Stran 1 od 2
Vodno hlajenje (Water cooling)
Objavljeno: Po jun 02, 2003 1:29 pm
Napisal/-a nebivedu
Poznam princip. Videl sem že kar nekaj kit kompletov.
Vidim tudi kaj ponujajo proizvajalci:
- do 10 stopinj celzija hladnejša mašina
- do 50% večja moč
- čistejša mašina, ker para razgradi saje
Ali ima kdo kaj izkušenj s tem? Ali pa če je kdo to že v praksi probal na avtu?
To bi mi pomagalo tudi pri hlajenju mašine, ker se mi pregreva zarad turbine.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po jun 02, 2003 1:50 pm
Napisal/-a mark-shark
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:14 pm
Napisal/-a nebivedu
Sistem je v tem, da ti spelješ bakreno cevko okoli cevi od izpuha in ta segreva vodo do skoraj vrelišča, ki jo potem preko črpalke nabiješ skupaj z bencinom in zrakom v mašino. Ker je para hladnejša od ognja ti hladi mašino, ker je to še vedno voda ti razgrajuje saje in ker je ta para ob eksploziji pod velikim pritiskom daje tudi moč.
Zato pa pravim, če ima kdo kej izkušenj s tem.
Včasih so lokomotive vozile na paro.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:16 pm
Napisal/-a juhica
Včasih so lokomotive vozile na paro.
ne me jebat, kera prijava...
lp
juhica
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:18 pm
Napisal/-a nebivedu
juhica ti pa si pameten - s tem sem hotel ponazoriti kakšno moč ima para.
Ti pa pametuješ.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:19 pm
Napisal/-a nebivedu
Pa če nimaš kej bol pametnega za odgovorit se ne oglašaj, ker samo smetiš forum s takimi izjavami.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:21 pm
Napisal/-a juhica
s tem sem hotel ponazoriti kakšno moč ima para.
pa ne me se enkrat jebat, no... pa kaksno vezo ma para pri parnem stroju z paro pri motorju z notranjim izgorevanjem no. ne ga srat, res.
lp
juhica
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:26 pm
Napisal/-a nebivedu
Para pri parnem stroju dela pritisk ravno tako kot ga v mašini z notranjim izgorevanjem - ustvarja se pritisk ki ti poriva bate v željeno smer. In če navadni exploziji, ki ti da že en pritisk dodaš še paro se ta pritisk poveča.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po jun 02, 2003 2:53 pm
Napisal/-a WhiteCell
?...čemu poj navadne turbine...edino kar bi blo mozno..da je turbina gnana s paro ( princip jedrske elektrarne...) in da recimo ogrevas vodo..samo pri teh reaktorjih so take stopinje.. da se voda spremeni u suho paro...to je pa vec 1000 stopinj...kar pa v avtu ni mogoce dosest...
Objavljeno: Po jun 02, 2003 3:14 pm
Napisal/-a dobek
nebivedu je napisal/-a: In če navadni exploziji, ki ti da že en pritisk dodaš še paro se ta pritisk poveča.
zdaj pa res ne vem vec no....a sem jaz zabit 200 na uro al se je fizika obrnila za 180 stopinj...
eksploziji, torej zgorevanju bencina v valju bi ti dovajal vodno paro?

s tem bi jo GASIL, ne pa pojacal
edino kar sem pred kratkim videl na (priblizno) to temo, so bile elektricne vodne crpalke (ki ti res dodajo nekaj moci, a zdalec ne 50%, ker je ne zene vec direktno motor, pa tud sama cirkulacija je bolj enakomerna...)...
Objavljeno: Po jun 02, 2003 3:57 pm
Napisal/-a mondy
Fora water coolinga je, da znižuje temperaturo mešanice in s tem zmanjšuje možnost detonacije(prezgodnjega vžiga) pri turbačih. Višji tlak turbine višja temperatura mešanice. To vodo se običajno uporablja ko intercooler ni dovolj torej pri večjih tlakih turbine.
Skratka COOLING!!!

Objavljeno: Po jun 02, 2003 6:31 pm
Napisal/-a GVX
Poznam človeka ki ima to montirano na toyotcelico turbo, za dirke.
Mislim da ima voda okrog 6 bar in da mora biti destilirana.Mam še eno nemško revijo kjer je golf vr6 turbo s 400km in ima tudi ta sistem.Piše le da vodo skozi injektorje (podobno kot bencin)vbrizgava v sesalne kanale, kaj več ne piše.
Najbolje da kar probaš, saj nimaš kaj uničiti!
LP gvx
Objavljeno: Po jun 02, 2003 6:37 pm
Napisal/-a zoranwagen
Mislim, da so AR 155 Q4 medle nekaj takega! V prtljažniku je bla posoda z vodo in pri določenih obratih je vbrizgavalo hladno vodo. Za paro ne vem! Najbolje pa je Senico vprašat on je z omenjeno AR dirkal!
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 7:11 am
Napisal/-a nebivedu
Cevka iz rezervarja mora bit speljana ob cevi izpuha(ovita okoli, da vodo dobro segreje) in potem jo črpalka pod pritiskom dodaja zraku in bencinu.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 7:22 am
Napisal/-a UnoTurbo
Nebivedu: tole kar si ti napisu so preprosto buče. Tole definitivno nikoli ne bi delalo. KAr se pa tiče water coolinga. Večina res nabritih turbo motorjev ima zadevo tako rešeno da pred turbino "teče" zelo majhna količina vode, ki jo potem turbina razbije z svojimi 200k obrati skoraj na molekule(no na zelo majhne delčke) in potem ta voda šibam v motor. Tam se "upari", končni rezultat pa je tud do 30% večja moč. Na vzven zgleda kot bi pač imel motor več kubikov. AR 155 q4 in dosti novejših turbo motorjev pa brizga vodo na intercooler, da shladi vroč zrak. Zato, če je mogoče kdo bil kdaj pozoren je pri ar155 včasih mal voda tekla iz avta, po dolgotrajnem tiščanju. Kombinacija obeh sistemov na unotu turbo 1.4 z dodelavo turbine in ostalih sistemov iztisne iz motorja cca 240HP. Kar je za 1.4 motor kar lep rezultat. O vzdržljivosti tekega motorja me pa ne sprašujte
P.S.: če sem mal čudn razložu se opravičujem. To sem raziskoval pred cca 2 leti, ko sem tud sam svojga turbača hotu spravt čez 160HP.

Lp
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 10:42 am
Napisal/-a nebivedu
Ena stran, kjer te stvari razlagajo:
http://www.noswizard.com/water.php
LP
Nebivedu[/url]
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 10:42 am
Napisal/-a WhiteCell
no fora je v tem..da to pride v postev... pri turbo polnilnikih ki filajo 3 bare +.. ko zacne avto klenklat..
.normalni turbaci filajo na 0.8 bara ( ane krema,pajsar..

Objavljeno: Sr jun 04, 2003 11:09 am
Napisal/-a nebivedu
Moja petka ma 1.17bara. Zakaj nebi še sprobal ta water injection po pritiskom 6 barov spustit zraven? To me zanima, kaj bi me najbolj omejevalo? Premal pritiska, to da nebi blo dost pare al kej druzga?
LP
Nebivedu
P.S. Zadnč sm to vidu pr eni oddaji, ko so to na navadnega kombija za dostavo montiral, ker se je pregreval - V8 5,8 mašina od shervoleta.
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 11:23 am
Napisal/-a WhiteCell
¸kokr jaz zastopim stvar,...masina nad 3 bare začne klenklat...in ta vodna para to prepreči z zmanševanjem temperature...
Objavljeno: Sr jun 04, 2003 11:42 am
Napisal/-a UnoTurbo
Evo original razlaga

beri!
Increasing The Density Of The Inlet Charge
For a particular atmospheric pressure and temperature there is a definite amount of fuel-air mixture which can be maintained without the fuel falling out of suspension and becoming droplets of petrol. A very good way to both increase the density and lower the charge temperature is to add water to the inlet mixture. Water is very low cost and has several plus factors. Firstly it is very easy to add water under pressure to the inlet side of the turbo by using a metered spray-bar in the input to the turbo. Water has the low specific heat required to both cool the mixture and impart added power. When water is ingested into a conventional engine the water is turned into superheated steam under combustion and provides an extra "kick" to the piston. This can be as much as 30% if correctly engineered. In reality 20% is more likely as the water is not always vaporised effectively, but in a turbo-charged engine we have the turbine blade in the inlet to give us an added benefit. The water if injected into the inlet side of the turbocharger is firstly atomised by the rapidly spinning blade and takes up the heat from the combination of the compressing of the air and the excess heat from the exhaust impeller side of the turbo. In all the turbo is made for water injection and 20 to 40% extra power can be achieved by setting the water flow at the correct level. A plus factor is that the engine runs smoother and higher ignition advance can be used to good advantage to develop even more power.
Dangers Involved With Water/Turbocharging
All the above seems too good to be true and as with all physical items there are a few vital points to bear in mind. If the water feed is too vigorous the danger exists that too large a water droplet will strike the rapidly spinning turbine blade of the inlet impeller and cause severe damage. The inlet impeller is going at up to 250,000 rpm in the Uno Turbo. Even a minute drop of water is like a piece of concrete and if a piece of impeller blade is sheared off the resulting imbalance will immediately destroy the turbo. Therefore it is crucial to increase the water feed very slowly and carefully to get the optimum setting.