mašino,ker le tko je taka legenda neki vredna.Če se mu gre pa za tunanje pa naj neki novejšega z dobrim izhodiščem kupi (1.8T)
Res enim je zgleda uničevanje legend ful zanimivo.
Objavljeno: So maj 27, 2006 9:11 pm
Napisal/-a Štrubelj
Pa saj ga ne misli uničit, samo malo več moči bi rad pridobil, ko bo obnavljal mašino, pa bi jo rad še malo stunal, da bo mel malo večjo moč, ne misli nevemkakšne predelave delat, pa turbin gor metat, sam tko u izi tuning.
Objavljeno: So maj 27, 2006 10:45 pm
Napisal/-a seat
Lej to je čist skregano.Če hoče met ta avto ki je že veteran pol naj ima veterana in pri veteranu se naj nebi ničesar spreminjalo.Če hoče tunanje in pridobivanje konjev pa (1.8T

)
Drugače pa mislim,da se te mašine ne,da nevem koliko tunat že sam zarad same zasnove motorja (zračno hlajenje)
Predlagam,da tvoj kolega temeljito očisti sesalne in izpušne kanale mogoče zamenja odmične gredi pa je to to.Da mi o nekem izpušnemu sistemu nena razmišlja.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 8:35 pm
Napisal/-a 5ka
če bi rad da dobro leti je že dobr motor od super 1.3 gre kot kladu. jaz sem jo mel pred leti in mi verjemi da je to za tak avto čist dost.
Objavljeno: So jun 10, 2006 9:49 am
Napisal/-a monster_d
lol 1.2 ali 1.3 tunat
ohrani ga v orginalnem stanju bos mel vec od tega, gs-a tunat je nesmiselno.
lp
Objavljeno: So jun 10, 2006 8:34 pm
Napisal/-a Štrubelj
Še enkrat, ne misli ga imeti za dirke, niti za nevemkaj, samo on hoče na kakšni avtocesti tovornjak prehiteti v hrib, ne da vozi za njem kot moped

Objavljeno: So jun 10, 2006 8:50 pm
Napisal/-a Mad
...tisti 1300 so bili že na meji zdržljivosti - pri 1200 je malo rezerve vendar vedi da zračno hlajen motor ni za tunat razen porsche ker je premalo rezerve gor ... motor je že takoalitako zmahan in tej motorji so imeli problem z odmično in ležaji na motorni gredi ... naj da en dober fergazer od Alfe 33 1300 in pol bo letel še kak mesec malo bolje

L.p. mad