Stran 1 od 2
OJAČITEV PODVOZJA..
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:39 am
Napisal/-a PaGeR
Kdo bi se s tem ukvarjal?
Iščem in iščem toda ne najdem
Ker mi je že sedaj začelo rahlo kriviti avto, pa mi rabil komplet za ojačati, da se mi ne bo kasneje ko bomo šli malo na več prelomil na pol
Tko da vsak podatek bi bil dobrodošel
Lep pozdrav, PaGeR
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:40 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Kak to da ti ga zvija!? Ka maš tak hudo mašino notr?
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:45 am
Napisal/-a Walker_P
Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:47 am
Napisal/-a TUNING_BOY
kolk je to lipicancev? Ja kr cevi razpelaj po podvozju pa jih dobr našvasaj, al kaj si meu u mislih?
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:50 am
Napisal/-a PaGeR
Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?
Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???
Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji
LP
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:54 am
Napisal/-a TUNING_BOY
PaGeR je napisal/-a:Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?
Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???
Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji

LP
Se strinjam! To bi lahk vprašal kerga ko se ukvarja s predelavo vozil za dirke al pa kaj takega pa bi ti bol konkretno povedal!
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:56 am
Napisal/-a PaGeR
TUNING_BOY je napisal/-a:PaGeR je napisal/-a:Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?
Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???
Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji

LP
Se strinjam! To bi lahk vprašal kerga ko se ukvarja s predelavo vozil za dirke al pa kaj takega pa bi ti bol konkretno povedal!
jaaa?
Koga?

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:58 am
Napisal/-a TUNING_BOY
hmmmm...
Sej se bo vrjetno našel kdo na forumu, ker sm že bral pa pregledoval teme ko so eni meli ful vlke podvige, pa upam da ti bojo znali pomagat!
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 8:15 am
Napisal/-a INFINITI
Ojačitev podvozja ni slaba ideja, še posebej ker ti lahko med nažiganjem gasa tudi širi koloteke zaradi nepredvidene moči. Bi pa na tvojem mestu šel do kakšnega človeka, naj ti naredi roll bare znotraj kot v Rally avtomobilih; s tem bi največ profitiral.
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 8:27 am
Napisal/-a nebivedu
Ponavadi se dela križ na podvozju, samo potem ne boš prišel čez tehničnega. Na vsak prag dodaj po eno cev in jo prišvasaj na vsakih 10cm po 2 do 3 cm zvara.
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 12:35 pm
Napisal/-a PaGeR
nebivedu je napisal/-a:Ponavadi se dela križ na podvozju, samo potem ne boš prišel čez tehničnega. Na vsak prag dodaj po eno cev in jo prišvasaj na vsakih 10cm po 2 do 3 cm zvara.
Haha, a si resn za tehničnega?
A mislš da z direkt fi 60 cev zdej pridm skoz?
Hvala, sm jst tud neki razmišlju v tej smeri, sam križ bo problem zarad izpuha, ker je dost globok, avto je pa že tak preveč na tleh, pol bo pa še bolj kriza

Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:00 pm
Napisal/-a nebivedu
Cevi, ki jih daš zraven pragu lahko prekriješ iz plastiko od stranskih spojlerjev, ali pa poštrihaš cel poden z zaščito, pa se ne bo nič dost videl. Tok natančni pa tut tam na tehničnih niso, da bi vidl, da je ene 3cm razlike na vsaki strani.
Lahko pa daš okrogle cevi, pa potem razpoko med pragom in cevjo pokitaš in preštihaš.
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:41 pm
Napisal/-a tevz
mensezdi da amortizer tudi ojačuje podvozja nism pa sigurn!
www.amortizer.si
lp
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 1:50 pm
Napisal/-a skeey
No za ojačitev podvozja obstajajo 2 varianti:
1. Notranje ojačanje, roll bar kot pri rallyu, seveda to služi še v druge namene
2. ojačanje obeh kolotekov.
Vglavnem nekako moraš zagotovit da je razdalja med koloteki (na obeh starneh enaka) lahko jih tudi povežeš z cevjo (kjer je pritjena prema na šasijo), vendar se potem pojavi drugi problem, ker ti bo lahko začelo zvijati avtomobil na nosilcih od motorja/menjalika, ker bo zaradi ojačanega koloteka se prenašala sila na nosilce, ali pa ma preme, če so le te prešvoh.
Ne boj se avta ti ne bo zlomilo, kvečjemu bo začelo kakšne gume pobirat, jah no pa mašina bo začela vibrirat, no lahko pa tudi pri speljevanju začene kaj preskakovat (polosovina, ali pa pesto).
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 2:42 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
tevz je napisal/-a:mensezdi da amortizer tudi ojačuje podvozja nism pa sigurn!
www.amortizer.silp

to ja
Objavljeno: Sr maj 31, 2006 7:21 pm
Napisal/-a Dariooo
hmmm...ves kaj ti js predlagam...samo bo ful dela....da poberes vse dol z avta....motor notranjost ter vse odbijace...in tam kjer so zvari vse pobrusi in das enemu varilcu da ti se dodatno zapika cez zvar, tko da ti bodo zvari mocnejsi...pol na podvozju pobers dol vso uno crno, ki je za zascito podvozja (kot neka guma) in tui tisto se dodatno zapikas in das zopet to maso cez, da ne bo kej zaruznilo.Pol pa tko kot so nekateri ze predlagali da das not roll bar in se od amortizerja do amortizerja, ce nimas tega ze
drugega pa nebi vedu kaj bi lahko se naredu
LP pa srecno...
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 12:21 am
Napisal/-a sandi27
Ma tiste da bi neke švase dol brusu je brezveze pa kletka od znotr ma tut čist drug pomen kot pa sama ojačitev podvozja seveda mal že pomaga kej dost pa ne
brez večjih posegov na avtu ti predlagam prečke čez amortizerje ki se dajo kupit
al pa si ih sam narediš mal pomaga!
če hočeš pa orng ojačitve je pa treba vse dol zavta pobrat od znotri vse ven
motor je treba ven vzet jest sem to že delu sam najbolš je če se avto na novo skup dela da se dajo novi pragi ker vdovžne ojačitve je najbolš zavarit v notranji prag
se pa pol nikjer ne vidi pol pa razni profili in 3mm plehi vse povsod tam kjer so pritrjene roke stabilizatorji vse se gor na obstoječo šasijo zavari da je bol debelo in nima kaj zvijat ker avto ko ga lomi bo prej al slej pri polnem ajnšlagu volana polsvoino začelo ven iz getribov metat to pa ni fajn
Pač dela je ful no če hočeš fajn narest ne tako po kavbojsko
da ti pa avto prelom se pa tut lahko naredi sem popravljal nekrat eno alfo 33
ki je bila prelomljena na sprednjih vzdolžnih nosilcih samo to se dogaja vrjetno samo pri italjanaih??
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 4:44 am
Napisal/-a vajdo
Kolega je dal cevi v prage. Se pravi pri zadnji gumi, kjer se začne obroba je odfleksal, porinil notri cev in zavaril nazaj.
Objavljeno: Sr jun 14, 2006 7:41 am
Napisal/-a sport
sandi27 je napisal/-a:... nosilcih samo to se dogaja vrjetno samo pri italjanaih??
